Wg
Trigon Daily:
- Wyniki są gorsze od naszych oczekiwań i konsensusu
- W ujęciu segmentowym przychody z segmentu Produkcja gier wyniosły 2,9mln PLN (-59% r./r.), a segment Globalna cyfrowa dystrybucja osiągnął przychody na poziomie 0,04mln PLN (-74% r./r.); z kolei na poziomie zysku operacyjnego Produkcja gier uzyskała 0,5mln PLN (-92% r./r.), a Globalna
cyfrowa dystrybucja -0,1mln PLN
- Koszty operacyjne w kwartale wyniosły -2,4mln PLN i były niższe od naszych prognoz (-3,2mln PLN); różnica wynika z wysokości kosztów usług obcych w kwartale, które były 0,6mln PLN niższe od naszych prognoz
- Wynik na działalności finansowej wyniósł -1,2mln PLN (w porównaniu do 0,3mln PLN przed rokiem), co jest konsekwencją negatywnego wpływu z tytułu różnic kursowych
- W kwartale nie było żadnych wyprzedaży gry „This War of Mine”
- W II poł.’17 planowana jest premiera własnej produkcji spółki – gry „Frostpunk”; dodatkowo w tym roku premierę będą miały jeszcze dwa tytuły, w przypadku których spółka jest wydawcą: „Tower 57” i „Moonlighter”
- Nakłady na niezakończone prace rozwojowe wynosiły 7,4mln PLN na koniec kwartału
- Przepływy z działalności operacyjnej wyniosły 1,3mln PLN (-57% r./r.)
- Na koniec kwartału spółka posiadała 29,2mln PLN środków pieniężnych i ekwiwalentów