PARTNER SERWISU
ipbkyksl
5 6 7 8 9
frogger
0
Dołączył: 2011-09-06
Wpisów: 162
Wysłane: 28 listopada 2012 09:52:10 przy kursie: 0,50 zł
Update ilości ocen: 1249

zmiany po premierze (niestety nie wszystkie dni badałem, ale widać trend)

17-lis 400
18-lis 510
19-lis 620
20-lis 730
21-lis 840
22-lis 1022
24-lis 1092
27-lis 1249


pojawił się update 27.11, który jak widać na przykładzie USA zbiera więcej pozytywów (4 gwiazdki, stara wersja miała 3.5)

itunes.apple.com/us/app/real-b...

Nowa wersja na powrót zwiększa zainteresowanie - link do daily ranks dla PL

www.appannie.com/app/ios/real-...

i dla USA

www.appannie.com/app/ios/real-...

pozdrawiam

Frogger




GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 28 listopada 2012 10:45:15 przy kursie: 0,50 zł
@Scarry nie ma wogule popytu to kurs leci w przepaść jak ktoś nawet drobny chce wyjść... tragedia
mam nadzieje że w końcu zrobi ktoś porządek z NC i wyrzuci śmieciowe spółki z rynku lub dobre przesunie na główny zmieniająć kryteria przejścia.

tyron
0
Dołączył: 2009-12-16
Wpisów: 45
Wysłane: 28 listopada 2012 14:17:01 przy kursie: 0,50 zł
dziś sypanie na potęgę
Ciekawe czemu ktoś wywala w taki sposób - dziwne



GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 28 listopada 2012 19:52:42 przy kursie: 0,50 zł
tyron napisał(a):
dziś sypanie na potęgę
Ciekawe czemu ktoś wywala w taki sposób - dziwne


pesymista widzi sypanie
a
optymista zbieranie Angel

nie mniej ktoś z ukrytego zakupił dziś aż 72k papiera a
pewnie dlatego że Spółka pracuje i systematycznie poprawia grę:
"*** Version 1.0.2 is out! ***
What's new:

iPod 4Gen support
memory management improvements increasing game stability on other devices, especially those below iOS6
further multiplayer improvements
leaderboards fixes"

frogger
0
Dołączył: 2011-09-06
Wpisów: 162
Wysłane: 28 listopada 2012 21:02:50 przy kursie: 0,50 zł
Cytat:
"*** Version 1.0.2 is out! ***
What's new:

iPod 4Gen support
memory management improvements increasing game stability on other devices, especially those below iOS6
further multiplayer improvements
leaderboards fixes"


to super wiadomość. Myślę, że może wpłynąć na sprzedaż. Niestety jedyne, co mnie niepokoi to fakt, że RB nie jest już tak promowana jak tuż po premierze:

www.appannie.com/app/ios/real-...

choć nadal "Featured on the iTunes Home Page in 30 places".

pozdrawiam

Frogger

VividGames
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2012-02-23
Wpisów: 30
Wysłane: 29 listopada 2012 17:49:46 przy kursie: 0,53 zł
Witamy!

I przepraszamy za dłuższą przerwę w komunikacji. Jesteśmy już po konferencji Game Connection w Paryżu na którym załatwiliśmy BARDZO fajne umowy dla Real Boxingu! Więcej informacji już w przyszłym tygodniu, ale zapewniamy, że newsy będą z górnej półki.

Update 1.0.2 który pojawił się wczoraj rozwiązał wiele najpoważniejszych problemów technicznych, tym niemniej prace trwają i jeszcze przed gwiazdką pojawi się aktualizacja 1.1, która wprowadzi do gry nową zawartość. W związku z tym, mamy już zaplanowane działania promocyjne aż do końca roku.

Co warto zauważyć, a niewielu dostrzega - to fakt, iż Real Boxing nie jest grą za 99c, która albo wystrzeli w dniu premiery i będzie dobra, albo zniknie w odchłani App Store na zawsze. Gry tego pokroju mają bardzo długą i dobrą sprzedaż, dzięki świetnym recenzjom w prasie oraz umieszczeniu gry w odpowiednich kategoriach App Store (np. najlepsze wizualnie gry) produkt będzie widoczny przez długi długi czas. A o pierwszych złych recenzjach na AppStore za miesiąc nikt nie będzie pamiętał (częściowo będą one również z pewnością przez graczy zmienione).

Wreszcie - iOS jest dopiero pierwszą platformą dla tej marki. Olbrzymie i bardzo pozytywne zainteresowanie w wielu stron pozwala ocenić nam, iż iOS wcale nie musi być platformą, która wygeneruje największe wpływy.




frogger
0
Dołączył: 2011-09-06
Wpisów: 162
Wysłane: 30 listopada 2012 19:00:41 przy kursie: 0,70 zł
topfacet napisał(a):
Kupuj plotki, sprzedawaj fakty ?


ciekawe jakie plotki dziś kupowano...


kliknij, aby powiększyć


pozdrawiam

Frogger

slyv
0
Dołączył: 2012-11-30
Wpisów: 9
Wysłane: 30 listopada 2012 19:26:41 przy kursie: 0,70 zł
Ponieważ działam w podobnej branży co VVG parę słów komentarza.

Gra jest na pewno bardzo fajna, ale o sukcesie decyduje wiele czynników. Na pewno wielkie słowa pochwały należą się zarówno programistom/grafikom, jak i osobom zajmującym się promocją gry. A wielki minus dla testorów i kogoś kto pozwolił wypuscić grę z tak poważnymi bugami. Przecież gra była w trakcie akceptacji ok 7 dni, wystarczyłoby w tym czasie zagrać od początku do końca w gotową wersję gry i wysłać szybko poprawioną wersję zanim zaakceptowali.
Szkoda że VVG w momencie gdy ikonka gry pojawiła się na głównej stronie app stora nie zdecydowała się na promocję cenowa do 1.99$ albo nawet 0.99$. Pozwoliłoby to wejść na sam szczyt, może nawet na 1 miejsce w całym sklepie, a to pewnie jakieś 30-50tys szt dziennie! Poza popularnością dałoby to jeden wielki atut - pozycja gry w wyszukiwarce App Stora by była w przyszłości o wiele wyższa, czyli w sprzedaż byłaby większa.

Bugi spowodowały b niskie oceny, czyli w momencie największej promocji sprzedaż byłaby dużo wyższa. Pół gwiazdki w recenzjach to ok 10% wyższa/niższa sprzedaż. Niestety po updacie oceny ciągle dość słabe, 3.5 gwiazdki.

Jeśli chodzi o recenzje w prasie to one działaja 1-2 dni, a po tygodniu nie mają żadnego znaczenia dla kupujących.

Promocja w App Storze w miejscu innym niż strona główna również mało co daje, dodatkowo 20szt-50szt dziennie.

Gra ma na pewno ciągle szanse na duży sukces, ale trzeba poprawić główne błędy zgłaszane przez userów, średnia ocena musi być min 4.5 gwiazdki. Real Boxing ma duży potencjał.

I jeszcze parę szacunkowych danych znalezionych w google i na różnych forach:
IPAD - miejsce 200 (overall) to ok 120 szt dziennie, miejsce 100 - 250szt dziennie, miesce 50 - 500szt
IPHONE - miejsce 500 (overall) - ok 200szt, miejsce 200 (overall) to ok 500szt, miesce 100 - ok 1000szt
Podalem tu przykladowe liczby dla usa, zeby wyliczyc ogolna sprzedaz swiatowa trzeba te liczby pomnozyc przez 3
Pamietać też trzeba że 30% zysku zabiera Apple.

Na podstawie tych danych i rankingu w appannie można latwo policzyc ile się sprzedało w poszczególne dni, czyli i sumaryczną sprzedaż dotychczas. Ja jestem jednak zbyt leniwy, niech policzy ktoś inny, chetnie zoabcze ile wyszlo.

Trzymam kciuki za Real Boxing i gratuluje Vividowi znakomitej gry.

sebosoft
0
Dołączył: 2011-11-30
Wpisów: 18
Wysłane: 3 grudnia 2012 16:13:11 przy kursie: 0,70 zł
Ekipa pokazała że umie robić solidne gry, oby tak dalej. Spółka wciąż zbiera doświadczenie a zaczęła od mocnego uderzenia. Poprawić kilka niedociągnięć na przyszłość i będzie to świetna i rozpoznawalna firma.

Zayks
0
Dołączył: 2010-08-03
Wpisów: 32
Wysłane: 5 grudnia 2012 11:12:56 przy kursie: 0,70 zł
No zaczyna się dziwnie robić. Najpierw info o sprzedaży którego niema, teraz zapewnienie o kolejnej informacji której też niema :/


GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 5 grudnia 2012 19:10:35 przy kursie: 0,70 zł
@Zays - podali info oficjalnie na swojej stronie
www.vividgames.pl/news.php?nid...
jak ktoś się spółka interesuje to powinien tam czasem zaglądać
ja jestem ciekaw ile z tej gry jeszcze wycisną bo zwrót kosztów w 2 tygodnie to sukces
ale potrzeba teraz dalszej sprzedaży która wygeneruje zyski, no i kiedy pojawi się kolejny wiekszy tytuł na rynku

piotr_x
0
Dołączył: 2012-06-04
Wpisów: 39
Wysłane: 12 grudnia 2012 17:27:07 przy kursie: 0,69 zł
Też jestem ciekaw androida no i tego jaki jest zysk z mikropłatności. Oficjalne dane będą pewnie zgodnie z cyklem rozliczeń appstore także dowiemy się pewnie dokładniej jak wygląda sytuacja. W każdym razie jakby nie patrzeć Real Boxing jest sporym sukcesem bo to w końcu pierwsza taka gra od polskiej spółki.

slyv
0
Dołączył: 2012-11-30
Wpisów: 9
Wysłane: 12 grudnia 2012 19:10:19 przy kursie: 0,69 zł
Ogolnie rynek Android to ok 25% wartosci rynku iOS.

Sinuhe
0
Dołączył: 2010-11-06
Wpisów: 121
Wysłane: 12 grudnia 2012 19:42:24 przy kursie: 0,69 zł
Android to część rynku iOs d'oh! Dżizas! Widzisz i nie grzmisz? d'oh! Sorry, dawno przestałem pisać na forum SW, no ale jak widzę taaaakie kwiatki, to potrafię pohamować... naturalnej potrzeby edukowania.

Android to system operacyjny należący do OHA (Open Handset Alliance, poszukaj, dowiesz się więcej) oparty na open source i konkuruje z iOs, tj. systemem operacyjnym firmy Apple przeznaczonym do iPodów, iPadów, iPhonów. Jeżeli chodziło Ci o udział systemu w rynku urządzeń mobilnych, to też ZONK, bo według badań z drugiego kwartału 2012 roku urządzenia z Androidem stanowiły 64% tego rynku na świecie.
www.web-news.pl/5851-android-w...

IMHO, jeżeli chce się w coś inwestować, to warto troszkę, chociażby minimalnie przyłożyć się do poznania branży, zamiast wypisywać tezy wzięte z sufitu.

Bez odbioru.


Scarry
193
Dołączył: 2011-02-28
Wpisów: 4 958
Wysłane: 12 grudnia 2012 19:50:46 przy kursie: 0,69 zł
@Sinuhe
tak przeczytałem co napisał slyv i nie napisał nic źle, za to Ty odpowiadasz nie na temat i histeryzujesz. Po co tak przeżywasz, to nie wiem ...

rynek Androida ma ok 25% wartości rynku iOS.
W tym zdaniu nie chodzi o:
- proporcje hardware
- czy o to że to ten sam system (przecież byłoby to idiotyczne)

tylko o to że na iOSie jest o niebo mniejsze piractwo i mimo mniejszego udziału rynkowego w hardware to wartość rynku software jest parokrotnie większa. Zdanie jest jak najbardziej poprawne.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 12 grudnia 2012 20:07

slyv
0
Dołączył: 2012-11-30
Wpisów: 9
Wysłane: 12 grudnia 2012 19:58:07 przy kursie: 0,69 zł
Nie chodzi nawet o piractwo.

Po prostu uzytkownicy iPhone'ow/iPadow wydaja duzo wiecej na aplikacje niz uzytkownicy telefonow/tabletow opartych na androidzie.
Wiekszosc uzytkownikow Androida nie kupuje w ogole aplikacji, wielu instaluje jedynie darmowe programy.

Dlatego faktem jest że samych urzadzen z Androidem jest o wiele wiecej niz ios, ale z punktu widzenia deweloperow o wiele wiecej zarabia sie na iOS.

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 19 grudnia 2012 13:29:43 przy kursie: 0,54 zł
Interesujące wieści z Vivid Games

W styczniu odbędzie się premiera Ski Jumping Pro. Dotychczas wszystkie odsłony gry pobrane zostały przez ponad 2,5 miliona wielbicieli skoków narciarskich na całym świecie. Sprzedaż debiutującego miesiąc temu hitu- Real Boxing- zbliża się do poziomu stu tysięcy kopii.

- Już dzisiaj na rynek trafi pierwsza duża aktualizacja gry Real BoxingTM. Nowa wersja to m.in. nowa arena „zlokalizowana” na moskiewskim Placu Czerwonym, system „perków” czyli dodatkowych bonusów urozmaicających rozgrywkę, kolejne wersje językowe oraz wiele mniejszych ulepszeń i poprawek. Jest to jeden z elementów strategii, który zapewnia dobrą sprzedaż w długim okresie po premierze gry. - Wiele z rozwiązań zastosowanych w tej i kolejnych planowanych aktualizacjach, zwiększą jeszcze bardziej wpływy z mikropłatności, które już teraz osiągnęły zadowalający wynik. Tak zwana „monetyzacja” dodatkowej zawartości gry stoi na bardzo wysokim, blisko 20% poziomie – wyjaśnia prezes Vivid Games, Remigiusz Kościelny. Wraz z aktualizacją przeprowadzona zostanie kolejna akcja marketingowa. - Okres świąteczny to dla nas czas żniw. Liczymy na bardzo dobre wyniki sprzedaży. Tym niemniej już do tego czasu mamy szansę przekroczyć poziom 100.000 sprzedanych egzemplarzy gry. I to w nieco ponad miesiąc po premierze! – podkreśla Kościelny.

W styczniu ukaże się kolejna produkcja spółki – gra Ski Jumping Pro, kontynuacja jednej z najbardziej sprawdzonych serii Vivid Games, która ma rzeszę fanów na całym świecie. Największymi rynkami zbytu są Niemcy i Austria. Ski Jumping cieszy się również dużą popularnością w Szwajcarii, krajach skandynawskich, Rosji, Polsce i pozostałych krajach Europy Środkowej jak również w Japonii i Korei, czyli wszędzie tam gdzie skoki narciarskie są jedną z najchętniej oglądanych dyscyplin sportów zimowych. - Zdecydowanie będzie to najbardziej atrakcyjna propozycja z całej historii tej gry. W porównaniu do poprzednich wersji ulepszyliśmy sterowanie i grafikę. Gracz ma do dyspozycji znacznie rozszerzoną ścieżkę kariery zawodnika i możliwości jego personalizacji. Zwiększyła się również liczba konkursów. Ponadto rozbudowaliśmy system dostępnych opcji mikropłatności, aby osiągnąć tak dobre wyniki monetyzacji jak w przypadku Real Boxing- zapowiada Remigiusz Kościelny.

Grę charakteryzuje grafika 3D na najwyższym światowym poziomie, a turniej odbywają się na ponad 32 skoczniach narciarskich w kilku trybach rozgrywki. Rozbudowana personalizacja zawodnika z kilkudziesięcioma artykułami do wyboru oraz zaawansowane statystyki, to kolejne atuty gry. Ski Jumping Pro dostępny będzie na platformy mobilne, w pierwszej kolejności z systemem Apple iOS.

www.newconnector.pl/vivid-game...

co należy rozumieć przez stwierdzenie że „monetyzacja” dodatkowej zawartości gry stoi na poziome ok 20%??? tzn że wpływy z mikropłatności stanowią ok 20% wpływów ze sprzedaży samej gry??

rybeusz
23
Dołączył: 2011-09-15
Wpisów: 243
Wysłane: 19 grudnia 2012 22:29:42 przy kursie: 0,54 zł
Graf78,
ja w pierwszej chwili pomyślałem, że 20% użytkowników gry decyduje się na funkcje płatne. Ale to byłby naprawdę bardzo wysoki współczynnik, dla przykładu w social gamingu często nie przekracza to 1-5% (choć z drugiej strony to zupełnie inny rodzaj klienta, więc kto wie Think )
Edytowany: 19 grudnia 2012 22:30

VividGames
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2012-02-23
Wpisów: 30
Wysłane: 20 grudnia 2012 18:44:24 przy kursie: 0,55 zł
Witamy po dłuższej przerwie!

Aktualnie Real Boxing, po wczorajszej, pierwszej dużej aktualizacji oraz połączonej z nią akcji marketingowej z obniżeniem ceny do 99 centów pnie się we wszystkich terytoriach do góry. W ponad 50 krajach jest w TOP50 iPhone Paid.

Warto nadmienić, iż promocją świąteczną w tej chwili objęta jest większość gier na AppStore, włączając w to wszystkie gry z katalogu EA czy Gameloft. W takich warunkach tym trudniej zdobywać pozycję, tym niemniej np. w Polsce przez Real Boxing znajduje się tylko najnowszy NFS (99c), FIFA 13 (99c), Angry Birds (99c) i Bastion (99c). Zasługuje na uwagę Rosja, gdzie Real Boxing jest na miejscu #7 - a jest to w kraj, w którym do tej pory sprzedało się najwięcej kopii gry.

Odpowiadając na pytania powyżej, potwierdzamy, iż mikropłatności do tej pory dostarczają dodatkowe 20% wpływów.

Przed nami okres świąteczny, gdzie ruch jest kilkakrotnie wyższy niż w dni powszednie - naszym celem jest zdobycie jak najlepszej widoczności, co póki co realizuje się znakomicie!

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 20 grudnia 2012 21:07:49 przy kursie: 0,55 zł
już wiadomo kiedy bedzie wydany Real Boxing na Androida?

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE vivid



5 6 7 8 9

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,314 sek.

bdpiqqpn
oaaitnqo
kvhswtyk
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ennwfmwd
xspkslko
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat