PARTNER SERWISU
lzzjimng
7 8 9 10 11
del-20120201
0
Dołączył: 2009-09-07
Wpisów: 82
Wysłane: 17 maja 2011 21:08:58 przy kursie: 21,60 zł
Na spółce postępująca lawinowo masakra:)
Może równa rzędem do całej budowlanki, bo nie wiem czy ta wpadka ze stratą w I kwartale może mieć taki wpływ. Bądź co bądź działalność nieco odmienna od większości budowlanki. Nie mam pojęcia gdzie to się zatrzyma,
Kod:
[mod: usunięto zdanie niezgodne z regulaminem]
Ma ktoś jakieś pomysły czy przemyślenie na temat Trakcji i jej kursu?

pozdrawiam
Edytowany: 18 maja 2011 10:54

del-20120201
0
Dołączył: 2009-09-07
Wpisów: 82
Wysłane: 18 maja 2011 10:51:04 przy kursie: 19,92 zł
Masakry CD....
Czy ta spółka plajtuje? Czy co się dzieje że ktoś wywala akcje PKC??

andryus
0
Dołączył: 2010-11-24
Wpisów: 131
Wysłane: 18 maja 2011 19:03:08 przy kursie: 19,92 zł


max50
0
Dołączył: 2008-11-15
Wpisów: 42
Wysłane: 18 maja 2011 19:49:09 przy kursie: 19,92 zł
krzysiek76 napisał(a):
Masakry CD....
Czy ta spółka plajtuje? Czy co się dzieje że ktoś wywala akcje PKC??



Przyczyny tego wodospadu to zbieg kilku niekorzystnych czynników:
- kiepska passa całej branży budowlanej i przewartościowanie wskaźnikowe Trakcji na tle
branży
- wyniki kwartalne niestety nieciekawe
- wprowadzenie nowych akcji na GPW ( a wiadomo że kurs ostatecznie zależy od tego czy
jest więcej akcji czy naiwnych którzy je kupią :) )
- cała sprawa z Litwą - zdaje się, że to niestety niewypał i chyba mocno przepłacili
- pojawia się okazja do zdołowania kursu i wyznaczenia nowych historycznych minimów
( sygnał do panicznego wychodzenia )





del-20120201
0
Dołączył: 2009-09-07
Wpisów: 82
Wysłane: 19 maja 2011 12:57:32 przy kursie: 21,68 zł
Artykuł ukazał sie w parkiecie. Mam nadzieje zakończył ten szaleńczy rajd w dół:)

www.parkiet.com/artykul/7,1053...

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 19 maja 2011 13:01:47 przy kursie: 21,68 zł
Ja wiem, skąd to jest. Chodzi o przestrzeganie kilku, chyba dosyć prostych, zasad!

Kasia Stefanska
4
Dołączył: 2009-05-05
Wpisów: 1 251
Wysłane: 23 maja 2011 19:15:27 przy kursie: 22,32 zł
Omówienie wyników spółki TRAKCJA za 1 kwartał 2011 roku

Faktycznie wyniki kwartalne spółki nie są zadowalające. Więcej szczegółów znajduje się poniżej, jednak spadki w porównaniu do poprzednich kwartałów są istotne. Na dzień dzisiejszy wskaźniki są na czerwono. Wydaje się jednak, że trzeba na grupę spojrzeć także z perspektywy dokonywanej transakcji przejęcia, która może istotnie zaburzyć próby fundamentalnej wyceny.

W porównaniu do danych zeszłorocznych (odniesienie do 1q2010) Trakcja odnotowała wzrost przychodów o 55%. Niestety nie wystarczyło to do utrzymania rentowności, która na poziomie zysku brutto ze sprzedaży spadła z 19% do zaledwie 6% w 1q2011. W porównaniu do 3q2010 mamy spadek przychodów o ogromne 64% oraz spadek rentowności z 12%. W dodatku po raz pierwszy od 2 lat pojawiła się strata z działalności operacyjnej. Wiemy już więc, czemu rynek tak negatywnie zareagował na raport.

