Temat:
ARMATURA
Cena akcji poniżej złotówki może utrzymywać się nieco dłużej niż niektórym się zdaje.
Jak widzę prognozy z fusów, jak to zwykle bywa, nie mają potwierdzenia w rzeczywistości....
Moim zdaniem na spółce widać koniec tredndu spadkowego i konsolidację, podkupywanie akcji przy coraz większych obrotach. Liczę na większe wybicie w górę po zakończonej przeprowadzce firmy i urealnieniu cen surowców. Z czasem Cu i Al powinny jeszcze spaść mocniej co pozytywnie wpłynie na spoółkę.
pozdarwiam
|
|
Temat:
PEP
"EW pracują głównie w tych godzinach, w których ceny na rynku są najniższe)"
hmmm, może na wiatrakch nie znam się tak dobrze jak "analitycy giełdowi" ale jako żeglarz zawsze miałem dobry wiatr w dzień pod wieczór robiła się flauta i tak to trwało aż do rana z nielicznymi wyjątkami jak burza czy zmiana pogody.
Ale pewnie "analitycy giełdowi" widzą lepiej kiedy wieje wiatr, bo w końcu i w wianiu wiatru też kiedyś kryzys przepowiedzą i się skończy ta cała zabawa w wianie:)
|
|
Temat:
ARMATURA
Nie wiem czy ty wogole jestes zorientowany w tej spolce czy tylko tak wtraciłes swoje 3 grosze?
Po tym co napisałeś obstwaiem tę drugą mozliwość:)
Spółka ma wiecej niż złotówka w gotówce i nieruchomościach, ma olbrzymie zapasy, które równoważą z nawiązką nieiwielkie zadłużenie spółki, która jest dochodowa. Gdyby teraz zliwidować spółkę i zlicytować co maja byłoby niewiele mniej niż obecny kurs akcji.
Naprawdę ciężko mi zrozumieć ludzi, którzy piszą że 100zł w moim portfelu jest warte conajwyżej 60zł i to na bardzo długo:)
|
|
Temat:
LOTOS
Lotos eksporterem netto? Już zgłupiałem:) A co takiego eksportuje ta spółka i do tego za dolary? Nawet jak sprzedają paliwo BP Polska czy innym dytrybutorom to sprzedają za PLN z tego co widzę. pozdrawiam
|
|