pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Bidzos

Bidzos

Ostatnie 10 wpisów
Pełna zgoda @Baks.
Każda merytoryczna opinia jest mile widziana, a przed wszystkim indywidualnego z fajnym zasięgami. Gdyż indywidualny prędzej zaufa indywidualnemu, który ma wiedzę, druga kwestia, że to Niemiec. Kto lepiej spopularyzuje temat polskiej spółki wśród niemieckich indywidualnych jak nie Niemiec indywidualny. Shello1
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Kurs zachowuje się jakby na konferencji miały być jakieś wielkie zapowiedzi.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Bidzos napisał(a):
Jeszcze jedno info, które chyba mało kto wyłapał. Wczoraj Kostowski z PLW podczas czatu stwierdził, że zgłasza się do nich sporo zespołów, gdyż są wypłacalni i mają bardzo dobrą sytuację finansową. W kontekście zatrudniania przez 11bit i dotychczasowych trudności ze znalezieniem fachowców na rynku to jest bardzo dobre info.

Odpowiedź Darka z forum na moje pytanie odnośnie powyższego
"Dzień dobry

Możemy potwierdzić, że w ostatnich tygodniach i dniach obserwujemy zwiększony napływ aplikacji na różne stanowiska, na które prowadzimy rekrutację. Największy ruch dotyczy stanowisk o kompetencjach typowo informatycznych, np. programistów. Ale trafiają się też ciekawe oferty od najbardziej poszukiwanych specjalistów o kompetencjach "growych". Bardzo nas to cieszy.

Pozdrawiamy"
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Jeszcze jedno info, które chyba mało kto wyłapał. Wczoraj Kostowski z PLW podczas czatu stwierdził, że zgłasza się do nich sporo zespołów, gdyż są wypłacalni i mają bardzo dobrą sytuację finansową. W kontekście zatrudniania przez 11bit i dotychczasowych trudności ze znalezieniem fachowców na rynku to jest bardzo dobre info.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

W tym co piszesz jest logika, ale nie zaklinaj rzeczywistości. Właśnie dlatego mają tak skonstruowane umowy wydawnicze, aby kasa szła przez nich, zatem całość ze sprzedaży gier z wydawnictwa liczy się jako przychód. BTW Frostpunk sprzedawał się zdecydowanie lepiej w 4kw `19 aniżeli w 4kw `18, wiem, że większe promocje ale jednak wolumen znacznie wyższy, dodatkowo niższa prowizja dla Steam rekompensowała w jakimś stopniu większe obniżki ceny
kliknij, aby powiększyć
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Myślę, że problem tkwi w tym wątku
Cytat:
Prezes Miechowski ocenił, że 2020 rok będzie dla 11 bit studios "spokojny" pod względem działań marketingowych. Spółka prawdopodobnie nie pojawi się na żadnych dużych targach branżowych, na których studia prezentują swoje nowe produkcje.

sporo osób liczyło na jakieś info na targach odnośnie P8
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Ciekawa informacja odnośnie sprzedaży COM vs Moonlighter

"Dzień dobry

Jesteśmy zadowoleni z wolumenów sprzedaż "Children of Morta" na konsolę Nintendo Switch. Nie są może tak imponujące jak w przypadku "Moonlightera" ale z wyciąganiem wniosków chcemy jeszcze poczekać. "CoM" na Nintendo Switch jest dostępny dopiero od nieco ponad dwóch miesięcy, w trakcie których mieliśmy święta Bożego Narodzenia, które nieco zaburzają wszystkie statystyki.

Nie wykluczamy powtórzenia scenariusza, jaki miał miejsce z wersją PC-tową "Children of Morta". Premiera gry, jeśli chodzi o wolumeny w okresie okołopremierowym, wypadła nieco słabiej niż w przypadku "Moonlightera" ale w kolejnych miesiącach (jesteśmy już pięć miesięcy po premierze, więc wnioski bazują na większej ilości danych) dzienna sprzedaż "CoM" ustabilizowała się na wyższych poziomach niż "Moonlighttera". Dlatego skumulowany wolumen sprzedaży "CoM" versus "Moonlighter" (wersji PC) jest lepszy, mimo ostrożniejszego początku.

Pozdrawiamy"
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

aircanada15 napisał(a):
Pamiętam, że o tym mówili, ale to była reakcja na ciągłe nagabywanie na forum.
Takich wartości jak np. 2 miliony jednak bym się spodziewał. Chyba, że słaba sprzedaż konsolowa utwierdziła ich w przekonaniu, że to nie byłby wcale jakiś mega news, biorąc pod uwagę dodatkowe platformy.

Byłem na spotkania i jestem dość aktywny na forum spółki i według mojej wiedzy nie będą publikować tego typu danych. Jedyne na o możemy liczyć to zwrot kosztów po premierze nowej gry. Wynika to z tego, że sprzedają w różnych cenach na różnych rynkach i tego typu dane (ilość) dają pole do spekulacji nt przychodów z gry.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

pandorinium napisał(a):
chris_martin napisał(a):
Od 21.01 przybyło Ok 2.500 komentarzy FP
Zdecydowanie pozytywnych
To sie przekłada ma ca 200.000 kopii gry podstawowej / SP
brawo 11b


Czyli szykuje się nam średni IV kwartał oraz dobry lub nawet bardzo dobry I kwartał.


Panowie,
- po pierwsze
wskaźnik komentarz - kopia, to ok 1 kom- 55 kopii (jest stosunkowo niski ale uwzględnia listopad 2018 gdzie Steam organizował promo za komentarze i z czapy ponad stan wpadło ok 2k komentarzy.

- po drugie
w VI kw wpadło ok 5500 komentarzy co daje ponad 300k kopii samego FP, wystarczy popatrzeć na rozkład komentarzy store.steampowered.com/app/323... okazauje się, że sprzedaż kdk 18/19 jest dużo lepsza, ktoś powie ale co z tego jeśli wtedy było chyba -30% a teraz - 60%(otóż 55% bo mniejsza prowizja Steam) dodadatkowo Season Pass + ok 7% sprzedaży poza Steam
nie wspominam już o DLC do TWOM, Coś tam skapnie z COM i konsole na COM i FP.

po trzecie
- ilość na steam są super nie atkulane, 39500x55= 2 172 500 +7% poza Steam
tak samo było z COM

Reasumując:
-przelicznik w przypadku FP to ok 1/55
- IV był bdb jeśli chodzi o przychody, wiadomo jak to ostatnio u nas przychody do zysków, choć należy pamiętać, że w w ostatnim kwartale będzie wyższa marża (rozliczenie PIT na 5%, więcej sprzedaży produkcji własnych, - 5% porwizji)
- 11bit rozegrało początek roku wprost genialnie


"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Bidzos napisał(a):
Powoli zaczynają spływać recenzję The Last Autumnn
- nexushub.co.za/nexus/review-fr... 9/10
- bigbaddice.pl/frostpunk-last-a... 8,5/10
- reloadvg.com/resena-frostpunk-... 8,7/10
- ageekgirlsguide.com/2020/01/17...

CZY KTOŚ WIE DLACZEGO NIE MA PROFILU THE LAST AUTUMN NA METACRITIC A NP. THE RIFTS SA?


Kolejne
- www.ezdlc.com/13229/the-last-a... ... It is unique the story / I highly recommended

- www.entertainment-focus.com/ga... 4/5

- niveloculto.com/analisis-frost... Recemendado :)
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Informacje
Stopień: Rozgadany
Dołączył: 2 lipca 2012
Ostatnia wizyta: 17 września 2020 09:22:22
Liczba wpisów: 131
[0,04% wszystkich postów / 0,04 postów dziennie]
Punkty respektu: 1

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,395 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +138,45% +27 689,80 zł 47 689,80 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d