Niestety gorszą sytuację mamy także w przepływach. Działalność operacyjna wygenerowała najniższe przepływy od 2 lat. Mimo iż wskaźnik rotacji zobowiązań powiększa się od 008 roku (wzrósł w tym czasie z najniższych 95 dni aż 123 dni obecnie), to znaczną część zobowiązań handlowych trzeba było spłacić właśnie w tym kwartale. Niestety rośnie także stale wskaźnik ściągalności należności, które obecnie potrzebują 95 dni na wpłynięcie. Nie udało się dołka operacyjnego cash flow zasypać wpływami z działalności inwestycyjnej, czyli sprzedażą zbędnego majątku.

Trakcja utrzymuje co prawda dość wysoki poziom gotówki, który starczyłby nawet na pokrycie rekordowo niskich przepływów operacyjnych w tym kwartale. Jednak na dłuższą metę takie funkcjonowanie nie jest możliwe. Ten komentarz dotyczy także możliwości pozbywania się zbędnego majątku, który nie jest nieskończony. Przez ostatnie lata sytuacja spółki w zakresie przepływów operacyjnych była bardzo zmienna.

Bezpośrednią przyczyną spadków od dłuższego czasu są mniejsze zamówienia. I teraz powstaje pytanie: czy spada rynek czy tylko sama spółka? Co do rynku, to można pokusić się o szybkie i proste stwierdzenie, że ogólnie spada wartość zamówień na remonty polskich kolei w ostatnich latach. Można więc powiedzieć, że spółka działa na schyłkowym rynku. Tylko pewnie nie wszyscy zgodzą się z tym stwierdzeniem. Można przecież argumentować, że polski transport publiczny jest szalenie niedoinwestowany i że teoretycznie potencjał na tym rynku występuje.

Wygląda jednak na to, że schyłkowość rynku (lub przynajmniej brak perspektyw rozwoju) potwierdza sama Trakcja komunikując rozszerzenie działalności na inne rynki. Stąd idea przejęcia zagranicznej spółki Tiltra. W rezultacie przeprowadzonej transakcji w najbliższym raporcie półrocznym Trakcja rozpozna znaczący wzrost aktywów. Przede wszystkim ujawni się wartość spółki z przejęcia w wysokości ponad 560 mln PLN, co istotnie wpłynie na prezentowane wskaźniki. Tiltra będzie od nowego kwartału konsolidowana (tak mi się przynajmniej wydaje), więc od kolejnego kwartału dane nie będą do końca porównywalne.

Próba dokonania przejęcia to w mojej ocenie próba wybiegu w przód. Spółce spada rentowność (mimo spadających przychodów ciągle rosną koszty) i z tym ewidentnie Trakcja nie może sobie poradzić. Brak wewnętrznego uzdrowienia rodzi już dość poważne pytanie: może spółka nie jest w stanie sobie z tym poradzić? Dlatego próbuje budować swoją wartość w sposób skokowy ale jednocześnie drogi i bardzo ryzykowny. Finansowanie transakcji póki co odbywa się poprzez długi (wyemitowane w dniu podpisania umowy kupna obligacje i warranty). W tym miejscu muszę zaznaczyć, że uchwały NWZA zatwierdzające te (oraz inne) działania zostały zaskarżone przez jednego z akcjonariuszy. Dlatego też nowe akcje nie zostały jeszcze na dzień publikacji raportu dopuszczone do obrotu (warunkowa emisja akcji serii G).

Niestety wygląda mi na to, że obie łączące się spółki szukają dla siebie nowych rynków. Czy to może oznaczać, że żadna nie jest wystarczająco silnym podmiotem, aby jakąkolwiek ekspansję przeprowadzić we własnym zakresie? Tego nie wiem. Ale pomysły wchodzenia w działalność energetyczną odbieram (podobnie jak autorzy poprzednich omówień) jako trudne do zrealizowania mrzonki. Grupa nie posiada w tym zakresie doświadczeń ani kompetencji.

Znalazłam jeszcze jedną niepokojącą mnie informację: ponad połowa ze stanu posiadanych przez grupę zapasów stanowią te odnoszące się do działalności deweloperskiej. Wzrost w tej pozycji bilansowej negatywnie odbił się na generowanych przepływach pieniężnych. Chciałam zweryfikować, czy działalność deweloperska przyczynia się w istotny sposób do generowania przez Trakcję jakiejś wartości. Ale niestety nie jestem w stanie, ponieważ sprawozdanie segmentowe pokazuje jedynie segment kolejowy i „pozostałe”. Jeśli deweloperka jest właśnie w „pozostałych”, to mimo posiadania znaczących aktywów prawie 73,5 mln PLN to generuje on jedynie stratę.

www.stockwatch.pl/gpw/trakcja,... – najświeższe wskaźniki.

Powyższa treść przez 60 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

majama
1
Dołączył: 2009-01-12
Wpisów: 1 182
Wysłane: 23 maja 2011 20:16:46 przy kursie: 22,32 zł
Plany wejścia w branżę energetyczna są możliwe. Jest sporo niejasnych i tajemniczych powiazan pomiędzy Trakcją SA a dyrekcją spółki PKP Energetyka SA (ciagle państwowa spółka z grupy kolejowej, której prywatyzacja zapewne jest przewidziana).
To jest gra. Zabawa na pieniądze.

admiral
0
Dołączył: 2009-05-06
Wpisów: 112
Wysłane: 1 lipca 2011 14:56:39 przy kursie: 23,52 zł
01.07. Warszawa (PAP) - Trakcja - Tiltra podpisała z PKP Polskie Linie Kolejowe umowę, o
wartości 238,9 mln zł netto, na zaprojektowanie i wykonanie przebudowy stacji Łódź Widzew
i części szlaku Łódź Fabryczna - Łódź Widzew - podała spółka w komunikacie.

Termin realizacji umowy określono na 42 miesiące od rozpoczęcia robót.

Trakcja na początku maja informowała o wyborze jej oferty jako najkorzystniejszej w tym
postępowaniu.(PAP)

admiral
0
Dołączył: 2009-05-06
Wpisów: 112
Wysłane: 17 sierpnia 2011 15:14:26 przy kursie: 16,96 zł
Zarząd spółki Trakcja - Tiltra S.A. ("Spółka" lub "Zleceniodawca") informuje, że w dniu 17 sierpnia 2011 r., Spółka zawarła z TORPOL sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (dalej: "Podwykonawca") umowę podwykonawczą (dalej: "Umowa"), w związku z realizacją przez Spółkę zamówienia publicznego pod nazwą: "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych na linii kolejowej Kraków – Medyka – granica państwa na odcinku Podłęże – Bochnia w km 16,000 – 39,000 w ramach Projektu "Modernizacja linii kolejowej E 30/C-E30, odcinek Kraków – Rzeszów, etap III", – raport bieżący nr 34/2010 z dnia 3 listopada 2010 r.
Wartość Umowy:
Łączna wstępna wartość netto Umowy: 290.287.460,00 PLN (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt milionów dwieście osiemdziesiąt siedem tysięcy czterysta sześćdziesiąt złotych);
Łączna wstępna wartość brutto Umowy: 357.053.575,80 PLN (słownie: trzysta pięćdziesiąt siedem milionów pięćdziesiąt trzy tysiące pięćset siedemdziesiąt pięć złotych 80/100);
Przedmiot Umowy:
Na podstawie umowy Podwykonawca wykona następujące roboty budowlane:
- roboty budowlano - montażowe dla przebudowy stacji Podłęże (km 16,0 – 20,1)
- roboty budowlano - montażowe dla przebudowy szlaku Podłęże – Kłaj (km 20,1 – 27,3)
- roboty budowlano - montażowe dla przebudowy stacji Kłaj (km 27,3 – 29,2)
- roboty budowlano - montażowe dla przebudowy szlaku Kłaj - Bochnia (km 29,2 – 36,2)
- roboty budowlano - montażowe dla przebudowy stacji Bochnia (km 36,2 – 39,0)
Ostateczny zakres i wartość robót zostanie ustalony po zatwierdzeniu przez Inwestora koncepcji projektu wykonawczego dla zadania.
Okres gwarancji:
43 miesiące.
Kary umowne:
Za przekroczenie przez Podwykonawcę terminu wykonania umowy Zleceniodawcy przysługuje prawo naliczenia kary umownej w wysokości 0,1% łącznej wartości brutto wynagrodzenia Podwykonawcy, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki. Niezależnie od powyższego, w przypadku, gdy opóźnienie z winy Podwykonawcy przekroczy 15 (piętnaście) dni, Zleceniodawca ma prawo od Umowy odstąpić zawiadamiając Podwykonawcę na piśmie.
Za przekroczenie terminów usunięcia wad/usterek/braków w okresie gwarancji, Zleceniodawcy przysługuje prawo naliczania kary umownej w wysokości 0,01% łącznej wartości brutto wynagrodzenia Podwykonawcy za każdy rozpoczęty dzień zwłoki w ich usuwaniu.
Warunki umowy nie odbiegają od warunków powszechnie stosowanych dla tego typu umów.
Wartość wyżej wskazanej Umowy przekracza 10% kapitałów własnych Trakcja - Tiltra S.A.
Podstawa prawna: § 5 ust. 1 pkt. 3 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 19 lutego 2009 r. w sprawie informacji bieżących i okresowych przekazywanych przez emitentów papierów wartościowych oraz warunków uznawania za równoważne informacji wymaganych przepisami prawa państwa niebędącego państwem członkowskim.


Szczepan Łangowski
0
Dołączył: 2010-08-01
Wpisów: 446
Wysłane: 19 listopada 2011 23:35:00 przy kursie: 11,20 zł
Omówienie sprawozdania finansowego GK Trakcja – Tiltra za 3Q 2011

Wyniki trzeciego kwartału zaprezentowane przez GK Trakcja zwiodły inwestorów. Raport został negatywnie przyjęty przez rynek, co widać po zachowaniu kursu, który raz po raz osiąga historyczne minima. Porównywanie wyników z analogicznym okresem roku poprzedniego nie ma właściwie sensu, gdyż po przejęciu Tiltry jest to zupełnie inna grupa o zdecydowanie większej skali działalności i niestety z wieloma problemami.

Pod względem przychodów Trakcja rozwija się dynamiczne. W ostatnim kwartale grupa wygenerowała ponad 700 MPLN obrotu. Zarząd stawia sobie ambitne cele i na ten rok planowana jest sprzedaż powyżej 2 mld PLN. Jest to zadanie jak najbardziej realne, w ostatnich trzech miesiącach wystarczy dodatkowo ponad 600 MPLN. Segmentami ciągle dynamicznie rośnie dywizja kolejowa, grupa w ostatnim roku pozyskała kilka kontraktów od dużej wartości co pozytywnie przekłada się na dynamikę obrotów. Ponad 800 MPLN przychodów wygenerował segment drogowy. Jest to w dużej mierze wynik przejęcia Tiltry. Backlog robót na następne lata wynosi 3,4 MPLN dla Trakcji oraz 0,9 MPLN dla Tiltry. Szczególnie słabo wygląda portfel zleceń litewskiej firmy, która w zeszłym roku obrachunkowym wygenerowała około 1,2 mld obrotu. Tak niska kontraktacja może spowodować, iż spółka będzie miała trudności z powtórzeniem wyniku.

Problemem jest rentowność, spadają marże na realizowanych kontraktach. Trend ten jest niepokojący szczególnie, iż dotyczy obu segmentów. Potwierdziły się również wcześniejsze przypuszczenia, iż dywizja drogowa jest zdecydowanie mniej zyskowna niż segment kolejowy. Ostateczny wynik obciążyły spore koszty finansowe, które z jednej strony wynikają z wzrostu zadłużenia w związku z przejęciem Tiltry oraz z ujemnych różnic kursowych. Co ciekawe na samym końcu w trzecim kwartale mamy zysk netto/brutto niższy niż w analogicznym okresie roku poprzedniego. Oczywiście tutaj trzeba dodać małą uwagę, iż jest to dopiero drugi kwartał konsolidacji obu organizacji. Na ewentualne efekty synergii trzeba będzie jeszcze poczekać. Zgodnie z zapowiedziami zarządu ostateczny kształt oraz wyniki grupa będzie osiągać dopiero w następnym roku. Dzięki akwizycji Trakcja posiada duży potencjał, pytaniem otwartym pozostaje czy będzie z niego potrafiła skorzystać i zarządzać tak dużą organizacją.

W ostatnich kwartałach nastąpił znaczny przyrost sumy bilansowej w związku z przejęciem Tiltry. Pojawiło się ponad 0,5 mld PLN wartości firmy która powstała w momencie akwizycji. Co do tej pozycji mam spore wątpliwości, szczególnie iż audytor w raporcie półrocznym oraz zarząd informują, iż ostateczna jej wartość zostanie ustalona w ciągu roku od momentu zakupu. Przejęcie Tiltry spowodowało znaczny przyrost zadłużenia. Cała operacja zamknęła się kwotą 707 MPLN. Trakcja wyemitowała obligacje o wartości 300 MPLN, które zostały objęte przez właścicieli przejętego podmiotu. Pozostała cześć została pokryta gotówką (152 MPLN) oraz emisją 72 mln akcji. Tutaj widzę kolejne ryzyko, iż papiery które zostały przydzielone byłym właścicielom Tiltry mogą zostać dość szybko upłynnione. Nigdzie nie znalazłem informacji czy traktują oni zaangażowanie w Trakcję jako długoterminową inwestycją, dodatkowo w umowie prawdopodobnie nie została zapięta blokada sprzedaży walorów. Znaczny przyrost zadłużenia znalazł odzwierciedlenie w ratingu Altmana. Trakcja straciła topowe AAA, które miała jeszcze ponad rok temu. Aktualnie rating zatrzymał się w strefie niepewnej.

W rachunku przepływów pieniężnych razi potężna dziura na działalności operacyjnej. Gotówka grzęźnie w kapitale obrotowym. Środki pieniężne nie wracają do spółki, rosną należności. Tutaj mała uwaga, iż tak negatywna struktura cash flow wynika w dużej mierze ze specyfiki działalności. Trakcja musi finansować roboty z własnych środków, dopiero po rozliczeniu poszczególnych etapów inwestycji i fakturowaniu gotówka wraca na konta grupy. Pozytywne przepływy na core businessie powinny się pojawić na przełomie roku, po zakończeniu sezonu robót.

Podsumowując, wyniki bieżącego roku poniżej posiadanego potencjału. Akwizycja Tiltry to spory krok, pytanie otwarte czy będzie to krok na przód dzięki któremu grupa zdecydowanie zwiększy skalę działalności oraz poprawi wyniki, czy krok w tył w sytuacji braku synergii obu podmiotów co może spowodować problemy z obsługą zadłużenia. Poniżej link do wycen, majątkowo z dużym potencjałem do wzrostu ale trzeba mieć na uwadze duże wątpliwości odnośnie wartości firmy powstałej w wyniku akwizycji.

www.stockwatch.pl/gpw/trakcja,...
Powyższa treść przez 60 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 20 listopada 2011 01:24:23 przy kursie: 11,20 zł
No miejmy nadzieję, że synergia się pojawi. Bo jak nie, to jest takie powiedzenie, że two donkeys do not make one racing horse :)

del-07052019
0
Dołączył: 2009-01-23
Wpisów: 15
Wysłane: 19 grudnia 2011 19:48:30 przy kursie: 7,04 zł
Jak dla mnie przerażający jest poziom zadłużenia całej grupy. Dodatkowo zastanawiam się jaki wpływ na kondycję całej grupy będą miały dwa scenariusze odnośnie sytuacji z Poldimem, tj.:
Scenariusz A: dogadają się z bankami i dalej Poldim będzie w grupie Trakcja Tiltra
Scenariusz B: pozwolą upaść Poldimowi i "odetną" go od reszty grupy.

Ciekawe jest to chociażby zważywszy na fakt, iż poldim ma sporo kontraktów podpisanych ( nie wszytskie rentowne) łącznie z np. podwykonawstwem na zleceniu LCS Malbork. ( co sie by stało z tym podwykonaswtem w przypadku upadłości poldimu ? )

Kasia Stefanska
4
Dołączył: 2009-05-05
Wpisów: 1 251
Wysłane: 20 grudnia 2011 15:24:29 przy kursie: 6,72 zł
Pozwolić upaść i odciąć to jedno. Ale:
1. Kredyty trzeba spłacić.
2. Grupa ma jeszcze zobowiązania warunkowe związane z gwarancjami budowlanymi za podjęte kontrakty. Te mogą zawierać zapis, że gwarancja lub zobowiązanie staje się wymagalne w przypadku czegośtam.

Tego nie wiemy, więc nie wiadomo, ile kasy trzeba będzie na to wyłożyć. Sprawozdanie za ostatni kwartał takich szczegółów nie dostarcza.
wave

del-07052019
0
Dołączył: 2009-01-23
Wpisów: 15
Wysłane: 20 grudnia 2011 16:49:21 przy kursie: 6,72 zł
a to nie jest tak, że Trakcja Tiltra posiada 100 % udziałów w Poldim S.A. co oznacza, że w przypadku upadłości kredyty są spłacane z masy upadłościowej Poldim S.A. a trakcja jako akcjonariusz oraz, że nie dawała gwarancji na te kredyty to de facto nic nie musi płacić, ba w przypadku gdyby "coś" zostało po spłaceniu z masy upadłościowej to by należało sie trakcji - tiltrze ? pytam, bo sam nie jestem pewien jak to by się odbyło.

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 20 grudnia 2011 17:33:39 przy kursie: 6,72 zł
Odbyłoby się tak, że w momencie upadłości następuje utrata kontroli. Przy utracie kontroli Poldim zostałby wykonsolidowany ze sprawozdań Trakcji. Jeśli rzeczywiście wartość tej spółki jest dodatnia, czyli "coś" zostanie, to "coś" będzie na pewno obłożone odpisem. Efekt: najpierw będziesz miał w wyniki obsuwę w związku z kapitulacją spółki zależnej. A potem, ewentualnie, po kilkunastu (albo kilkudziesięciu) miesiącach procedury upadłościowej może coś Ci wpadnie na plus. Tylko że syndyk też swoje koszty ma.

Poza tym zdaje się, że głównym problemem dla Trakcji nie będzie regulowanie podżyrowanych kredytów, ani zobowiązań Poldimu oraz wobec Poldimu (bo te syndyk będzie z Trakcji ściągał). Problemem będzie zdaje się przejęcie zobowiązań Poldimu wynikających z podpisanych kontraktów budowlanych.
Edytowany: 20 grudnia 2011 17:35

del-07052019
0
Dołączył: 2009-01-23
Wpisów: 15
Wysłane: 20 grudnia 2011 21:10:32 przy kursie: 6,72 zł
hmmm no to moze byc "ciekawie" swoją drogą, jeśli poldim przynosi straty całej grupie to może nie być takim kiepskim pomysłem pozowlić mu upaść, obniżyć koszty transakcji przejęcia Tiltry o te teoretyczne 130 milionow wspominane przez prezesa i upiec dwue pieczenie na jednym ogniu: miec wyższe zyski i niższe zadłuzenie mocno teoretycznie, bo pewnie owe 130 milionow pojdzie na wsparcie upadłości ...

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 21 grudnia 2011 02:25:17 przy kursie: 6,72 zł
No tylko powstaje pytanie, po co to kupowali? Żeby teraz "sprytnie" się tego pozbyć? Dla mnie to dorabianie na siłę dobrej miny do złej gry.

del-07052019
0
Dołączył: 2009-01-23
Wpisów: 15
Wysłane: 21 grudnia 2011 08:35:32 przy kursie: 6,72 zł
A to nie bylo tak ze przejmujac Tiltre dostali w pakiecie Poldim, który był tak naprawde własnościa tiltry ? aczkolwiek w sumie mogli wynegocjować, że nie chcą tego ...

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 21 grudnia 2011 17:52:41 przy kursie: 6,24 zł
Dostali, dostali. I pewnie nie mogli zrezygnować. Ale trzeba było to zlikwidować, albo od razu restrukturyzować. Wiem, że łatwo się mówi, ale przy przejęciach jest ciężko i trzeba się spieszyć z restrukturyzacją, bo potem wychodzą takie kwiatki.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE TRAKCJA



7 8 9 10 11

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 4,446 sek.

fkhvmgny
onlbcmyb
zcuahlft
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
lucclxzf
fmxdwmkm
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat