35 Dołączył: 2013-01-21 Wpisów: 860
Wysłane:
21 lipca 2015 05:38:35
przy kursie: 81,00 zł
witam rocq cyfry na sensor tower nie do końca są spójne, policz estymacje dla pierwszej z listy Lego Batman - widzisz liczba pobran x cena ma sie nijak do przychodow...niestety. ponadto : ponownie na przyklad 2 z list: pierwszy i ostatni: lego batman - premiea 25.06 Her Story 24.06 tak wiec aby zachowac ciaglosc metodologiczna powinienes pokazac estymowane cale miesieczne przychody a nie za 6 i 7 dni miesiaca tak wiec estymacje reve pomnoz x 5 Lego 130 k x 5 = 650 k her story 49 k x5 = 245 k i dopiero te liczby mozna do czegos porownac...... najwazniejszy jest ranking top grossing: lego batman miejsce 183 a Her story poza 500 uppsss... tymczasem TWOM utrzymuje ca.60-70 a Goat 172 mimo iz top 1 w US teraz (TWOM 4)m tak wiec TWOMa - nizej w top 5 rankingu od Goat ale znaczaco wyzej na top grossing - premium game z cena 9,99 usd Lego batman = 650.000 usd monthly - top grossign 183 TWOM = ?.???.000 usd monthly - top grossing 64 Everything you know is wrong.........
Edytowany: 21 lipca 2015 05:49
|
|
35 Dołączył: 2013-01-21 Wpisów: 860
Wysłane:
21 lipca 2015 06:34:49
przy kursie: 81,00 zł
metodologiczna proponuje: wyszkujacie dowolna gre z przedziału top grossing w appannie a potem estymacje reve w sensor tower: np: Covet Fashion : top grossing game srednio 50 pozycja (wynbierz: kraj US, okres 1-30 czerwca - top grossing) www.appannie.com/apps/ios/app/...miesieczne reve: usd 1,1 mln = 3,3 mln usd kwartalnie sensortower.com/ios/us/crowdst...Jurassic Park : top grossing pozycja 120 średnio www.appannie.com/apps/ios/app/...reve 720 tys reve miesiecznie = 2.160 tys kwartalnie sensortower.com/android/us/lud...czyli dla gry 120 top grosing mamy rev kwartalne ponad 2 mn usd Everything you know is wrong.........
Edytowany: 21 lipca 2015 06:47
|
|
45 Dołączył: 2015-01-03 Wpisów: 859
Wysłane:
21 lipca 2015 07:57:23
przy kursie: 81,00 zł
coś innego wziąłeś dla jurassic park - wygląda jak przychody dla androida, dla iosa za czerwiec jest to mniej: sensortower.com/ios/us/ludia/a... czyli 280k$ za czerwiec. Przy czym jurassic park był często niżej niż 120tka, TWOM jeśli się utrzyma zarobi więcej.
|
|
|
|
0 Dołączył: 2014-12-22 Wpisów: 60
Wysłane:
21 lipca 2015 07:58:50
przy kursie: 81,00 zł
Witam, przeklejam z innego forum. TWOM na Windows 10.
No to macie pod dyszla, co wiąże się z wyciekiem plakatu na XBOX. ??? Co z synchronizacją Xboksa One oraz Windows 10? www.spidersweb.pl/2015/01/xbox...Podczas prezentacji mogliśmy zobaczyć, jak dwóch graczy wspólnie działało na jednej mapie, zagrywając się w Fable Legends. Nic nadzwyczajnego? Jeden z nich grał na komputerze osobistym z systemem Windows 10, drugi na Xboksie One. Oczywiście tak zwane gry cross-platformowe już wcześniej pojawiały się na sklepowych półkach. Jednak dzięki Xbox App połączenie między dwoma grupami konsumentów ma być naturalne i błyskawiczne. Ciekawe, ilu producentów zdecyduje się jednak na wspieranie takiego rozwiązania. Doświadczenie pokazało, że w wielu przypadkach niszczy to balans rozgrywki. Po serii sensacji chyba nikogo nie zaskoczy, że wraz z Windowsem 10 oraz Xbox App do środowiska komputerowych gier przedostaną się achievemety oraz gamerscore. Dokładnie tak samo jak prywatne wiadomości, zaproszenia, komentarze, polubienia i cała spuścizna środowiska Xboksa, z którym dotychczas mieliśmy do czynienia na konsolach Microsoftu. Przyjmuję to z ogromną satysfakcją. To właśnie grywalizacji systemu rozgrywki brakuje mi na PC, co już niebawem się zmieni. www.windowscentral.com/what-mi...Game 4 from Behemoth is coming to Windows 10, as well as Swordy, This War of Mine, Wasteland 2, Cuphead, Shovel Knight Oczekuj nieoczekiwanego.
|
|
PREMIUM
49 Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29 Wpisów: 2 767
Wysłane:
21 lipca 2015 08:08:23
przy kursie: 81,00 zł
Tak Walczyliśmy O Maksimum – analiza techniczna 11BIT w porannym Wykresie dnia.  kliknij, aby powiększyćSzczegółowe omówienie sytuacji w serwisie Wiadomości SW: www.stockwatch.pl/wiadomosci/t...Liczby nie kłamią (...) ale kłamcy liczą
|
|
0 Dołączył: 2014-11-22 Wpisów: 351
Wysłane:
21 lipca 2015 09:09:40
przy kursie: 77,80 zł
chris_martin napisał(a): cyfry na sensor tower nie do końca są spójne, policz estymacje dla pierwszej z listy Lego Batman - widzisz liczba pobran x cena ma sie nijak do przychodow...niestety.
Estymacja jest bardzo dobra. Tam gdzie przychody są większe niż liczba sprzedanych gier, w grę są wbudowane dodatkowe mikropłatności. Tak jest np. z LEGO® Batman: Beyond Gotham który pokazuje większe przychody niżby to wynikało z liczby sprzedanych kopii. Przy grach w których nie ma możliwości dokonywania zakupów, szacunki przychodów idealnie zgadzają się z liczbą sprzedanych kopii.
|
|
12 Dołączył: 2009-11-14 Wpisów: 698
Wysłane:
21 lipca 2015 10:04:01
przy kursie: 77,80 zł
rockq napisał(a): Poniżej jeszcze kilka gier dla których wyliczyłem proporcje między miesięcznymi przychodami a Estimated App Worth.
Gry które miały premierę w czerwcu: LEGO Batman 3: Beyond Gotham $130k / $8,342,627 = 1,5% Warhammer 40,000: Armageddon $35k / $1,141,641 = 3,4% Door Kickers $16k / $1,219,280 = 1,3% Tribal Wars 2 $10k / $776,807 = 1,2% Her Story $49k / $2,554,854 = 1,9%
Starsze tytuły: Goat Simulator $180k / $13,364,068 = 1,3% Plague Inc. $240k / $14,364,330 = 1,6% Lifeline... $84 / $4,731,769 = 1,7%
Obraz chyba robi się dość klarowny?
Popełniłeś zasadniczy błąd w swoich obliczeniach. Mianowicie nie wziąłeś pod uwagę przychodów z Androida. Estimated App Worth to wartość całej aplikacji, a nie jej jednej wersji na Iphona lub Ipada, czy na system IOS lub Adndroid. Po poprawce proporcje wychodzą tak: Minecraft $4,3mln + $3,9mln / $170,696,590 = 4,8% Fallout Shelter $4,9mln / $80,393,810 = 6,1% Goat Simulator $180k + $330k / $13,736,460 = 3,7% Nie zmienia to faktu, że te obliczenia i tak są bez sensu, bo Estimated App Worth jest aktualizowany na bieżąco i wyliczany z przychodów za lipiec, a do Twoich obliczeń używasz starych, nieaktualnych danych o przychodach za czerwiec... Proponuję się nie grzać i spokojnie poczekać 10 dni na aktualne dane. Pozdrawiam
|
|
0 Dołączył: 2014-11-22 Wpisów: 351
Wysłane:
21 lipca 2015 10:20:50
przy kursie: 77,80 zł
"lelo-pakero" napisał(a):Popełniłeś zasadniczy błąd w swoich obliczeniach. Mianowicie nie wziąłeś pod uwagę przychodów z Androida. Estimated App Worth to wartość całej aplikacji, a nie jej jednej wersji na Iphona lub Ipada, czy na system IOS lub Adndroid. Nie popełniłem błędu. Estimated App Worth dotyczy wyłącznie gier na iOSa: blog.sensortower.com/blog/2013...sensortower.com/ios/publisher-...W profilach gier na Androida ta wartość w ogóle się nie wyświetla.
|
|
0 Dołączył: 2010-05-15 Wpisów: 8
Wysłane:
21 lipca 2015 11:00:01
przy kursie: 77,80 zł
[quote=rockq]Właśnie zaktualizował się Estimated App Worth dla TWoM na SensorTower. Po raz pierwszy ma on mniejszą wartość niż w dniu poprzednim, więc widać że zaczyna reagować na coraz wyraźniejsze obsuwanie się gry w rankingach.
W nocy z soboty na niedzielę wynosił około $1,8mln W nocy z niedzieli na poniedziałek $2,313,960 Dzisiaj spadł do $2,293,890
$2,666,430 obecnie. A osuwanie gry w rankingach dyskusyjne
|
|
12 Dołączył: 2009-11-14 Wpisów: 698
Wysłane:
21 lipca 2015 11:54:25
przy kursie: 77,80 zł
rockq napisał(a):"lelo-pakero" napisał(a):Popełniłeś zasadniczy błąd w swoich obliczeniach. Mianowicie nie wziąłeś pod uwagę przychodów z Androida. Estimated App Worth to wartość całej aplikacji, a nie jej jednej wersji na Iphona lub Ipada, czy na system IOS lub Adndroid. Nie popełniłem błędu. Estimated App Worth dotyczy wyłącznie gier na iOSa: blog.sensortower.com/blog/2013...sensortower.com/ios/publisher-...W profilach gier na Androida ta wartość w ogóle się nie wyświetla. Z tego wpisu na blogu wynika, że masz rację co do Androida. Nie zmienia to faktu, że np. dla Fallout Shelter współczynnik wychodzi na poziomie 6,1%, a więc kompletnie różny od tych, które podałeś dla kilku innych gier. Ponadto jak napisałem Estimated App Worth jest aktualizowany na bieżąco i wyliczany aktualnie z przychodów za lipiec, a do Twoich obliczeń używasz starych, nieaktualnych danych o przychodach za czerwiec.
|
|
|
|
12 Dołączył: 2009-11-14 Wpisów: 698
Wysłane:
21 lipca 2015 12:01:25
przy kursie: 77,80 zł
Klimt napisał(a):[quote=rockq]Właśnie zaktualizował się Estimated App Worth dla TWoM na SensorTower. Po raz pierwszy ma on mniejszą wartość niż w dniu poprzednim, więc widać że zaczyna reagować na coraz wyraźniejsze obsuwanie się gry w rankingach.
W nocy z soboty na niedzielę wynosił około $1,8mln W nocy z niedzieli na poniedziałek $2,313,960 Dzisiaj spadł do $2,293,890
$2,666,430 obecnie. A osuwanie gry w rankingach dyskusyjne Właśnie dlatego mówię, żeby się nie grzać tylko poczekać do końca miesiąca na aktualne dane. Bo wyciąganie wniosków na bieżąco jak widać nie ma żadnego sensu... Rano było $2,293,890 więc kolega wyciągnął wniosek, że reaguje na spadki w rankingach, a teraz jest $2,666,430, więc co to oznacza? Że jak sprzedaż spada to wartość Estimated App Worth rośnie?
|
|
0 Dołączył: 2014-11-22 Wpisów: 351
Wysłane:
21 lipca 2015 12:21:25
przy kursie: 77,80 zł
lelo-pakero napisał(a): Nie zmienia to faktu, że np. dla Fallout Shelter współczynnik wychodzi na poziomie 6,1%, a więc kompletnie różny od tych, które podałeś dla kilku innych gier.
Akurat dla Fallout Shelter wytłumaczenie jest dużo prostsze - Estimated App Worth jest zaniżony, bo nie wyłapali wszystkich ściągnięć gry. To była chyba najpopularniejsza aplikacja w historii i liczba jej ściągnięć wypadła poza ich skalę i "zbiła termometr". Dlatego Fallout Shelter jest taką anomalią, odstającą od reszty. lelo-pakero napisał(a): Właśnie dlatego mówię, żeby się nie grzać tylko poczekać do końca miesiąca na aktualne dane. Bo wyciąganie wniosków na bieżąco jak widać nie ma żadnego sensu... Rano było $2,293,890 więc kolega wyciągnął wniosek, że reaguje na spadki w rankingach, a teraz jest $2,666,430, więc co to oznacza? Że jak sprzedaż spada to wartość Estimated App Worth rośnie?
Przecież pisałem, że warto ją obserwować, bo wartość dynamicznie się zmienia. Wygląda na to, że jest aktualizowana przynajmniej co 12 godzin. Wzrost w ciągu doby o $350k może sugerować że obecne dzienne przychody to około $7k co by się przekładało na sprzedaż w okolicach 700 kopii. Oczywiście na samych iPadach. I masz rację, to tylko moja hipoteza. Prawdy dowiemy się za kilka dni. [EDIT] PS. Przyjmując najbardziej optymistyczną proporcję którą udało mi się znaleźć dla gier płatnych, czyli Warhammer 40,000: Armageddon i jego 3,4%, przy zmianie o $350k uzyskujemy około $12k przychodu i sprzedaż 1200 kopii dziennie.
Edytowany: 21 lipca 2015 12:37
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
21 lipca 2015 13:18:23
przy kursie: 77,80 zł
Według serwisu applyzer twom jest obecnie sprzedawane w 93 krajach. Przyjęcie 1200 sztuk, daje średnio na kraj niecałe 13 sztuk dziennie...
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
21 lipca 2015 13:20:37
przy kursie: 77,80 zł
Według serwisu applyzer twom jest obecnie sprzedawane w 93 krajach. Przyjęcie 1200 sztuk, daje średnio na kraj niecałe 13 sztuk dziennie... Sprzedaż dodatkowych 5 sztuk wstrząsałaby rankingami...
|
|
19 Dołączył: 2015-02-14 Wpisów: 191
Wysłane:
21 lipca 2015 13:27:15
przy kursie: 77,80 zł
Wiem, że tylko iOS się obecnie liczy, na Steamie sprzedaje się 5 sztuk tygodniowo a do Androida to już w ogóle trzeba dopłacać ale... na Steamie gra jest obecnie na 85 miejscu, raptem dwa miejsca za Dying Light. Ręka w górę ci, co wieszczyli, że po letniej wyprzedaży na stałe wypadnie z 200-ki. Z kolei na Androidzie wczoraj czy przedwczoraj była bodajże 16, dzisiaj jest już 6 play.google.com/store/apps/cat... To bezapelacyjnie longseller. A strategia zarządu na rozłożone w czasie wyciskanie kasy z tej podobno niszowej gry to mistrzostwo. Czapki z głów. Sorry, wiem że niektórzy nie mają nic innego do roboty ale to dzielenie włosa na czworo, te wszystkie wielodniowe estymacje, to dla patrzących z boku trochę dziecinada. Inna sprawa, że technicznie wykres chyba nie wygląda najlepiej i to pewnie w tej chwili jest najważniejsze a nie to czy firma zarobi 4 czy 6 mln PLN w III kwartale
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
21 lipca 2015 17:59:52
przy kursie: 77,80 zł
Nowe recki: www.digitallydownloaded.net/20...4,5/5 Cytat:This is the kind of game we really need to see more of. Games that look beyond fantasy to explore the realities of the material that we so often twist into mindless entertainment. Games that demand we take them seriously. This War Of Mine plays well, is challenging, and is a very good game. It just also happens to be a very good piece of art. oraz betanews.com/2015/07/21/this-w... Cytat:I play a lot of games on iOS. Many are fun, some are involving, but few are as vital as This War of Mine. It’s beautifully presented with pencil drawn graphics, and a mournful tune that plays over the sounds of gunfire and falling bombs. The game can, at times, get a little tedious, but then so can real life. It makes the moments of drama all the more thrilling, and all the more affecting.
This War of Mine haunts you, and makes you consider of the plight of people in real war zones in a way that you might otherwise not do. At $9.99 it’s one of the more expensive games you’ll find on iOS, but it’s well worth it. Gra spotkała się z rewelacyjnym przyjęciem. Ze wszystkich recek wynika jedno - na mobilkach to będzie longseller - nawet może lepszy niż na pc. Pewnie, że z końcem promocji spadnie w rankingu, ale moim zdaniem ustabilizuje się na przyzwoitym poziomie i długo będzie przynosił dochody spółce. Pytanie w jakiej wysokości...
|
|
0 Dołączył: 2014-11-22 Wpisów: 351
Wysłane:
21 lipca 2015 18:44:03
przy kursie: 77,80 zł
Znalazłem ciekawy punkt odniesienia na przyszłość, gdy gra mocniej osunie się w rankingach. FTL: Faster Than Light sensortower.com/ios/us/subset-...Gra jest podobna do TWoM, bo też jest dużym hitem Indie, kosztuje $9.99 i jest dostępna wyłącznie na iPada. Większość czerwca spędziła w rankingu sprzedaży między 80 a 150 pozycją, a w rankingu przychodowym między 330 a 550 pozycją. Te pozycje przełożyły się sprzedaż około 2600 kopii gry i miesięczne przychody brutto w okolicach $26k. Czyli wychodzi na to, że gra na iPady przebywająca w rankingu sprzedażowym w przedziale 80-150 może liczyć na dzienną sprzedaż w okolicach 87 kopii. W przypadku rankingu przychodowego dla iPada, poruszanie się między 330 a 550 pozycją, przekłada się na około $870 dziennego przychodu brutto. Obecna proporcja miesięcznych przychodów do Estimated App Worth dla tej gry wynosi: $26k / $1,834,200 = 1,4%
Edytowany: 21 lipca 2015 18:48
|
|
12 Dołączył: 2009-11-14 Wpisów: 698
Wysłane:
21 lipca 2015 20:34:53
przy kursie: 77,80 zł
Cytat:Właśnie obserwuję jak Don't Starve, po bardzo zyskownej i popularnej premierze, coraz bardziej osuwa się w rankingach. Tydzień temu ludzie zabijali się o tą grę, a teraz jest już na 105 pozycji w rankingu sprzedaży i poza 500 w grossing. Możliwe że TWoM czeka to samo, więc chce mieć jakiś punkt odniesienia. Z tej perspektywy FTL prezentuje się ciekawie. Też obserwuję Don't Starve z uwagą i mam podobne odczucia. Po prostu niemal każda płatna gra, która nie nazywa się Minecraft lub Koza lub nie kosztuje $1, kończy tak samo, czyli gwałtownym załamaniem sprzedaży po ok. 10 dniach od debiutu. To nie Steam... Jak dodamy do tego tę kosmiczną cenę od jutra czyli $15, to mamy niemal gwarancje tego scenariusza. Po prostu taki jest ten rynek i TWOM nie będzie wyjątkiem. Gdyby jednak okazało się inaczej, tzn. np. za 2 tygodnie gra byłaby w TOP50 w Paid i to przy cenie 15$ to wtedy możemy zacząć zastanawiać się czy to nie będzie longseller, a teraz jest po prostu hitem sprzedaży wśród nowości i chwała 11bit za to, bo nikt nie dawał gwarancji, że tak będzie. Dla mnie jest to też świetne przygotowanie podłoża pod wejście na smartfony, czyli rynek o kilka razy większym potencjale sprzedażowym niż Ipady. Nawet ostatnio zastanawiałem się czy nie była to celowa zagrywka ze strony zarządu, bo przecież na Iphony nie będą mogli dać ceny wyjściowej $15, więc najpierw penetrują segment Ipadów, zrobią świetną reklamę i wejdą z przytupem w Ipony. Jeżeli taki był plan od początku to brawo. Dodatkowo zauważcie, że dzięki temu, gdy będą wchodzić z wersją na Iphony to będzie kolejna kampania reklamowa i pewnie kolejne Editor's Choice, itd. Majstersztyk. Oby tylko dali cenę dobrą i stałą, bez żadnych promocji na debiucie.
|
|
0 Dołączył: 2010-05-15 Wpisów: 8
Wysłane:
22 lipca 2015 11:53:20
przy kursie: 74,03 zł
$3,019,480. Zatem kolego Rock pytanie ile kopii sprzedali
|
|
0 Dołączył: 2014-11-22 Wpisów: 351
Wysłane:
22 lipca 2015 12:21:21
przy kursie: 74,03 zł
Klimt napisał(a):$3,019,480. Zatem kolego Rock pytanie ile kopii sprzedali $3,019,480 - $2,666,430 = $353k $353k * 2% = $7k = 700 kopii $353k * 3,4% = $12k = 1200 kopii Czy mam rację, dowiemy się za kilka dni.
Edytowany: 22 lipca 2015 12:22
|
|