PARTNER SERWISU
cggsftcj
21 22 23 24 25

Wybory Parlamentarne 2011

siekoo
0
Wpisów: 1 746
Wysłane: 12 września 2011 17:27:44
sss56 napisał(a):
Cytat:
szanujmy wzajemnie swoj czas i oczy, i nie obrazajmy inteligencji forumowiczow takimi tekstami Pray

tutaj link do projektu ustawy,
orka.sejm.gov.pl/Druki6ka.nsf/...$file/3598.pdf

każdy może poczytać, jeżeli czuje się na siłach to przeprowadzić interpretacje. Ja niestety nie jestem prawnikiem więc korzystam z wiedzy innych, ale wnioski wyciągam sam.

tutaj link do źródła poprzedniego tekstu
www.naszdziennik.pl/index.php?...

na dole artykułu jest informacja:
Cytat:
Autorka jest profesorem prawa Uniwersytetu Warszawskiego, członkiem Trybunału Stanu.

Mam nadzieje że ta pani nie obraziła niczyjej inteligencji.

sss56 - jezeli ktos chce przeforsowac wyjscie z EU wiekszoscia 50%+1 to jest to dla mnie niepowazne i niebezpieczne, bo wystarczy, ze na nastrojach spolecznych spowodowanych jakas katastrofa komunikacyjna, lub naturalna (np. powodz) najglosniej krytykujaca i obiecujaca cuda partia dostanie te 50%+1 glos - i co wowczas? nie widzisz tutaj niebezpieczenstwa? gdzie stabilnosc panstwa, jaka pozostaje wiarygodnosc Polski jako partnera? pamietam doskonale jak postrzegano Poske w latach 2005-7 i nie chce powrotu do sytuacji, gdy Polska jest rozkapryszonym i obrazalskim dzieciuchem, z ktorym nie mozna powaznie rozmawiac. i nie jest to efekt czytania 'czosnkowej prasy', tylko zaslyszane w niemickich mediach, lub z ust moich bezposrednich rozmowcow.

dzieki za link do projektu ustawy - wieczorem dokoncze lekture, tymczasem przeczytaj moze chociaz art.227c. i mozemy porozmawiac co tam jest takiego strasznego.
Zawżdy znajdzie przyczynę, kto zdobyczy pragnie...

siekoo
0
Wpisów: 1 746
Wysłane: 13 września 2011 21:13:34
lekture dokonczylem, nie widze w niej nic niebezpiecznego, nie majacego sensu, lub tez nie wynikajacego z dostosowania sie do faktu wejscia w struktury EU i ratyfikowania Traktatu z Lizbony.