pdwyicqk
Advertisement
PARTNER SERWISU
ytuuiwjy
324 325 326 327 328
chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 20 lipca 2015 08:19:17 przy kursie: 78,96 zł
Mój komentarz do ceny Twom: jestem przekonany ze 9,99 USD bedzie utrzymana jako promocja na kolejne tygodnie.... Panowie z 11bita dobrze to rozegrali: premium game w cenie 14,99 za tylko 9,99. szacun thumbright
Everything you know is wrong.........

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 20 lipca 2015 12:25:12 przy kursie: 81,00 zł
jeszcze w kwestii stron i czy można opierać się na szacunkach przychodów,
Fallout Shelter przez pierwsze dwa tygodnie przyniósł 5,1mln$:
www.forbes.com/sites/insertcoi...

SensorTower pokazuje bardzo zbliżony revenue za ten okres:
sensortower.com/ios/us/bethesd...

Zwróćcie jednak uwagę na to, że ta gra przez 2 tygodnie utrzymywała się w top grossing apps dla ipada w top25 i iphona w top20 w stanach.

W nawiązaniu do linka wcześniej przesłanego z ModernWar wynika z tego, że jest ogromna różnica w przychodach pomiędzy 15tym miejscem a 80tym w topgrossing.
Pytanie czy ModernWar jest dobrym przykładem do porównania, niestety ma dość duże skoki w rankingu i może nie być reprezentatywna dla przedziału 75-85 miejsce w topgrossing.
Edytowany: 20 lipca 2015 12:25

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 20 lipca 2015 12:26:37 przy kursie: 81,00 zł
Spółka zrezygnowała z realizacji projektu
Rezygnacja z projektu realizowanego w ramach programu „INNOTECH”
www.bankier.pl/wiadomosc/11-BI...
Rezygnacja bez wpływu na wyniki spólki.
Zarząd 11 bit studios S.A. podaje do publicznej wiadomości, że podjął decyzję o rezygnacji z kontynuowania projektu „Opracowanie multiplatformowej platformy produkcji gier MMO free-2play”realizowanego w ramach programu "INNOTECH"

Co do Fallout Sheter to okazał się małą bombą której nikt się nie spodziewał zszokował samego wydawcę swoją popularnością. Więc myślę, że to dobry miernik - trzeba starać się porównywać do najlepszych gdy jest to realne. A to może mieć tu miejsce.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 20 lipca 2015 12:29


rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 20 lipca 2015 12:52:49 przy kursie: 81,00 zł
Przy 5,1mln$ przychodu z Fallout Shelter, Sensor Tower pokazuje Estimated App Worth $84,951,278. Czyli realne przychody z gry to około 6% Estimated App Worth.

Dla TWoM to by dawało $2,313,960 * 6% = $138837 przychodu brutto. Można dla bezpieczeństwa założyć że od tamtego czasu Fallout Shelter zwiększył swój wynik o 50%, to by się przekładało na $208255 przychodów brutto dla TWoM, co dałoby około 20846 sprzedanych kopii gry. Po odliczeniu prowizji sklepu i podatków, zostałoby $104k-$125k dla spółki. To się w sumie pokrywa z naszymi wyliczeniami dziennej sprzedaży.
Edytowany: 20 lipca 2015 12:54

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 20 lipca 2015 13:22:11 przy kursie: 81,00 zł
To Estimated App Worth to bardzo ryzykowne narzędzie do porównań ;) Pomijając fakt, że nie do końca wiadomo co to jest, to na przykład Twoje założenie 6% dla wskazywanego już Mordern War nie działa, gdyż tam dochód z czerwca to 613k$ a 6% estimated worth to 1350k$ - ponad dwa razy tyle.
To raczej jest ślepa uliczka.
Rockq Ty też uważasz, że TWOM na samej wersji Ipadowej przebił już przychody całego kwartału z premiery Anomaly2 ?

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 20 lipca 2015 13:33:11 przy kursie: 81,00 zł
@vladinho:

Masz rację, po prostu staram się jakoś przetrawić to do czego mamy dostęp :) Człowiek chciałby się dać ponieść emocjom i wyobraźni, ale przykład Anomaly 2 faktycznie nakazuje dużą ostrożność - jakbym sam nie spojrzał do rankingów i raportu, to bym nie uwierzył Think

Licząc, teoretycznie ;) Przy 3% raportowanych dla Modern War dla TWoM mielibyśmy takie wyniki:
$2,313,960 * 3% = $69418 brutto, czyli około $35k przychodu dla spółki, czyli jakieś 131 tysięcy złotych przychodu. Ta kwota już jest bliższa temu, co moglibyśmy wnioskować z historii z Anomaly 2.
Edytowany: 20 lipca 2015 13:56

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 20 lipca 2015 13:53:19 przy kursie: 81,00 zł
rockq napisał(a):
Przy 5,1mln$ przychodu z Fallout Shelter, Sensor Tower pokazuje Estimated App Worth $84,951,278. Czyli realne przychody z gry to około 6% Estimated App Worth.

Dla TWoM to by dawało $2,313,960 * 6% = $138837 przychodu brutto. Można dla bezpieczeństwa założyć że od tamtego czasu Fallout Shelter zwiększył swój wynik o 50%, to by się przekładało na $208255 przychodów brutto dla TWoM, co dałoby około 20846 sprzedanych kopii gry. Po odliczeniu prowizji sklepu i podatków, zostałoby $104k-$125k dla spółki. To się w sumie pokrywa z naszymi wyliczeniami dziennej sprzedaży.


Twoje założenia kompletnie rozmijają się z faktami. Sensor Tower pokazuje, że wartość Minecraft: Pocket Edition to $171,661,500.

sensortower.com/ios/us/mojang/...

Tymczasem, do dziś sprzedało się ok. 32 kopii gry na systemy mobilne.

www.ubergizmo.com/2015/01/more...

To daje 32 mln * 7$ = $224,000,000 przychodu, a więc 131% Estimated App Worth dla Minecrafta.

Jasno dowodzi to, że absolutnie nie można ułożyć żadnego wzoru wiążącego wartość Estimated App Worth z ewentualnymi przychodami z aplikacji.

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 20 lipca 2015 14:45:32 przy kursie: 81,00 zł
Ok, chyba znalazłem ciekawą proporcję :)

Według SensorTower Estimated App Worth wynosi:
Dla Minecraft $171,661,504
Dla Modern War $22,474,407

Szacowany przychód z czerwca dla tych gier to
Dla Minecraft $4.3kk
Dla Modern War $630k

i teraz liczymy sobie proporcje przychodu do Estimated App Worth:
Dla Minecraft $4.3kk / $171,661,504 = 2,5%
Dla Modern War $630k / $22,474,407 = 2,8%

Widać pewne podobieństwo ;)

Dla TWoM to by oznaczało:
$2,313,960 * 2,5%/2,8% = $57k - $64k przychodu brutto. To by się przekładało na 113-136 tysięcy złotych przychodu dla spółki. Szału nie ma.
Edytowany: 20 lipca 2015 14:57

pandorinium
52
Dołączył: 2011-07-10
Wpisów: 982
Wysłane: 20 lipca 2015 15:03:23 przy kursie: 81,00 zł
rockq napisał(a):
Ok, chyba znalazłem ciekawą proporcję :)

Według SensorTower Estimated App Worth wynosi:
Dla Minecraft $171,661,504
Dla Modern War $22,474,407

Szacowany przychód z czerwca dla tych gier to
Dla Minecraft $4.3kk
Dla Modern War $630k

i teraz liczymy sobie proporcje przychodu do Estimated App Worth:
Dla Minecraft $4.3kk / $171,661,504 = 2,5%
Dla Modern War $630k / $22,474,407 = 2,8%

Widać pewne podobieństwo ;)

Dla TWoM to by oznaczało:
$2,313,960 * 2,5%/2,8% = $57k - $64k przychodu brutto. To by się przekładało na 113-136 tysięcy złotych przychodu dla spółki. Szału nie ma.


Tylko dlaczego opierasz swoje wyliczenia na pełnym miesiącu, skoro TWOM sprzedaje się zaledwie kilka dni. Nie lepiej poczekać i obliczyć za pełny okres? :)

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 20 lipca 2015 15:15:18 przy kursie: 81,00 zł
"pandorinium" napisał(a):
Tylko dlaczego opierasz swoje wyliczenia na pełnym miesiącu, skoro TWOM sprzedaje się zaledwie kilka dni. Nie lepiej poczekać i obliczyć za pełny okres? :)


Ponieważ Estimated App Worth jest obecnie aktualizowany dla TWoM codziennie, więc ta proporcja daje nam pewien wgląd w postępy sprzedaży.

Mnie rankingi w premierowym tygodniu przestały tak mocno interesować po tym jak vladinho wyciągnął case Anomaly 2. Widać że to nie Steam, i jednym dobrym tygodniem "wyniku" nie zrobimy, więc najważniejsze będzie zachowanie gry za kilka dni.


Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 20 lipca 2015 16:33:43 przy kursie: 81,00 zł
Następna świetna recenzja:
www.mweb.co.za/games/view/tabi...

Cytat:
This War of Mine is a must play, plain and simple. In my years of mobile gaming, I have never experienced a sense of dread quiet like what the game offers. It’s a unique look at war and the effects it has on civilians that opened my eyes to the suffering people can and must endure.

The play-through I described in this review was my third. I felt compelled to play the game again and again, trying to “do right” by the survivors and helping others, but every time I was met with impossible choices and eventual death. For some reason unbeknownst to me, the game keeps calling me back, asking me to do better and survive just a few days longer.


thumbright


A do tego TWOM trafiło do zestawienia the guardian:

www.theguardian.com/technology...

niedźwiedź
70
Dołączył: 2015-02-06
Wpisów: 637
Wysłane: 20 lipca 2015 19:56:58 przy kursie: 81,00 zł
www.forbes.pl/gry-mobilne-wygr...
artykuł o rynku gier mobilnych
padają też tam informacje na temat pobrań gry Bouncing Ball
kolejna gra i kolejne statystyki tym razem kim kardishian
co sądzicie o tym przykładzie - chodzi mi o kwoty jakie tam padają dotyczące dziennej sprzedaży i miejsc w rankingu
www.appki.com.pl/gry/gra-zarab...
miejsca w rankingu zajmuje dosyć odległe jak na takie zyski
sensortower.com/ios/us/glu-gam...
Edytowany: 20 lipca 2015 20:05

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 20 lipca 2015 20:29:37 przy kursie: 81,00 zł
@niedźwiedź:

Przecież to jest jeden z największych hitów w segmencie F2P. Popatrz na datę artykułu, a później zerknij jakie pozycje miała gra w rankingach grossing w tym okresie. Podpowiem. Na iPadzie była w pierwszej 20, na iPhonie w pierwszej 5. Zupełnie inna liga.

Nie rozumiem dlaczego niektórzy na siłę usiłują się przekonywać, że gra generuje miliony złotych przychodu dziennie? Kolega vladinho znalazł doskonałe przykłady na to że to zupełnie oderwane od rzeczywistości.

Obok przykładu Anomaly 2, wskazał też aktualne statystyki gry Modern War, która przez cały czerwiec poruszała się w rankingu przychodowym na iPada w okolicach obecnej pozycji TWoM i wyżej.

www.appannie.com/apps/ios/app/...


kliknij, aby powiększyć


Zarabiała przez cały czerwiec, na całym świecie, na iPadach i iPhonach, a mimo to udało jej się zarobić zaledwie $630k brutto. Czyli około 1,2mln złotych po podatkach i działce Apple.

sensortower.com/ios/us/funzio-...

Nawet jakby ten wynik był obarczony błędem (w przypadku Fallout Shelter sensortower niedoszacował przychodów o 25%), to chyba już czas przestać się łudzić i zejść na ziemię?
Edytowany: 20 lipca 2015 20:33

niedźwiedź
70
Dołączył: 2015-02-06
Wpisów: 637
Wysłane: 20 lipca 2015 21:22:00 przy kursie: 81,00 zł
rockq
ja się nastawiam na 2-3 mln netto w tym kwartale z twom na ipada
ale poza tym chciałbym zrozumieć ten rynek
szukam analogii
ty podałeś analogię z annomaly
jeżeli gra w top grossing zajmuje podobne miejsce to chyba można założyć, ze zarabia względnie podobnie
skąd w takim razie wynikają tak duże rozbieżności ze względu na przychody w różnych grach na podobnych poziomach w tym rankingu (chodzi mi o dzienny zysk)
czy będąc na 50 miejscu w top grossing można zarobić 70 tyś$ dziennie - wg jednych źródeł można wg innych nie można

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 20 lipca 2015 21:35:33 przy kursie: 81,00 zł
"niedźwiedź" napisał(a):

skąd w takim razie wynikają tak duże rozbieżności ze względu na przychody w różnych grach na podobnych poziomach w tym rankingu (chodzi mi o dzienny zysk)
czy będąc na 50 miejscu w top grossing można zarobić 70 tyś$ dziennie - wg jednych źródeł można wg innych nie można


Możesz podać link do tego przykładu z $70k dziennie dla 50 pozycji top grossing?


kjujik
31
Dołączył: 2012-02-14
Wpisów: 110
Wysłane: 20 lipca 2015 21:42:29 przy kursie: 81,00 zł
@ lelo

Tylko zgaduję ale różnica pomiędzy wartością sprzedaży, a ilością użytkowników może wynikać z różnic kursowych... oraz np. ze zwrotów...


Natomiast wartość applikacji w sensortower zawiera następujące elementy:

user estimates - jasna sprawa szacunkowa ilosc pobrań razy cena (nie dotyczy F2P)
user activity - tutaj się liczy ze wszystkich aktywnych aplikacji główny składnik zarobku F2P - u nas przychod 0 lub minus jesli zwrot
international reach - u nas 25 proc. uzytkownikow US - każda inna app ma inny udział.
Revenue estimates - u nas tylko liczba pobrań ekstrapolowana w czasie (reszta + procent placacych uzytkownikow aplikacji) - początkowo wartość app TWOMA była chyba na poziomie 700K dolarów (założyli coś) w ciągu 5 dni zmiana do 2,3 M dolarów. Liar
sensor tower secret sauce (pewnie dotyczy głównie F2P - nie wiem)

Podsumowując wartosc aplikacji TWOM moze byc przeliczany tylko z pobranych licencji, podobnie chyba Minecraft (nie moj typ gry wiec nie wiem czy maja mikroplatnosci)

Może tak to wygląda?



Edytowany: 20 lipca 2015 21:59

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 20 lipca 2015 22:02:12 przy kursie: 81,00 zł
@Rockq & Niedźwiedź
ja znalazłem, chociaż trochę wyżej niż 50te miejsce w top grossing:
w usa na ipadzie w czerwcu heartstone zajmowało miejsca 40-50 z małymi wybiciami w górę i w dół:

kliknij, aby powiększyć



sensor tower pokazuje duży zysk za czerwiec:

kliknij, aby powiększyć


to około 130k$ dziennie. Bardzo duża różnica w stosunku do miejsca 80, ale i tak kilka razy mniej niż top20.

Przy czym przypadek heartstone jest o tyle niereprezentatywny, że w zestawieniu dla iphone w czerwcu był w okolicach miejsc 20-40, więc zapewne dzięki temu zarobił mln$ więcej niż gra oscylująca w okolicach top50 grossing dla ipad i iphone.
Edytowany: 20 lipca 2015 22:03

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 20 lipca 2015 22:31:18 przy kursie: 81,00 zł
@vladinho:

Heartstone jest ciekawy, bo stabilny, ale trochę za mocny ;) W czerwcu, na iPadzie, trzymał się niemal cały czas w obszarze 30-40, z wizytami na 27 i 49. Na iPhonie to już prawdziwa potęga, bo w zasadzie nie wypadał poza top 20. Podejrzewam że tak silne Smartfony mogły być odpowiedzialne za większość tego wyniku.

Ale kwoty przychodów i tak są szokujące - wykładniczy przyrost z każdą pozycją w górę robi swoje. Gra nawet nie zagląda do pierwszej 10, a jest w stanie generować ponad $40mln dolarów rocznie. To tylko trochę mniej, niż cała obecna kapitalizacja 11 Bit d'oh!
Edytowany: 20 lipca 2015 22:31

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 21 lipca 2015 00:23:29 przy kursie: 81,00 zł
I znów dobra recka 8,5/10:
arcadelife.wordpress.com/2015/...

Cytat:
It’s a different kind of game, a different way of thinking. There’s no humour, no parodying, no cute pets or collectables, just sickness, hunger, lack of sleep and the constant threat of losing everything. Victories are small and relatively meaningless: you have a good night scavenging and come home with a bandage and some empty shell cases, or maybe you manage to make a stove and cook enough food that two out of your three survivors are less hungry for a day.

If you’re after a hard game, a hardcore game, a challenge to your morality as much as your gaming prowess, this is what you need to be playing.

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 21 lipca 2015 01:45:07 przy kursie: 81,00 zł
Właśnie zaktualizował się Estimated App Worth dla TWoM na SensorTower. Po raz pierwszy ma on mniejszą wartość niż w dniu poprzednim, więc widać że zaczyna reagować na coraz wyraźniejsze obsuwanie się gry w rankingach.

W nocy z soboty na niedzielę wynosił około $1,8mln
W nocy z niedzieli na poniedziałek $2,313,960
Dzisiaj spadł do $2,293,890

W przypadku innych gier, 1-3% tej wartości odpowiadało ich miesięcznym przychodom brutto, więc warto się przyglądać zmianom w kolejnych dniach.

Poniżej jeszcze kilka gier dla których wyliczyłem proporcje między miesięcznymi przychodami a Estimated App Worth.

Gry które miały premierę w czerwcu:
LEGO Batman 3: Beyond Gotham $130k / $8,342,627 = 1,5%
Warhammer 40,000: Armageddon $35k / $1,141,641 = 3,4%
Door Kickers $16k / $1,219,280 = 1,3%
Tribal Wars 2 $10k / $776,807 = 1,2%
Her Story $49k / $2,554,854 = 1,9%


Starsze tytuły:
Goat Simulator $180k / $13,364,068 = 1,3%
Plague Inc. $240k / $14,364,330 = 1,6%
Lifeline... $84 / $4,731,769 = 1,7%


Obraz chyba robi się dość klarowny? Pozostaje pytanie na ile precyzyjne są ich szacunki przychodów. W przypadku Fallout Shelter przychody policzyli całkiem nieźle bo szacują je na $4,9mln, przy $5,1mln faktycznych. Podejrzewam że mają wbudowane automatyczne benchmarki porównujące ich wyniki z innymi serwisami tego typu, więc te liczby powinny być całkiem niezłym przybliżeniem rzeczywistości.


PS. Dla SPACECOM Estimated App Worth wynosi $79,402, więc przychody z tej gry muszą być symboliczne.
Edytowany: 21 lipca 2015 01:49

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



324 325 326 327 328

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,464 sek.

bsyvhrma
pvkttrne
ikeruiou
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +77 405,22 zł +387,03% 97 405,22 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
xmvntkxm
bbfluxhh
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat