PARTNER SERWISU
cxcgadco
406 407 408 409 410
sasky
PREMIUM
49
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29
Wpisów: 2 767
Wysłane: 22 kwietnia 2016 08:21:59 przy kursie: 70,06 zł
Zabij mnie śmiechem, glino – analiza techniczna 11 BIT w porannym Wykresie dnia.



kliknij, aby powiększyć


Szczegółowe omówienie sytuacji w serwisie Wiadomości SW:
www.stockwatch.pl/wiadomosci/z...
Liczby nie kłamią (...) ale kłamcy liczą

mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 279
Wysłane: 23 kwietnia 2016 08:51:59 przy kursie: 70,20 zł
Jest już gameplay Beat Cop

Edytowany: 23 kwietnia 2016 10:10

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 23 kwietnia 2016 08:52:10 przy kursie: 70,20 zł
a jeszcez kilka tygodni temu wysmiewano mój pomysl wyplaty dywidendy... no cóż... czas i życie uczy pokory..skoro spolka wydaje gry Oldies but goldies na C64 i ZX Spectrum za 300tys to spokojnie moze wyplacic pozostale 29.700.000 PLN jako dywidende a nie jako premie dla Zarzadu i członków RN......
Everything you know is wrong.........


jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 23 kwietnia 2016 11:44:18 przy kursie: 70,20 zł
Popadasz w lekką paranoje . Masz 2 wyjścia w tej sytuacji skoro tak bardzo brak dywidendy Tobie przeszkadza i się z tym tak bardzo meczysz:

1.Mało realna opcja: Przejąć firmę ( bo podobno po obrotach widać że jest tak wielu chętnych ze 30% powinieneś uzbierać w ciągu paru miesięcyLiar )

2. Wykonalna w każdej chwili: Sprzedać papiery, nie męczyć się z nimi i szukać innych inwestycji takich, w których zarząd spełnia twoje oczekiwania.

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 23 kwietnia 2016 12:04:05 przy kursie: 70,20 zł
O ile filmik reklamowy mi się nie podobał, o tyle patrząc na gameplay muszę przyznać, że gra mnie zainteresowała i podoba mi się. Wygląda na to, że klimat jest.
Spółka od początku stawia na gry dla dojrzałych graczy. I to właśnie taka gra. Jak te z mojej młodości. Hit na miarę TWOM to pewnie nie będzie, ale całkiem pokaźną rzeszę nabywców powinna znaleźć. Prezes podczas ostatniej konferencji szczerze ocenił jej potencjał sprzedażowy i pewnie to się sprawdzi.

kkunik
0
Dołączył: 2010-03-02
Wpisów: 1
Wysłane: 29 kwietnia 2016 11:02:12 przy kursie: 71,00 zł
Na Kickstarterze pojawił się kanadyjski projekt adaptacji filmowej TWOM.
Na ten moment uzbierano 1,5/25k CAD

pod linkiem teaser:
www.kickstarter.com/projects/1...

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 29 kwietnia 2016 11:25:15 przy kursie: 71,00 zł
Ciekawy projekt.
Nie można przesądzać czy wypali czy nie ale już sam fakt podjęcia go jest korzystny. Trudno wyrokować czy uzbierają kasę czy nie ale już nie takie akcje udało się sfinalizować.
Dla spółki i gry jest fajnie, że coś takigo zostało zainicjowane. Może podnieść sprzedaż DLC.
W przypadku powodzenia przedsięwzięcia nie można wykluczyć, że będą jakieś kolejne DLC w przyszłości. Na jakieś wpływy z ewentualnej produkcji nie ma co liczyć jednak spółka zyskałaby na dodatkowej sprzedaży gry i bezpłatnym marketingu. Tak czy inaczej to korzystne wydarzenie.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Rekinek
0
Dołączył: 2014-12-23
Wpisów: 652
Wysłane: 9 maja 2016 09:45:43 przy kursie: 69,00 zł
Witam Kolegów. Czy może z racji braku wpisów na forum, pokusimy się o propozycje wyników za 1Q? Moja prognoza to 2mln zł. Dodam tylko że jeżeli wynik potwierdzi moje oczekiwania to będę nadal posiadaczem akcji.

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 9 maja 2016 11:27:26 przy kursie: 69,00 zł
myślę, że 2 mln netto to spokojnie, liczyłbym nawet na więcej. To był najlepszy kwartał wersji mobilnej. Wg sensor tower przychód wyraźnie przebił kwartał premierowy na ipada i to powinno pociągnąć wyniki.

Co jest ciekawostką obniżka ceny w chinach podziałała jak świetna reklama i teraz aplikacja bardzo dobrze sprzedaje się tam w pełnej cenie:

sensortower.com/ios/us/11-bit-...

Zwyżkę sprzedaży lepiej widać na wynikach dla iphone, jeśli tendencja utrzyma się to drugi kwartał może być lepszy niż pierwszy.

(dla rozjaśnienia wykresu trzeba usunąć competitors overkill i metalstorm, które sensor usilnie promuje i przywrócić zaznaczenie china w coutries)
Edytowany: 9 maja 2016 11:32

c15d
3
Dołączył: 2013-07-17
Wpisów: 163
Wysłane: 9 maja 2016 11:55:17 przy kursie: 69,00 zł
A ja próbowałem ostatnio oszacować sprzedaż Industriala...

Oczywiście to wróżenie z fusów, nie wiemy nawet o czym jest ta gra ale wyszło mi ciekawie.

Założenia zrobiłem następujące:

Cena gry ok 35 USD/EUR (to ma być gra "prawie AAA" jak powiedział rzecznik firmy, więc wydaje mi się że taka cena jest realna).

Rozpatrywałem trzy scenariusze:

1) Bardzo pesymistyczny:

gra zrobi klapę - ma wyjść na raz na wszystkie platformy a więc sprzedaż w ciągu pierwszego roku to 100k (przypominam TWOM wg SteamSpy do dzisiaj tylko na PC sprzedał się w ok 1,1M egzemplarzy).

W tym wypadku zarobek wg moich wyliczeń to ok 10M zł (100k*35USD/EUR*4zł (średnio)= 14M - 30% koszty sprzedaży (prowizje i inne)).

2) Realistyczny - ten przyjmuje do przyszłej wyceny spółki choć uważam że będzie lepiej.

gra sprzeda się w ok 700k kopii (PC i konsole, mobilek nie licze)
W tym wypadku wynik roczny powinien być ok 68M zł (700k*35*4=98M - 30% koszty)

3) Optymistyczny i tutaj można wpisać dowolną liczbę sprzedanych kopii i policzyć.

Przyjąłem wariant 2, ostrożnie, ale liczę i wydaje mi się że będzie więcej niż te 700k o ile gra będzie dobra. Nawet przy mega pesymistycznym wariancie wycena spółki nie powinna się zmienić, w pozostałych dwóch przypadkach czeka nas spory wzrost kursu.



anty_teresa
PREMIUM
523
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 9 maja 2016 12:17:05 przy kursie: 69,00 zł
@c15d
Coś kolega zbyt optymistczny, nawet w pesymistycznym wariancie...
Ty piszesz, nie o zarobku/zysku, a o przychodach, bo właśnie tak należy traktować cenę półkową pomniejszoną o 30 proc. I to w dodatku o przychodach w maksymalnej cenie, bo bez zniżek na promocje lokalizacje itd.

c15d
3
Dołączył: 2013-07-17
Wpisów: 163
Wysłane: 9 maja 2016 12:28:57 przy kursie: 69,00 zł
Tak, masz racje chodziło mi o przychody. Opierając się na dotychczasowych wynikach spółki (tak "z grubsza" oczywiście) zysk może być dwa razy mniejszy.

Nie uważam że założenie sprzedaży 100k w pełnej cenie jest przesadzone. Myślę że jeśli gra wyjdzie w II kw 2017 roku pierwsze obniżki będą w grudniu. Pamiętajmy że gra ma mieć "bardziej popularną " tematykę i wyjść od razu na wszystkie platformy.

Moim zdanie spółka powinna mocno promować nową grę, na co pozwala jej stan gotówki w kasie.

Przy takim założeniu 700k uważam za realne, choć zysk to oczywiście nie przychód jak niezbyt czytelnie napisałem.

Czy spółka "wrzuca" już koszty Industriala w koszty, czy zacznie to robić w chwili rozpoczęcia sprzedaży? To może zmienić moje wyliczenia;)

Pozdrawiam
Edytowany: 9 maja 2016 12:36

anty_teresa
PREMIUM
523
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 9 maja 2016 12:49:36 przy kursie: 69,00 zł
Zacznie to robić dopiero w momencie rozpoznawania przychodów z tego tytułu poprzez amortyzację. Od jakiegoś czasu 11B kapitalizuje koszty na WNIP, a po rozpoczęciu sprzedaży je amortyzuje.

c15d
3
Dołączył: 2013-07-17
Wpisów: 163
Wysłane: 9 maja 2016 14:01:31 przy kursie: 69,00 zł
Czyli zysk netto obciąży dodatkowo amortyzacja. Tym nie mniej potencjał przychodowy nowego tytułu jest spory. Spółka posiada kilka atutów których do tej pory (przed TWOM) nie miała. Rozpoznawalny brend, większa, bardziej dopracowana gra, dzięki temu wyższa cena ostateczna produktu, odpowiednie środki na promocję i marketing, jednoczesne wydanie tytułu na różne platformy.

Jeśli tylko tytuł chwyci, są przesłanki do dalszego trzymania akcji.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 9 maja 2016 16:40:31 przy kursie: 69,00 zł
c15d napisał(a):
A ja próbowałem ostatnio oszacować sprzedaż Industriala...

Oczywiście to wróżenie z fusów, nie wiemy nawet o czym jest ta gra ale wyszło mi ciekawie.

Założenia zrobiłem następujące:

Cena gry ok 35 USD/EUR (to ma być gra "prawie AAA" jak powiedział rzecznik firmy, więc wydaje mi się że taka cena jest realna).

Rozpatrywałem trzy scenariusze:

1) Bardzo pesymistyczny:

gra zrobi klapę - ma wyjść na raz na wszystkie platformy a więc sprzedaż w ciągu pierwszego roku to 100k (przypominam TWOM wg SteamSpy do dzisiaj tylko na PC sprzedał się w ok 1,1M egzemplarzy).

W tym wypadku zarobek wg moich wyliczeń to ok 10M zł (100k*35USD/EUR*4zł (średnio)= 14M - 30% koszty sprzedaży (prowizje i inne)).

2) Realistyczny - ten przyjmuje do przyszłej wyceny spółki choć uważam że będzie lepiej.

gra sprzeda się w ok 700k kopii (PC i konsole, mobilek nie licze)
W tym wypadku wynik roczny powinien być ok 68M zł (700k*35*4=98M - 30% koszty)

3) Optymistyczny i tutaj można wpisać dowolną liczbę sprzedanych kopii i policzyć.

Przyjąłem wariant 2, ostrożnie, ale liczę i wydaje mi się że będzie więcej niż te 700k o ile gra będzie dobra. Nawet przy mega pesymistycznym wariancie wycena spółki nie powinna się zmienić, w pozostałych dwóch przypadkach czeka nas spory wzrost kursu.


"Nawet dla mnie" to kosmiczny odlot zakładanie już teraz ilości sprzedaży.
A co do szacowania to chyba tylko około 1/3 sprzedało się w pełnej cenie.
Jeśli już przyjmowac to wypadałoby przyjąc co najwyżej połowę tej ceny wyjściowej i od tego odliczy koszty - będzie to bliższe prawdy.
Cho i tak nie uprawnia to do zakładania już teraz poziomów sprzedaży.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Rekinek
0
Dołączył: 2014-12-23
Wpisów: 652
Wysłane: 9 maja 2016 18:07:15 przy kursie: 69,00 zł
Tak liczmy już zyski z gry której nikt nie widziałblackeye To jakieś żarty? Teraz to możemy się zastanawiać jak raporty będą się miały do rekomendacji i jak na to zareaguje rynek. Ktoś próbuje powstrzymać gwałtowne spadki i skupuje z rynku ile się da, ale ta tama ma coraz więcej dziur i zaczyna przeciekaćpuke_l

c15d
3
Dołączył: 2013-07-17
Wpisów: 163
Wysłane: 9 maja 2016 18:35:47 przy kursie: 69,00 zł
A od razu "kosmiczny odlot"? Pod co teraz szacować wycenę spółki (przyszłą)? TWOM się już nie liczy tak naprawdę, może jeszcze da zarobić w tym roku ale to już temat zamknięty. GR radzi sobie bardzo słabo, część publishing również bez fajerwerków. Liczy się tylko Industrial w tej chwili i zastanawiam się na ile spółka posiada KOMPETENCJE i ATUTY aby obronić obecną kapitalizację.

Po trailerze TWOM-a tez niewielu potrafiło oszacować sukces. Mówiło się nawet o "grzebaniu w śmieciach". Duże znaczenie ma tez renoma studia i reklama. I to na chwilę obecna próbuje oszacować. Gdyby np. Rockstar zapowiedział teraz GTA VI i mocno go promował to sprzeda się czy nie? Moim zdaniem pewna ilość sprzeda się na pniu niezależnie od jakości samej gry.

Oczywiście AntyTeresa ma rację, 100K to za mało by utrzymać kapitalizację. Bardziej realne jest ok 250k-300k w pełnej cenie.

Niezależnie o czym będzie gra i jakiej jakości szukam atutów spółki które pomogą zwiększyć kapitalizację. Kiedy to robić? Po premierze i pokazaniu rankingu sprzedaży na Steamie? Raczej będzie za późno.

Zresztą na kursie widać małą zmienność ostatnio, co świadczy moim zdaniem o braku zdecydowania.

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 10 maja 2016 13:34:51 przy kursie: 70,00 zł
baks napisał(a):
c15d napisał(a):
A ja próbowałem ostatnio oszacować sprzedaż Industriala...
Kod:
mod: szanuj nasze oczy, nie cytuj w całości postu z tej samej strony

Przyjąłem wariant 2, ostrożnie, ale liczę i wydaje mi się że będzie więcej niż te 700k o ile gra będzie dobra. Nawet przy mega pesymistycznym wariancie wycena spółki nie powinna się zmienić, w pozostałych dwóch przypadkach czeka nas spory wzrost kursu.


"Nawet dla mnie" to kosmiczny odlot zakładanie już teraz ilości sprzedaży.
A co do szacowania to chyba tylko około 1/3 sprzedało się w pełnej cenie.
Jeśli już przyjmowac to wypadałoby przyjąc co najwyżej połowę tej ceny wyjściowej i od tego odliczy koszty - będzie to bliższe prawdy.
Cho i tak nie uprawnia to do zakładania już teraz poziomów sprzedaży.


Biorąc pod uwagę TWoM i wyniki z niecałych 5 qw , to średnia ilość kasy jaka wpłynęła do spółki w postaci przychodu , to ok 50% ceny podstawowej z każdej sztuki. 38 mln PLN przychodów ze sprzedaży 1 mln kopii z średnią cena 10 $ a kurs USDPLN ok 3.8.( to już łącznie z opłatami dystrybucyjnymi dla steama czy IOS i androida).

I teraz własnie najważniejsza kwestia to przewidywanie , trafne przewidywanie tego co może się stać z Industrialem , szanse i ryzyka. To jest istotą giełdy określanie szans i ryzy, bo cały pic polega na tym żeby przewidzieć przyszłość, wiec pisanie że szacowanie sprzedaży jest bez sensu, jest w gruncie rzeczy bezsensem bo zaprzecza istocie giełdy.

Ja póki co wierze nadal zarządzającym jeśli chodzi o procesy wyboru produkcyjnego danej gry i szacowanie potencjalnych poziomów sprzedaży na rynku. Więc jeśli twierdzą ,że potencjał jest większy ,niż TWoM to im w tej kwestii ufam i szacuje że będzie znacząco większy niż 1 mln sprzedanych kopii w 15 miesięcy. Do tego dojda inne dochody z dalszej monetyzacji TWoM ( planszówka ma wyjsć z lutym 2017 roku na rynek), oraz gier z wydawnictwa.
Edytowany: 10 maja 2016 13:48

c15d
3
Dołączył: 2013-07-17
Wpisów: 163
Wysłane: 10 maja 2016 15:12:50 przy kursie: 70,00 zł
Ale dla niektórych przewidywanie co w spółce będzie się działo w przyszłym roku i jak to wpłynie na kapitalizację to "odlot w kosmos". Ciekawe jak zrobić choćby DCF-a nie myśląc o takich rzeczach.
Edytowany: 10 maja 2016 15:13

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 10 maja 2016 16:53:59 przy kursie: 70,00 zł
Kod:
mod: usunięto zbędny cytat

Czym innym jest zakładanie perspektyw rozwoju a co innego snucie fantasmagorii na temat duchów.
Jestem długoterminowym inwestorem i zwolennikiem spółki ale trzymam się realiów. Samam marka nie daje pieniędzy. Gdyby tak było to spółki nie musiałyby nic produkować "tylko zarabiały by na marce".
Nie jest to wcale takie proste.
Trzeba mieć ciekawy pomysł i doskonale go zrealizować a później "już tylko" przekonać do niego rynek.
Że nie jest to takie proste przekonały się już większe firmy.
CDRed dopiero część 3 okazała się hitem.
CIG bo niby gra była świetna klimat zbliżony do Wiedźmina i nawet świetne recenzje .... ale no właśnie coś nie wyszło - każdy może mieć inną teorię - moim zdaniem zbytni pośpiech i nieco za mało doświadczenia aby "dopiąć" sukces.
A także wspomniany już producent GTA ..... może mi piszący o nim powie dlaczego w takim razie GTA IV był totalną porażką ...? Nie ma żadnych gwarancji, że produkt renomowanej firmy (marki) będzie hitem czy tylko zarobi (lub nie) na koszty produkcji.
\nie stawiałem jakiś wygórowanych perspektyw przed TWOM (200tyś) całkowitej sprzedaży - co nie oznacza, że w niego całkiem nie wierzyłem .... ot byłem realistą biorąc pod uwagę klimat wynikający z trailera. Jak widać sama gra "zaskoczyła" i została przyjęta przez rynek lepiej od oczekiwań. Nie ma żadnych podstaw aby móc zakładać sukces jak i porażkę.
Na razie wiemy (domyślamy się) że z pierwotnej wersji Industriala nie zostało prawie nic.
Sukces pozwolił firmie (przeskalować) od nowa zaprojektować grę która jest już właściwie innym produktem. Czy jest to gwarantem sukcesu .... ? NIE !!
Daje jedynie szansę na lepszą sprzedaż co nie daje jeszcze gwarancji na to.
Daje szanse na to, że jeśli gra będzie bardzo dobrze przyjęta to dzięki wielkości może mieć wyraźnie wyższą cenę niż pierwotny projekt. MOŻE także się liczniej sprzedać.
Ja wolę coś konkretniej oceniać gdy zobaczę pierwszy lub drugi trailer. Choć wierzę w sukces ale nie zakładam go z pewnością.
Trzeba być realistą. To, że wierzę w spółkę nie oznacza, że mam pewność, że któraś gra musi być sukcesem.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 10 maja 2016 17:09

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



406 407 408 409 410

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,238 sek.

nvhjfxaf
luiukwdz
lfepexgy
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +77 094,31 zł +385,47% 97 094,31 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
caytazxl
knjsvibc
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat