PARTNER SERWISU
ailktwpt
394 395 396 397 398
rabbit
0
Wpisów: 1 202
Wysłane: 28 marca 2012 13:56:06 przy kursie: 18,30 zł
Dzięki Krzysiek za sprostowanie.Ja w temacie Brunei jestem zielony bo jak wspomniałem nie miałem wtedy akcji i nie interesowałem się.Też myślę że Ukraina to pikuś,wystarczy spojrzeć na wycenę aktywów gdzie w przypadku Brunei nie ma nawet przetestowanego jednego odwiertu.

Wrócę jeszcze do zysków w perspektywie roku.
Jeżeli weźmiemy produkcję w 1Q 2012 roku na poziomie 33.6 mln m3 dla KOV cenę 415 USD za 1000m3 (będzie mniejsza) i koszty opłat koncesyjnych 19% (resztę kosztów pokryją nowe podłączenia,odwierty,szczelinowania i remonty studni) to zysk operacyjny w 2012 roku będzie na minimalnym poziomie 45 mln USD a to robi wrażenie.
Trzeba też pamiętać że zysk generuje zmniejszenia aktywów więc trudno wycenić kurs akcji na tej podstawie.Nie wiadomo czy i jak bardzo w tym czasie wzrosną aktywa (rezerwy gazu)

Dzięki za linki ale jak ruszy Brunei to zagłębię się w temat od pierwszego dnia działalności na tym terenie thumbright
"Żeby wygrać trzeba grać"
Edytowany: 28 marca 2012 13:57

rabbit
0
Wysłane: 28 marca 2012 14:01:17 przy kursie: 18,30 zł
onochi napisał(a):
To urządzenie właśnie przy Lempuyang było uszkodzone. Co do samego złoża to nie jestem pewien czy cudowny AED nie spaprał tego tak, że złoża nie da się już odzyskać. W każdym razie mają na podstawie tego co znaleźli zrobić sejsmikę i podejść jeszcze raz. Było podawane chyba nawet w prezentacji co i jak.
Tak właściwie zastanawiam się na tym O-14. Natrafił on na 8 potencjalnych stref gazu. O-12 natrafił na podobną ilość. Na polu M M-19 miał tylko 3 takie strefy. A M-21 2 strefy ale prawdopodobnie bardzo podobną szacowaną ilość gazu do M-19. Biorąc pod uwagę, że O-14 miał badać zupełnie nowe zbiorniki na polu O, które mogą się rozciągać pod całym polem O, ile może być tam tego gazu? O-12 dał w testach 8,1 MMcf. To chyba był rekord w działalności KOV. Ciekawe co oni w O-14 znaleźli? Think