pixelg
Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

myton

myton

Ostatnie 10 wpisów
czy jakiś komentarz po WZA jest mozliwy? ktos był, uczestniczył? czy może komentarzem są dzisiejsze wzrosty!?:):) ..no dobra obroty mizerne to chyba jednak nie :)

witam , chyba cos przegapilem!?:) sorki ale wpisy portfela mi umknely chociaz staram sie regularnie sledzic forum . no coz... moje gapiostwo :) czekam w takim razie nadal ...jakby co :) pozdrawiam

caly rynek Game leci ostatnio więc chyba to chyba to. :) . patrząc na pozostale to i tak uważam, że spadki na 11B mniejsze niż rynek ...

Przerzucanie miedzy funduszami!?

jak dla mnie Allegro od początku było przewartościowane C/Z b wysoko. Biznes zarabia - nie przeczę ale kapitalizacja jak dla mnie ..hmm...delikatnie mówiąc : ...nie uzasadniona . Znów ktoś kogoś robi w TRĄBĘ ;)

witam . Ktoś ma jakiś pomysł dlaczego PCC Exol stoi w miejscu!? wyniki bardzo dobre, dywidenda w drodze. Czy obawy wezwania ciążą na kursie? jesli by było to czy wiadomo jaka mogłaby być cena w wezwaniu? ktoś z "mondrych" mógłby się wypowiedziec? pozdrawiam

witam . dziekuje za listę rezerwową i poprosze o spółkę Qubicgms.
dwa pytania:
1. czy zakup spółki dla rezerwowych dokonuje się teraz czy jak zmienią się na "biorących udział" ?
i drugie pytanie z tym związane.....
2.czy na liście rezerwowej dokonujemy zmian spółki zgodnie z regulaminem czy dopiero jak się awansuje można dokonywać zmian!?
bede wdzięczny za odpowiedz.

gratulacje dla Zwycięzców poprzedniej edycji i powodzenia dla wszystkich w nowej .. :):) Wszystkim "Stockwatcherom" dobrego roku!!!

witam
rownież chcialem się zgłosić do nowej edycji . Spółkę podam w poźniejszym terminie. pozdrawiam

witam . Licząc komentarze na Steam i zakładając podział PC - konsole 70/30 (zakładam ze zmienił się podział z 60/40 na 70/30) to Cp 77 sprzedał się w ilości 18,5 mln... to sporo jak na tak krótki czas..

tak wiem, trochę zaczepnie napisałem :) . Myślę, że doświadczenie z CDP trochę otworzy oczy i da inne spojrzenie na branżę. Oczekiwania, komentarze, zawiedzione nadzieje, potencjalne sukcesy !? strasznie to wszystko zagmatwane, wirtualne i jednocześnie mające duży wydźwięk w pieniądzu. :):) twardej walucie.. :) PS.. nie mam akcji CDR :) ale kto wie..!?

witam. Wiem, że teraz gorąco na CDRed ale czy tutaj coś się wydarzyło o czym nie wiem? czy rynek weryfikuje wyceny spółek gamingowych w związku z zaistniałą sytuacją? :)

mnie natomiast bardziej interesuje kiedy te materiały będą :) bo jakie będą to raczej nie mam wątpliwości . Rozumiem sceptyków , inwestowanie w "Start Up" odbywa się trochę na zasadzie wierzę - nie wierzę :) Kupując akcję w IPO tak właśnie do tego podszedłem ..... i cieszę się ,że mamy swojego przedstawiciela w radzie nadzorczej. Czekam na rozwój sytuacji .. Gratulacje Elemis! pozdrawiam

darebar napisał(a):
Dzisiaj przez chwilę przy kursie powyżej 98 zł Allegro było warte ponad 100 000 000 000 zł...


nie wiem, skąd taka wycena...przecież to delikatny absurd. zyski musiały by być ogromne aby uzasadniać taką wycenę. Obawiam się jednak, że nie wzrosną aż tak bardzo żeby przebić te pokazane pod IPO ...

witam . czy ktoś z forumowiczów (znawców branży) ma jakiś komentarz do raportu? Spółka nie jest popularna na tym forum ale może ktoś by się wypowiedział!? Pozdrawiam

witam! znawcą gier nie jestem , ale bardzo mi się podoba podkład muzyczny i klimat gry . Opis na steam też mnie urzekł i bardzo zaciekawił . Jeśli tak dalej pójdzie to jako Inwestor powinienem być zadowolony :) Trzymam kciuki Panowie! :)

super! popieram!

a tymczasem na Steam wyprzedaż 11bit trwa. w pierwszej siódemce global best 4 pozycje Bitów .... :):)

Też uważam, że to nie jest najlepsze info... udziałowcy spieniężają część biznesu .. z jednej strony mają do tego prawo, z drugiej...doszli do wniosku, ze poziom cenowy jest odpowiedni , żeby częściowo wyjść ... :) ; ciekawe co na to rynek !?

Przychodzi Inwestor do architekta... i mówi:
- Wie Pan co?! chciałbym u Pana zamówić projekt domu ... taki za..jefajny i tani ...
Architekt pyta: a po co Panu dwa projekty? ....
:):)

topfacet napisał(a):
Taki piękny widok obecnie - miejsca 4,8,11 i 13 dla FP :)

store.steampowered.com/search/...


pozwolę sobie na małą aktualizaję pozycji :) 3, 5, 8 i 9 ... wygląda imponująco ...

też myślę, że Spółkę stać na dywidendę.. spółka zarabia nawet w roku bez własnej premiery , rezerwa na duze projekty jest a reszta niech wędruje do akcjonariuszy ... jestem za :)

niestety, moje zdanie jest podobne ..chyba wybierali się na zakupy :) !? ale to kolejne doświadczenie..jak Trigon mówi sprzedaj to należy dokupić ;):)

baks napisał(a):


Nie bez powodu lider branży wypłacić tylko raz symboliczną dywidendę.


....ale wypłacił, :) nie znam powodów tego ruchu, nie chodziło pewnie o kasę bo była symboliczna a może o sam fakt , że wypłacanie dywidendy z zysku jest dla Inwestorów ważnym czynnikiem??? i CDRED chciałby do grona takich spółek należeć!?

co do rekomendacji to również jest dla mnie lekko podejrzana :)

baks napisał(a):
aircanada15 napisał(a):
Porównania z TEN zupełnie bez sensu. Jednak tytułem sprostowania trzeba powiedzieć, że gry mobilne są tanie w produkcji, a większość nakładów idzie na marketing, który musi być stale powstrzymywany.
Także tu baks niepotrzebnie krytykujesz TEN za dywidendę, bo oni generują po prostu znacznie więcej kasy niż potrzebują na prace deweloperskie, reklamy i resztę.

Z tego co czytałem to ktoś z kolegów sugerował, że zamierzają wypłacać (czyli nie jednorazowo) 75% zysków.
Co jeśli źródełko przychodów zacznie wysychać - a kiedyś zacznie.
Słychać także o szybkim wzrosćie kapitalizacji i zysków ....
pytam się zysków z czego ....
z tych pieniędzy które spółka zamiast inwestować wypłaciła Zarządowi ..... i parę groszy reszcie .. ?
Zarząd dojąc spółkę pozbawia ją szybkiego rozwoju. Można dyskutować tylko co lepsze wypłata dywidendy a później posiłkowanie się kredytami czy zachowanie kasy jak 11bit ?
Niektórzy zbyt mocno krytykują 11bit jak widać spółka wrzuciła rok temu wyższy bieg i dość mocno zwiększa zatrudnienie. Sądzę, że rok może zakończyć z ponad 150 osób - co dałoby w tym roku ok 40 zatrudnionych osób .
Szczyt zatrudnienia spodziewam się w 2 połowie przyszłego roku - oczywiście % do całego stanu.
Przyszły rok może oznaczać ok 50 etatów ale da to efekty dopiero po 2022 roku. Stąd nie dziwi mnie ostrożność w generowaniu kosztów zatrudnienia tylko do takiego poziomu jaki jest niezbędny.
Wydaje mi się, że przejadają tam kasę (TSG). Jak tak będzie dalej to albo kredyty albo emisja albo stagnacja przychodów.

baks - ja jako inwestor nie widzę nic złego z wypłacania dywidendy z zysku. Zysk, jak sama nazwa wskazuje (w dużym uproszczeniu) to przychody minus koszty . Jeżeli marketing i produkcja gier nie jest jakoś strasznie kosztowna to zyski są duże. Ja jako Inwestor biorę też pod uwagę fakt , czy spółka wypłaca dywidendę czy też nie. W przypadku TSG polityka dywidendowa dla mnie miała znaczenie przy podejmowaniu decyzji inwestycyjnej.
W przypadku 11bit od kilku lat poziom gotówki na kontach się zwiększa a nie maleje . Wnioskuję, że mimo dynamicznego rozwoju spółka generuje większą kasę niż potrzebuje do rozwoju .... cieszy mnie fakt rozwoju i wzrost kapitalizacji spółki ale jako długodystansowiec biorę pod uwagę czy spółka ma politykę dywidendową czy też nie. Dla mnie to dodatkowa wiedza na temat przejrzystości biznesu :) Pozdrawiam

mamy juz 1821 osob w grze... robi sie ciekawie.. :) i powolutku pnie sie do góry w global best... no i kurs jakby trochę drgnął .. :):):)

topfacet napisał(a):
Dziś byli analitycy, dopytywali. Od siebie dodam jeszcze, że była to ich najlepsza konferencja :) Można także było poznać innych użytkowników z forum (pozdrawiam:)) i pogadać na spokojnie.


najlepsza konferencja :) ?! - nie wiem , nie bylem :):) wierzę na słowo :) ..ale na pewno najlepsza prezentacja ! Spółka ma coraz większe portfolio gier i projektów wiec zaczyna się "dziać" na pokładzie. ... nie jest to jeden projekt , który wypali albo nie? , będzie sukcesem lub też i nie !? :) oglądając prezentację poczułem stabilność biznesu ... :) na najbliższy okres..nawet oczekując na P8. pozdrawiam

Obejrzałem prezentację i powiem, że zrobiła na mnie b pozytywne wrażenie. Jak widać po kursie to chyba nie tylko na mnie! Przyszlość wygląda obiecująco .. brawo 11 Bit!

witam. czy u Was tez FP jest caly czas na top 1 w bestsellerach ? bo u mnie tylko wczoraj na chwile spadl a dzisiaj caly czas na 1.

w społeczności gry na Steam właśnie pękło 95 tys. .....:) ciekawe czy do premiery uda się zebrać okrągłą setkę? :)

skok o 700 pozycji w górę i na tydzień przed premierą to słabo!? w 3 dni....

baks napisał(a):
Wyprzedaże są od 18-go więc mamy jeszcze sporo czasu na pudle - jak pokazał czarny piątek jest szansa, że nawet wtedy możemy nie wypaść z TOP. Po wyprzedaży znów powinniśmy być wysoko a niebawem dojdzie dodatek i parę ciekawych info - jeszcze trochę cierpliwości - nie mogę powiedzieć nic więcej.
Zamieściłbym aktualizację swoich wyliczeń o pozyskane nowe info, ale "nie chcę naganiać".


witam . "Czyżbyściemieli" jakieś informacje o których rynek nie wie? bo tak to przynajmniej zabrzmialo.....

czy ktoś może wie co się wydarzyło, że VIVID na widłach? :)

Osobiście przychylam się do wersji Scarrego :) wolę, żeby spółka robiła dobre gry i zwiększała swoją wartość. Przejście na rynek główny dzisiaj to dla 11bit tylko dodatkowe koszty i zamieszanie. Nie widze też innych powodów dla których mieli by przechodzić na główny parkiet.
Uważam nawet, że takie spółki jak 11b będą zmieniać wizerunek NC... i że w przyszłości same się odsieją ziarna od plew....
Split - uważam, że 150-200 PLn nie stanowi żadnego problemu dla płynności spółki , spółka była po 2-4 zł, później po 9 i nie było widać na niej obrotów.... dzisiaj jest po 70 zeta i robi po parę baniek dziennie. Dlaczego??? wszyscy wiemy... i to jest POINT...pozdrawiam

a dzisiaj na Humble Bundle numerem 1 w bestselling jest!!??.....TWOM!!! czy ktoś z Was potrafi ocenić jaki udział w rynku mają Humble...tam ostatnio gra jest również w pierwszej dziesiątce...

wydaje mi się, że chyba nakład był malutki i rozeszło się na pniu. Ktoś chyba nie przewidział zapotrzebowania .... mam tylko nadzieję, że nakład uda się wypuścić w miarę szybko,
@Scarry
myślisz, że w Polsce mamy taki ciemnogród, nie chce mi się wierzyć, że grupa docelowa tzw. TARGET czyli osobniki w przedziale 24-35 lat nie potrafi osłużyć Steam`a. Ja jakoś sobie poradziłem...a starszy jestem ;):):) jak ktoś gra to potrafi na bank.. a jak nie to nie sięgnie po grę ...chyba, że sprzedaca poleci dla syna, wnuczka ;)
osobiście w piątek wybrałem się do MM we Wroc i nie znalazłem gry ani żadnej informacji

topfacet napisał(a):
Gra jest obecnie na 9. miejscu na Steam, gdybysmy wylaczyli z rankingu promocje wyprzedazowe, to mamy miejsce 5.

na Humblebundle TWOM na piątym miejscu. Nie wiem jaka jest sprzedaż na Humble....w stosunku do Steam`a ale gra od kilku dni wyraźnie przesuwa się do przodu. No i promoce wypadly :)

pieniek1 napisał(a):
To albo sesji ludzie maja mało, albo gra sie sprzedaje duzo, duzo gorzej niz np scarry zakłada Angel

osobiście mam nadzieje na 1 pierwszą opcje.Eh?

czytałem też komentarze, że gra jest stosunkowo krótka, ktoś narzekał, że tylko dwa wieczory i po grze..;)

anty_teresa napisał(a):
lewho napisał(a):
pieniek1
To już było liczone.

18,99 euro * 4,2 = 79,76 zł
79,76 * 0,7 (30% marża steam) = 55,84 zł
55,84 zł * 0,81 (19% podatku dochodowego) = 45,23 zł

I nagle jest bliżej 40 zł a nie 80 zł :)

Nie, nie
W moim szacunku 40 złotych nie ma podatku dochodowego
Za to cena, którą liczysz jest dla Europy. Dlaczego? Bo w Europie jest VAT. Z tego powodu musisz odjąć jeszcze VAT średnio ca 20 proc. To daje w przybliżeniu podobną wartość co 20 USD. Dopiero od 20 dolarów, czy 60 zł odejmujesz prowizję Steama - > 40 zł czy 13 USD przychodu na sztukę. Po pomnożeniu razy ilość sprzedanych kopii i dociążeniu bieżącymi kosztami, oraz kosztami pisania dociążasz podatkiem dochodowym.


też bym zrobił dokładnie tako samo zalożenie 40 PLN jest z podatkiem dochodowym, po odjęciu VAT. Tak to z grubsza wychodzi. Co i tak przy szacowanej ilości sprzedanych kopii jest bardzo pozytywne. Pytanie czy nie mymimy sie w szacunkch. Założenie, że w przyszłym roku spółka zarobi "0" też jest dość konserwatywnym podejściem. Pierwszy kwartał a może i drugi to bedzie nadal TWOM. Zakłądam, że pojawią się rozszerzenia, nakłądki ..nie wiem co.. wydaje mi się, że jeżeli spółka nie wykorzysta "KURY" to straci bardzo wiele....zresztą wszyscy już to wiedzą ;)

piotrch napisał(a):
Vach:
19 EUR x 0,7 (marża steam) = 13,3 EUR
13,3 EUR x 4,2 = 55,86 PLN.


a jakieś podatki obrotowe? ;)

@Scarry trzeba też wziąć pod uwagę, że na GR cena jest niższa niż w STEAM więc możliwe że kasa do spółki idzie taka sama. lub zbliżona. Możliwe,że róznica w cenie na Steam niweluje w jakiś sposób prowizję.

Ja też bym chyba założył, że dla spólki jest troszke mniej - szacuję jakieś 40-42 zł. wydaje mi się, że wiecej nie mają. pozdr.

a ja myślę, że NC powinien poczynić większe starania aby być bardziej wiarygodnym rynkiem :).....nie ma nic złego w tym, że jest rynek firm nowych, innowacyjnych o dużym potencjale ale nieporównywalnie większym ryzyku... Inwestując w spółki z NC Inwestor będzie wiedział, że ryzykuje i wkłada pieniądze w coś wiecej niż produkcję piekarników do zabudowy

jest chyba też coś w tym , że firma jest notowana na NC, wielu doradców po prostu nie interesuje się rynkiem. Niestety, mała giełda jak do tej pory nie wzbudziła zaufania inwestorów z uwagi na wiele dmuchanych spółek...nie mówię oczywiście o wyjątkach.:)

Pieniek1 - nie mam żadnej odkrywczej "płenty" :) , nie jestem graczem i nie wiem jak pozycjonuje Steam, nie wiem czy pozycjonują w ilości kopii czy dochodu..(pewnie zaraz mi się oberwie, że gdzieś to już na forum było :) ) ucze się rynku gier tylko jako Inwestor... od dawna akcjonariusz 11B - więcej mam pytań niż odpowiedzi w dziedzinie gier. Ale dzieki stałym bywalcom tego forum nauczyłem się już troche :) dzieki

pieniek1 napisał(a):
myton napisał(a):
Mam jedno pytanko. Mam nadzieję, że ktoś z Was jest w stanie odpowiedzieć. Przy tak dobrej sprzedaży gry zastanawia mnie stosunkowo mała ilość graczy on line na steam. Inne produkcje z Top`u mają dużą ilość graczy on line a TWOM utrzymuje się w przedziale 3-4 tys. graczy on line. Przepraszam za moją indolencję ale czy ktoś może mi odpowiedzieć z czego to wynika? :)Anxious

A spawdzil pan ilu graczy jest on line grających w Call of Duty ktory tez jest w Top 5.?

aż tak staro wyglądam?? Eh?
nie jestem specjalistą wiec dlatego pytam :)
196 tys grających - Counter-Strike: Global Offensive, farCry 4 - 10 tys grających, 11 tys. Call of Duty: Advanced Warfare - Multiplayer
po drobnej analizie chyba skłaniałbym się do tego, że gry typu multiplayer mają dużo wyższą grywalność on line ;)prawda to? dzieki Scarry

Mam jedno pytanko. Mam nadzieję, że ktoś z Was jest w stanie odpowiedzieć. Przy tak dobrej sprzedaży gry zastanawia mnie stosunkowo mała ilość graczy on line na steam. Inne produkcje z Top`u mają dużą ilość graczy on line a TWOM utrzymuje się w przedziale 3-4 tys. graczy on line. Przepraszam za moją indolencję ale czy ktoś może mi odpowiedzieć z czego to wynika? :)Anxious

Mam wrażenie, że liczba komentarzy też znacznie przyspieszyła.Zastanawiałem się też ile osób daje komentarze... pamietam, że przy debiucie Anomaly 2 była taka dyskusja i próba oszacowania :)

ChiefMike napisał(a):
@KRK LPP ma sklepy w kraju i zagranicą ma wiele marek i produktów.

A 11 BIT ma jeden produkt jak na razie który się sprzedaje, sądzisz że wypuszczą drugi który będzie tak dobrze się sprzedawał przed tym jak sprzedaż TWOM padnie ???

Nie można patrzeć na 11bit przez pryzmat jednego produktu...to już zaczyna być marka sama w sobie. Wypuszczają nowatorskie , dobrze dopracowane gry. Później wielu graczy bedzie chciało kupić, żeby się przekonać co znów zrobili. Dopóki nie siądą na laurach i beda szukać, eksperymentować mają wielkie szanse aby kolejne produkty były co najmniej tak dobre jak TWOM. A zastrzyk gotówki po TWOM pozwoli im rozwinąć skrzydła. Moje zdanie....

perspektywy chyba ogromne bo rynek ogromny.. a dostep do 100mln użytkowników daje chyba duze możliwości zarabiania na micropłatnościach. Nie jestem specjalistą ale wystarczy chyba aby 20% użytkowników wydała 1 pln i mamy 20 mln przychodu???

to chyba zasługa wczorajszej rekomendacji od Erste.

witam.
czy będzie analiza wynikow za 3Q ? zainteresowanie jest :)

no wiesz...planowanej to może troche przesadziłem ...bo takiej informacji nie znalazłem... powinienem napisać że informacja na temat dywidendy pojawi sie pod koniec kwietnia.:) Ewentualna wypłata dywidendy uzależniona jest od poziomu zadłużenia.

Z tego co się orientuje to pod koniec kwietnia ma pojawić się informacja na temat planowanej dywidendy ...ale kiedy dokładnie to nie wiem.

osobiście uważam, że raport jest całkiem niezły. Oczywiście zysk jest niższy niż prognoza ale po 3 kwartale wszyscy się zastanawialiśmy jak spółka wogóle zamierza się zbliżyć do prognozy.... na dzień dzisiejszy jest wykonane 80 % planu a może być lepiej po raporcie rocznym. Pozytywnie odbieram spory skok przychodów....to budzi moją ciekawość.... a mniejszy zysk o 20% biore w ciemno z nadzieją na to co się wydarzy.....pozdr. rozwijają się chłopaki i oby tak dalej....pozdr. m.

No i dodatkowa reklama. Może ktoś kto pogra w AWE zapragnie AK w wersji mobilnej..

pablo_n napisał(a):
Juz ponad 7tys użytkowników na gamecenter + 7tys z Androida =2,69€*60%*14tys=100tys PLN

na googlu pokazuja ilośc na poziomie 500+.,Czy gdzieś jeszcze sprzedają na androida?. Z tego co wiem to chyba jedyny kanał dystrybucji.Pozdr.

Też jestem zdania, że przyszły weekend to dobry czas na debiucik.... po cichu stawiam na przyszły piątek ...pożyjemy zobaczymy... Chciałem jednak też z innej beczki , może ktoś mi wytłumaczy bo jakoś niebardzo jestem w stanie to pojąć....mianowicie:) : jak to jest na guglu że "nasz" SJ jest w najbardziej dochodowych na 28 miejscu przy ilości pobrań 10-50K a wiele gier wg. mnie bardziej dochodowych za nim...np Rayman - 33 miejsce cena 11 zeta pobrań 100K- 500K. Może mi ktoś to zreferowac?Angel bede wdzieczny :) pozdr.

Może Pan przewodniczący RN nabył drożej a przerzucił dwa razy na koniec roku żeby nie płacić podatku..?? Czy te transakcje odbyły sie na NC?? bo przyznam się szczerze nie zarejestrowałem tych transakcji.....

Też długo sie nad tym zastanawiałem bo nie mogłem dojść jak to jest... ale chimpo i Asston chyba maja racje..:) zgadzam się jednak z Tobą....wykres jest źle pokazany...myląco. pozdr

Tymczasem SJ dalej się pnie do góry (pisze o Google play). W łamigłówkach 7 miejsce ,najlepsze płatne 36 msc., njlepsze nowe płatne 6 msc., najbardziej dochodowe 65 miejsce, no i wylądował w bestsellerach....Wiem, że wszyscy czekają na AK ale ja jestem mile zaskoczony jak sobie ta milusia, mała gra sobie radzi. pozdr.

To prawda. O ile ilość pobrań dla FS zjechała do podłogi to na AW trzyma poziom. Co do SJ to juz 15 miejsce w łamigłówkach i cały czas do góry.... Zgadzam się ze stwierdzeniem ze bedzie to wiekszy hit niż FS. pozdr. m

witam. czekałem na ten ruch ze strony spółki. Gra jest bardzo dobra i zasługuje na dużo lepszą pozycję w rankingach niż ma obecnie. "Bycie wśród polecanych" na pewno bardzo pomoże. Spółka robi się bardzo ciekawa. W ciągu ostatnich kilku miesięcy dwa małe tytuły na naprawde dobrym poziomie. Trzeci?... "na dniach" bedzie . Wydanie nowego tytułu powoduje często dodatkową sprzedaż pozostałych gier. Z wielkim zaciekawieniem obserwuje ostatnie wydarzenia. Czuje jednak niedosyt z powodu polityki informacyjnej spółki. Krótkie, rzeczowe komunikaty myślę że wielu Inwestorów by zadowoliły. Zastanawiam się czy to aż tak "kosztowne" dla spółki....???..Z drugiej strony może nie ma co narzekać bo widać efekty prac i rzetelność prowadzonego biznesu..:) ...z dwojga złego wolę taką sytuację.......pozdr.m.

W SamsungApp znajduje się również FS jednak już w wersji płatnej. SJ jest jak najbardziej dostępne w mojej S II.Kategoria puzzle. Myślę, że to dobrze, że się pojawiają w wielu aplikacjach. Traktuję to jako szeroko pojęty marketing. Choć ciekawe czy spółka coś na tym zarobiła. Może się dowiemy???? pozdr. m

Cos postanowiłem napisać bo cisza się zrobiła na wątku.Angel SJ na google play wspiął się w przedział 500-1000, choć mam wrażenie, że jakoś tak niespiesznie się wspina. Zastanawia mnie czy 11B planuje jakąś akcję marketingową? Coś co pozwoli ruszyć do przodu. W przypadku FS przyniosło to dość dobre efekty. Nie wiem jak sprzedaż SJ wygląda na iOS. Może ktoś podzieliłby się obserwacjami. Pozdr.

Ciekawe, że wprowadzenie gier zbiegło się z datą publikacji raportu okresowego:) ciekawe.... Fajnie, że już jest na obu platformach .. brawo!

w październiku, o ile dobrze doczytałem, miał być Sleepwalkers... czy ktoś może wie coś w tej sprawie?. Ja nie znalazłem żadnego info. pozdr.m.

Zastanowiłbym się również nad otwartym rynkiem energii. Wiadomość nie nowa ale mam wrażenie, że w ostatnim czasie zaczął się spory ruch w walce o klienta. Z pewnością odbije się to na marżach firm energetycznych. Drugim czynnikimem może być wchodząca w przyszłym roku ustawa o OZE. Zapisy ustawy dotyczące skupu energii regionalnych operatorów nie są korzystne. Może rynek dyskontuje nadchodzące realia. pozdr.m.

Informacje
Stopień: Obeznany
Dołączył: 14 czerwca 2011
Ostatnia wizyta: 23 czerwca 2021 18:46:44
Liczba wpisów: 77
[0,02% wszystkich postów / 0,02 postów dziennie]
Punkty respektu: 3

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,987 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +168,30% +33 660,31 zł 53 660,31 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło