pixelg
PLAYWAY - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

PLAYWAY [PLW]

AKTUALNY KURS: 466,00 zł (-1,69%) 05-06-2020 17:00
Daimyo
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 94
Wysłane: 6 maja 2019 21:31:00 przy kursie: 199,00 zł
top3 wieczorem

Utnapisztim
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 537
Wysłane: 7 maja 2019 05:16:56 przy kursie: 199,00 zł
Ostatnia doba promocyjnej ceny na steam stąd taka mocna determinacja kupujących

krewa
krewa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 6 384
Wysłane: 24 maja 2019 10:10:17 przy kursie: 169,00 zł
PLAYWAY - analiza techniczna

Maj upływa pod znakiem korekty spadkowej, która lekko wymknęła się spod kontroli. Kurs akcji spółki spadł poniżej poziomu 174,70 zł i teraz, zgodnie z zasadą zmiany biegunów, ten poziom pełnić będzie rolę oporu. Od drugiej połowy marca da się zauważyć odpływ kapitału z waloru, a więc brakuje paliwa do kontynuacji nadrzędnej tendencji. Dodatkowo ofiarą podaży padła linia przeszło rocznych wzrostów, co dodatkowo komplikuje sytuację.
Wskaźnik RSI lada moment wejdzie do strefy sygnalnej, co może poskutkować odreagowaniem przeceny. Oczekiwałbym re-testu poziomu 174,70 zł, zaś jego wynik rozstrzygnie o dalszym kierunku poruszania się cen. Jeżeli popyt nie poradzi sobie z tym oporem, to kolejna fala przeceny może sprowadzić notowania do poziomu 140 zł.


kliknij, aby powiększyć


greqq
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 155
Wysłane: 30 maja 2019 07:25:38 przy kursie: 160,80 zł
Nieźle nieźle
Zysk netto vs kons różnica 116,3% robi wrażenie

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 10 087
Wysłane: 7 czerwca 2019 18:20:16 przy kursie: 188,00 zł
Zagadka dobrych wyników – omówienie sprawozdania finansowego PlayWay po I kw. 2019 r.

Spółka kierowana przez Krzysztofa Kostowskiego zrobiła akcjonariuszom miłą niespodziankę i dość istotnie pokonała konsensus analityków. Przychody ze sprzedaży wyniosły 17,8 mln zł w porównaniu do 16,9 mln zł kwartał wcześniej i 9 mln zł przed rokiem.

Wzrost rok do roku to nic wielkiego, wszak najlepsza gra w historii spółki wyszła dopiero w II kw. ur. Ale przebicie poziomu sprzedaży z IV kwartału to już jest nie lada wyczyn, tym bardziej, że w I kw. br. nie było żadnej dużej premiery. Spółka wydała jedynie Plane Mechanic Simulator (PMC) i to dopiero pod koniec lutego. Tytuł ten to jedna z tańszych gier w portfelu (12 USD), z maksymalnym pikiem graczy na poziomie 875. To dwa razy więcej niż w przypadku Treasure Hunter i tytuł mógł się sprzedać góra w okolicy 20 tys. sztuk. Po uwzględnieniu obniżki, rozkładu geograficznego, podatków i prowizji Steam z jednej kopii spółka mogła uzyskać ok. 23 zł, co daje raptem 0,5 mln zł.

Raczej bazy przychodowej nie zbudowała też produkcja We, The Revolution mocno promowane przez niektóre media. Pik graczy jest bardzo zbliżony do Plane Mechanic, a Polyslash musiało podzielić się przychodami z wydawcą, czyli Klabaterem. Skoro to nie PlayWay wydał ten tytuł, to można mniemać, że warunki zaproponowane przez Klabatera były lepsze niż 15 proc. dla twórcy, ale to i tak mniej niż pełna kwota za PMC

Z ujawnionych danych sprzedażowych (raporty sprzedażowe, raport roczny, raport dotyczący Madmind Studio) można szacować, że podstawowe tytuły spółki przyniosły niecałe 10 mln zł.


kliknij, aby powiększyć


Brakuje zatem do całości prawie 8 mln zł. Oczywiście katalog jest szeroki i takie tytuły jak Gold Rush, czy 911 operator z pewnością generowały sprzedaż, ale wygląda na to, że duży udział w sprzedaży miały DLC. To z resztą nie do końca dziwi, bo w przypadku CMS wolumen dodatków jest prawie dwa razy większy niż wolumen gry – PlayWay umie w DLC. Mimo wszystko przychody są zaskakująco wysokie. Możliwe, że któryś tytuł wyszedł na Switchu, choć takiej informacji nie znalazłem (wyszedł Hard West, ale CFG nie jest konsolidowany metodą pełną).


kliknij, aby powiększyć


Za to koszty operacyjne były dość wysokie – 10 mln zł, w porównaniu do 6,3 mln zł w poprzednim kwartale i 6,7 mln zł przed rokiem. Wysoki koszt usług obcych prawdopodobnie wynika z podziału wpływów, choć nie bez znaczenia są także np. usługi lokalizacji, czy promowanie Uboat przed premierą. Koszty wynagrodzeń wyniosły rekordowe 6 mln zł. Możliwe, że spółka się rozwija i zwiększyła zatrudnienie, ale możliwe także, że wypłacono jakieś premie za wyniki poprzedniego roku. Dominujący był jednak pierwszy aspekt, gdyż zmiana stanu produktów była dodatnia na kwotę 4,5 mln zł, co jest wartością rekordową. Przypomnę, że spółka raportuje w ujęciu porównawczym i w kosztach okresu pokazuje całość poniesionych i naliczonych wydatków, ale część dotycząca przyszłych okresów zwiększa także przychody.

Wynik operacyjny zamknął się kwotą 12,4 mln zł, w porównaniu do 14,2 mln zł w poprzednim kwartale i 5,2 mln zł przed rokiem. O ile na poziomie sprzedaży mieliśmy lepszy rezultat niż kwartał wcześniej, to jak widać nie udało się tego powtórzyć na poziomie zysku operacyjnego.

Dużo zadziało się w linii finansowej sprawozdania. Spółka zaraportowała 1,4 mln zł przychodów finansowych. Prawdopodobnie dzięki różnicom kursowym. Dodatkowo rozpoznała 1,8 mln zł zysku na utracie kontroli nad spółką Duality SA, czyli studiem, które produkuje Unholy. Te zdarzenia jednorazowe pozwoliły PlayWayowi pokazać 13,7 mln zł zysku brutto wobec 11,6 mln zł kwartał wcześniej i 15,8 mln zł przed rokiem (w I kw. 2018 r. spółka rozpoznała zysk na utracie kontroli w związku z podniesieniem kapitału w Creative Forge).

Na poziomie netto spółka pokazała 13,7 mln zł (z czego 11,6 należne jest akcjonariuszom PlayWay), wobec 11,6 mln kwartał wcześniej (9,8 mln zł akcjonariuszy jednostki dominującej) i 15,7 (14,8 akcjonariuszy większościowych) mln zł przed rokiem.


kliknij, aby powiększyć


Kwartał wyglądał także bardzo dobrze od strony przepływów pieniężnych. Cashflow operacyjny wyniósł 10,9 mln zł i to pomimo zwiększenia wydatków na produkcję o 4 mln zł. Wynik jest też potwierdzony zapłaconym podatkiem dochodowym w wysokości 2,5 mln zł.


kliknij, aby powiększyć


W aktywach spółki największa zmiana zaszła na poziomie gotówki. PlayWay na kontach posiadał na koniec kwartału blisko 86 mln zł. Drugie w kolejności były zapasy, o czym wspomniałem już wcześniej.
W szczegółowej nocie widać wzrost wartości produktów, co jest wynikiem premiery PMC i DLC do CMS18 – pozycja wzrosła o 0,6 mln zł. Jak widać nie wszystkie premiery okazują się sukcesami i w ciągu kwartału zwracają koszty produkcji. Na szczęście poziom ten nie jest wysoki.


kliknij, aby powiększyć


Ten kwartał to już jednak historia i inwestorzy kierują oczy na debiutujące w II kw. gry: Uboat, Diesel Brothers i Cooking Simulator. Najwcześniej zadebiutował najważniejszy Uboat – 30 kwietnia. Spółka poinformowała, że tytuł ten sprzedał się w ciągu pierwszych 3 dni w nakładzie 53 tys. sztuk, a po niecałych 3 tygodniach sprzedaż osiągnęła poziom 93 tys. To naprawdę dobre liczby – wyniki są porównywalne z Car Mechanic Simulator. Do poziomu House Flipper jest oczywiście daleko, ale wydaje się, że w portfelu znalazł się kolejny istotny tytuł. Pik graczy na Steam co prawda większy miał choćby Gold Rush, ale wyższą sprzedaż pokazał Ubaot, a co jeszcze ważniejsze to jedna z droższych gier spółki – 29,99 USD. Obawy wyrażane przez niektórych analityków okazały się nie mieć podstaw, a Kostowski udowodnił, że umie zarządzać ceną. Można spokojnie przyjąć, że do końca roku sprzeda się grubo ponad 200 tys. kopii.


kliknij, aby powiększyć


Diesel Brothers to najsłabsza z premier gdzie wprost ujawniono wolumen. 14 tys. sztuk w ciągu 3 dni to prawie o połowę mniej niż miał 911 operator. Podobnie gra miała znacznie niższy maksymalny pik graczy. Ta produkcja obrazu PlayWaya nie zmieni i wypadnie chyba gorzej niż zakłada się w rekomendacjach. Wydaje się, że znacznie lepiej poradził sobie za to Cooking Simulator. Co prawda spółka nie opublikowała raportu posprzedażowego, ale z piku graczy na Steam można mniemać, że wolumen jest zbliżony do Agony, Phantom Doctrine, czy Thief Simulator. Nie powinno nikogo zdziwić jeśli okaże się, że w ciągu 3 dni sprzedało się 30 – 40 tys. kopii gry.


kliknij, aby powiększyć


Wyniki spółki są zaskakujące i nie do końca jest jasne dlaczego są aż tak dobre. Niestety prezes w komentarzach do raportów jest bardzo oszczędny, a poziom ujawnień nie jest zbyt obszerny. Na szczęście dużo dają raporty sprzedażowe dzięki czemu można budować pewne wyobrażenia. Szkoda, że nie dotyczą one wszystkich produktów i przede wszystkim DLC, bo te mogą istotnie zmieniać obraz o czym świadczy przykład CMS. Rynek wycenia PlayWaya w tej chwili na 1,2 mld zł, co w kontekście raportowanych wyników jest wyceną dość wysoką. Jeśli jednak wziąć pod uwagę, że dywidenda jest zauważalna, a działalność spółki z natury dywersyfikacji jest obarczona mniejszym ryzykiem, to mocno nie można się czepiać, tym bardziej, że przed spółką otworzyły się nowe perspektywy. Po pierwsze wydawanie swoich produktów na Switcha, a po drugie zaistnienie na rynku chińskim. W dniu dzisiejszym Playway podpisał umowę z Tencentem na dystrybucję House Flipper i CMS18. Oczywiście gry muszą dostać zgodę chińskiej cenzury, portfele graczy są chudsze i ceny sprzedaży wyraźnie niższe, ale populacja sprawia, że to ważny rynek. Co więcej, wydaje się, że PlayWay formatem swoich gier pasuje do Switcha, więc istnieje zauważalny potencjał wzrostu.



>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 365 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 13 czerwca 2019 10:13

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 760
Wysłane: 28 czerwca 2019 10:35:50 przy kursie: 175,00 zł
Fajnie, że im idzie, ale ten komunikat, który puścili to już taka amatorszczyzna, że mało.
Wiemy, że niewiele wiemy, ale hurraoptymistyczny komunikat wypuścimy.
I jeszcze znajomość z branży wskazując banialuki o sprzedaży PS4 wg. vgchartz :)
Mogli zaczekać z komunikatem do momentu, gdy już będą posiadać sensowne dane.

spinor1
Dołączył: 2017-04-25
Wpisów: 120
Wysłane: 28 czerwca 2019 11:11:47 przy kursie: 175,00 zł
Amatorszczyzna to jest kompletny brak informacji o premierze i dowiadywanie się dopiero z raportów kwartalnych o sprzedaży. Playway to do czego miał dostęp to ujawnił i bardzo dobrze, kolejny raz potwierdził, że jest najbardziej transparentną spółka z branży gamedev w Polsce. Na VGchart powołali się tylko co do liczby konsol ps4 na rynku, jest ich więcej więc sprzedaż powinna być tam wyższa. Nie wiem co cie razi, nie chcesz to nie czytaj tych raportów :) Są tam same fakty, żadnych spekulacji itp. Sam raport mega pozytywny, widać że gierki Playwaya będą miały wzięcie na kosnolach.
Edytowany: 28 czerwca 2019 11:15

dominik1
Dołączył: 2015-07-21
Wpisów: 8
Wysłane: 28 czerwca 2019 11:58:04 przy kursie: 175,00 zł
Przypomnę może kilka ważnych informacji z bieżącego kwartału:
- bardzo dobra sprzedaż nowych gier Uboata - 104k, Gardena 92k, Cookinga 118k -
- wishlista outstanding - ok. 5,2mln -
- wejście na rynek chiński z HF, CMS, UFS i Woodzone
- w dalszym ciągu bardzo dobra sprzedaż HF - 923k, CMS2018 - 881k, Thief 275k
- ponad 100 procent lepsze wyniki za Q1 w stosunku do średniej prognozy analityków
- 68 gier na globalnej wishliście i 133 gry w produkcji na Steama
- dywidenda 2,49 zł (przypominam, iż w przyszłym roku dopiero będzie wypłacona dywidenda za HF z 2018r. i wtedy może to być nawet poziom powyżej 10 zł, ale za wcześnie aby to szacować dokładnie)
- dobra sprzedaż Uboota planszówki
- coraz lepsza monetyzacja gier na androidzie, szczególnie CMSa
- bardzo udana premiera CMS na konsole
- ogromna ilość premier nowych gier na switcha
- powstawanie nowych zespołów itd. itp.
Edytowany: 28 czerwca 2019 12:18

dominik1
Dołączył: 2015-07-21
Wpisów: 8
Wysłane: 30 czerwca 2019 10:34:21 przy kursie: 175,00 zł

fuzionreviews.wixsite.com/fuzi...

9/10
wycena analityków 185 zł zakładała sprzedaż 100 000 Car Mechanica do końca 2019 na wszystkich konsolach - wynik ten przekroczony zostanie po pierwszych kilku dniach !!!
www.microsoft.com/en-us/store/...

Awans na 6 miesce !!!
Podsumowanie


Nie wiedząc, czego można oczekiwać od gry typu Car Mechanic Simulator, byłem mile zaskoczony, że to jedna z lepszych gier symulacyjnych, nie tylko dlatego, że jest fajna, ale także dlatego, że oferuje wgląd w świat mechaniki w formie ultra realistycznej i szczegółowej rozgrywki. Wydajność idzie w parze z rozgrywką, ponieważ jest stabilna, zarówno pod względem szybkości odtwarzania klatek, jak i liczby błędów - parowanie z grafiką bardzo dobrze wyglądającą w grze symulacyjnej daje spektakularne wrażenia. Możliwość przetestowania mojego nowo naprawionego i spersonalizowanego samochodu na torze wyścigowym lub testowym jest bardzo fajną funkcją, ale służy również jako przypomnienie, że część „napraw, zamień i dostosuj” gry jest o wiele ważniejsza ze względu na to, jak szorstki może czasami wyglądać i czuć. Ogólnie Gra jest wspaniała, a ilość szczegółów jest niesamowita. Niektórzy mogą pomyśleć, że rozgrywka jest nudna, ale mogę zagwarantować, że nie jest tak w żaden sposób, ponieważ jest ona dynamiczna i zróżnicowana. . Miałem w tym mnóstwo zabawy i mogę grę polecić każdemu fanowi samochodów, tym bardziej, że jest to spełnienie marzeń entuzjastów samochodów.
Edytowany: 30 czerwca 2019 10:37

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 080
Wysłane: 1 lipca 2019 01:41:31 przy kursie: 175,00 zł
Fajnie, że odczuwasz euforię, ale twoje wnioski są mocno naciągane.
23 tys. pobrań na Xbox One w 3 dni (czyli okres najlepszej sprzedaży), a ty twierdzisz, że 100 tys. sztuk rozejdzie się zaledwie kilka dni później ? Zauważyłeś może, że nic nie wskazuje na również wysoką sprzedaż wersji PS4 ?


kunoj
Dołączył: 2015-02-14
Wpisów: 127
Wysłane: 1 lipca 2019 07:07:42 przy kursie: 175,00 zł
Kolega MARIO przeniósł swoje podniecenie z forum bankiera. Może żeby przykryć, że dosyć nędznie wypada tegoroczna Steam summer sale dla gier Playwaya.

Utnapisztim
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 537
Wysłane: 1 lipca 2019 08:22:06 przy kursie: 175,00 zł
aircanada15 napisał(a):
Fajnie, że odczuwasz euforię, ale twoje wnioski są mocno naciągane.
23 tys. pobrań na Xbox One w 3 dni (czyli okres najlepszej sprzedaży), a ty twierdzisz, że 100 tys. sztuk rozejdzie się zaledwie kilka dni później ? Zauważyłeś może, że nic nie wskazuje na również wysoką sprzedaż wersji PS4 ?

Konsol PS4 jest dużo więcej, więc można założyć, że przynajmniej drugie tyle poszło też na PS

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 080
Wysłane: 1 lipca 2019 08:54:02 przy kursie: 175,00 zł
Istnieje wiele tytułów, które rozchodzą się lepiej na Xbox i nie są to exclusives.
Oczywiście bardzo prawdopodobne, że sprzedaż na PS4 również okazała się udana, ale zakładanie, że tam poszło 2 razy więcej kopii, bo samych konsol jest więcej, mimo, że rankingi bestsellers mówią co innego... binky Jedynie opóźnienie w aktualizacji bestsellers sklepu Sony może podeprzeć tak szybkie stawianie podobnej tezy.
Podawanie przychodów brutto też ciekawe :]

spinor1
Dołączył: 2017-04-25
Wpisów: 120
Wysłane: 1 lipca 2019 10:03:47 przy kursie: 177,00 zł
Cytat:
Istnieje wiele tytułów, które rozchodzą się lepiej na Xbox i nie są to exclusives.
Oczywiście bardzo prawdopodobne, że sprzedaż na PS4 również okazała się udana, ale zakładanie, że tam poszło 2 razy więcej kopii, bo samych konsol jest więcej, mimo, że rankingi bestsellers mówią co innego... binky Jedynie opóźnienie w aktualizacji bestsellers sklepu Sony może podeprzeć tak szybkie stawianie podobnej tezy.
Podawanie przychodów brutto też ciekawe :]


W komunikacie kilka razy jest podkreślone, że mowa o szczątkowych danych. Na konsolach wydawca nie ma możliwości podglądania sprzedaży w czasie rzeczywistym. Pudełka też prawdopodobnie mocno zaniżone, bo zaliczone są tylko te już aktywowane, a mało kto instaluje grę od razu po kupnie, tym bardziej, że był to piątek, czyli czas przedweekendowy. Biorąc to pod uwage komunikat jest fantastyczny, a 100k mogło nawet paść już przy wydaniu tej informacji. W każdym razie 100k do dzisiaj to pewniak, a wy zrobicie wielkie oczy po raporcie za III kwartał.

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 080
Wysłane: 1 lipca 2019 10:55:15 przy kursie: 177,00 zł
Szczątkowe dane dotyczą sprzedaży fizycznej, te dane zawsze są mocno opóźnione. Oczywiście, że wynik musi być dużo lepszy niż 1500 kopii, ale nie ma mowy o tym że sprzedała się już większość nakładu itp.
Danych z PS Store póki co nie ma, ale pozycje bestsellers są dużo słabsze niż na Xbox. Stąd zakładanie tu z góry sprzedaży wyższej niż dla Microsoft jest błędne.
"a 100k mogło nawet paść już przy wydaniu tej informacji. " - baaardzo wątpliwe.

spinor1
Dołączył: 2017-04-25
Wpisów: 120
Wysłane: 1 lipca 2019 11:13:41 przy kursie: 177,00 zł
Nie, szczątkowe dane odnoszą się do pudełek jak i sprzedaży cyfrowej.

Zarząd PLAYWAY S.A. z siedzibą w Warszawie („Spółka”) w nawiązaniu do raportu bieżącego ESPI nr 18/2019 informuje, iż na podstawie otrzymanych, szczątkowych danych sprzedażowych po 72 godzinach od rozpoczęcia sprzedaży gra Car Mechanic Simulator w wersji na konsole XBOX 1 została pobrana ponad 23 tys. razy, a szacowany przychód brutto przekroczył 650 tys. USD.

Jeśli chodzi o sprzedaż pudełkową, to szczątkowe dane wskazują na ponad 1500 szt. aktywacji


aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 080
Wysłane: 1 lipca 2019 11:45:05 przy kursie: 177,00 zł
To teraz wytłumacz może, co oznaczają szczątkowe dane ze sprzedaży elektronicznej, skoro masz podany wynik po 72 h Think
Ty to naciągasz w stronę niepełnej listy kopii. A prawdopodobnie są to dane bez rozgraniczenia na regiony/ ceny.

spinor1
Dołączył: 2017-04-25
Wpisów: 120
Wysłane: 1 lipca 2019 12:45:42 przy kursie: 177,00 zł
Wynik jest podany po 72h ale dane, które zostały udostępnione wydawcy, nazwane przez Playway "szczątkowymi", nie muszą obejmować tego okresu, być może są 12 lub 24 godziny opóźnione i de facto obejmują jedynie 48 godzin sprzedaży? Do tego pobrane =/= zakupione. Część mogła kupić grę ale pobranie zostawiła na weekend.

aircanada15
aircanada15 PREMIUM
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 080
Wysłane: 1 lipca 2019 13:52:04 przy kursie: 177,00 zł
O czym ty w ogóle mówisz, pobrane =/= zakupione ?
Sklep sprawdza licznik sprzedaży na daną chwilę i wysyła dane Playway. To bardzo proste, więc po co dopisywać sobie takie śmieszne teorie spiskowe ?

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 760
Wysłane: 4 lipca 2019 07:47:25 przy kursie: 180,00 zł
Będziesz codziennie ten sam link wklejal? Dziwne, że trzy osoby, które tutaj aktywnie działają niejako na rzecz własnych interesów, maja wspólny mianownik jakim jest cyfra 1 na końcu nicku, przypadek?

Moderator:
już nie będzie, użytkownik udał się na długie wakacje zorganizowane przez Moder Tour
Edytowany: 4 lipca 2019 08:34

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
27 28 29 30 31 32 33 34 35 36

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,216 sek.

AD.bx ad3a
PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +106,64% +21 328,00 zł 41 328,00 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d