Wojetek napisał(a):Tak jeszcze propo IPO - jakim cudem ta firma nie rośnie to jest dla mnie spore zaskoczenie. Przy boomie na bieganie, projekt orlik czy wcześniej EURO powinni sobie świetnie radzić.
Kiepska metoda.
Byłem ostatnio i wygląda to jak sprzedaż garażowa. Gdy wchodzę do GoSport, albo Decathlona to jest to kombinat. Aleja regałów podzielonych na dyscypliny. Tutaj: parę rowerów, dwa stojaki z kaskami, obok jakieś sztangi czy coś, strach się obrócić, żeby czegoś nie strącić. Na ścianie plecaki. Wszystko niby poukładane, ale porozstawiane na podłodze, jak w sklepiku osiedlowym. Ogólnie sprawia wrażenie bałaganu, mniejszego wyboru i gorszego, niż jest. Bo nie jest złe.
Są spore promocje na niektóre rzeczy, ale dowiadujesz się przy kasie, jak płacisz, a nie przy półce, gdzie podejmujesz decyzję. Raczej bez sensu.