pixelg
Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Bidzos

Bidzos

Ostatnie 10 wpisów
Pełna zgoda @Baks.
Każda merytoryczna opinia jest mile widziana, a przed wszystkim indywidualnego z fajnym zasięgami. Gdyż indywidualny prędzej zaufa indywidualnemu, który ma wiedzę, druga kwestia, że to Niemiec. Kto lepiej spopularyzuje temat polskiej spółki wśród niemieckich indywidualnych jak nie Niemiec indywidualny. Shello1
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Kurs zachowuje się jakby na konferencji miały być jakieś wielkie zapowiedzi.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Bidzos napisał(a):
Jeszcze jedno info, które chyba mało kto wyłapał. Wczoraj Kostowski z PLW podczas czatu stwierdził, że zgłasza się do nich sporo zespołów, gdyż są wypłacalni i mają bardzo dobrą sytuację finansową. W kontekście zatrudniania przez 11bit i dotychczasowych trudności ze znalezieniem fachowców na rynku to jest bardzo dobre info.

Odpowiedź Darka z forum na moje pytanie odnośnie powyższego
"Dzień dobry

Możemy potwierdzić, że w ostatnich tygodniach i dniach obserwujemy zwiększony napływ aplikacji na różne stanowiska, na które prowadzimy rekrutację. Największy ruch dotyczy stanowisk o kompetencjach typowo informatycznych, np. programistów. Ale trafiają się też ciekawe oferty od najbardziej poszukiwanych specjalistów o kompetencjach "growych". Bardzo nas to cieszy.

Pozdrawiamy"
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Jeszcze jedno info, które chyba mało kto wyłapał. Wczoraj Kostowski z PLW podczas czatu stwierdził, że zgłasza się do nich sporo zespołów, gdyż są wypłacalni i mają bardzo dobrą sytuację finansową. W kontekście zatrudniania przez 11bit i dotychczasowych trudności ze znalezieniem fachowców na rynku to jest bardzo dobre info.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

W tym co piszesz jest logika, ale nie zaklinaj rzeczywistości. Właśnie dlatego mają tak skonstruowane umowy wydawnicze, aby kasa szła przez nich, zatem całość ze sprzedaży gier z wydawnictwa liczy się jako przychód. BTW Frostpunk sprzedawał się zdecydowanie lepiej w 4kw `19 aniżeli w 4kw `18, wiem, że większe promocje ale jednak wolumen znacznie wyższy, dodatkowo niższa prowizja dla Steam rekompensowała w jakimś stopniu większe obniżki ceny
kliknij, aby powiększyć
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Myślę, że problem tkwi w tym wątku
Cytat:
Prezes Miechowski ocenił, że 2020 rok będzie dla 11 bit studios "spokojny" pod względem działań marketingowych. Spółka prawdopodobnie nie pojawi się na żadnych dużych targach branżowych, na których studia prezentują swoje nowe produkcje.

sporo osób liczyło na jakieś info na targach odnośnie P8
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Ciekawa informacja odnośnie sprzedaży COM vs Moonlighter

"Dzień dobry

Jesteśmy zadowoleni z wolumenów sprzedaż "Children of Morta" na konsolę Nintendo Switch. Nie są może tak imponujące jak w przypadku "Moonlightera" ale z wyciąganiem wniosków chcemy jeszcze poczekać. "CoM" na Nintendo Switch jest dostępny dopiero od nieco ponad dwóch miesięcy, w trakcie których mieliśmy święta Bożego Narodzenia, które nieco zaburzają wszystkie statystyki.

Nie wykluczamy powtórzenia scenariusza, jaki miał miejsce z wersją PC-tową "Children of Morta". Premiera gry, jeśli chodzi o wolumeny w okresie okołopremierowym, wypadła nieco słabiej niż w przypadku "Moonlightera" ale w kolejnych miesiącach (jesteśmy już pięć miesięcy po premierze, więc wnioski bazują na większej ilości danych) dzienna sprzedaż "CoM" ustabilizowała się na wyższych poziomach niż "Moonlighttera". Dlatego skumulowany wolumen sprzedaży "CoM" versus "Moonlighter" (wersji PC) jest lepszy, mimo ostrożniejszego początku.

Pozdrawiamy"
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

aircanada15 napisał(a):
Pamiętam, że o tym mówili, ale to była reakcja na ciągłe nagabywanie na forum.
Takich wartości jak np. 2 miliony jednak bym się spodziewał. Chyba, że słaba sprzedaż konsolowa utwierdziła ich w przekonaniu, że to nie byłby wcale jakiś mega news, biorąc pod uwagę dodatkowe platformy.

Byłem na spotkania i jestem dość aktywny na forum spółki i według mojej wiedzy nie będą publikować tego typu danych. Jedyne na o możemy liczyć to zwrot kosztów po premierze nowej gry. Wynika to z tego, że sprzedają w różnych cenach na różnych rynkach i tego typu dane (ilość) dają pole do spekulacji nt przychodów z gry.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

pandorinium napisał(a):
chris_martin napisał(a):
Od 21.01 przybyło Ok 2.500 komentarzy FP
Zdecydowanie pozytywnych
To sie przekłada ma ca 200.000 kopii gry podstawowej / SP
brawo 11b


Czyli szykuje się nam średni IV kwartał oraz dobry lub nawet bardzo dobry I kwartał.


Panowie,
- po pierwsze
wskaźnik komentarz - kopia, to ok 1 kom- 55 kopii (jest stosunkowo niski ale uwzględnia listopad 2018 gdzie Steam organizował promo za komentarze i z czapy ponad stan wpadło ok 2k komentarzy.

- po drugie
w VI kw wpadło ok 5500 komentarzy co daje ponad 300k kopii samego FP, wystarczy popatrzeć na rozkład komentarzy store.steampowered.com/app/323... okazauje się, że sprzedaż kdk 18/19 jest dużo lepsza, ktoś powie ale co z tego jeśli wtedy było chyba -30% a teraz - 60%(otóż 55% bo mniejsza prowizja Steam) dodadatkowo Season Pass + ok 7% sprzedaży poza Steam
nie wspominam już o DLC do TWOM, Coś tam skapnie z COM i konsole na COM i FP.

po trzecie
- ilość na steam są super nie atkulane, 39500x55= 2 172 500 +7% poza Steam
tak samo było z COM

Reasumując:
-przelicznik w przypadku FP to ok 1/55
- IV był bdb jeśli chodzi o przychody, wiadomo jak to ostatnio u nas przychody do zysków, choć należy pamiętać, że w w ostatnim kwartale będzie wyższa marża (rozliczenie PIT na 5%, więcej sprzedaży produkcji własnych, - 5% porwizji)
- 11bit rozegrało początek roku wprost genialnie


"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Bidzos napisał(a):
Powoli zaczynają spływać recenzję The Last Autumnn
- nexushub.co.za/nexus/review-fr... 9/10
- bigbaddice.pl/frostpunk-last-a... 8,5/10
- reloadvg.com/resena-frostpunk-... 8,7/10
- ageekgirlsguide.com/2020/01/17...

CZY KTOŚ WIE DLACZEGO NIE MA PROFILU THE LAST AUTUMN NA METACRITIC A NP. THE RIFTS SA?


Kolejne
- www.ezdlc.com/13229/the-last-a... ... It is unique the story / I highly recommended

- www.entertainment-focus.com/ga... 4/5

- niveloculto.com/analisis-frost... Recemendado :)
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Wczoraj 15:15 pojawiła się pierwsza recenzja zatem domniemam, że o 15:00
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Powoli zaczynają spływać recenzję The Last Autumnn
- nexushub.co.za/nexus/review-fr... 9/10
- bigbaddice.pl/frostpunk-last-a... 8,5/10
- reloadvg.com/resena-frostpunk-... 8,7/10
- ageekgirlsguide.com/2020/01/17...

CZY KTOŚ WIE DLACZEGO NIE MA PROFILU THE LAST AUTUMN NA METACRITIC A NP. THE RIFTS SA?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Gameplay Last Autumn z wczoraj.
www.youtube.com/watch?v=Cvaa4a...
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Jednego nie ogarniam, ani słowa o kasie za udostępnienie Moonlightera i TWOM, po przychodach też tego jakoś nie widać.
Cieszą natomiast te liczby
J
Cytat:
3.29.ZOBOWIĄZANIA DO PONIESIENIA WYDATKÓW Na dzień publikacji sprawozdania Spółka posiadała zobowiązania pozabilansowe do poniesienia wydatków na kwoty 2 625 000EUR i 22 485PLN. Wymienione zobowiązania wynikają z umów wydawniczych, które Spółka zawarła z zewnętrznymi studiami deweloperskimi.
jeśli mieli na 30.09 dwie umowy to oznacza, że faktycznie mocno zwiększyli budżet wydawniczy
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Brawo, świetna robota.
I o tym pisałem, że forumowicze się nie postarali, ponieważ dużo zależy od zadawanych pytań i przygotowania uczestników. 11bit nie sypie info z kapelusza, ale na żywo jak się przycisnie to powiedzą sporo. Tak też było podczas spotkania w Krk.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Moze ktoś podrzucić info odnośnie rankingów na PS4 dla COM I FP?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Nie popadaj w skrajności :)
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Utnapisztim napisał(a):
Cytat:
Pieniądze na hojne programy motywacyjne, w których kolejnych edycjach tak się wyspecjalizował zarząd to nasze, akcjonariuszy pieniądze. Płacimy za nie rozrzedzeniem kapitału, które wyniesie w tej edycji bodaj 5,7%.


Niezasłuzona krytyka p.m. Rozrzedzenie 5,7% a wzrost zysków i kursu ponad dwukrotny w okresie od ogłoszenia jego założeń pod koniec stycznia 2017. Nie czuję się z tego powodu pokrzywdzony. Co więcej liczę na powtórkę.

Ja natomiast zgadzam się z kunojem odnośnie skupu, skup zmniejsza FF czyli ogranicza w jakimś stopniu cyrki na kursie. Zadałem to pytanie na forum spółki ale nikt się nie odniósł.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Aktualizacja
dzienne

kliknij, aby powiększyć


tygodniowe

kliknij, aby powiększyć
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

No niestety stało się, zamknięcie na poniżej dolnego kanału i mocnego wsparcia. Na domiar złego FP zaczyna się osuwać w rankingach na XBOX, rano w GB był na 14 teraz 15, w US na 26 teraz na 27
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Varsav na dziennych
https://invst.ly/kzp4q

i na tygodniowych

https://invst.ly/kzojf
widać, że jest wsparcie na 4,20, choć na dziennych może zejść do linii krótkoterminowego trendu wzrostowego. Po mocnych wzrostach, aż prosił się o korektę i takowa nasątpiła. Widać zejście świecy na dziennych do mocniejszego wsparcia w okolicach 3,80 i szybką reakcję kupujących, co świadczy o tym, że papier mimo spekulacyjnego charakteru trzyma się mocno. Schłodzenie RSI świadczy o dużym prawdopodobieństwie wybicia w niedługim czasie, co zbiega się z premierą Bee Simulator (jedyna gra w tym roku z debiutem na wszystkie platformy równocześnie). Mocniejszy ruch w jedną bądź drugą stronę potwierdza również trójkąt. Zatem albo odbije się od krótkoterminowego wsparcia 4,20, albo zejdzie do linii trendu.
Moim zdaniem biorąc pod uwagę premierę i technikę 70/30 na wzrosty.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Baks dzięki za odp, jednak chyba źle zinterpretowałeś moje pytania.
To nie był mój szacunek tylko hipotetyczny przykład w jaki sposób inni forumowicze to szacują.
Z resztą się zgadzam.
Jeśli znasz odpowiedź na któreś z pytań to bardzo proszę o takową.
Tak dla porównania
TWOM po 3,5 roku na XBOX ma 267 opinii
FP póki co 102
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Wrzucam moją analizę, która nie wiedzieć czemu się tutaj nie zamieściła :(
raczej trafna na tamten czas
charts.stockwatch.pl/chart/22y...
PS czy może ktoś pomóc dlaczego ją tak ucięło? Robiłem to pierwszy raz na StockWatch
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Dorzucam również wywiad z viceprezesem,
ciekawy i odpowiada na kilka pytań
www.youtube.com/watch?v=K9xtbZ...
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Cześć Aircanada,
miło cię widzieć również na forum Varsav.
Ja również czekam na premierę, już grubo ponad rok, pierwotnie licząc na wiosenny debiut Bee Simulator.
W odniesieniu do twoje wpisu, masz jakieś swoje prognozy?
Mnie bardzo ciekawi sprzedaż preorderów, napisałem do spółki, ale oczywiście nie podadzą nawet czy są zadowleni z zamówień.
Co dziwna, zapytałem czy chcą się podzielić info nt temat sprzedaż preoredrów przed premierą to powiedzieli, że sama odpowiedź na moje pytanie ma wpływ na kurs i nie odpowiedzą na nie.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Cześć o ile analizy na podstawie steam mam dość dobrze rozwinięte o tyle na podstawie konsol niekoniecznie. Mam pytanie do bardziej ogarniętych w tym temacie.

- domyślam się, że TOP PAID na XBOX liczy się na podstawie przychodu, jednak wole mieć pewność, czy tak jest? :):):)

- czy jest ktoś w stanie ułożyć w kolejności np. 1-10 rynki od najważniejszych (najbardziej dochodowych, największych), domyślam się, że jedynka to US?

- czy jest przyjęty jakiś mniej więcej przelicznik na konsolach komentarz-ilość kopii?
- czy da się sprawdzać rankingi na PS4?

- jak tworzone są rankingi, tj. np. jeśli dziś debiutuje gra to aby weszła na pierwsze miejsce musi sprzedać się dziś lepiej niż ta z drugiej pozycji przez ostatni tydzień/miesiąc etc.? Pytałem już o to ale nie dostałem jasnej odpowiedzi. Chodzi o ranking dla XBOX i PS4

- czy mieliście jakieś szacunki odnośnie debiutu na konsole, np. FP po tygodniu powinien dość na 10 miejsce w US względem moich szacunków?

Z góry dziękuje za pomocne odpowiedź
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Na PS4 to ranking uwzględni aż miesiąc?
Rozumiem, że XBOX ostatnie 7 dni, tak?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Pięknie wygląda pierwsza strona Steam, w jakimś stopniu jest to też promocją przed COM i FP na konsole.
Ten fakt jest bardzo istotny z perspektywy LT, gdyż jeśli chcą wydawać i produkować częściej, co sprawi że takich tytułów będzie zdecydowanie więcej.
Zgadzam, się RIF że zaczynają budować markę na konsolę, jest to o tyle ważne, że P8 będzie tytułem przeznaczonym domyślnie na konsole.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Z innej beczki,
coraz więcej zachwytów nad sterowaniem FP na konsole :)
np.
"Got the chance to play @frostpunkgame
by @11bitstudios
early.
Finally managed to beat one of the scenario, so this is my review/impressions of the game.

The first thing that I want to say is the control is great and intuitive, I can play and control it just fine using DS4"
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Frey napisał(a):
Chyba pierwsza recka FP na PS4. 87/100 - od 4players.de.

Cytat:
Frostpunk spielt sich auf PlayStation 4 und Xbox One sehr gut.
www.4players.de/4players.php/d...




Świetna wiadomość.
87/100 to tyle co ocena na steam. Biorąc pod uwagę, że jest to strategia przeznaczona głównie na PC uważam, że powyższą ocenę za wysoką.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

FilipBonn napisał(a):
Ładnie się ostatnio obsuwała cena, jak nie będzie jakiejś "bomby" to zjazd do 300?

Dziś odbiło się od wsparcia i dolnej krawędzi kanału konsolidacyjnego, zatem jeśli FP i COM na konsole dobrze zachwycą to spodziewam się wybicia z konsolidacji ale górą.

Poza tym wyniki za 3kw powinny być naprawdę dobre
- debiut COM na PC
- rozliczenie abonamentów (Darek z IR albo prezes już sam nie pamiętam komunikowali, że większość zostanie rozliczona w 3kw)
- season pass do FP
- dzięki powyższemu nowe życie FP (często w pełnej cenie, a ostatnio z niższą prowizją)

Wygląda całkiem całkiem a jeszcze trochę przed nami. Na koniec roku z moich wyliczeń wychodzi 95-110 mln przychodu i 28%-35% marży, zatem zgodnie z konsensusem.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

aircanada
czy mógłbyś zaktualizować miejsca w rankingach z poprzedniego wpisu?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Jak na wywiad z prezesem to całkiem optymistyczny przekaż, natomiast martwi fakt, że jest rozbieżność między definiowaniem zysku przez spółkę i analityków.
Anale liczą zysk netto a prezes zysk operacyjny, a program motywacyjny i premiowy mimo wszystko mocno obciąża wynik.
Cytat:

Pytany o to, czy tegoroczne wyniki spółki mogą być zbliżone do tych z 2018 roku, pomimo braku premiery dużej, własnej produkcji, Miechowski powiedział: "Moim zdaniem sprawy mają się dobrze. Trzeba pamiętać o tym, że jedną sprawą są przychody, a drugą zyski, które w tym roku wyglądają bardzo dobrze przede wszystkim gotówkowo. Na poziomie księgowym pojawiają się ‘papierowe’ rezerwy, związane przede wszystkim z programem akcyjnym, rezerwy na roczne premie dla zespołu oraz coś, co jest nierozerwalnie związane z działalnością wydawniczą, czyli wypłaty tantiem dla studia, które tworzyło ‘Moonlightera’".

Wiem, że kasa z programu aukcyjnego wróci do kapitałów ale jednak akcjonariat się rozwodni.
Cieszy wyższa maraza.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Urwał nam się wątek,
ale rozwijając moją myśl, zauważcie, że 11bit gościł na dwóch spotkaniach z zagranicznymi funduszami.
Właśnie z powodu jednego z takich spotkań, przesunięto publikację raportu z 29.08 na 27.08 aby móc swobodnie dyskutować z funduszami o aktualnej sytuacji spółki

Poniżej wycinek dyskusji z forum spółki nt temat


Cytat:

-bART-
Posty: 65
Kontakt: Skontaktuj się z -bART-

śr sie 28, 2019 7:54 pm
Panie Darku,
czy może pan przybliżyć akcjonariuszom co to za spotkanie/konferencja odbędzie się jutro, jak również w jakiej roli będą tam uczestniczyć przedstawiciele 11bit?
Na górę

Admin
Site Admin
Posty: 1264
Kontakt: Skontaktuj się z Admin

pt sie 30, 2019 9:45 am
Dzień dobry

11 bit studios S.A. po premierze "Frostpunka" i wzroście kursu stało się ciekawą spółką dla inwestorów finansowych spoza Polski (ich poprzeczka, jeśli chodzi o minimalną kapitalizację spółki, w którą mogą inwestować wisi znacznie wyżej niż w przypadku naszych rodzimych funduszy). Dlatego od ponad roku dość regularnie bierzemy udział w konferencjach inwestorskich poza Polską gdzie prezentujemy naszą firmę, strategię, filozofię, plany na przyszłość, itp. Działania te, co widać przy okazji każdego kolejnego WZA, przynoszą pożądany przez nas skutek, to znaczy, rosnący udział instytucji spoza Polski w naszym akcjonariacie.
W tym roku byliśmy już na konferencjach inwestorskich w Londynie (w marcu), Paryżu (czerwiec) i Frankfurcie n/Menem (wróciliśmy wczoraj). W przyszłym tygodniu udajemy się ponownie do Londynu a pod koniec września do Sztokholmu. Planujemy też kolejne wyjazdy w IV kwartale.
Ponadto na bieżąco spotykamy się w Warszawie z przedstawicielami funduszy (zarządzającymi i analitykami), którzy przyjeżdżają do nas (oczywiście, przy okazji odwiedzają też inne spółki z Polski, które mają na radarze), żeby lepiej nas poznać. Kapitały, które za nimi stoją są naprawdę ogromne ale oczywiście spotkanie z nami nie oznacza decyzji o zakupie akcji. Takich wizyt musi być kilka. Na tym szczeblu komitety inwestycyjne działają wyjątkowo ostrożnie i bez pośpiechu.....

