PARTNER SERWISU
xwkaektn

długi termin a cena zakupu

jacenty
0
Wpisów: 27
Wysłane: 3 września 2008 09:35:53
Witam

Jak już wiecie, po innych wątkach jestem początkujący, który może poszczycić się realną wtopą. :evil5:
Dlatego korzystając z wysokiego poziomu tego forum ponadużywam trochę waszej cierpliwości, żebyście podzieli się swoją wiedzą evil4

Zastanwiam się ostatnio nad aspektem kupna akcji na długi termin a ceną.
Weźmy taki Synthos - waszym zdaniem mocno niedowartościowany. Aktualna cena 0,96 - minimum jakie zanotował to 0,59. I teraz moje pytanie jest takie - zakładając, że chcę kupić papier tej spółki długoterminowo (3 lata i więcej) jak powinienem podejść do aktualnej ceny - uznać, że wciąż jest bardzo atrakcyjna, czy patrząc na to, że zanotowała 60% odbicie od dołka uznać, że wcale taka atrakcyjna nie jest? Bo przecież może spaść do 60 groszy znowu, ale może tez iść mocno do góry, przy takim niedowartościowaniu. Koncepcja inwestowania wg. Buffeta mówi o marginesie bezpieczeństwa - czyli wystarczającym dyskoncie ceny rynkowej wobec wartości - można by uznać że Synthos spełnia to kryterium - czyli kupuj czy jak ?! d'oh!

kozi76
0
Wpisów: 99
Wysłane: 3 września 2008 11:10:01
Witam!
Sprzymierzeńcem dla kursu SNS na dzien dzisiejszy jest taniejaca ropa,oraz odbicie na GPW.
Według mnie to jeszcze nie koniec bessy i osobiscie licze ze uda sie kupic Synthosa troche niżej.Moge sie mylić,ale jak to sie mowi nadzieja matką głupich[-o<
Jak sam napisałes ze po analizie fundamentalnej WatchDoga akcje SNS sa niedowartosciowane,co nie znaczy ze kurs nie cofnie sie np. do siedemdziesięciu czy sześćdziesięciu kilku groszy.Jak bedzie panika na rynku to wiekszosc spółek jeszcze poleci.Aczkolwiek podczas ostatnich przecen były juz spółki,które pomimo paniki nie chciały dalej spadac.
Ja osobiscie czekam i mam nadzieje ze bedzie niżej.
Edytowany: 3 września 2008 11:13

jacenty
0
Wysłane: 3 września 2008 11:31:33