Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Bidzos

Bidzos

Ostatnie 10 wpisów
Pamiętacie panowie o tym, że każdy dzień sprzedaży FP zbliża nas do mniejszej prowizji, z tego co pamiętam DLC liczy się do tych progów.

Dorzucam webinar, jest tam krótka analiza 11bit i nominacja do perełek SI
strefainwestorow.pl/artykuly/e...
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"


Pytanie do Ken Rumph, analityk Jeffries obecny na targach E3 w LA

Śledzi Pan inne polskie spółki produkujące gry, notowane na GPW? Która z tych firm ma duży potencjał?

Nie pokrywam żadnej innej polskiej spółki poza CDR. Prywatnie mogę powiedzieć, że jestem pod wrażeniem tego co robi 11bit. Techland też świetnie sobie radzi, a seria gier Dying Light wydaje się iść w dobrym kierunku. To byłoby ciekawe, gdyby Techland zadebiutował na GPW.

strefainwestorow.pl/artykuly/w...
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"

Korekta, teraz widzę, że jest tam cena na XBOX
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"

@baks
Możliwe, że tak jest, na spotkaniu w Krakowie, padło stwierdzenie, że po przekroczeniu pewnego progu gra będzie dystrybuowana na warunkach rynkowych. Zatem domyślam się, że po tym jak zejdzie określona ilość kopii za którą dostali kasę, gra będzie szła w określonej cenie, albo tej samej co PSX albo na preferencyjnych warunkach z racji współpracy.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"

Ustalenie ceny detalicznej gry „Children of Morta”
ESPI: Raport bieżący 13 / 2019 06.06.2019 15:51:00

Zarząd 11 bit studios S.A. (dalej "Spółka") informuje, że cena detaliczna gry „Children of Morta” w dystrybucji cyfrowej, w wersjach na komputery PC oraz konsole PS4, Xbox One i Nintendo Switch, została wyznaczona na 21,99 USD/EUR. Tytuł będzie również dostępny w dystrybucji pudełkowej w cenie 24,99 EUR (wersja na komputery PC, będzie do nabycia w Europie i Australii), 29,99 USD/EUR (wersja na konsolę PS4) i 34,99 USD/EUR (Nintendo Switch). Za przygotowanie pudełkowego wydania „Children of Morta” odpowiada firma Merge Games, z którą 11 bit studios S.A. współpracowało przy okazji premiery gier „Frostpunk” i „Moonlighter”. Premiera gry „Children of Morta”, której producentem jest amerykańsko-irańskie studio Dead Mage, planowana jest w III kwartale 2019 roku. 11 bit studios S.A. jest wydawcą tytułu.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"

Cześć,
kilka informacji specjalnie dla @andy_dufresne i reszty forum
byłem na spotkaniu i przekazuję poniżej najważniejsze info, sorry za zwłokę, ale mam urwanie głowy, zatem
Początek to prezentacja Dariusza Wolaka na temat tego co osiągnęli dotychczas następnie Patryk Grzeszczuk o tym co nas czeka.
1. TWOM, DLC kończące trylogię będzie większe od pozostałych (opóźnienie jak zwykle, zrobiła im się większa gra niż przypuszczali), raczej nie będzie ostatnim rozszerzeniem, ne porzucają TWOM gdyż generuje ok 2mln miesięcznie przychodu
2.Moonligher - nie długo mobilki i DLC, w głównej mierze w chwili obecnej sprzedaje się na Switch. Współpraca z Digital Sun układa się bdb i prawdopodobnie na jednym projekcie się nie skończy.
3.COM - nie zostało to powiedziane wprost ale wg mojej opinii widzą w tej grze większy potencjał niż w Moonlighter, media z którymi się spotykają są podekscytowane, na moje pytanie czy będzie droższy od Moonlightera padła odpowiedż "na pewno nie będzie tańszy"
4. Frostpunk - DLC będzie niedługo, odniosłem wrażenie, że DLC wyjdzie jednak po konsolach, gdyż padło stwierdzenie, że DLC wyjdzie też na konsole jako płatny dodatek. DLC będzie zbliżone wielkością do podstawowego scenariusza, także gra się mocno zwiększy
5. Frostpunk na konsole - biorą ostatnie szlif i certyfikacją, będzie zupełnie nowa gra (interfejs, mechanika, sterowanie) nie zmieni się jedynie content ( za pewne stąd ta obsuwa). Gra nie będzie portem, będzie grą na konsole. Marketing zrobił objazd po świecie, a konkretnie głównych rynkach zbytu i prezentował FP, rozmawiał z mediami T1,T2,T3 i odbiór jest bdb, 03-04/06 schodzi embargo na materiały, więc niedługo dostaniemy sporo infor o FP na konsole. Dla FP konsol, stworzyli zupełnie nową mechanikę sterowania, która jest rewolucyjna w skali globalnej jeśli chodzi o tego typu gry na konsole, cyt. "Frostpunk ma szanse stać się wyznacznikiem gry strategicznej na konsole". Śmierdzi mi tu dodatkowym cash-em, za wykorzystanie innowacji :):):) Będę go promować na PAX i Gamescom
6. P8 - dowiemy się coś więcej w tym roku, wyjdzie na wszystko z głównym przeznaczeniem na konsole, mają sporo fun-u, ogrywając prototyp. Główna osoba odpowiedzialna za projekt to Marta Fijak dla której ta gra jest oczkiem w głowie, raportuje do zarządu, o odejściu Gaszyńskiego nie wiadomo nic
7. P9 i P10 w tym roku rozpoczną fazę prototypowania, podobnie jak w przypadku sukcesu FP i rozszerzeniu P8, jeśli P8 osiągnie sukces to P9 będzie większe (budżetowo i kadrowo) i tak dalej
8. Wydawnictwo - przemielili 120 projektów i mielą kolejne, wybrali 2, jeden z nich poznamy w tym roku, odniosłem wrażenie, że nie będziemy czekać super długo na 4 gry z wydawnictwa rocznie. To, że mają 5mln na projekt znaczy też, że mogą łapać projekty na późniejszym etapie rozwoju przez co będzie szybciej wydany ale oczywiście mniejszy %. Jeśli będą kolejne sukcesy to będą kolejne zwiększenia budżetu.
9. Zapytałem o rzetelność w ich opinii reko Mbanku, analizę i porównania do Paradoxu, na co . Darek się uśmiechnął i stwierdził, że Mbank się z nimi konsultował, niby oczywiste a jednak lepiej to usłyszeć. Zatem to chyba ich plan rozwoju nie wypowiedziany ich ustami, co bardzo cieszy.

Fajne spotkanie, raczej bez owijania w bawełnę, jak na znaną nam komunikacje 11bit to sporo konkretów, miałem okazję zadać sporo pytań na które otrzymałem każdorazowo rzetelne informację. Bardzo podobało mi się spotkanie i warto na takowe się wybrać.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"

Dasz link?
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"

Ja prawdopodobnie będę, więc możecie wrzucać pytania.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"

Fajny artykuł, dobre informacje
gry.wp.pl/polacy-z-sukcesami-w...
11 Bit Studios

- Targi China Joy w Szanghaju są o wiele większe od Game Fusion, jednak na mniejszych targach o wiele łatwiej o zwrócenie na siebie uwagi. Działamy z Fundacją od dłuższego czasu, dzięki ich pomocy oprócz targów czekają nas rozmowy z firmami oraz z lokalnymi mediami. Rozmowa z takimi wydawcami jak Tencent czy Coconut Island jest czymś bardzo istotnym - mówi Karol Zajączkowski z 11 Bit Studios w rozmowie z WP Tech.

Zachęcone sukcesami "Frostpunka" i "This War of Mine" studio tym razem wybrało się do Chin jako wydawca. 11 Bit Studios zaprezentowało dwie wydawane przez siebie produkcje – "Children of Morta" oraz dodatek do gry "Moonlighter".

Pierwsza produkcja opowiada historię rodziny, która od pokoleń chroni tytułowej góry przed najazdami potworów. Mechanika jest zbliżona do Diablo – odwiedzamy losowo generowane lochy, zdobywamy doświadczenie i przedmioty, a do wyboru mamy kilku członków rodziny, z których każdy ma inny styl walki. Wszystko to okraszone interesującą oprawą graficzną w stylu retro.

"Moonlighter" z kolei to gra RPG, w której wcielamy się w młodzieńca marzącego o wiecznej chwale. Tę można zdobyć w ruinach nieopodal wioski, walcząc z potworami i zdobywając przedmioty. Jednak za dnia musimy prowadzić rodzinny biznes. Znalezione rzeczy sprzedajemy, odpowiednio ustalając cenę, by nie stracić, ale i nie odstraszyć potencjalnych klientów. Ciekawy mariaż symulatora sklepu i gry RPG.

Z dużym zainteresowaniem graczy spotkała się zwłaszcza pierwsza produkcja – przy stanowisku cały czas był ktoś, kto chciał zagrać w "Children of Morta". - Co ciekawe, widzowie grają długo, bo nawet po 20 minut – mówi Zajączkowski. – To złożona gra, wymagająca dość dużo uwagi, ale również jest bardzo wciągają. Celujemy, by obie gry ukazały się w Chinach w lecie.
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"

Z forum spółki
Na pytanie odnośnie targów otrzymałem poniższą odpowiedź

"Dzień dobry

Już w najbliższy weekend 11-12 maja będziemy obecni na targach Game Fusion w Pekinie gdzie na naszym stoisku będziemy pokazywali "Moonlightera" i "Children of Morta". Kolejne tygodnie do dwa duże press-tour'y (w Europie i USA), czyli indywidualne spotkania z wiodącymi mediami branżowymi, na których będziemy prezentowali nasze portfolio. Będziemy też obecni na targach Gamescom gdzie na naszym stoisku w części biznesowej będziemy promować "Moonlightera", "Children of Morta" i konsolowego "Frostpunka". Kolejna duża impreza to PAX West gdzie będziemy mieć stoisko w części otwartej (dla szerokiej publiczności), na którym będziemy pokazywać nasze portfolio. W międzyczasie nasi pracownicy będą też odwiedzać inne światowe imprezy branżowe, na których będą szukać m.in. nowych tytułów do portfolio wydawniczego i spotykać się z partnerami biznesowymi.

Pozdrawiamy."
"Jeśli ktoś twierdzi, że na giełdzie jest coś pewnego, to albo zaczyna, albo niedługo skończy"

Informacje
Stopień: Obeznany
Dołączył: 2 lipca 2012
Ostatnia wizyta: 19 czerwca 2019 14:20:02
Liczba wpisów: 64
[0,02% wszystkich postów / 0,03 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,440 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d