Pozdrawiamy
Na górę

-bART-
Posty: 65
Kontakt: Skontaktuj się z -bART-

pt sie 30, 2019 11:37 am
Dziękuję za odpowiedź. Czy może Pan udzielić informacji, czy fundusze tego typu z ostrożnym podjęciem analizują spółki/spółkę pod kat dużych inwestycji i ujawnienia się w akcjonariacie. Czy też traktują Polskę jako uzupełnienie portfela?
Na górę

Rif
Posty: 269
Kontakt: Skontaktuj się z Rif

pt sie 30, 2019 11:59 am
A czy oprócz badawczego zainteresowania ze strony instytucji finansowy, podobnym zainteresowaniem wykazywały się (bądź też wykazują się) podmioty związane z branżą gier?
Na górę

Admin
Site Admin
Posty: 1264
Kontakt: Skontaktuj się z Admin

pt sie 30, 2019 3:10 pm
Dzień dobry

11 bit studios S.A. jest spółką publiczną więc można powiedzieć, że spotkania z inwestorami należą do naszych obowiązków i nie są niczym szczególnym. Fundusze, z którymi rozmawiamy się poza Polską reprezentują cały przekrój branży finansowej, w tym najróżniejsze strategie inwestycyjnej. Jednak, z uwagi na wielkość aktywów pod zarządzaniem, raczej nie są to gracze zainteresowani "kręceniem kółek na kursie" choć oczywiście i tacy się zdarzają. Zagraniczni inwestorzy daleko mniej znają 11 bit studios S.A. niż krajowe TFI czy OFE. Dlatego, przynajmniej na pierwszych spotkaniach, musimy sporo opowiadać o historii Spółki i naszej filozofii działania. Najwięcej musimy jednak mówić o planach na przyszłość ale wyłącznie w kilkuletniej perspektywie. To zupełnie inna sytuacja niż na naszym rynku gdzie czasami mamy wrażenie, że najważniejsze są wyniki ostatniego kwartału i kolejnego (nie wspomnę o konsensusie analityków :) ). Taki środek ciężkości w rozmowach wynika oczywiście, co już wspomniałem, z horyzontu inwestycyjnego. Duże pieniądze, przy ograniczonej płynności polskiego rynku kapitałowego, trzeba inwestować z myślą o co najmniej kilku latach (stąd tak dogłębna selekcja spółek) niż o szybkim zarobku w kilka dni.

Odpowiadając też na pytanie o inwestorów branżowych to nie biorą oni udziału w konferencjach inwestorskich, które są miejscem spotkań analityków/zarządzających ze spółkami. W tego typu eventach, często kilkudniowych, potrafi brać udział nawet kilkadziesiąt spółek i setki analityków. Spotkania mają najróżniejsze formuły (indywidualne bądź w mniejszych lub większych grupach). Lepszym miejscem do spotkań z innymi firmami z sektora gier komputerowych (na pewno w luźniejszej atmosferze, bez krawatów :) ) są targi branżowe, gdzie w zamkniętych dla publiczności halach, w spokoju można rozmawiać na dowolne tematy.....

Pozdrawiamy




A tutaj link do zdjęcia z kolejnego spotkania w Londynie z 09.09.2019

www.facebook.com/TenSquareGame...


Dodając, że ostatnio mamy względnie wyższe obroty i w okolicach 395zł pojawiają się batony. Napisałem pierwszy wpis ad-hock, ale w tym jest logika.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Oczywiście, że tak :)
Choć ciut obroty większe.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Mam podobne wrażenie, szukając jednak jakiegoś logiczne wytłumaczenia wydaje mi się, że są jakieś roszady pod progiem. Pewnie się pomileli i zacznie rosnąć za jakiś czas pod premiery konsol dla FP i COM
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Bardzo fajny pomysł na zwiększenie przychodu, mam nadzieję, iz to tak skalkulowali, że również marża I'm się zwiększy z tego tytułu.


signatureeditiongames.com/sear...
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Właśnie też widziałem to info na Twiterze ale nie znalazłem rankingu, możesz podlinkować?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Ciekawe również jest to, że COM (6miejsce) ma w chwili obecnej 300 graczy więcej w grze niż Spyro (1 miejsce)
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Ze wszystkim się zgadzam, aczkolwiek pamiętajmy o tym, że ML też debiutował we wtorek
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

aircanada15 napisał(a):
Bidzos napisał(a):
Też jestem zdziwiony, jakby rozpoczęli sprzedaż tam gdzie skończył się preorder.


Bo przecież tak jest, czym się różni sprzedaż godzinę przed premierą do tej chwilę po debiucie ?

Zatem dlaczego z Final Fantasy VIII tak się nie stało?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Globsy na steam wyglądają nieźle 5 miejsce, oceny fenomenalnie 92% na 41 opinii, ale martwi peak 2390 i już poniżej szczytu na 2399. Dla porównania Moonlighter szczyt peaku miał w dzień premiery 6229, FP w następnym dniu.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Też jestem zdziwiony, jakby rozpoczęli sprzedaż tam gdzie skończył się preorder.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

W mojej opinii nie ma co porównywać, gdyż 11bit znany jest z jakości głównych produktów, Bloober niekoniecznie, poza tym największa porażką BW to optymalizacja a tego problemu nie ma na konsolach które są core-em dla BW.
Choć przyznaje, że recenzenci wysoko ocenili BW, natomiast z historii wynika, że gry od 11bit pozytywnie zaskakują i oby dziś też tak było.
PS póki co na Metacritic 85 czyli najwyżej dotychczas oceniania gra z udziałem bitów.
PS2 bardzo ciekawi mnie dzisiejsza batalia z Final Fantasy
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Na metacritic mamy pierwsze cztery oceny średnia 85pkt, póki co wyższa niż na FP
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Dużo będzie zależało od ocen, póki co wszyscy COM bardzo chwalą.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Super info, a z tego co kojarzę wystawiają się na PAX West jeszcze
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Wygląda to naprawdę dobrze, mnie zastanawia jeszcze jedna kwestia. Jeśli jest uruchomiona sprzedaż pre-ordered to sporo osób się nie zapisuje na whislist tylko od razu kupuje. Dobrze rozumuje?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Z linku wynika, że Blair Witch ma już prawie 200k zapisów na whisliscie, jest jedną pozycję niżej niż COM. Wygląda to naprawdę dobrze.
www.pb.pl/wishlista-blair-with...
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Forumowicze, mam pytanie z innej beczki, może ktoś pomoże :)
Czy ranking whislisty na steam jest tworzony pod względem sumy zapisów na grę, czy też na podstawie ostatnich przyrostów?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Może trzymał tele na odwrót i chciał napisać 539?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Wręcz przeciwnie, jeśli ilość pobrań przekroczy pewien próg to epic będzie musiał dopłacić do wcześniej ustalonej kwoty. Zatem ilość pobrań ma duże znaczenie również jeśli chodzi o dodatkowy przychód
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Japoński Switch zrobił robotę, debiut był chyba dzień po konferencji, teraz tylko czekać na DLC na ten rynek
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

@Baks
Zgadzam się z Tobą, ale zrobić jakąś grafikę na fb, dopisać że wyczekiwany DLC które sprawi, że..... Kilka pozytywów. Przez okres ten i ten nizsz cena podstawki, a specjalnie dla nowych klientów bundle podstawa+dlc.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Mi nie chodzi o ESPI, mają stronę, mają Facebook etc.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Moonlighter DLC w przyszłym tygodniu
steamcommunity.com/games/60615...

nie rozumiem, dlaczego dowiadujemy się o takich rzeczach że steam a nie spółki.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Czyli współpraca nie tylko z Microsoft
www.ea.com/pl-pl/origin-access...
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Nowa rekomendacja, obszerny plik w pdf
m.bankier.pl/wiadomosc/Erste-S...
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Pamiętacie panowie o tym, że każdy dzień sprzedaży FP zbliża nas do mniejszej prowizji, z tego co pamiętam DLC liczy się do tych progów.

Dorzucam webinar, jest tam krótka analiza 11bit i nominacja do perełek SI
strefainwestorow.pl/artykuly/e...
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula


Pytanie do Ken Rumph, analityk Jeffries obecny na targach E3 w LA

Śledzi Pan inne polskie spółki produkujące gry, notowane na GPW? Która z tych firm ma duży potencjał?

Nie pokrywam żadnej innej polskiej spółki poza CDR. Prywatnie mogę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem tego co robi 11bit. Techland też świetnie sobie radzi, a seria gier Dying Light wydaje się iść w dobrym kierunku. To byłoby ciekawe, gdyby Techland zadebiutował na GPW.

strefainwestorow.pl/artykuly/w...
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Korekta, teraz widzę, że jest tam cena na XBOX
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

@baks
Możliwe, że tak jest, na spotkaniu w Krakowie, padło stwierdzenie, że po przekroczeniu pewnego progu gra będzie dystrybuowana na warunkach rynkowych. Zatem domyślam się, że po tym jak zejdzie określona ilość kopii za którą dostali kasę, gra będzie szła w określonej cenie, albo tej samej co PSX albo na preferencyjnych warunkach z racji współpracy.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Ustalenie ceny detalicznej gry „Children of Morta”
ESPI: Raport bieżący 13 / 2019 06.06.2019 15:51:00

Zarząd 11 bit studios S.A. (dalej "Spółka") informuje, że cena detaliczna gry „Children of Morta” w dystrybucji cyfrowej, w wersjach na komputery PC oraz konsole PS4, Xbox One i Nintendo Switch, została wyznaczona na 21,99 USD/EUR. Tytuł będzie również dostępny w dystrybucji pudełkowej w cenie 24,99 EUR (wersja na komputery PC, będzie do nabycia w Europie i Australii), 29,99 USD/EUR (wersja na konsolę PS4) i 34,99 USD/EUR (Nintendo Switch). Za przygotowanie pudełkowego wydania „Children of Morta” odpowiada firma Merge Games, z którą 11 bit studios S.A. współpracowało przy okazji premiery gier „Frostpunk” i „Moonlighter”. Premiera gry „Children of Morta”, której producentem jest amerykańsko-irańskie studio Dead Mage, planowana jest w III kwartale 2019 roku. 11 bit studios S.A. jest wydawcą tytułu.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Cześć,
kilka informacji specjalnie dla @andy_dufresne i reszty forum
byłem na spotkaniu i przekazuję poniżej najważniejsze info, sorry za zwłokę, ale mam urwanie głowy, zatem
Początek to prezentacja Dariusza Wolaka na temat tego co osiągnęli dotychczas następnie Patryk Grzeszczuk o tym co nas czeka.
1. TWOM, DLC kończące trylogię będzie większe od pozostałych (opóźnienie jak zwykle, zrobiła im się większa gra niż przypuszczali), raczej nie będzie ostatnim rozszerzeniem, ne porzucają TWOM gdyż generuje ok 2mln miesięcznie przychodu
2.Moonligher - nie długo mobilki i DLC, w głównej mierze w chwili obecnej sprzedaje się na Switch. Współpraca z Digital Sun układa się bdb i prawdopodobnie na jednym projekcie się nie skończy.
3.COM - nie zostało to powiedziane wprost ale wg mojej opinii widzą w tej grze większy potencjał niż w Moonlighter, media z którymi się spotykają są podekscytowane, na moje pytanie czy będzie droższy od Moonlightera padła odpowiedż "na pewno nie będzie tańszy"
4. Frostpunk - DLC będzie niedługo, odniosłem wrażenie, że DLC wyjdzie jednak po konsolach, gdyż padło stwierdzenie, że DLC wyjdzie też na konsole jako płatny dodatek. DLC będzie zbliżone wielkością do podstawowego scenariusza, także gra się mocno zwiększy
5. Frostpunk na konsole - biorą ostatnie szlif i certyfikacją, będzie zupełnie nowa gra (interfejs, mechanika, sterowanie) nie zmieni się jedynie content ( za pewne stąd ta obsuwa). Gra nie będzie portem, będzie grą na konsole. Marketing zrobił objazd po świecie, a konkretnie głównych rynkach zbytu i prezentował FP, rozmawiał z mediami T1,T2,T3 i odbiór jest bdb, 03-04/06 schodzi embargo na materiały, więc niedługo dostaniemy sporo infor o FP na konsole. Dla FP konsol, stworzyli zupełnie nową mechanikę sterowania, która jest rewolucyjna w skali globalnej jeśli chodzi o tego typu gry na konsole, cyt. "Frostpunk ma szanse stać się wyznacznikiem gry strategicznej na konsole". Śmierdzi mi tu dodatkowym cash-em, za wykorzystanie innowacji :):):) Będę go promować na PAX i Gamescom
6. P8 - dowiemy się coś więcej w tym roku, wyjdzie na wszystko z głównym przeznaczeniem na konsole, mają sporo fun-u, ogrywając prototyp. Główna osoba odpowiedzialna za projekt to Marta Fijak dla której ta gra jest oczkiem w głowie, raportuje do zarządu, o odejściu Gaszyńskiego nie wiadomo nic
7. P9 i P10 w tym roku rozpoczną fazę prototypowania, podobnie jak w przypadku sukcesu FP i rozszerzeniu P8, jeśli P8 osiągnie sukces to P9 będzie większe (budżetowo i kadrowo) i tak dalej
8. Wydawnictwo - przemielili 120 projektów i mielą kolejne, wybrali 2, jeden z nich poznamy w tym roku, odniosłem wrażenie, że nie będziemy czekać super długo na 4 gry z wydawnictwa rocznie. To, że mają 5mln na projekt znaczy też, że mogą łapać projekty na późniejszym etapie rozwoju przez co będzie szybciej wydany ale oczywiście mniejszy %. Jeśli będą kolejne sukcesy to będą kolejne zwiększenia budżetu.
9. Zapytałem o rzetelność w ich opinii reko Mbanku, analizę i porównania do Paradoxu, na co . Darek się uśmiechnął i stwierdził, że Mbank się z nimi konsultował, niby oczywiste a jednak lepiej to usłyszeć. Zatem to chyba ich plan rozwoju nie wypowiedziany ich ustami, co bardzo cieszy.

Fajne spotkanie, raczej bez owijania w bawełnę, jak na znaną nam komunikacje 11bit to sporo konkretów, miałem okazję zadać sporo pytań na które otrzymałem każdorazowo rzetelne informację. Bardzo podobało mi się spotkanie i warto na takowe się wybrać.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Dasz link?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Ja prawdopodobnie będę, więc możecie wrzucać pytania.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Fajny artykuł, dobre informacje
gry.wp.pl/polacy-z-sukcesami-w...
11 Bit Studios

- Targi China Joy w Szanghaju są o wiele większe od Game Fusion, jednak na mniejszych targach o wiele łatwiej o zwrócenie na siebie uwagi. Działamy z Fundacją od dłuższego czasu, dzięki ich pomocy oprócz targów czekają nas rozmowy z firmami oraz z lokalnymi mediami. Rozmowa z takimi wydawcami jak Tencent czy Coconut Island jest czymś bardzo istotnym - mówi Karol Zajączkowski z 11 Bit Studios w rozmowie z WP Tech.

Zachęcone sukcesami "Frostpunka" i "This War of Mine" studio tym razem wybrało się do Chin jako wydawca. 11 Bit Studios zaprezentowało dwie wydawane przez siebie produkcje – "Children of Morta" oraz dodatek do gry "Moonlighter".

Pierwsza produkcja opowiada historię rodziny, która od pokoleń chroni tytułowej góry przed najazdami potworów. Mechanika jest zbliżona do Diablo – odwiedzamy losowo generowane lochy, zdobywamy doświadczenie i przedmioty, a do wyboru mamy kilku członków rodziny, z których każdy ma inny styl walki. Wszystko to okraszone interesującą oprawą graficzną w stylu retro.

"Moonlighter" z kolei to gra RPG, w której wcielamy się w młodzieńca marzącego o wiecznej chwale. Tę można zdobyć w ruinach nieopodal wioski, walcząc z potworami i zdobywając przedmioty. Jednak za dnia musimy prowadzić rodzinny biznes. Znalezione rzeczy sprzedajemy, odpowiednio ustalając cenę, by nie stracić, ale i nie odstraszyć potencjalnych klientów. Ciekawy mariaż symulatora sklepu i gry RPG.

Z dużym zainteresowaniem graczy spotkała się zwłaszcza pierwsza produkcja – przy stanowisku cały czas był ktoś, kto chciał zagrać w "Children of Morta". - Co ciekawe, widzowie grają długo, bo nawet po 20 minut – mówi Zajączkowski. – To złożona gra, wymagająca dość dużo uwagi, ale również jest bardzo wciągają. Celujemy, by obie gry ukazały się w Chinach w lecie.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Z forum spółki
Na pytanie odnośnie targów otrzymałem poniższą odpowiedź

"Dzień dobry

Już w najbliższy weekend 11-12 maja będziemy obecni na targach Game Fusion w Pekinie gdzie na naszym stoisku będziemy pokazywali "Moonlightera" i "Children of Morta". Kolejne tygodnie do dwa duże press-tour'y (w Europie i USA), czyli indywidualne spotkania z wiodącymi mediami branżowymi, na których będziemy prezentowali nasze portfolio. Będziemy też obecni na targach Gamescom gdzie na naszym stoisku w części biznesowej będziemy promować "Moonlightera", "Children of Morta" i konsolowego "Frostpunka". Kolejna duża impreza to PAX West gdzie będziemy mieć stoisko w części otwartej (dla szerokiej publiczności), na którym będziemy pokazywać nasze portfolio. W międzyczasie nasi pracownicy będą też odwiedzać inne światowe imprezy branżowe, na których będą szukać m.in. nowych tytułów do portfolio wydawniczego i spotykać się z partnerami biznesowymi.

Pozdrawiamy."
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Dobre info

"Nowych osób szuka też 11 bit studios, które chce w tym roku zwiększyć zatrudnienie o 40–50 osób.
– Po ponad trzech miesiącach tego roku mocno wierzymy, że ten cel uda się nam zrealizować. Już pozyskaliśmy ponad dziesięć osób, nie tylko na stanowiska juniorskie, ale również menedżerskie – informuje Dariusz Wolak, odpowiadający w 11 bit studios za relacje inwestorskie. Firma stara się przyciągać pracowników m.in. stabilnością zatrudnienia, pakietem socjalnym i premiami rocznymi, które są uzależnione od zysków wypracowywanych przez spółkę. – Blisko połowa pracowników jest też objęta programem motywacyjnym opartym na akcjach – dodaje Wolak."

www.parkiet.com/Technologie/30...
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

sledzik007 napisał(a):
Co do frostpunka to było częściej minus 40 więc musimy bardziej przyjmować 60 % ceny.

Co do kosztów to pamiętajcie że konsole wychodzą latem, COM i zaraz za nimi Dodatki a to bardzo często generuje ogromne koszty zewnętrzne no i firma się rozrasta więc ludziom trzeba płacić

Myślę ze gdyby się spełnił twój scenariusz to by było bardzo pozytywne ;) choć wolałbym te 9 mln zysku

A moja opinia jest taka będzie 4-5 a chciałbym 9 ;)

Śledzik doczytaj, wyszło 6 mln a nie 9mln. 9mln było w 4kw
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

16.05 odbędzie się publikacja wyników za I kw, zatem można zacząć prognozować
Frostpunk
wg moich wyliczeń sprzedało się 150k sztuk FP, wg mojej opinii większość poszła na promocjach z tych 150k w 70% pełnej ceny, tj. średnio -30% zatem 109złx150k=16 350 000 -30% (promocje)= 11 445 000zł - 30% prowizja =8 011 500zł przychodu z FP na steam + 7% z innych źródeł (mega uproszczenie)
FP 8 572 305zł

TWOM
65k sztuk, poszło w 40% pełnej ceny, tj. średnio -60% zatem 65 000kx60zł= 3 900 000zł - 60% promo= 1 560 000zł -30% prowizja 1 092 000zł przychodu z TWOM na steam + 15% z innych źródeł (mega uproszczenie, większy procent niż w FP bo są mobilki i konsole)
TWOM 1 255 800 zł

MOONLIGHTER
130k sztuk, poszło w 75% pełnej ceny(sporo poszło na Switch, gdzie promo było dużo mniejsze), tj. średnio -20% zatem 130 000złx69zł= 8 970 000 -25% promo = 6 727 500zł -30% prowizja = 4 709 250 zł (przychód zawiera wszystkie platformy)
Moonlighter 4 709 250 zł

Suma powyższych daje 14 537 355zł przychodu w zaokrągleniu dodając pozostałe przychody wychodzi 15mln może ktoś zaestymuje koszty???
Idąc proporcją z 4kw gdzie 22,5 mln przychodu dawało 9,1mln zysku czyli zysk to ok. 40% przychodu. Zatem 40% z 15mln to 6mln zysku
Po przeliczeniu wydaje mi się, że przeszacowałem, gdyż wynik ten wygląda co najmniej dobrze. Proszę o merytoryczne uwagi/krytykę ewentualnie poprawione estymacje.





czy ma ktoś dostęp do konsensusu?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Brawo 2 tygodnie to nic. Co dalej?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Testy zbliżają się wielkimi krokami m.facebook.com/story.php?story...
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Czyli DLC będzie wcześniej, bo na konsole już powinno być. Idealnie gdyby DLC wyszło w rocznicę premiery. Wtedy ładny 2kw a także 3kw by się szykowaly.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Panie i Panowie za dwa tygodnie rocznica premiery, na pewno coś szykują....

twitter.com/RufusBlackwood/sta...
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Plus jest taki, że wiemy gdzie są akcje, zamiast patrzeć na duży FF i siać domysły.
Minus wiemy co fundy potrafią robić na gamedevie, nie są już gwarantem stabilizacji, a jak duży wychodzi jak widzieliśmy przy Brzostku (nie fund ale poszedł duży pakiet) to potrafi zrobić zawieruchę na kursie.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Idzie w górę, obecnie 4
mobile.twitter.com/TeyonGames/...
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Moonlighter idzie jak burza, wyjdzie również w pudełkach na rynek japoński. Cyt z forum spółki


"Jeszcze kilka tygodni temu nasz japoński partner nie planował edycji pudełkowej "Moonlightera" na Switch ostrożnie oceniając potencjał tej gry. I taką informację przekazywaliśmy za pośrednictwem Forum.
W międzyczasie jednak nastąpiła zmiana stanowiska bo aapetyty sprzedażowe wzrosły z uwagi na bardzo dobrą sprzedaż wersji "Moonlighetra" na Switch na innych rynkach. Stąd decyzja o przygotowaniu wersji pudełkowej, która zadebiutuje za jakiś czas. Z oczywistych względów technicznych nie udało się jej przygotować na dzień "0" bo sytuacja zmieniała się dynamicznie. Bardzo byśmy chcieli, żeby oczekiwania sprzedażowe naszego japońskiego partnera dotyczące kanału tradycyjnego zmaterializowały się rzeczywistą sprzedażą. Znamy już wyniki sprzedaż za pierwsze dwa dni w kanale cyfrowym w Japonii. Wyglądają bardzo miło...."
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Ma ktoś info odnośnie wysokości konsensusu wyników rocznych?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Też tak uważam, że najwcześniej 1kw 2021 tym bardziej, że ma wejść na kilka platform na raz.

PS jeśli chodzi o wydawnictwo to info z forum inwestorskiego

"Dzień dobry

Sukces komercyjny "Moonlightera" uwiarygodnił 11 bit studios S.A. jako solidnego i rzetelnego partnera biznesowego, który ma wiedzę oraz kompetencje jak promować i sprzedawać gry komputerowe. To był główny czynnik, który sprawił, że od jakiegoś już czasu jest nam zdecydowanie łatwiej rozmawiać i negocjować z kolejnymi studiami deweloperskimi na temat umów wydawniczych. Podniesienie poprzeczki, jeśli chodzi o wartość pojedynczego projektu wydawniczego (do 5 mln PLN z wcześniejszych 2 mln PLN) pozwoliło nam z kolei sięgać po ambitniejsze produkcje z perspektywą większego sukcesu komercyjnego.
Prowadzimy szereg bardzo obiecujących rozmów, w tym z producentami "Moonlightera" i "Children of Morta", które to studia są zainteresowane współpracą z 11 bit studios S.A. przy kolejnych tytułach. Niektóre tematy wyszły już poza fazę negocjacji i przeszły do fazy tworzenia prototypów gier. Patrząc jednak realnie, obecnie w naszych portfelu wydawniczym na 2019 rok mamy tylko jeden tytuł, czyli "Children of Morta". Portfel na 2020 rok wygląda ambitniej ale jest zdecydowanie przedwcześnie, żeby składać jakiekolwiek obietnice co do ilości premier.

Pozdrawiamy."
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Akurat to przywołanie pozycji steam jest potwierdzeniem, strategi firmy, którą się szczyci i jest za nią chwalona, a mianowicie długa monetyzacja produktu. Zatem ta informacja zalicza się do fundamentów.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Reklama na główne i od razu ładny efekt, jeśli utrzyma się przez weekend to będzie bardzo wymowny znak na temat longseller. Póki co 2 miejsce store.steampowered.com/search/...
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Niestety skończył mi się okres premium i nie mogę się odnieść do analizy Krewa. Chciałbym poznać waszą opinie o obecnej sytuacji 11bit.
Wg mnie widać mozolną akumulacje, po wskaźniku AD, który rośnie 4 tydzień z rzędu na tygodniówkach, zlecenia też zdają się bronić poziomów 255-258zł, jeśli taki trend krótkoterminowy się utrzyma mamy szanse na pierwszy od ponad pół roku wzrostowy miesiąc. Jedyne co martwi to obroty :(
Mam nadzieję, że to mozolność to gra na znudzenie a insiderzy wiedzą jakie będą wyniki i że oczywiście będą dobre :)
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Czy mi się wydaje czy prezes w końcu dał niezły wywiad?
m.bankier.pl/wiadomosc/11-bit-...
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Frostpunk rozpoczął WS
Jeśli przeceniaja grę o 33%, czyli dokładnie tyle ile podczas poprzedniej wyprzedaży, to muszą być bardzo zadowoleni z obecnej sprzedaży. Gry które wychodziły dużo później niż FP, już w trakcie ostatniej wyprzedaży chodziły po - 50%
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Baks
Dokładnie o to mi chodziło, dodając, że przy uwzględnieniu rosnącego zespołu za pewne koszt najmu przez 10lat oscylowal by w okolicy 5mln, 4,14mln to VAT, 3,24 mln to dochodowy. Zostaje ok 10mln, które będzie pomniejszone o przychód z wynajmu lokali póki nie wypełnia całego budynku nowymi pracownikami. Podejrzewam, że w obecnym biurze nie było już miejsca na kolejnych pracowników, więc albo zmienili by biuro, przeprowadzili się do niego, na pewno ponieśli koszt dostosowania choćby symboliczne ale jednak, albo znaleźli swoje biuro i nie musza tej operacji przeprowadzać dwa razy. Dla mnie tej to bardzo logiczne.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

A nikt nie zauwazyl, że oni wiedzą jak dotychczas kształtuje się sprzedaż w 4kw i oprócz oszczędności na kosztach najmu, podnoszenia standardu dla pracowników, dodatkowym przychodzie z najmu, również schodzą z podatku który poszedłby do US a tak pójdzie na siedzibe?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Już jest 93%, mam pytanie, czy jeśli ktoś uaktualnia komentarz to on nie liczy się do tego przyrostu który widzimy czy też liczy się? Na logikę nie powinien się liczyć bo aktualizacja to nie dodanie nowego, choć nie znam zasad nie jestem graczem jeśli chodzi o gry, ale oczywiście jako inwestor posiadam wersje pudełkową FP na półce
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Akurat sprzedaż FP w 3kw nie powalila, ponad 1nln to zasługa świetnego debiutu. W chwili obecnej 11 strona na steam choć to chyba przesilenie po wyprzedażach. Natomiast czkawka powinno się im odbić przeciąganie wydania DLC dk TWOM bo komentarze season pass sa bardzo słabe głównie przez opóźnienia.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Jakie prognozy na najbliższy raport?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Ja tam wciąż widzę zakres 0,5-1mln
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Dzięki Frey, choć tak naprawdę, moje pytanie dotyczyło czy jest jakieś narzędzie, abym sam mógł mniej więcej kontrolować jak idzie sprzedać, tak jak za pomocą steam id bądź komentarzy.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Chodzi oczywiście o możliwość szacowania. Tak wiem, że wychodzi 05.11
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Czy masz jakieś szacunki odnośnie sprzedaży Moonlightera na Switch? Czy jest jakaś strona podobna do steam na dystrybucji gier gdzie można szacowac sprzedaż np. po komentarzach.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Patrząc, że mieliśmy 26kk zysku za pierwsze półrocze.
W 3kw wg moich wyliczeń było 11-12kk przychodu 7-8mln zysku - 6% (program motywacyjny) 6,6-7,5kk średnio 7mln co w sumie daje 32mln zysku, nie będę wchodził w szczegóły bo już było sporo wyliczeń na tym forum
4kw październik wygląda na to, że pójdzie ok. 65k kopii FP, wynika to z ilości komentarzy ok 1k (65 kopii na 1 kom, choć teraz za pewne już jest wyższy przelicznik), nie ma tak źle, teraz listopada może to być 1,5 k komentarzy, w grudniu 2k i będzie super.
4,5k kom x65+292500 przy 32zł zysku z kopii wychodzi 9360000 -6% (program motywacyjny) 8,8kk
w sumie daje to ok 4,1kk zysku ten zysk to pierwsze półrocze i samo wyliczenie w drugim FP który wejdzie jeszcze na MAC-a i FP Endless mode (ostatni dodatek bardzo dobrze przyjęty i bez zniżek wywindował nas na 5 pierwszą stronę steam)

do tego dojdzie TWOM który pięknie idzie na wyprzedaży
dwa płatne dodatki do TWOM
TWOM Switch
Moonlighter na Switch
TOWER 57 i BC

W mojej opinii to będzie najgorszy tydzień, czas również na sesje odwrotu co będzie się wiązać się z zejściem może nawet do 270, później już powinno byc zdecydowanie lepiej (oczywiście wróżką nie jestem, to przwidywania)
Od poniedziałku coś się zacznie dziać
05.11 Moonlighter debiut ns Switch
06-09.11 Wyprzedaż na steam polskich tytułów
14.11 4 rocznica wydania TWOM za pewne płatne dodatki, myślę, że debiut albo data debiutu TWOM na Switch
11/12? Debiut FP na MACa/Endless mode
12 WinterSale
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Rif napisał(a):
rubik napisał(a):

dziękuję @Rif

Jakie przychody i zysk netto prognozujesz za Q3?


Będzie relatywnie biednie. Obstawiam na maksie 8,5kk przychodu. Niemniej, tak moim zdaniem będą wyglądać najbiedniejsze kwartały do premiery P8. Bardziej mnie ciekawią koszty, by znowu czegoś nie przywalili, co pominęli anale.
Przy czym poczytaj co napisał Elemis o dniu publikacji raportu (14.11) i czym będziemy wtedy sobie głowy zaprzątać, a także o perspektywach fajnych dla Q4.

8,5kk to będzie z samego FP przychodu, ok 180k kopii, myślę, że reszta dorzuci 1,5-2kk.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Frey napisał(a):
Najważniejsze to jest teraz pytanie jak się będą sprzedawały ML i TWOM na Switch, a także CoM i FP na konsolach, a nie kto kiedy będzie sprzedawał. Wymiana akcjonariatu - nawet tego najbardziej zbliżonego do spółki to na giełdzie normalna rzecz.
Ciekaw jestem czy jeszcze przed kolejnym dodatkiem do FP będziemy mieli premierę na Mac.

Zgadzam się aczkolwiek podaż akcji ma wpływ na kurs, nawet przy dobrej sprzedaży gier jeśli ktoś chce upchnac pakiet ponad 100k to dobrze nie wróży notowania.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Tak naprawdę najważniejsze jest teraz pytanie czy Brzostek dalej będzie sprzedawał?
Jeśli z resztą pakietu zaczeka do kolejnego projektu 8, to najgorsze jest za nami, choć chyba nie dlatego zszedł poniżej 5%, z drugiej strony jeśli dalej będzie sypał to ceną nie będzie zbyt atrakcyjna również dla niego a 2/3 pakietu jeszcze ma.
Jeśli chodzi o technikę to też jest trochę paradoksów, na dziennych A/D od 3.09 jest wzrostowe, na tygodniówkach w ogólnym rozrachunku również. Tygodniówki respektują SMA45, na koniec tygodnia młot na dniówkach ładnych. Jedyne co nie potwierdza techniki to marne obroty. Mocno się zastanawiam co dalej.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Słabo Brzostek uplynnil już w sumie 60k akcji i po zejść poniżej 5% nie musi informować o dalszej dystrybucji. Kojarzę, że bici informowali, że Brzostek nie zamierza sprzedawać ale nie mogę znaleźć w chwili obecnej takiego info, kojarzy/ma ktoś coś takiego?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Ok, dzieki za poprawkę. Czy w edycji wiktorianskiej nie ma tradycyjnej płyty? Przyznam szczerze, że kupiłem ale nie odpakowalem, nie jestem graczem ale chciałem mieć, wydaje mi się, że jest płyta w środku. Jak myślisz jaki procent sprzedaży steam odbywa się poza tą platforma?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"
Jestem na Twitter - https://twitter.com/BartekBartula

Informacje
Stopień: Rozgadany
Dołączył: 2 lipca 2012
Ostatnia wizyta: 14 stycznia 2021 09:33:56
Liczba wpisów: 131
[0,04% wszystkich postów / 0,04 postów dziennie]
Punkty respektu: 1

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,981 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +151,47% +30 293,47 zł 50 293,47 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d