PARTNER SERWISU
ccyakjwd

Prośba o ocenę

zaglebiak
0
Wpisów: 3
Wysłane: 14 grudnia 2010 16:12:53
Witam proszę o ocenę zniesienia Fibonacciego oraz czy zaznaczona luka hossy jest prawidłowa i czy występują jeszcze inne luki hossy i bessy ??
Jestem totalnie zielony więc proszę o wyrozumiałość.

kliknij, aby powiększyć

kliknij, aby powiększyć

Edytowany: 14 grudnia 2010 16:16

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Wpisów: 11 957
Wysłane: 14 grudnia 2010 16:18:05
zniesienia FIBO do poprawki - nie bardzo wiadomo co Ty chciałeś zmierzyć.

luka zaznaczona poprawnie, są jeszcze dwie mniejsze.

zaglebiak
0
Wysłane: 14 grudnia 2010 16:25:26
Odnośnie zniesienia Fibonacciego jak to powinno wyglądać mógł by ktoś mi to jakoś zakreślić. Taką sama probę mam co do tych dwóch mniejszych luk.Z góry dziękuje za pomoc.

Teresa
0
Wpisów: 4 710
Wysłane: 14 grudnia 2010 16:25:34
Fibo faktycznie dziwne. Z miejsca, w którym Podpiąłeś to chyba trzeba by mierzyć do szczytu na 27. Jeśli chcesz mierzyć wyżej to musisz wcześniej przypiąć punkt startowy.
Jeśli chodzi o luki to sprawa wygląda mniej więcej tak.
www.stockwatch.pl/forum/defaul...
A wiesz przynajmniej dlaczego przegrałeś?...
Edytowany: 14 grudnia 2010 16:29

zaglebiak
0
Wysłane: 14 grudnia 2010 16:35:59

kliknij, aby powiększyć
] -->Fibo teraz jest ok ?

kliknij, aby powiększyć
--> Moja prośba gdzie znajduje się trzecia mniejsza luka hossy i czy występuje na tym wykresie luka bessy ?
Edytowany: 14 grudnia 2010 17:31

krewa
PREMIUM
1 362
Wysłane: 14 grudnia 2010 17:25:18
21 lipca mizerna bo mizerna, ale luka ;)
o fibo za chwilę

kliknij, aby powiększyć

jeżeli już chcesz mierzyć od tego miejsca - to ten ruch cenowy.

co do luki bessy - masz link od Teresy, poczytaj o lukach i spróbuj samodzielnie poszukać
Edytowany: 14 grudnia 2010 17:35

Finn
0
Wysłane: 19 stycznia 2011 11:30:00
ja mam wątpliwości co do centrum, bardzo rzadko ustawiam je prawidłowo

plynacyzrynkiem
0
Wpisów: 1 344
Wysłane: 20 stycznia 2011 23:33:27