72 Dołączył: 2015-02-06 Wpisów: 646
Wysłane:
22 lipca 2015 12:25:12
przy kursie: 74,03 zł
uważasz, ze sprzedaż 700 kopii (ew 1200) gry podnosi wartość aplikacji o 353 tyś dolarów uważam, ze źle to przeliczasz ale nie znam prawidłowego algorytmu
|
|
152 Dołączył: 2011-03-02 Wpisów: 3 436
Wysłane:
23 lipca 2015 14:15:31
przy kursie: 74,24 zł
Może kogoś zainteresuje informacja z forum 11bit Admin Dzień dobry. Będziemy, wspólnie z partnerami, mocno wspierać marketingowo nowy produkt związany z TWoM. To oznacza, że pierwsze informacje na jego temat powinny pojawić się ze sporym wyprzedzeniem w stosunku do premiery rynkowej (ale proszę nie przeliczać, ile miesięcy pierwszy trailer o TWoM na PC wyprzedzał listopadową premierę :), teraz może to być krótszy/dłuższy okres). Nie można zatem wykluczyć, że pierwsza odsłona nowego produktu nastąpi jeszcze w tym kwartale. Chcemy wybrać jak najlepszy termin i okoliczności, żeby znowu było o nas głośno w branży. Wydaje mi się, że jest okazja pospekulować o możliwym terminie, bo wypowiedź nie wyklucza tego roku ale też nie zapowiada na ten rok. Co do partnera to chyba wielu się domyśla o jakiego chodzi. Jeśli ma się mocno angażować to tylko zagwarantuje lepszy wynik szczególnie na rodzimym rynku partnera. A może będzie więcej partnerów liczę także na silne wsparcie właścicieli platform. Jako odsłonę rozumiałbym trailer. Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (: a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 23 lipca 2015 14:19
|
|
0 Dołączył: 2014-11-22 Wpisów: 351
Wysłane:
23 lipca 2015 21:52:58
przy kursie: 74,24 zł
Właśnie obserwuję sobie co się dzieje z pozycją TWoM w rankingach po wzroście ceny i utracie statusu Editors Choice, i muszę powiedzieć że skala i szybkość spadków na niektórych rynkach jest dla mnie szokująca. Np. jeszcze niedawno można było odnieść wrażenie że całe Niemcy zabijały się na App Store o TWoM, a tu wystarczyło kilka godzin, i mamy spadek w rankingu popularności na 185 pozycję, a w rankingu przychodowym na 445 :/ Jest też sporo rynków na których gra trzyma się jeszcze całkiem nieźle, ale wszędzie widać opadanie. Pewnie dopiero po weekendzie, gdy już "opadnie kurz", będziemy mieli pełniejszy obraz sytuacji.
Edytowany: 23 lipca 2015 21:57
|
|
|
|
45 Dołączył: 2015-01-03 Wpisów: 860
Wysłane:
23 lipca 2015 22:29:19
przy kursie: 74,24 zł
To ja z innej beczki, sytuacja techniczna na kursie wygląda nienajgorzej:  kliknij, aby powiększyćPozytywne - zwiększenie obrotów w ostatnich dwóch tygodniach, rsi, które wybiło się z marazmu i kroczy sukcesywnie w górę, obrona dzisiaj na 50% zniesienia od początku wzrostów z końca maja. Dodatkowo pod 70zł jest obszar krótkiej konsolidacji, który powinien wspomagać kupujących. Negatywne - no jedna jaskółka (sesja w tym przypadku) wiosny nie czyni, chociaż układ wygląda pro-wzrostowo a ostatnie sesje na zasłużoną korektę to i tak z punktu widzenia długoterminowego kluczowe jest przebicie oporu w okolicach 82-83zł.
|
|
12 Dołączył: 2009-11-14 Wpisów: 698
Wysłane:
24 lipca 2015 09:03:39
przy kursie: 70,30 zł
A mi się wydaje, że w tej całej dyskusji o rankingach umknęła nam bardzo istotna rzecz. Patrzymy jak gra sprzedaje się w USA, no i słusznie, bo to największy rynek zbytu, wg sensor tower generujący 21% przychodów, ale wydaje się lekceważymy dwa ważne rynki zbytu. Wg sensor tower, dwa najbardziej dochodowe rynki po USA, które odpowiadają za łącznie 17% przychodów z TWOM, czyli niewiele mniej niż USA, to Polska (9%) i Francja (8%). Można to sprawdzić wchodząc w zakładkę Estimated Revenue. Nie powinno to dziwić, bo właśnie w tych dwóch krajach jesteśmy najwyżej w rankingach od samego debiutu, aż po dziś dzień. www.appannie.com/apps/ios/app/...Swoją drogą szacunek dla nas Polaków, pomimo, że nie jesteśmy najbogatszym narodem, to gra sprzedaje się najlepiej ze wszystkich, nawet po podwyżce do, aż $15 i zniknięciu gry z Editors Choice... A jakby tego było mało to nawet odnotowaliśmy wzrost w rankingu grossing po podwyżce i na koniec wczorajszego dnia byliśmy na poziomie z przed podwyżki! www.appannie.com/apps/ios/app/...PS. Na pewno nie mały wpływ na taki stan rzeczy mają wyśmienite recenzje w polskich mediach, jak choćby ta wczorajsza. polygamia.pl/Polygamia/1,10824...
Edytowany: 24 lipca 2015 09:08
|
|
0 Dołączył: 2014-11-22 Wpisów: 351
Wysłane:
24 lipca 2015 09:32:47
przy kursie: 70,30 zł
Właśnie zaktualizował się licznik liczby zainstalowanych kopii na Androidzie. Wskazuje na przedział 1,000 - 5,000, więc o milionach przychodu już raczej możemy zapomnieć :(
|
|
45 Dołączył: 2015-01-03 Wpisów: 860
Wysłane:
24 lipca 2015 10:36:18
przy kursie: 70,30 zł
lelo-pakero napisał(a):
Swoją drogą szacunek dla nas Polaków, pomimo, że nie jesteśmy najbogatszym narodem, to gra sprzedaje się najlepiej ze wszystkich, nawet po podwyżce do, aż $15 i zniknięciu gry z Editors Choice... A jakby tego było mało to nawet odnotowaliśmy wzrost w rankingu grossing po podwyżce i na koniec wczorajszego dnia byliśmy na poziomie z przed podwyżki!
To jest problem gier mobilnych, rynek na świecie jest przesycony grami z mikropłatnościami i abonamentami. Żeby w stanach płatna gra sprzedawała się bardzo dobrze musi: - mieć świetną kampanię reklamową (najlepiej w telewizji) - musi być sławna zanim nastąpi premiera - "fallout", "kardashian" itp. słowa klucze - musi być tania, prosta i chwytliwa dla dzieci - wtedy rodzice przekazują sobie "a ja swojej córce zainstalowałem na telefonie x i spokojnie mogę oglądać grę o tron" - ewentualnie umożliwić sterowanie kozą... This war of mine jest słynna w Polsce. Zrobiła dużo szumu bo odniosła sukces na świecie, ale też jest grą dobrą i informacja o niej przekazywana jest przez polecenie. Niestety wniosek z tego taki, że dobra gra może przejść bez echa.
|
|
45 Dołączył: 2015-01-03 Wpisów: 860
Wysłane:
24 lipca 2015 10:51:39
przy kursie: 70,30 zł
Ponad 15% mobilnego rynku gier zjadają 3 produkty jednej firmy (dane na 2014) venturebeat.com/2015/03/24/cla...Dane z 2014 i te 15% tak na oko, bo w artykule podali nie wielkość samego rynku gier mobilnych a całości. Gdyby tak odrzucić pozostałe 7 tytułów z top10 grossing to wcale tak różowo nie wygląda, a spróbuj dostać się z produktem do top10 grossing teraz.
|
|
12 Dołączył: 2009-11-14 Wpisów: 698
Wysłane:
24 lipca 2015 11:30:11
przy kursie: 70,30 zł
vladinho napisał(a):[quote=lelo-pakero] To jest problem gier mobilnych, rynek na świecie jest przesycony grami z mikropłatnościami i abonamentami. Żeby w stanach płatna gra sprzedawała się bardzo dobrze musi: - mieć świetną kampanię reklamową (najlepiej w telewizji) - musi być sławna zanim nastąpi premiera - "fallout", "kardashian" itp. słowa klucze - musi być tania, prosta i chwytliwa dla dzieci - wtedy rodzice przekazują sobie "a ja swojej córce zainstalowałem na telefonie x i spokojnie mogę oglądać grę o tron" - ewentualnie umożliwić sterowanie kozą...
This war of mine jest słynna w Polsce. Zrobiła dużo szumu bo odniosła sukces na świecie, ale też jest grą dobrą i informacja o niej przekazywana jest przez polecenie.
Niestety wniosek z tego taki, że dobra gra może przejść bez echa. Zgadza się, dokładnie to napisałem, że świetne opinie w mediach niezwykle pomogły w sprzedaży TWOM w Polsce. Zapewne te same świetne opinie w USA giną wśród tysięcy opinie o innych grach. Jednak zwracam uwagę, że taka sytuacja jak ma miejsce z TWOM czy Wiedźminem nie jest regułą w Polsce, mam na myśli chwalenie krajowych produktów. Pamiętam jak prezes CIG użalał się w mediach, że jego gry mają znacznie lepszą prasę za granicą niż w Polsce. Tak więc, nie jest tak, że nasze media chwalą coś tylko dlatego, że polskie... Nie chciałbym, żeby jednak umknęło nam to co najważniejsze w moim wcześniejszym pości. Czyli to, że wg sensor tower przychody w Polsce i Francji generują 17% ogółu, a w USA 21%. Dlatego zwracam uwagę, żeby nie tylko śledzić i ekscytować się skalą pikowania w USA, ale równie uważnie obserwować dobre, a nawet rewelacyjne (póki co) zachowanie w rankingach w Polsce i Francji, bo dla wyników sprzedażowych jest to niemal równie istotne.
|
|
12 Dołączył: 2009-11-14 Wpisów: 698
Wysłane:
24 lipca 2015 11:45:55
przy kursie: 70,30 zł
rockq napisał(a):Nie, do końca miesiąca wartość powinna rosnąć, ale przyrost będzie coraz mniejszy. Zobacz jak wartość Estimated App Worth i dynamika jej przyrostu zmieniała się w kolejnych dniach. Wyraźnie widać że ruchy w rankingu miały spory wpływ na wielkość sprzedaży w kolejnych dniach.
Wartość: niedziela $1,8mln poniedziałek $2,313,960 wtorek $2,666,430 środa $3,019,480 czwartek $3,176,972
Przyrost: niedziela/poniedziałek $513k poniedziałek/wtorek $353k wtorek/środa $353k środa/czwartek $157k Jednak nie miałeś racji. Przyrost dziś jest większy, pomimo dużego spadku w rankingach, w tym USA. Wartość: piątek $3,349,850 Przyrost: czwartek/piątek $173k Zobaczymy jak będzie w kolejnych dniach, ale na razie wygląda to optymistycznie. Jak wspomniałem wcześniej, zapewne duża w tym zasługa sprzedaży w Polsce i Francji.
|
|
|
|
0 Dołączył: 2014-11-22 Wpisów: 351
Wysłane:
24 lipca 2015 12:02:12
przy kursie: 70,30 zł
Sprzedaż różnie się rozkłada w różnych dniach tygodnia, więc to w sumie nie jest takie duże zaskoczenie :) Zobaczymy do ilu dobijemy do końca miesiąca i jak to się będzie miało do faktycznej sprzedaży. Dla mnie najważniejsze jest to, by mieć dla App Store odpowiednik steamspy, bo dzięki temu łatwiej będzie nam szacować przychody spółki :)
|
|
5 Dołączył: 2015-03-15 Wpisów: 279
Wysłane:
24 lipca 2015 16:43:12
przy kursie: 70,30 zł
TWoM pojawił się w AppStore Amazona - na razie tylko Włochy?
|
|
72 Dołączył: 2015-02-06 Wpisów: 646
Wysłane:
24 lipca 2015 19:29:21
przy kursie: 70,30 zł
W kolonii nie będziemy mieć własnego stoiska, ale nasi przedstawiciele będą uczestniczyli w targach, bo to dobre miejsce do nawiązywania relacji biznesowych. Warto też popatrzeć, jakie są trendy w branży i co robi konkurencja. 11 bit studios będzie za to obecne na targach Pax Prime w Seattle, które odbywają się pod koniec sierpnia. Będziemy mieć na tej imprezie własne stoisko. Będziemy też obecni na stoisku naszego partnera biznesowego Deep Silver (część wydawnicza koncernu Koch Media). – powiedział Dariusz Wolak, przedstawiciel 11 bit studios.www.stockwatch.pl/wiadomosci/r...czyżby pod koniec sierpnia miało się okazać co jest tajemniczym projektem i razem z deep silver prezentować grę na konsole :)
Edytowany: 24 lipca 2015 19:30
|
|
12 Dołączył: 2009-11-14 Wpisów: 698
Wysłane:
24 lipca 2015 21:47:28
przy kursie: 70,30 zł
Jak te słowa Dariusza Wolaka... Cytat:W kolonii nie będziemy mieć własnego stoiska, ale nasi przedstawiciele będą uczestniczyli w targach, bo to dobre miejsce do nawiązywania relacji biznesowych. Warto też popatrzeć, jakie są trendy w branży i co robi konkurencja. 11 bit studios będzie za to obecne na targach Pax Prime w Seattle, które odbywają się pod koniec sierpnia. Będziemy mieć na tej imprezie własne stoisko. Będziemy też obecni na stoisku naszego partnera biznesowego Deep Silver (część wydawnicza koncernu Koch Media). – powiedział Dariusz Wolak, przedstawiciel 11 bit studios. zestawimy z tymi... Cytat:Dzień dobry. Będziemy, wspólnie z partnerami, mocno wspierać marketingowo nowy produkt związany z TWoM. To oznacza, że pierwsze informacje na jego temat powinny pojawić się ze sporym wyprzedzeniem w stosunku do premiery rynkowej (ale proszę nie przeliczać, ile miesięcy pierwszy trailer o TWoM na PC wyprzedzał listopadową premierę :), teraz może to być krótszy/dłuższy okres). Nie można zatem wykluczyć, że pierwsza odsłona nowego produktu nastąpi jeszcze w tym kwartale. Chcemy wybrać jak najlepszy termin i okoliczności, żeby znowu było o nas głośno w branży. To wygląda na to, że powinniśmy usłyszeć o nowym projekcie TWOM, właśnie na Pax Prime w Seattle 28-31 sierpnia
|
|
0 Dołączył: 2015-07-25 Wpisów: 4
Wysłane:
25 lipca 2015 09:23:23
przy kursie: 70,30 zł
Kolejna akcja promocyjna - tym razem na Amazon: www.amazon.com/11-bit-studios-... Zobaczymy jaki tu osiągną wynik, na razie jeszcze daleko... Czy ktoś z was się orientuje jakie przychody mogą generować topowe gry mobilne na Amazon? edit: to daje jakiś tam pogląd na ten temat Smile www.mobyaffiliates.com/blog/sh... Ponadto ciekawostka na podstronie 11 Bit na Amazonie: "Works with: Game Controllers" Chodzi o Amazon Fire Game Controller... http://www.amazon.com/dp/B00DU0ZI8Q Czy ja o czymś nie wiem? Chyba do tej pory nie było żadnego infor o kompatybilności z padami? Może to preludium przed konsolami?
|
|
5 Dołączył: 2015-03-15 Wpisów: 279
Wysłane:
25 lipca 2015 12:41:57
przy kursie: 70,30 zł
Obsługa kontrolera była już wspierana przy okazji debiutu na Androida - Nvidia Android TV wymaga obsługi kontrolera dla wszystkich gier. Wygląda więc na to, że przygotowanie wersji mobilnej pociągnęło za sobą również przystosowanie gry pod kontroler - stąd lekka obsuwa. Zatem wszystkie klocki dla wersji konsolowych są prawie gotowe: przetarcie szlaków na PS4 z Anomaly 2, obsługa kontrolera, wspieranie ID@XBOX Widać też, że spółka mocno pracowała w ostatnich miesiącach nad TWoM'em i jego wersjami, co mogło się odbić również na przesunięciu premiery Industriala - nie ma zatem powodu na to narzekać.
|
|
152 Dołączył: 2011-03-02 Wpisów: 3 436
Wysłane:
25 lipca 2015 17:25:51
przy kursie: 70,30 zł
Spółka oficjalnie komunikowała, że przesunięcie Industriala jest spowodowane znaczną rozbudową gry. Pewna kosmetyka na TWOM nie wpływa na Industriala bo pracują nad tym oddzielne zespoły. Rozszerzenie gry o większą fabułę, dłuższy czas gry i dodatkowe moduły pozwoli na większe wpływy. W3 pokazał, że to decyduje o popularności. Być może uda się zrobić rozbudowywalny twór tak jak W3. W3 dostał sporo darmowych rozszerzeń, pakiet 2 płatnych DLC a teraz podano, że będą 2 kolejne pakiety wydłużające grę o 10 i o 20 godzin. Być może 11bit pójdzie tą drogą co byłoby świetnym posunięciem. Pewne rozwiązania zastosowano już w TWOM ale liczę na dużo większe możliwości rozszerzania Industriala i może kolejne edycje gry. Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (: a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
25 lipca 2015 21:34:46
przy kursie: 70,30 zł
Bardzo pozytywnych recenzji ciąg dalszy...: www.idownloadblog.com/2015/07/...Cytat:This War of Mine costs $14.99 and it is worth every cent. If you like games that are deeply story driven you will be hugely impressed with the attention to detail that this game has. The replay value is extremely high. Not only do you find yourself wanting to spend hours dedicated to helping your characters survive, but you can also play new scenarios with different characters. Conclusion This is one of those games that truly has the potential of being Apple’s Game of the Year. It is riveting, well made, unique, and full of rich story to keep you engaged for long periods of time.
|
|
0 Dołączył: 2015-07-25 Wpisów: 4
Wysłane:
26 lipca 2015 21:38:00
przy kursie: 70,30 zł
te mobilki to porażka zupelna gra zdycha na setnym miejscu i opada 30 miejsc na dzien -nie jest to dobry prognostyk na przyszłość
|
|
0 Dołączył: 2014-11-22 Wpisów: 351
Wysłane:
26 lipca 2015 22:10:35
przy kursie: 70,30 zł
W USA już 112 pozycja w płatnych bestsellerach i 305 w rankingu grossing. Przykro się na to patrzy. Wysoka cena zrobiła swoje. I chyba w tym roku - poza promocjami - nie ma szansy na jej obniżkę. Podejrzewam, że świadomie ustawili cenę na tak wysokim poziomie, by nie drażnić KOCHa. Najgorsze w całej sytuacji jest to, że w tym kwartale robi nam się spora wyrwa w przychodach. Jeżeli we wrześniu nie będzie jakiejś udanej wyprzedaży, to w III kwartale może być ciężko nawet o 2 mln zysku. Do tego ten wynik może zostać obciążony odpisami za skasowany projekt w ramach programu „INNOTECH”
Edytowany: 26 lipca 2015 22:11
|
|
Czy na pewno chcesz przesłać zgłoszenie do moderatora?
Poniżej potwierdź lub anuluj swój wybór.