A cóż za myśl przewodnia może być dla spółki produkującej gry która w najbliższych 2 latach wyda kilka gier ?
W dodatku która jakiś czas temu rozpoczęła kampanie reklamowe dla 2 gier własnych a dla trzeciej wypuściła zajawkę dotyczącą możliwości silnika UE5.
Na dniach spółka rozpoczyna zintensyfikowany marketing dla co najmniej 2 produktów .... jaka może być myśl przewodnia ...
uwaga niebawem jedziemy z koksem .... czyli z marketingiem przedpremierowym ..
No chyba, że masz przekonanie, że spółka tylko ściemnia i niczego nie produkuje ..
Nie jest tajemnicą i spółka też tego nie ukrywa, że na przyszły rok planowane są premiery 3 gier a w kolejnym roku również od 2 do 4 gier.
Może poszukaj ale słynne "beep" w wydaniu CDR pokazało się w okresie posuchy na informacje jeszcze bardzo długo przed premierą.
Tutaj premiery kilku gier są tuż za rogiem. Niektórzy nie wiedzieć czemu niesamowicie skupiali się na P8 zapominając, że jego premiera jest ciągle odwlekana od 2019. Jeśli gra się ukaże to może być wielkim sukcesem a słabej gry spółka nie wypuści już prędzej skasowali by projekt.
Wszystko wskazuje na to, że gra ma duże szanse na premierę .... ale nie sądzę, że wcześniej niż w 2025.
Moim zdaniem to "beep" oznacza jakiś pakiet marketingowy przed końcem września.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)