PARTNER SERWISU
rzzhdtld
1 2 3 4
ChiefMike
0
Wpisów: 575
Wysłane: 7 kwietnia 2015 18:59:34 przy kursie: 101,00 zł
Szaleństwo. Kto kupił wcześniej zarobi - jak sprzeda. Inaczej widzę tutaj płacz i rozpacz.

Kapitalizacja - 340 mln, Zysk 4,2 mln netto szok... Podbijanie kursu małymi wolumenami skończyć dobrze się nie może.

bartekb125
0
Wpisów: 51
Wysłane: 7 kwietnia 2015 19:34:10 przy kursie: 101,00 zł
pies_lancuchowy napisał(a):
''Jest tu w ogóle szklany sufit??''

czy gdyby spółka o której mało wiesz staniała o 95% ,napisałbyś 'wydaje się tania' ?

Gdyby staniała o 95% to C/Z byłby na bardzo przyzwoitym poziomie. Ale tak, nie znam się za bardzo na tej branży dopiero co uczę się poznawania tej branży w szczególności projektów MCI. Ale też wiem, że ma prosty wskaźnik C/Z=50, a to oznacza, że spółka naprawdę dyskontuje dynamiki zysku netto na co najmniej poziomie 50% przez najbliższe kilka lat. Czy będzie po 300 zł nie wiem, czy po 5 złotych nie wiem, ale wiem, że wcześniej czy później ktoś za chwilę powie sprawdzam i się okaże czy to nie jest an wyrost. Poza tym jak powiedziałem na niej nie ma płynności, jak ktoś chce wrzucić 2k, może 5k to ok, ale większe sumy nie wchodzą moim zdaniem w grę.

I podsumowując mają wcześniej te akcje jego wiedza, bądź szczęście każdy niech sam oceni przesłanki inwestycji. Chodzi mi o to, że ja osobiście widzę inne okazje inwestycyjne. Ale wzrost jest imponujący to trzeba przyznać.

ucofb
1
Wpisów: 1 207
Wysłane: 7 kwietnia 2015 19:58:04 przy kursie: 101,00 zł
To jeśli napisze, że wg mnie jest jeszcze stosunkowo tanio to chyba niektórych zaszokuje i będą mieli mnie za wariata.

Po pierwsze dane na SW są nieaktualne, prosiłem o ich aktualizacją, ale bez skutku.
Po drugie spółka wg mnie ma większy potencjał niż MDG czy LVC, a kapitalizacja jest dwa razy niższa.