0 Dołączył: 2010-07-22 Wpisów: 132
Wysłane:
4 listopada 2013 13:31:31
przy kursie: 9,85 zł
@albercik, pamietaj że dane z TopAppCharts obejmują zakres ostatniego roku, a premiera AWE była w 2011. AWE również było wysoko w rankingach w USA bardzo wysoko - chyba max 3 w Top Paid. Ranking - to nie tylko liczba sprzedanych kopii ale również inne aspekty - jak długość używania aplikacji, oceny, itp. Oczywiście wzór jest ściśle tajny i ciągle modyfikowany. Wzór z dzisiaj to nie ten sam co 2 lata temu. A2 stoi wysoko w rankingach dla iPadów dlatego, że wspiera prawie wszystkie urządzenia z tego segmentu. W przypadku iPhone'ow nie wspierane są urządzenie iPod Touch (jest ich w sumie całkiem sporo) oraz iPhone 3GS i 4 - można zaryzykować że to jakieś 30-40% rynku iPhone/iPod Moim zdaniem A2 sprzedaje się podobnie jak AWE, lepiej jak Korea - ale ma szanse dzięki MP pozostać dłużej w świadomości graczy. Dla mnie w trybie MP dużo lepiej gra się na iPadzie niż PC - i znalezienie przeciwnika nie jest takie trudne GC: 20710 - jeśli założyć rychłą premierę na Androida to 100tys kopii do końca roku powinno się spokojnie sprzedać na obie platformy
|
|
0 Dołączył: 2010-07-22 Wpisów: 132
Wysłane:
4 listopada 2013 13:32:07
przy kursie: 9,85 zł
@albercik, pamietaj że dane z TopAppCharts obejmują zakres ostatniego roku, a premiera AWE była w 2011. AWE również było bardzo wysoko w rankingach w USA - chyba max 3 w Top Paid. Ranking - to nie tylko liczba sprzedanych kopii ale również inne aspekty - jak długość używania aplikacji, oceny, itp. Oczywiście wzór jest ściśle tajny i ciągle modyfikowany. Wzór z dzisiaj to nie ten sam co 2 lata temu. A2 stoi wysoko w rankingach dla iPadów dlatego, że wspiera prawie wszystkie urządzenia z tego segmentu. W przypadku iPhone'ow nie wspierane są urządzenie iPod Touch (jest ich w sumie całkiem sporo) oraz iPhone 3GS i 4 - można zaryzykować że to jakieś 30-40% rynku iPhone/iPod Moim zdaniem A2 sprzedaje się podobnie jak AWE, lepiej jak Korea - ale ma szanse dzięki MP pozostać dłużej w świadomości graczy. Dla mnie w trybie MP dużo lepiej gra się na iPadzie niż PC - i znalezienie przeciwnika nie jest takie trudne GC: 20710 - jeśli założyć rychłą premierę na Androida to 100tys kopii do końca roku powinno się spokojnie sprzedać na obie platformy
|
|
0 Dołączył: 2011-07-29 Wpisów: 1 159
Wysłane:
4 listopada 2013 13:57:12
przy kursie: 9,85 zł
skoro A2 sprzedaje się tak samo jak AWE w swoim czasie i uważasz, że pójdzie 100 tyś kopii (IoS i Andek) to wyjaśnij skąd się wziął zysk w 3Q11 (po rozpoczęciu sprzedaży w appstore AWE) w wysokości ~0,5 mln PLN? Niech by przypadło na AWE 70 tys kopii po 2$ to daje 140 tyś $ po 2,7PLN daje 380 tyś PLN - daleko jeszcze do samego zysku, a gdzie zwrot z kosztów stowrzenia? A gdzie prowizje dla Apple i wydawcy? Wg mnie AWE w sierpniu 2011 (po premierze na iOS) sprzedało się w okolicach 300 tyś kopii, a cena za A2 jest 2,5 raza wyższa... Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku... Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj
|
|
|
|
0 Dołączył: 2010-07-22 Wpisów: 132
Wysłane:
4 listopada 2013 14:06:06
przy kursie: 9,85 zł
@cad_man nie wiemy tego jak skonstruowana jest umowa miedzy dystrybutorem a developerem - to nie Apple płaci 11b tylko Chillingo. Poza tym spółka miała w ofercie również AWE na PC w tym czasie. Ja szukam wariantu pesymistycznego - 100tys kopii do konca roku to jest wg. mnie bardzo realne. Jeśli będzie więcej to tym lepiej dla spółki i akcjonariuszy.
|
|
0 Dołączył: 2011-02-19 Wpisów: 4
Wysłane:
4 listopada 2013 14:07:53
przy kursie: 9,85 zł
Przeglądając jakąkolwiek stronę związaną z apple store, podawane tam wyniki czy też statystyki zawsze odnoszą się do konkretnego kraju. Czy czasem przytaczane ilości graczy z GC nie odnoszą się tylko do Polski? Dlaczego GC miałoby się z tego trendu wyłamywać i pokazywać globalne dane?
|
|
0 Dołączył: 2011-07-29 Wpisów: 1 159
Wysłane:
4 listopada 2013 14:24:13
przy kursie: 9,85 zł
podałem wyżej jeden ze sposobów oszacowania ilości sprzedanych gier na appstore, czy będzie zbliżony do realnej sprzedaży czy nie - tego nie wiem (wydaje mi się, że mu bliżej niż dalej), niestety zweryfikować tego nie można (brak informacji od Apple i 11bit) Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku... Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj
|
|
0 Dołączył: 2010-07-22 Wpisów: 132
Wysłane:
4 listopada 2013 14:44:27
przy kursie: 9,85 zł
slykyer napisał(a):Przeglądając jakąkolwiek stronę związaną z apple store, podawane tam wyniki czy też statystyki zawsze odnoszą się do konkretnego kraju. Czy czasem przytaczane ilości graczy z GC nie odnoszą się tylko do Polski? Dlaczego GC miałoby się z tego trendu wyłamywać i pokazywać globalne dane? Kupić możesz grę tylko w swoim kraju, ale grać możesz z kimkolwiek na całym świecie. Ranking GC jest globalny.
|
|
0 Dołączył: 2011-01-14 Wpisów: 183
|
|
193 Dołączył: 2011-02-28 Wpisów: 4 958
Wysłane:
5 listopada 2013 13:08:41
przy kursie: 9,50 zł
@regisekale powiedzmy sobie szczerze - robienie wersji PC przed mobilną i wogóle wersji PC było hm... no średnio rozsądne. Jeśli na niej zarobili netto, to OK, wtedy nie mam pretensji. Ale cały potencjał Anomaly tkwi w "paluchach" - sterowanie dotykowym ekranem aż się prosi przy tych grach. To jest szansa na serio sukces i zarobek bez porównania większy. * "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet. * "The market can remain irrational longer than you can remain solvent" * "scared money don’t make money" aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 5 listopada 2013 13:09
|
|
0 Dołączył: 2011-01-14 Wpisów: 183
Wysłane:
5 listopada 2013 13:36:55
przy kursie: 9,50 zł
Ech chłopie, zdejmij na chwilę różowe okulary. Na innych spółkach jesteś ostry i krytyczny a tutaj ani grama zastrzeżeń. Miej standardy wszędzie.
Odnośnie linka. Ja na to patrzę nie z powodu wersji PC tylko dla porównania 1 vs. 2. I na tej bazie staram się szacować szanse A2 na mobile versus AWE na mobile.
|
|
|
|
193 Dołączył: 2011-02-28 Wpisów: 4 958
Wysłane:
5 listopada 2013 14:05:42
przy kursie: 9,50 zł
@regisekczy ja mam jakiekolwiek pretensje do Twojego zdania? Więc łaskawie daj sobie spokój z argumentami ad-personam. Cytat: Ja na to patrzę nie z powodu wersji PC tylko dla porównania 1 vs. 2. jak z malutkiej niereprezentantywnej bazy graczy pecetowych, stanowiących promile graczy gier 11bit w stosunku do graczy mobilnych, chcesz wyciągać wnioski? Przecież to bez sensu. Narzędzie dla gier 11bit nie jest "ciekawe" bo jest całkowicie niereprezentatywne. * "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet. * "The market can remain irrational longer than you can remain solvent" * "scared money don’t make money" aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 5 listopada 2013 14:08
|
|
0 Dołączył: 2011-01-14 Wpisów: 183
Wysłane:
5 listopada 2013 14:16:15
przy kursie: 9,50 zł
Oh, really? PC jest nieprezentatywny i stanowi małą bazę? Z tego co mi dzwoni, to właśnie AWE na PC się najlepiej sprzedało. No ale rozumiem, gdy fakty nie przystają do założonych tez tym gorzej dla faktów. Keep it up dude
|
|
0 Dołączył: 2011-02-19 Wpisów: 4
Wysłane:
5 listopada 2013 14:17:36
przy kursie: 9,50 zł
a czy ktoś miał już jakieś doświadczenia ze stroną appdata.com . Wg nich Anomaly 2 za sprzedaż na samych ipadach w US zarabia dziennie ok. 9000$ ?
|
|
0 Dołączył: 2011-07-29 Wpisów: 1 159
Wysłane:
5 listopada 2013 14:19:28
przy kursie: 9,50 zł
regisek napisał(a):Oh, really? PC jest nieprezentatywny i stanowi małą bazę? Z tego co mi dzwoni, to właśnie AWE na PC się najlepiej sprzedało. No ale rozumiem, gdy fakty nie przystają do założonych tez tym gorzej dla faktów. Keep it up dude w ilu egzemplarzach sprzedano AWE na PC? Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku... Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj
|
|
193 Dołączył: 2011-02-28 Wpisów: 4 958
Wysłane:
5 listopada 2013 14:39:00
przy kursie: 9,50 zł
regisek napisał(a):Oh, really? PC jest nieprezentatywny i stanowi małą bazę? Z tego co mi dzwoni, to właśnie AWE na PC się najlepiej sprzedało. No ale rozumiem, gdy fakty nie przystają do założonych tez tym gorzej dla faktów. Keep it up dude ale AWE nie jest tutaj rozpatrywane... dżizus - mówimy o grze na urządzenia mobilne. A2 od AWE różni się wyraźnie tym hypem na "jakość PC na mobilkach", to jest haczyk, którego brakowało wcześniej. A2 na PC wyszło dość miernie od samego początku, nie ma porównania jednego z drugim mimo teoretycznie bardzo podobnej gry. Wg mnie bazę klientów bedą stanowić mniej starsi gracze (oni pewnie też kupią) a raczej szukający przepychu graficznego na swoim tablecie/smartfonie, z pokazaniem bardzo zaawansowanej grafiki w grze na swoim ulubionym urządzonku. Ten hype zdecydowanie poszerza potencjalny zakres klienta.. * "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet. * "The market can remain irrational longer than you can remain solvent" * "scared money don’t make money" aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD
Edytowany: 5 listopada 2013 14:41
|
|
19 Dołączył: 2010-09-14 Wpisów: 130
Wysłane:
5 listopada 2013 14:43:39
przy kursie: 9,50 zł
Cytat: Ja na to patrzę nie z powodu wersji PC tylko dla porównania 1 vs. 2. Cytat: jak z malutkiej niereprezentantywnej bazy graczy pecetowych, stanowiących promile graczy gier 11bit w stosunku do graczy mobilnych, chcesz wyciągać wnioski? Przecież to bez sensu. Narzędzie dla gier 11bit nie jest "ciekawe" bo jest całkowicie niereprezentatywne. A dla mnie jest to jak najbardziej próba reprezentatywna. Nawet jeśli jest to promil graczy. Choć ja wierzę że jest to bardziej procent niż promil (1 na 100 to pceciak, a nie 1 na 1000 graczy 11bit). I próba ta spokojnie może stanowić poglądowe pokazanie, która gra jest lepiej odbierana przez rynek. Taki przykład. Wyobraź sobie prawybory we Wrześni przed wyborami ogólnymi. Jest to próba, która ma zdecydowanie mniej niż 1 promil uprawnionych do głosowania, ale spokojnie daje pogląd o rozkładzie sił jaki możemy się spodziewać.
Edytowany: 5 listopada 2013 14:50
|
|
0 Dołączył: 2011-07-29 Wpisów: 1 159
Wysłane:
5 listopada 2013 14:57:04
przy kursie: 9,50 zł
ale do czego zmierzacie z tą próbką? Mówimy tutaj o biznesie jaki prowadzi 11bit a nie gustach grających na platformie steam'a... Jeśli uważacie, że porównanie ilości grających na tej platformie w AWE i A2 świadczy o ilości sprzedanych kopii to się możecie rozczarować - daleko szukać: wystarczy spojrzeć na tej stronie na Snipera i przypomnieć sobie w ilu kopiach się sprzedał (podaję jako przykład większości znany - nie porównanie do A2) Byki i niedźwiedzie mają swoje miejsce przy stole, a tylko osły zostają o suchym pysku... Przyglądaj się jak upór walczy z oporem a zawziętość ze wsparciem - na końcu dołącz do wygranych i zarabiaj
Edytowany: 5 listopada 2013 14:58
|
|
19 Dołączył: 2010-09-14 Wpisów: 130
Wysłane:
5 listopada 2013 15:22:42
przy kursie: 9,50 zł
Dlatego też nigdzie nie napisałem o poziomie sprzedaży, tylko o odebraniu produktu przez rynek. (nie wiem skąd wyciągnąłeś takie wnioski). Moje rozumowanie jest takie. Otwieram strone i widzę: w AWE gra 15 graczy w A2 7. Dodatkowo AWE powstało 3 lata wcześniej i nie ma trybu multiplayera, a mimo wszystko gra w nią więcej graczy. Znaczy produkt AWE jest lepiej przyjętym przez graczy. Moje założenie jest że podobnie będzie w przypadku mobilnych. Choć pewnie w innej skali. Ale biorę pod uwagę też to, że rynek mobilny jest nieobliczalny i mogęsię mylić.
|
|
6 Dołączył: 2009-05-12 Wpisów: 97
Wysłane:
6 listopada 2013 09:29:07
przy kursie: 10,30 zł
trochę informacji o rynku mobilnym klik
|
|
178 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 3 453
Wysłane:
6 listopada 2013 15:10:57
przy kursie: 10,30 zł
Kolejna dobra recenzja i ocena 9/10: VERDICT: Easily one of the best mobile games I’ve played this year, Anomaly 2 is a tour de force of impressive visuals and exciting gameplay that raises the bar for mobile strategy games. It’s a refreshing take on a genre that clearly has some new ideas left in it. www.godisageek.com/2013/11/ano...Anomaly nadal ma też świetną promocję w App Store (w dwóch miejscach na stronie głównej).
|
|
Czy na pewno chcesz przesłać zgłoszenie do moderatora?
Poniżej potwierdź lub anuluj swój wybór.