PARTNER SERWISU
csuqsgec
6 7 8 9 10
slyv
0
Dołączył: 2012-11-30
Wpisów: 9
Wysłane: 21 grudnia 2012 09:00:49 przy kursie: 0,60 zł
Promocja 0.99 to pomysl dobry ale spozniony, o czym juz pisalem wczesniej. Jesli firmie zalezalo na razie na wiekszej widocznosci, to trzeba bylo ta promocje zrobic na poczatku, kiedy bylo o grze glosno, pozwoliloby to wejsc mysle spokojnie do top10 na iphona. Ale tez rozumiem ze najwazniejsze bylo zeby gra sie zwrocila, promocja 0.99 na samym poczatku moglaby nie dac w krotkim okresie wiekszych zyskow, i dopiero bylby problem.
Czeste zmiany ceny swiadcza o tym ze sprzedaz nie jest w danym momencie zadowalajaca. Na przykladzie EA i innych duzych firm widac ze promocje robia max 2-3 razy do roku. Im czestsze sa promocje, tym sa mniej skuteczne, gdyz po powrocie do normalnej ceny sporo ludzi zamiast kupowac czeka na nastepna promocje.

Jesli mikroplatnosci to rzeczywiscie 20% wplywow (liczac liczbe sprzedanych kopii od debiutu i liczbe mikroplatnosci od debiutu), to jest to super wynik. 5% to juz dobry wynik. Jesli jest to na prawde 20%, to moze oplacaloby sie teraz gre zrobic free, gdyz free maja srednio 10x wieksza sprzedaz niz paid, wiec mikroplatnosci by zarobily wiecej niz platna gra. Ale to tez bardzo ryzykowne, wiec lepiej nie.

Jakiejs duzej kampanii reklamowej zwiazanej z nowym updatem nie zauwazylem, a sledze wiekszosc duzych zagranicznych portali. Informacje ze gra jest po 0.99 przeczytalem na tym forum.

Najbardziej martwia b. slabe opinie userow w App Store, srednia 3.5 gwiazdki, i mnostwo negatywnych opinii typu "app crashes", "frustrating" itp, jest tego zdecydowanie za duzo. Zamiast dodawac nowe funkcje radzilbym sie skoncentrowac na bledach ktore sa najczesciej wytykane przez userow. 4.5 gwiazdki to absolutne minimum zeby miec dobra sprzedaz na dluzej.

W appannie widac ze real boxing w usa spadl juz b mocno, pewnie to kilkudziesiecu sztuk dziennie w usa, jesli nie kilkunastu. W innych krajach jest pewnie lepiej. Jesli nie uda sie uzyskac oceny min 3.5 gwiazdki to na poprawe nie ma co liczyc.
Edytowany: 21 grudnia 2012 09:10

VividGames
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2012-02-23
Wpisów: 30
Wysłane: 21 grudnia 2012 12:36:27 przy kursie: 0,60 zł
Witamy,

Dziękujemy za podpowiedzi, jednak kampanię promocyjną jak i cenową będziemy ustalać tak, jak wg. nas działa ona najlepiej. Promocja 99c działa zawsze i sprzedaż tytułu brandowanego Editors' Choice od 1 dnia sprzedaży to po prostu obniżanie jego wartości.

Częste zmiany ceny są powszechnym narzędziem i większość firm, włączając w to wspomniane EA robi to znacznie częściej niż 2-3x do roku, a już w zasadzie koniecznym jest obniżenie tej ceny w tym okresie.

Co do kampanii - proszę uważniej sprawdzać internet - polecam http://freeappaday.com; poza tym nie wszystkie podejmowane akcje są widoczne w ten sposób.

Wiemy co robimy, na niektóre rzeczy potrzeba czasu, a Real Boxing jest na rynku dopiero 5 tygodni i tylko na 1 platformie!

Odpowiadając na wcześniejsze pytanie, Android pojawi się na rynku w Q1, najprawdopodobniej w okolicy połowy lutego.

To już ostatni wpis przed przerwą świąteczną - Wesołych Świąt!

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 22 grudnia 2012 00:21:29 przy kursie: 0,60 zł
slyv napisał(a):
Promocja 0.99 to pomysl dobry ale spozniony...

Nie mogli zrobić promocji wcześniej bo potem niezabardzo było by jak podnieść cene do 4,99$ (choć moim zdaniem ta gra jest wiecej warta niż 99 centów)
slyv napisał(a):

W appannie widac ze real boxing w usa spadl juz b mocno, pewnie to kilkudziesiecu sztuk dziennie w usa, jesli nie kilkunastu. W innych krajach jest pewnie lepiej...


Widać już że Real Boxing nie zachwycił graczy w USA (mimo to dalej, po 5 tygodniach od debiutu zajmuje wg applyzera wysokie miejsca 119 na iphona i 132 na ipada wśród płatnych gier)za to ta gra robi furore na rynkach w Azji (być może ma to związek z kultura?)


slyv
0
Dołączył: 2012-11-30
Wpisów: 9
Wysłane: 23 grudnia 2012 16:36:25 przy kursie: 0,60 zł
Faktycznie widze ze EA i inni wielcy robia te promocje dosc czesto, ale czy to dobry pomysl to nie wiem, bardzo wielu userow zamiast kupic czeka za obnizke. Tak czy owak zmiana ceny 5->4->5->1 w ciagu zaledwie 3 tygodni wyglada troche dziwnie. Rzeczywiscie promocja jest widoczna na freeappaday.com, ale nie nazwalbym ich zbyt waznym portalem. Z tym ze jesli zrobili to za darmo na pewno warto bylo skorzystac.

Gra w USA srednio sie spodobala, ale w Azjii tez nie lepiej (sprawdzilem Japonie, Chiny i Koree). Za to stoi bardzo dobrze w Europie. Czyli tam gdzie sam boks jest popularny, a ostatnio chyba popularniejszy jest w europie niz usa.

Njabardziej szkoda ze ciagle nie udalo sie poprawic glownych beldow i pelno jest recenzji ze "app crashes", to mocno zaniza "gwiazdki" czyli i sprzedaz. Bo wiadomo ze jak komus dziala ok to sie nie odzywa, albo odzywa sie rzadko, a jak komus crashuje to od razu wali recenzje z 1 gwiazdka.

VividGames
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2012-02-23
Wpisów: 30
Wysłane: 7 stycznia 2013 16:02:40 przy kursie: 0,57 zł
Real Boxing został zaprezentowany wczoraj na keynote NVIDII na targach CES w Las Vegas jako jedna z gier startowych nowej konsoli do gier SHIELD.

www.youtube.com/watch?v=p1lCcW...

shield.nvidia.com/play-android...

Dla informacji, jest to wersja Android, która do regularnej sprzedaży trafi w Q1 2013.


VividGames
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2012-02-23
Wpisów: 30
Wysłane: 7 stycznia 2013 16:31:24 przy kursie: 0,57 zł
Mark Rein, vice president and co-founder of Epic Games, said: "With Project Shield, Nvidia brings an uncompromising, high-performance console experience to mobile devices. Amazing games including Real Boxing and Hawken, which utilize the latest Unreal Engine technology, look fantastic on Project Shield. This is just the beginning, and we're truly excited to see what more Unreal Engine developers will do with so much horsepower in such a compact gaming device."

piotr_x
0
Dołączył: 2012-06-04
Wpisów: 39
Wysłane: 14 stycznia 2013 14:02:58 przy kursie: 0,67 zł
coś cisza w wątku a tu sporo nowych info, widzę że spółka już wrzuciła. bydgoszcz.gazeta.pl/bydgoszcz/... - jakby nie patrzeć gratulacje, dobrze reprezentują Polskę za granicą

VividGames
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2012-02-23
Wpisów: 30
Wysłane: 31 stycznia 2013 11:54:09 przy kursie: 0,70 zł
Witam!

W dniu dzisiejszym ukazała się nasza nowa gra, kontynuacja serii - Ski Jumping Pro na systemie iOS.

Więcej informacji o grze: vividgames.pl/games/game_detai...

Zwiastun video: www.youtube.com/watch?v=8hclnX...

Pierwsza recenzja (80%): apple.komorkomania.pl/2013/01/...

Link do sklepu: itunes.apple.com/app/id5855994...

VividGames
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2012-02-23
Wpisów: 30
Wysłane: 31 stycznia 2013 20:18:39 przy kursie: 0,70 zł
Mamy kolejną świetną premierę!

Ski Jumping Pro promowany jest w AppStore we wszystkich europejskich krajach. Znajdujemy się w sekcji New&Noteworthy, oraz za pomocą bannerów:


kliknij, aby powiększyć

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 31 stycznia 2013 21:02:39 przy kursie: 0,70 zł
Dobra robotathumbright
bedzie ski jumping 2013 na Androida?


VividGames
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2012-02-23
Wpisów: 30
Wysłane: 1 lutego 2013 08:54:33 przy kursie: 0,70 zł
Zmienił się już branding AppStore we wszystkich krajach, w kilkudziesięciu w nich włączając w to najważniejsze z perspektywy rynku gry Ski Jumping Pro jesteśmy promowani w sekcjach N&N oraz bannerów u góry strony. Jesteśmy również w sekcji N&N w Stanach Zjednoczonych, aktualnie na #135 pozycji w rankingu.

VividGames
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2012-02-23
Wpisów: 30
Wysłane: 1 lutego 2013 08:59:27 przy kursie: 0,70 zł
GRAF78 napisał(a):
Dobra robotathumbright
bedzie ski jumping 2013 na Androida?


Ski Jumping Pro nie pojawi się w najbliższym czasie na Androidzie. W Google Play sprzedajemy Super Ski Jumping, który nadal jest w pierwszej #20 najlepiej sprzedających się gier.

Poza tym, postanowiliśmy skupilić się w 100% na iOS, aby gra była jak najbardziej dopracowana i wolna od błędów. Zespół pracuje nad kolejnymi aktualizacjami, które pojawią się już za 2 tygodnie.

piotr_x
0
Dołączył: 2012-06-04
Wpisów: 39
Wysłane: 1 lutego 2013 16:21:56 przy kursie: 0,71 zł
Może to nawet lepiej.. zależy jak spojrzeć. W każym razie kawał dobrej roboty, kolejna dobra gra, tak trzymać.

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 2 lutego 2013 11:04:47 przy kursie: 0,71 zł
nie wiem czy nie jest błedem pomijanie rynku urządzeń z AndroidemThink najlepiej by bylo aby gry od razu wychodzily na obie platformy ale to pewnie jest obecnie nie możliwe do wykonania

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 16 lutego 2013 10:11:52 przy kursie: 0,70 zł
Pozostawienie bez komentarza raportu Vividu byłoby najzwyczajniej zbrodnią. W połowie listopada premierę miała najbardziej zaawansowana technicznie produkcja na smartphony, czyli RealBoxing.

Ponadto premierę w ostatnim kwartale roku miały także BMX Jam, oraz Gyro. Jeszcze przed wynikami wiadomo było, że RB rozszedł się w 150 tys. egzemplarzy, co jest naprawdę nie lada wyczynem jeśli chodzi o platformę iOS. Cena sprzedaży wynosiła prawie 5 dolarów, więc produkt pozycjonowany były dość wysoko. Oczywiście były obniżki cen, w związku z czym faktycznej ceny w okresie nie sposób wyliczyć. Tak czy owak Vivid osiągnął historycznie najwyższe przychody i równe z nimi w kwocie 2,4M, co stanowi ponad dwukrotny wzrost względem porównywalnego kwartału. Sama „czysta” sprzedaż wyniosła w okresie znacznie mniej, a przede wszystkim dynamika nie była już tak wysoka. Zamiast 113% wzrostu mamy około 50%. To oczywiście tylko estymacje po wyliczeniu o zmianę stanu produktów, przy założeniu, że nie zmienia się produkcja w toku. Jest tu z pewnością błąd, ale biorąc pod uwagę, że wchodził RB, a ponadto dwa tytuły chyba odchyłka jest dopuszczalna.

Zysk operacyjny wyniósł niecałe 700 tys., co daje marżę na poziomie 29%. To pierwsze rozczarowanie, bo w roku ubiegłym było to aż 55 procent. Powodów takie stanu rzeczy jest kilka. RealBoxing nie mógł być grą tanią, bo w produkcji wykorzystano technologię motion capter, a także obcy silnik Unreal Engine 3. Proszę zwrócić uwagę jak zachowywały się zapasy na przestrzeni ostatnich kwartałów:(w raporcie jest błąd jeśli chodzi o rok 2011. Dodała się jedna jedynka z przodu. Weryfikacja na podstawie raportu rocznego za 2011)

kliknij, aby powiększyć

Koszty produkcji kapitalizowane na zapasach wzrosły w ciągu roku o 238%. To efekt zmiany strategii i przesuwania się w stronę coraz bardziej zaawansowanej technicznie produkcji.

Z raportu rocznego wiemy, że VIVID rozpoznaje koszt własny sprzedaży produktu z zerową marżą aż do momentu pokrycia całego kosztu produkcji. Inaczej mówiąc, zapasy wykazywane są w bilansie w wysokości nadwyżki kosztów wytworzenia nad przychodami ze sprzedaży. Podobny sposób rozliczania stosuje CDRED, czy 11BIT. To prawdopodobnie czynnik decydujący o niższej rentowności operacyjnej.

Prognozy wyników zawarte w DI nie zostały wykonane. Spółka zamierzała osiągnąć 5M sprzedaży, 1,2M EBITDA oraz 0,7M zysku. Faktyczne wykonanie wyniosło
4,87M na przychodach, 0,92 na EBITDA oraz 0,27 na zysku netto.
Zarząd wyniki różne od prognozowanych tłumaczy w następujący sposób:

Cytat:
Niższy niż przewidywano wynik na poziomie netto związany jest niekorzystnymi kursami walut oraz większymi niż planowano kosztami operacyjnymi, zwłaszcza związanymi upublicznieniem Spółki oraz decyzją o zwiększeniu puli środków na promocję firmy i zatrudnienie wysokiej klasy specjalistów.


Przychody można uznać za praktycznie wykonane, z dokładnością do 100 tys. PLN. Faktycznie umocnienie złotego mogło przynieść niższe wpływy co także w podobnej kwocie(80 tys) miało prawo wpłynąć na wynik netto. Koszty operacyjne wyniosły około 200 tys. więcej niż w prognozie(po uwzględnieniu wpływu kursu na sprzedaż) Tłumaczenie spółki w tym temacie mnie nie przekonuje. Koszty upublicznienia musiały być znane przed debiutem na NC. Ponadto zatrudnienie specjalistów odczytywałbym raczej jako dodatkowy koszt produkcji (RB?) Wynik operacyjny pomniejszyły także koszty licencji silnika. W prognozie zakładano rozwijanie produktów w oparciu o własne rozwiązania.
Kapitalizacja na poziomie 17,7M miliona wskazuje, że rynek oczekuje od spółki zysku netto w kwocie około 1,5M. W świetle raportowanych wyników wydaje się to założeniem ambitnym. Co prawda zysk netto kwartału to prawie 0,5M złotych, ale raczej nie należy oczekiwać, że co 3 miesiące będą święta a spółka wypuści na rynek hit. Z drugiej strony prawdziwe oblicze RB będzie można ocenić dopiero po pierwszym kwartale. Teraz mieliśmy rozpoznawanie przychodów na pokrycie drogiej produkcji, natomiast tego efektu już nie będzie w 1 kwartale. Podobnie poprawie wyników powinno sprzyjać wydanie gry na inne platformy niż iOS. Vivid chwali się niskimi kosztami portu w związku z VTECHem, co powinno owocować wyższą rentownością operacyjną. Osobiście liczę na PS Vita, choć oczywiście sukces komercyjny zależy od ceny sprzedaży. Oczywiście konkurencja na platformie jest znacznie większa, bo mamy choćby FightNight’a i w dużej mierze o sukcesie decydować będzie przyjęta polityka cenowa. Podobnie wkład mogą dać kolejne tytuły wysokobudżetowe, których wydanie Spółka zapowiada na IV kwartał. Tą ostatnią deklarację traktowałbym na razie ostrożnie. Zaskoczyć rynek nie jest łatwo(udało się w przypadku RB), a dodatkowo końcówka roku może hamować przed wydaniem nowej produkcji. Tytuł mógłby zniknąć w fali produktów przekazywanych do sprzedaży przed Świętami. Zarząd spółki chyba też nie do końca jest pewien na jaki wynik może liczyć, bo na rok 2013 nie opublikowano jak dotąd prognozy wyników.

W przyszłym kwartale najprawdopodobniej zobaczymy bardzo dobry wynik, który może skłaniać spekulantów do zakupu akcji. Sprzedaż RB będzie wspierać wynik operacyjny, a wydane zostało także SkiJumping.

Spółka nie posiada prawie zadłużenia, ale na razie pozycja gotówkowa jest wątpliwa. Na szczęście sporo wpływów drzemie jeszcze w należnościach, więc o płynność nie należy się martwić.




Powyższa treść przez 60 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

piotr_x
0
Dołączył: 2012-06-04
Wpisów: 39
Wysłane: 18 lutego 2013 13:48:17 przy kursie: 0,72 zł
Raport mnie nie zaskoczył, spodziewałem się że będzie dobrze, ale chce zwrocic uwagę na to co będzie w 2013 - a zapowiada się że będzie jeszcze lepiej i już teraz to widać, sprzedaż ski jumpingu już się zwróciła, dalej zyski z real boxing - niedługo wersja na Vitę + wejście na Androida i nowe tytuły które spółka planuje.

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 28 lutego 2013 17:10:19 przy kursie: 0,73 zł
Pytanie do osób siedzących na spółce: nad iloma projektami pracuje obecnie spółka?

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 28 lutego 2013 17:50:23 przy kursie: 0,73 zł
pisalem wcześniej ale post został skasowany
wiec napisze jeszcze raz dziś Spółka podała że dostanie dofinansowanie w kwocie 2,86mln PLN na rozwój technologi do produkcji gier VTECH ENGINE2, która bedzie też udostepniania innym firmom na zasadzie sprzedaży licencji. Środki przyznane spółce będą pochodziły z Narodowego Centrum Badań i Rozwoju w ramach konkursu INNOTECH.

źródło: www.newconnector.pl/vivid-game...

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 28 lutego 2013 17:53:20 przy kursie: 0,73 zł
chimpo napisał(a):
Pytanie do osób siedzących na spółce: nad iloma projektami pracuje obecnie spółka?

z tego co zapowiedzieli to:
Real Boxing na Androida i Nvidie
Real Boxing na Play Station Vita
Speedbal 2 revolution na MC i PC
w IV kwartale ma wyjść kolejny wiekszy tytuł na urządzenia mobilne i PS Vita, robocza nazwa BRIGHT

chimpo
32
Dołączył: 2012-09-24
Wpisów: 590
Wysłane: 14 marca 2013 12:10:04 przy kursie: 0,70 zł
Widzę, że wypuścili Real Boxing na Androida, ale tylko dla urządzeń z Nvidia Tegra ( w sumie bardzo dużo urządzeń i główny napęd tabletów Google )

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE VIVID



6 7 8 9 10

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,293 sek.

hqgnxkci
tgkxgbkr
apuudwxm
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
kpyojael
grqgcutg
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat