PARTNER SERWISU
kvmxuztj
23 24 25 26 27
baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 2 sierpnia 2021 12:44:55 przy kursie: 554,00 zł
Chyba masz rację. Rynek chiński może być przysłowiową trzecią nogą dla wsparcia wyników w tym roku. Wyniki za q3 może być dość solidny. Gra spisuje się coraz lepiej - być może świadczy to o tym, że chwyciła na rynku.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 24 sierpnia 2021 19:16:43 przy kursie: 517,00 zł
Panga i jeleń – omówienie raportu po Ten Square Games po II kw. 2021 r.

Ten Square Games ma za sobą mało udany kwartał, choć w zasadzie wszyscy tego się spodziewaliśmy. Dane operacyjne publikowane przez Sensor Tower z reguły bardzo dobrze wyznaczały trendy w wynikach i nie inaczej było tym razem. Zacznijmy jednak od danych operacyjnych.

Jak widać poniżej przed rokiem mieliśmy wystrzał MAU, czyli parametru określającego średnią miesięczną liczbę aktywnych graczy – głównie Fishing Clash. Niemal tak samo szybko liczba graczy zaczęła spadać i obecnie była najniższa od roku, na poziomie notowanym sprzed wybuchu pandemii. Jednocześnie bardzo szybko rośnie liczba aktywnych graczy dla drugiego najważniejszego produktu spółki czyli Hunting Clash.


kliknij, aby powiększyć


Jeśli zerknąć jednak na generowane wpływy to można zauważyć, że choć w III kw. 2020 r. graczy FC było mniej niż kwartał wcześniej to wpływy wzrosły. Jednocześnie warto dostrzec, że liczba graczy dla Hunting Clash jest ok. 25 proc. niższa od Fishing Clash, ale wpływy generowane niższe aż o 75 proc.


kliknij, aby powiększyć


Dlaczego tak się dzieje staje się jasne jeśli wyobrazimy sobie mechanizm. W pierwszym momencie spółka pozyskuje użytkowników. W każdej pozyskanej grupie znajdują się gracze, którzy płacą i tacy, którzy tego nie robią, tacy którzy grają długo i tacy, którzy zostawiają grę po paru godzinach. Można założyć, że grupa graczy, która gra w grę relatywnie długo jest mocno skorelowana z grupą graczy płacących. Dla uproszczenia załóżmy, że w danej grupie są gracze którzy po 1 dniu rezygnują i nie zostawiają złotówki oraz gracze, którzy zostają i płacą określoną kwotę. Dodatkowo załóżmy, że tych drugich jest tylko 1 proc. Gdyby spółka nie pozyskiwała dalej użytkowników to w kolejnym okresie mielibyśmy spadek liczby graczy o 99 proc., ale jednocześnie brak spadku przychodów. Jeśli pozyskamy taką samą liczbę graczy w kolejnym okresie to liczba graczy w zasadzie się nie zmieni (wzrośnie o 1 proc.), ale przychody się podwoją itd.

Dla najważniejszego produktu spółki niestety przychody spadają co oznacza odpływ płacących graczy. W II kw. przychody wygenerowane przez FC wyniosły 115 mln zł i były o 27 proc. niższe r/r i 13 proc. niższe kw/kw. O ile w czerwcu 2020 r. przychody wyniosły prawie 60 mln zł, to już w czerwcu br. tylko 33 mln zł. Powodów takiego stanu rzeczy można szukać w wielu miejscach. Po pierwsze gra się mogła najzwyczajniej na świecie już znudzić, a jej penetracja rynku sięgnąć sufitu. Możliwe, że społeczność graczy jest też coraz mniej wspierana nowymi funkcjami/lokacjami/trybami, albo… że pozyskanie użytkowników stało się mniej opłacalne. Wydaje się, że mamy do czynienia z mieszaniną drugiej i trzeciej tezy. Spółka już w IV kw. informowała, że będzie przebudowywać grę. To samo komunikowała w prezentacji za I kw. br., a to nie sprzyja działaniom mającym utrzymać graczy. Dodatkowo wzrosty reklamy i rynku e-commerce nie sprzyjają pozyskiwaniu nowych graczy, nie mówiąc już o zapaści na tym rynku w okresie porównawczym. Zarząd w prezentacji informuje, że okres dostosowania FC już się zakończył, co pozwoli znów na implementowanie działań LiveOps w większym zakresie, czego potwierdzeniem ma być wzrost przychodów w lipcu.


kliknij, aby powiększyć


Na razie jednak traktuję te zapowiedzi dość ostrożnie, bo za słowami nie poszedł wzrost nakładów na pozyskanie graczy. W lipcu nakłady na UA wyniosły 8,2 mln zł i były takie same jak w dwóch poprzednich miesiącach.

Za to bardzo dynamicznie rosną wpłaty z drugiego tytułu. Hunting Clash wygenerował w II kw. 2021 r. 30,4 mln zł wpłat, czyli niewiele mniej niż Fishing Clash w analogicznym okresie życia produktu (33,8 mln zł). Spółka po I kw. pochwaliła się metrykami MAU i płatności, które wypadały korzystniej dla HC, ale to tylko połowa prawdy. Przychody i liczbę użytkowników należy rozpatrywać łącznie z nakładami. Od kwartału premierowego HC wygenerowała łącznie 73 mln wpływów wobec 62 mln dla FC, ale jednocześnie marketing kosztował 47,7 mln zł w porównaniu do 16,7 mln zł. Inaczej mówiąc z FC po 5 kwartałach było netto ponad 45 mln zł, natomiast z HC jest 25 mln zł. To oczywiście bardzo dobry wynik, ale nie tak dobry jak w przypadku FC.


kliknij, aby powiększyć


Łączne wpłaty wyniosły w II kw. 155 mln zł i były o 9 proc. niższe r/r i 8 proc. niższe kw./kw. Efekt ten jest znacznie mniej widoczny na przychodach, które wyniosły 165 mln zł co oznacza spadek odpowiednio o 3 proc. i 5 proc. Stało się tak w związku ze zmianą podejścia spółki do rozpoznawania przychodów. Od IV kw. 2020 r. Ten uwzględnia „zużywanie” się przedmiotów. Jeśli gracz kupi np. wędkę za 10 zł, to spółka zamiast pokazać 10 zł przychodów dzieli wpłatę na okres życia gracza i co kwartał pokazuje tylko jego część, a resztę trzyma w rozliczeniach międzyokresowych i pokazuje w następnych kwartałach. Jeśli okres życia wynosi 1 rok, to co kwartał wykaże przychód w wysokości 2,5 zł i to jest głównym powodem wyższych o 10 mln zł przychodów od dokonanych wpłat.


kliknij, aby powiększyć


Spadające przychody to nie jedyny problem, bo sporo dzieje się także po stronie kosztowej. W zasadzie obserwujemy wzrost udziału wszystkich pozycji kosztowych w przychodach.


kliknij, aby powiększyć


Na najwyższym poziomie rachunku zysków i strat mamy koszt własny sprzedaży którego w II kw. wyniósł 11,4 mln zł w porównaniu do 5,6 mln zł przed rokiem. Od IV kw. 2018 r. do III kw. 2020 r. udział kosztu własnego zawierał się w przedziale 3,81 proc. do 5,01 proc., natomiast w IV kw. 2020 r. wyniósł już 6,14 proc., a obecnie 6,95 proc. W przypadku spółki nie są to głównie koszty amortyzacji nakładów, ale efekt utrzymania gier i dostarczania do nich nowych treści. Spółka wyjaśnia, że wzrost kosztów własnych jest skutkiem zwiększania zatrudnienia, ale na razie jednak efektu zwiększania zespołów nie widać w przychodach. Liczba dostępnych gier jest we wszystkich okresach taka sama i nie ma tutaj mowy o przenoszeniu ludzi z prac nad grami w fazie produkcji lub softlanchu, które są kapitalizowane na bilansie do innych projektów, tylko pomiędzy nimi, a to nie rodzi wzrostu kosztów. W poprzednich analizach tworzyłem model na koszt własny sprzedaży w funkcji przychodów, ale niestety model stał się bardzo nieaktualny, a koszty straciły korelację, przynajmniej na obecną chwilę.


kliknij, aby powiększyć


Mocno rosną też koszty zarządu. O ile w I kw. 2020 r. wynosiły raptem 3,4 mln zł tak w II kw. skoczyły do prawie 10 mln zł, a od tego roku jeszcze mocniej – mamy 12 mln zł w I kw. i 15 mln zł w II kw. Skok obciążeń w II, III i IV kw. 2020 r. był głównie efektem wyceny programu motywacyjnego dla Prezesa spółki (ok 6 mln zł), ale programu którego koszt tak naprawdę poniósł największy akcjonariusz, a nie wszyscy pozostali i jest to koszt do wyłączenia. W tym roku zwyżkę należy łączyć z nowym programem motywacyjnym dla pracowników, co pokazuje wzrost kapitału własnego z tytułu programu motywacyjnego. O ile poprzedni program generował kwartalne obciążenie na poziomie niecałego 1 mln zł kwartalnie tak obecny to już kwota ponad 5 mln zł. Według mnie koszt programu dla innych pracowników niż prezes spółki jest normalnym kosztem, ale nawet wyłączając obciążenia z programu obserwujemy wzrost – z ok. 2,8 mln zł do 3,8 mln zł. Taki wzrost oczywiście da się wytłumaczyć chęcią akwizycji nowych podmiotów i kosztów z tym związanych.

Kolejna grupa kosztów to koszty sprzedaży. Jasnym jest, że za mikropłatnościami idą koszty dystrybutorów i ich poziom jest relatywnie stały – 30 proc. przychodów. Koszty marketingu pozostają na zbliżonym poziomie wyniosły mniej więcej tyle co w I kw. br. czy III kw. ubiegłego roku. W okresie porównawczym mieliśmy spadek stawek co spółka wykorzystała, natomiast w IV kw. sezonowo występuje zwyżka tychże stawek i regres w wydatkach po stronie Ten Square Games.


kliknij, aby powiększyć


EBIT spółki wyniósł finalnie 38,7 mln zł, a po uwzględnieniu PM dla prezesa 44,7 mln zł w porównaniu do 60 mln zł kwartał wcześniej i 35 mln zł przed rokiem. Przy założeniu powtarzalności wyniku z ostatniego kwartału dostaniemy rocznie ok. 180 mln zł EBIT i 160 mln zł zysku netto, co przy Enterprice Value wynoszącej 3,4 mld oznacza oczekiwanie na istotną poprawę wyniku. Dla stopy dyskontowej na poziomie 8 proc. i stałego, inflacyjnego wzrostu na poziomie 2 proc. dostaniemy wycenę na poziomie 2,66 mld zł. Można wiec powiedzieć w uproszczeniu, że rynek zakłada prawie 30 proc. wzrost wyników, co oczywiście nie jest niemożliwe.

Po pierwsze dlatego, że w końcu spółka ruszy ze swoim flagowym tytułem w Chinach i to już od przyszłego, a w zasadzie obecnie trwającego kwartału – nic nie wskazuje na to, żeby jakiekolwiek kwoty zostały zaksięgowane w II kw. Oczywiście trochę wody upłynie zanim zbuduje się masa graczy, ale można powróżyć z fusów o czym mówimy. W drugim roku życia FC wygenerował ok. 143 mln zł przychodów na całym świecie poza Chinami. Zakładając, że rynek chiński to 1/3 rynku globalnego przychody z gry wyniosłyby więc w II roku ok. 70 mln zł. Z tego trzeba odliczyć koszty dystrybucji i opłaty Netease. Wydaje się, że 30 mln zł dodatkowego zysku to jest w tej chwili lekko optymistyczne założenie, przy czym mówimy tutaj jak wspomniałem o przychodach za drugi rok od udostępnienia gry. Jak widać już sam rynek chiński może załatwić oczekiwany taki wzrost i to wcale nie za tak długi okres. Do tego dochodzi rozwój HC, które jest dopiero na początku zbierania płacących graczy, choć MAU już jest na podobnym poziomie co dla FC. W konserwatywnym założeniu będziemy jednak obserwować spadki w jednej z gier i wzrosty w drugiej. A zatem szukając driverów wzrostu kursu trzeba odpowiedzieć sobie na pytanie co dalej z FC na obecnych rynkach? Czy spółka już dotknęła sufitu, czy może jednak wprowadzone modyfikacje pozwolą na dalszy wzrost.

Nie bez znaczenia jest także przegląd opcji strategicznych. Wydaje się, że spółka szuka inwestora branżowego, który po prostu ją przejmie, a z ceną sprzedaży może być rożnie.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 120 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 27 sierpnia 2021 20:07

Don Eladio
2
Dołączył: 2021-06-07
Wpisów: 9
Wysłane: 24 sierpnia 2021 23:01:50 przy kursie: 517,00 zł
Ja myślę, że obecne wyniki + Chiny + przejęty włoski dev, spokojnie uzasadniają obecną wycenę i dają perspektywy na najbliższe 4 kwartały na wynik netto 220-260m (wyłączając program motywacyjny), które to środki mogą zostać wypłacone w dywidendzie. Dziś na konferencji padło zdanie, że FC prawdopodobnie osiągnął dno w czerwcu, do tego pierwsze 3 tygodnie sierpnia wskazują na poprawe o około 10-15% m/m.
W Chinach FC performuje nadzwyczaj dobrze:
Link do Sensor Tower Chiny


Wg. mnie najwazniejsze pytanie to nie FC, HC, Włosi, czy Chiny, a nowe gry. Przypominam, że do końca 2022 ma wyjść 6 nowych gier dewelopera, w tym Undead Clash, który jest robiony pod przewodnictwem osoby odpowiedzialnej za sukces FC. Undead Clash to jego kolejny projekt, jak sam mówi „opus magnum”, w którym Krzysiek chce wykorzystać wszystkie najlepsze doświadczenia zdobyte podczas dziesięcioletniej pracy w Ten Square Games.
Niech jedna z tych gier osiągnie sukces porównywalny z Clash Royale / Clash of Clans i mamy x10 na wycenie w przeciągu roku. Dziwie sie, że Paweł o tym nie wspomniałeś.


anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 25 sierpnia 2021 07:54:25 przy kursie: 517,00 zł
1. Wzrostów w sierpniu nie można rozpatrywać w oderwaniu od nakładów na marketing.
2. Program motywacyjny jest normalnym kosztem i korygowanie wyniku jest błędem.
3. W ciągu ostatnich 4 lat wyszło sporo gier, ale tylko jedna rokuje na sukces podobny do FC. W tym czasie spisano Fishing Battle, Golf Rush oraz Golf Royale, rozczarowaniem okazały się Solitiles i Flip this House. Każda z nich miała być potencjalnym hitem. W 2018 r. studio zapowiadało 2 hitowe gry rocznie, a mamy jedną na prawie 4 lata. Stąd do momentu aż któraś nie pokaże odpowiednich, rokujących KPI moja wstrzemięźliwość - wyceniamy to co jest i co może być w najbliższej przyszłości czyli Chiny.
4. Ekscytacja początkowymi rankingami to błąd - w sklepach są featuringi. Ważne jak FC będzie tam rósł po początkowej ekspozycji.
5. Włoskie studio w mojej perspektywie na razie bez wpływu na wartość TEN Jasne, coś dołoży do wyniku, ale gotówka wyparuje. Przejęcie na mnożniku x10, więc "wartość" drzemie tutaj w potencjalnym wzroście tej spółki, a czy taki jest albo będzie to nie wiemy.

Don Eladio
2
Dołączył: 2021-06-07
Wpisów: 9
Wysłane: 25 sierpnia 2021 19:10:37 przy kursie: 537,00 zł
1. Powiedzieli też, że koszt pozyskania użytkownika w sierpniu spadł. Poza tym, wiele razy podkreślali, że modele ilościowe im mówią na bieżąco czy warto inwestować w UA. Tym samym wzrost przychodów zawsze jest pozytywny (pytanie tylko o ile).
2. Zgoda. Tak czy owak 200-240m zł zysku w najbliższe 12 miesięcy przy obecnej wycenie jest pozytywne.
3. Patrząc na innych top deweloperów gier clash, zwykle udaje się 1 gra na 5. Nawet gdyby jedna z tych 6 gier które TSG wypuści do końca 2022 zażarła, to możemy mieć potencjał x2-x10 na kursie (pytanie jak bardzo zażre i na ile skanibalizuje przychody FC/HC)

Dlatego właśnie mówię, że nie ma się co za bardzo emocjonować już FC, czy nawet rosnącym HC, bo to może ruszać kursem +/- 30% w najbliższych latach. Całe story odnośnie spółki wg. mnie dotyczy tego, czy któraś z nowych gier zażre. Faktem jest, że obecna faza rozwoju TSG daje największe szanse na to, że w najbliższym 2-3 latach nowy hit się pojawi. Szanse są większe niż w ostatnich 3 latach (2x więcej devs'ów), a trzeba przyznać, że jednak HC się udał, a jego podobieństwo do FC wskazuje, że dalsze skalowanie przychodów jest możliwe, trzeba tylko szukać kolejnych nisz. Do tego rynek daje miejsce na wzrost nawet x20, co rzadko się zdarza w jakiekolwiek branży.

Pozytywne jest też to, że o spółce jest bardzo cicho na forach, czatach, twitterach, w przeciwieństwie np. do 11bit, CRJ, czy CDPR.

karolzzr
2
Dołączył: 2019-03-12
Wpisów: 71
Wysłane: 30 sierpnia 2021 18:36:47 przy kursie: 517,00 zł
www.bloomberg.com/news/article...

Chiny wprowadzają limit (3 godziny tygodniowo) grania w gry dla nieletnich

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 30 sierpnia 2021 18:56:19 przy kursie: 517,00 zł
To ograniczenie już istniało zdaje się wcześniej...

Z 2019 r.:

Cytat:
Wprowadzona teraz ustawa zakłada między innymi limit czasu na granie przewidziany na 90 minut dziennie w dni powszednie oraz maksymalnie 3 godziny w dni weekendowe. Co więcej restrykcjami objęty jest również czas, w którym nieletni mogą grać. Nie będzie im wolno grać wcześniej niż o 8 rano i nie później niż 22 wieczorem – żegnajcie maratony MMO

www.purepc.pl/chiny-ustalaja-o...

maslak
PREMIUM
1
Dołączył: 2021-05-20
Wpisów: 45
Wysłane: 30 sierpnia 2021 20:23:05 przy kursie: 517,00 zł
Tak, tylko teraz nie pograsz w tygodniu a tylko w weekend godzinę w określonej porze. Nie mniej jeśli ufać liczbą podanym w artykule wpływ na gigantów to ma niewielki.

Cytat:

Tencent and other companies have said children account for only a fraction of their businesses, especially after recent restrictions. The country’s largest games company has said the revenue from minors yields less than 3% of its gross gaming receipts in China.


Ciekawe jak to wygląda w przypadku TSG..

Bartas_Gda
67
Dołączył: 2018-05-12
Wpisów: 308
Wysłane: 30 sierpnia 2021 22:07:51 przy kursie: 517,00 zł
Tencent dziś praktycznie na 0 - informacja nie wywołała żadnych nerwowych ruchów na notowaniach spółki.

W przypadku TEN - faktycznie ciekawe jak to jest - oni sami pewnie będą w stanie to określić dopiero po jakimś czasie sprzedaży w Chinach.

Don Eladio
2
Dołączył: 2021-06-07
Wpisów: 9
Wysłane: 31 sierpnia 2021 09:26:10 przy kursie: 513,00 zł
jeśli chodzi o restrykcje wiekowe to:
Fishing Clash jest 12+
Hunting Clash jest 17+
moich subiektywnych obserwacji średnia wieku jest ponad 30 (z czasów gdy grałem w obie gry)


Fenris
9
Dołączył: 2020-12-07
Wpisów: 61
Wysłane: 12 października 2021 09:18:51 przy kursie: 403,00 zł
Ktoś się podejmie wyjaśnienia co tutaj się stało dzisiaj, że taki zjazd? d'oh!

To info o zakończeniu przeglądu opcji strategicznych i zmianach w programie motywacyjnym miało aż taki efekt?

Dory
23
Dołączył: 2020-02-11
Wpisów: 168
Wysłane: 12 października 2021 09:26:04 przy kursie: 403,00 zł

Inveris
3
Dołączył: 2020-09-09
Wpisów: 16
Wysłane: 12 października 2021 09:44:51 przy kursie: 403,00 zł
Cytat:
Ktoś się podejmie wyjaśnienia co tutaj się stało dzisiaj, że taki zjazd? d'oh!

To info o zakończeniu przeglądu opcji strategicznych i zmianach w programie motywacyjnym miało aż taki efekt?

Inne były oczekiwania odnośnie wyników przeglądu opcji strategicznych, między innymi wejście nowego znaczącego inwestora. Dodatkowo mamy rewizję wysokości powtarzalnej EBITDA o 8% w dół. Więc dzisiejsze spadki to nic zaskakującego, aczkolwiek spodziewałem się może maks -5%, ale nie -15% i to na tak dużym obrocie. Prawdopodobnie powrócimy testować wsparcia w okolicach 420 oraz 390 zł i pewnie wtedy rozstrzygną się dalsze losy kursu.

tomus12300
PREMIUM
1
Dołączył: 2015-04-01
Wpisów: 18
Wysłane: 12 października 2021 15:38:55 przy kursie: 403,00 zł
Moderator:
Usuwane są treści nakłaniające pośrednio lub wprost do kupna bądź sprzedaży akcji,
Edytowany: 12 października 2021 16:44

Fenris
9
Dołączył: 2020-12-07
Wpisów: 61
Wysłane: 19 października 2021 12:25:06 przy kursie: 364,80 zł
Przeceny ciąg dalszy. Mam wrażenie, że nieco zbyt histeryczna ta reakcja rynku.

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 20 października 2021 09:29:30 przy kursie: 355,00 zł
TEN SQUARE GAMES - spojrzenie na wykres


Wykres w interwale dziennym krwawi. Oszpeciła go sporych rozmiarów luka bessy im. Przeglądu Opcji Strategicznych, powstaniu której towarzyszył rekordowy wolumen. Domknięcie takiej wyrwy na wykresie cenowym nie będzie należało do najłatwiejszych zadań, zatem spoglądanie w górne partię na razie mija się z celem. Chyba, że w celu znalezienia oporu. Najbliższy z nich znajduje się w przedziale 375-380 zł, kolejny to właśnie luka. I w obecnym układzie szans na jej rychłe domknięcie bez fundamentalnego katalizatora nie widzę.
Wskaźniki są po ciemnej stronie mocy i na chwilę obecną nie sygnalizują, by miało dojść do lokalnego przesilenia. Jedynie wyprzedanie sygnalizowane przez RSI i zniesienie 50% wzrostów mogą zachęcić graczy o spekulacyjnym zacięciu o grę pod krótkoterminowe odreagowanie spadków.
Najbliższe wsparcia to dolny pułap hipotetycznego na chwilę obecną kanału a następnie okolice 290 zł.

kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

Fenris
9
Dołączył: 2020-12-07
Wpisów: 61
Wysłane: 23 listopada 2021 17:36:25 przy kursie: 379,80 zł
Czyżby w końcu zmiana kierunku? Wygląda to imho bardzo ładnie dzisiaj - solidny impuls wzrostowy, przy bardzo dużym wolumenie. Zobaczymy czy jutro będzie kontynuacja.

W sumie nie spodziewałem się dzisiaj takich wzrostów, bo wczorajsze wyniki nie były chyba aż tak fenomenalne? Z drugiej strony pojawiło się info o kilku soft-launchach gier w I/II kw. 2022 więc to może dać trochę paliwa do wzrostów.

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 17 grudnia 2021 18:32:18 przy kursie: 320,20 zł
TEN SQUARE GAMES - spojrzenie na wykres


Cudów nie ma - po takiej wyrwie na wykresie trudno o rychłą zmianę sentymentu na pozytywny. Obowiązuje trend spadkowy. Kurs akcji opuścił dołem nie tylko strefę zagęszczenia cen z dolnym pułapem na poziomie 340 zł, ale i obszar kanału spadkowego. Próba powrotu wewnątrz kanału nie powiodła się, istnieje zatem spore ryzyko kontynuacji przeceny w okolice 290 zł jak minimum.
Na wskaźnikach obowiązują sygnały sprzedaży i na chwilę obecną gracze nie mają powodów do angażowania się po stronie popytu. Wskaźnik AD sygnalizuje, że kapitał w dalszym ciągu opuszcza walor.
Wsparcia i opory zaznaczyłem strzałkami.

kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

deamon86
0
Dołączył: 2021-03-11
Wpisów: 6
Wysłane: 25 stycznia 2022 21:57:55 przy kursie: 250,00 zł
Bardzo niepokoi mnie obecna sytuacja, myślicie, że kurs pójdzie w końcu w dobrą stronę? Sam już nie wiem co o tym myśleć, lepiej wyjść ze stratą - niestety nie małą, czy może jest dobra perspektywa; mam tu na myśli nadchodzący raport w marcu.

szarlej81
178
Dołączył: 2020-08-12
Wpisów: 1 398
Wysłane: 26 stycznia 2022 06:03:32 przy kursie: 250,00 zł
Chyba w tym wszystkim więcej paniki niż fundamentów. Sam zastanawiam się czy nie dokupić trochę. Z drugiej strony sentyment do branży jest taki sobie, sytuacja na rynkach też niepewna a kolejne mocne wsparcie w okolicach 200 złotych.
Edytowany: 26 stycznia 2022 06:03

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE TSGAMES



23 24 25 26 27

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,593 sek.

bfbdkkda
inwfzenx
qowvpjxt
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
eslcnryd
xajaccho
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat