152 Dołączył: 2011-03-02 Wpisów: 3 436
Wysłane:
18 września 2016 14:08:03
przy kursie: 124,90 zł
Nasunął mi się ciekawy paradoks czytając tą informację. Jak różnie jest postrzegana taka sama informacja w kontekście różnych spółek. Dla producenta gier to niemal synonim taniości (niemalże tandety) są jednak spółki dla których sprzedaż w tej sieci to szansa na duży wzrost przychodów. www.stockwatch.pl/wiadomosci/t...Producent kabanosów negocjuje umowę stałej współpracy z siecią Biedronka. W międzyczasie spółka zrealizuje pierwsze zamówienie. Na wieść o tym akcje zyskują nawet 8 proc. W tym kontekście nie ma za wielkiej wartości dodanej informacja, że od piątku rano TWOM pudełkowe jest po 39,99 w tejże sieci. Dla mnie ciekawostką jest to, że pudełka są jeszcze w sprzedaży. Pozostaje pytanie czy zostały z wcześniejszej wyprzedaży czy Koch tłoczył kolejne. Ma ktoś w tym temacie jakąś wiedzę ? Nie wiem jak w innych punktach ale w "moim sklepie" było kilka pudełek ale już nie ma. Widocznie dla niektórych była to cena atrakcyjna. Więc gra się chyba jeszcze sprzedaje jak widać. Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (: a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 18 września 2016 14:09
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
19 września 2016 19:07:48
przy kursie: 120,00 zł
Mini recka Beat Cop popełniona przez samego TotalBiscuit: Dzięki tej mini recenzji naprawdę wielu ludzi dowie się o Beat Cop. W 3 dni ponad 190 tyś odsłon...
Edytowany: 20 września 2016 10:35
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
22 września 2016 20:34:03
przy kursie: 120,30 zł
Mamy update wersi pre-alpha beat cop - widać zmiany. Więcej się dzieje. Lepiej się biega, a do tego nie ma już radia KKK...jest BS news...
Edytowany: 23 września 2016 09:45
|
|
|
|
0 Dołączył: 2009-05-11 Wpisów: 40
Wysłane:
29 września 2016 14:14:55
przy kursie: 130,00 zł
Akcjonariusze 11 bit sprzedali 4,24 proc. akcji i podpisali sześciomiesięczny lock-up Założyciele i wiodący akcjonariusze 11 bit studios w transakcjach pakietowych sprzedali krajowym instytucjom finansowym 94.130 akcji spółki, stanowiących 4,24 proc. kapitału. Zobowiązali się jednocześnie, że przez sześć miesięcy licząc od 27 września nie będą sprzedawać kolejnych akcji - podała spółka w komunikacie. Sprzedającymi akcje byli: Grzegorz Miechowski, Bartosz Brzostek, Przemysław Marszał i Michał Drozdowski, czyli założyciele i wiodący akcjonariusze 11 bit studios, zasiadający równocześnie w zarządzie. Obecnie kontrolują oni łącznie 522 tys. akcji stanowiących 23,54 proc. kapitału i dających tyle samo głosów na walnym zgromadzeniu. "Kilka dni temu sprzedaliśmy niewielkie pakiety akcji 11 bit studios odpowiadając w ten sposób na popyt zgłaszany przez inwestorów finansowych. Nie zamierzamy, co najmniej w perspektywie najbliższych sześciu miesięcy, pozbywać się kolejnych papierów naszej spółki" - powiedział cytowany w komunikacie Grzegorz Miechowski, prezes 11 bit studios. Dodał, że wypowiada się również w imieniu trzech pozostałych członków zarządu. (PAP) infostrefa.com/infostrefa/pl/w...
|
|
45 Dołączył: 2015-01-03 Wpisów: 859
Wysłane:
29 września 2016 14:18:05
przy kursie: 130,00 zł
www.gpwinfostrefa.pl/GPWIS2/pl...(17-2016)-informacja-o-zobowiazaniu-typu-lock-up-na-akcjach-spolki# Cytat:Zarząd 11 bit studios S.A. (dalej Spółka) informuje, że w dniu 29 września 2016 roku powziął informację, że: Grzegorz Miechowski, Bartosz Brzostek, Przemysław Marszał i Michał Drozdowski (dalej Kluczowi Akcjonariusze Spółki), będący jednocześnie Członkami Zarządu Spółki, zobowiązali się do ograniczenia zbywania posiadanych akcji Spółki (zobowiązanie typu lock-up) przez okres sześciu miesięcy kalendarzowych licząc od dnia 27 września 2016 roku. Na dzień 29 września 2016 roku Kluczowi Akcjonariusze Spółki posiadali łącznie 522 022 akcji Spółki stanowiących 23,54 proc. akcji w kapitale zakładowym Spółki oraz dających 23,54 proc. głosów na Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy Spółki. drugiego linka nie wklejam, bo widać, że sprzedali po ilości akcji w cytacie. To kolejny lock-up, please nie zawracajcie kijem wisły czy to dobrze czy źle, to już było tu na forum.
|
|
0 Dołączył: 2014-11-22 Wpisów: 351
Wysłane:
29 września 2016 14:21:27
przy kursie: 130,00 zł
No i potwierdziło się, że to zarząd po raz trzeci sprzedał kolejne pakiety akcji. Czyli od konferencji w 2015 roku, zarząd sprzedał już niemal 40% swoich akcji. Piękny kontrast z zapewnieniami o wielkim potencjale nowej gry...
Lockup też tylko na 6 miesięcy, więc to pewnie jeszcze nie koniec „konsumpcji owoców sukcesu”.
|
|
52 Dołączył: 2011-07-10 Wpisów: 982
Wysłane:
29 września 2016 15:03:45
przy kursie: 130,00 zł
Ojejku, biedny zarząd po raz kolejny sprzedał za każdym razem po wyższym kursie. Co to będzie za pół roku. Po 200 czy po 300 kupi fundusz od nich? :) No powiedz rockq?
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
29 września 2016 16:12:49
przy kursie: 130,00 zł
rockq napisał(a):No i potwierdziło się, że to zarząd po raz trzeci sprzedał kolejne pakiety akcji. Czyli od konferencji w 2015 roku, zarząd sprzedał już niemal 40% swoich akcji. Piękny kontrast z zapewnieniami o wielkim potencjale nowej gry...
Lockup też tylko na 6 miesięcy, więc to pewnie jeszcze nie koniec „konsumpcji owoców sukcesu”.
Generalnie to jestem takiego samego zdania jak vladinho, że nie ma sensu powtarzać argumentów z przeszłości. Ale, że Cię rockq lubię  to jednak napiszę, bo jeszcze ktoś weźmie to co piszesz na poważnie, jak kiedyś Anty-Teresa. Sprzedaż akcji przez osoby wchodzące w skład zarządów spółek to dość powszechne zjawisko. Sprzedawali członkowie zarządu 11-Bit,sprzedawali też ci z CDRed, a nawet ci z Apple... Czy miało to wpływ na kurs i jaki - można sobie sprawdzić. Sprzedaż akcji przez zarząd nie musi oznaczać, że zarządzający nie mają wiary w to co robią. Szczególnie jak sprzedają gremialnie... Ludzie chcą korzystać z owoców swojej ciężkiej pracy - mają rodziny, potrzeby, plany. Nie ma się co dziwić, że jeśli pojawia się okazja - w postaci konkretnej propozycji ze strony zainteresowanych ich akcjami poważnych inwestorów, to korzystają. To jest korzystne i dla nich i dla samej spółki - bo nie muszą walić w rynek, zaniżając kurs i zmniejszając zaufanie inwestorów do spółki. Do tego w przypadku 11-Bit nie sposób zapomnieć o emisji motywacyjnej, która przecież jest już zaplanowana i dzięki której zarządzający swoje pakiety akcji w większej części odzyskają. Dla mnie ta sprzedaż ma jednoznacznie pozytywny wydźwięk - znaleźli się inwestorzy, którzy kupili duże pakiety akcji, płacą za akcję o ile mnie pamięć nie myli co najmniej 112,50 zł. Zresztą reakcja rynku jednoznacznie wskazuje co inwestorzy myślą o Twoich obawach....
|
|
152 Dołączył: 2011-03-02 Wpisów: 3 436
Wysłane:
29 września 2016 16:43:28
przy kursie: 130,00 zł
rockq napisał(a):No i potwierdziło się, że to zarząd po raz trzeci sprzedał kolejne pakiety akcji. Czyli od konferencji w 2015 roku, zarząd sprzedał już niemal 40% swoich akcji. Piękny kontrast z zapewnieniami o wielkim potencjale nowej gry...
Lockup też tylko na 6 miesięcy, więc to pewnie jeszcze nie koniec „konsumpcji owoców sukcesu”.
Sądziłem, że masz większe doświadczenie ale najwyraźniej nie rozumiesz, że jeśli kupują inwestorzy instytucjonalni to może być tak jak na CDP. Wtedy kupowali w przedziale 9-15zł .... a gdzie jest dziś kurs tej spółki. To, że sprzedali nic nie znaczy a na pewno nie to, że nie wierzą. Jeśli masz wątpliwości to poczytaj raporty ile zarabia Zarząd co kwartał. Poczytaj także jakie premie dostali za sukces TWOM. Do tego Zarząd obejmie sporą część za 100tyś emisji motywacyjnej. Teraz przelicz sobie ile dostaną premii jeśli gra sprzeda się tylko w ilość zbliżonej do TWOM przy wyższej o 50% cenie. Jeśli będzie sukces jaki zapowiadają to będzie kilka kolejnych gier z tej serii. Nie będę już więcej wymieniał bo i po co. Jeśli nie chcesz zrozumieć to i tak próżna praca. Przy sukcesie gry zarówno premie jak i pensje Zarządu pójdą jeszcze w górę. Więc tak na prawdę potrzebny im tylko pakiet kontrolny nad spółką. Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (: a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 29 września 2016 16:44
|
|
0 Dołączył: 2015-06-06 Wpisów: 650
Wysłane:
29 września 2016 19:37:32
przy kursie: 130,00 zł
rockq napisał(a):No i potwierdziło się, że to zarząd po raz trzeci sprzedał kolejne pakiety akcji. Czyli od konferencji w 2015 roku, zarząd sprzedał już niemal 40% swoich akcji. Piękny kontrast z zapewnieniami o wielkim potencjale nowej gry...
Lockup też tylko na 6 miesięcy, więc to pewnie jeszcze nie koniec „konsumpcji owoców sukcesu”.
Jeśli dzięki temu , będzie kolejne szczytowanie kursu, a patrząc jak po tych pakietach obroty przy dużych wzrostach kursowych rosły na rynku, to JA jestem ZA. P.S Nie obrażę się też jeśli za kilka miechów , powtórzą akcje po 200-250 PLN.  P.S. 2. Spójrz na to tak: może mają taki układ żeby z grubasami podzielić się akcjami, aby tamci tez mieli radochę z rozwoju spółki. Bo wbrew pozorom wcale nie jest łatwo na rynku o dobrą i w dodatku jeszcze perspektywiczną spółkę , szczególnie że wiele ryzyk czeka na horyzoncie w skali GLOBAL.
Edytowany: 29 września 2016 19:45
|
|
|
|
45 Dołączył: 2015-01-03 Wpisów: 859
Wysłane:
29 września 2016 22:16:29
przy kursie: 130,00 zł
jurror napisał(a):P.S. 2. Spójrz na to tak: może mają taki układ żeby z grubasami podzielić się akcjami, aby tamci tez mieli radochę z rozwoju spółki. ryzyko to jest ryzyko, sam musisz sobie obliczyć prawdopodobieństwo, bo takie działania różnie na różnych spółkach kończyły się. Tutaj patrząc na okoliczności (ewidentny trend na spółkach growych) z dużym prawdopodobieństwem masz rację. jurror napisał(a): Bo wbrew pozorom wcale nie jest łatwo na rynku o dobrą i w dodatku jeszcze perspektywiczną spółkę , szczególnie że wiele ryzyk czeka na horyzoncie w skali GLOBAL.
to zależy od punktu widzenia - wystarczy popatrzeć na debiut ifun4all (prawie +100%), albo dzisiejszy qubicGames (prawie +30%). Każdy (w szczególności "grubas"), może mieć inną definicję perspektywiczności, bo dla niektórych sama premiera jakiejkolwiek gry może być perspektywą zarobku, a to czy gra odniesie sukces może być drugorzędne. Moim prywatnym zdaniem niektóre fundusze bawią się w losowe inwestycje w spółki growe. Czy rzeczywiście wszyscy odróżniają dobrą spółkę od "dobrej inwestycji w trend" to możemy dowiedzieć się przy okazji premiery BeatCopa. ps. przypomnę, że posiadam akcje 11bit i moja zbieżność z oceną Jurrora może nie być neutralna.
|
|
130 Dołączył: 2009-01-29 Wpisów: 998
Wysłane:
30 września 2016 11:55:33
przy kursie: 129,00 zł
A dla mnie pozytywny wniosek na przyszłość jest taki, że nawet insiderom nie udaje się sprzedać na szczycie ;) Czytaliście? 13 Questions For 11 Bit Studios' Maciej SuleckiCytat:That being said, we develop constantly, almost every month we hire another person to our team. Cytat:The part of our team that is now working on Frostpunk is much bigger than the entire team that worked on This War of Mine. As a result, the game is going to be much bigger too. I cannot say a lot about the story. Only that the players, faced with the reality of the frozen world, will have to face many dangers in a steampunk setting. This is going to be a tale about change and the adaptation of people within the society.
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
2 października 2016 01:25:29
przy kursie: 129,00 zł
Kolejna recenzja Beat Cop: Cytat:I never thought in my wildest fantasy that I would ever get to play a game that´s like a mix of “Lethal Weapon”, “Police Quest“, “Miami Vice” and “Mad Bull 34”. Well, I´m glad that Pixel Crow proved me wrong with their adventure/cop simulator game “Beat Cop, because the game is all of that and more. So please allow me to explain to you why “Beat Cop” is such an awesome game. thegg.net/previews/beat-cop-pc...
|
|
166 Dołączył: 2016-01-17 Wpisów: 1 141
Wysłane:
5 października 2016 13:46:45
przy kursie: 124,15 zł
Tymczasem miła informacja o transferze i powstaniu drugiego zespołu produkcyjnego :)
Artur Ganszyniec dołącza do 11 bit studios
Zarząd 11 bit studios zdecydował o stworzeniu drugiego zespołu deweloperskiego, który będzie odpowiadał za produkcję kolejnej, po zapowiedzianym już „Frostpunku”, gry. Na czele nowego zespołu stanął Artur Ganszyniec, który w przeszłości pracował m.in. w CD Projekt Red. Był scenarzystą „Wiedźmina” i współtwórcą „Wiedźmina 2”. Przez ostatnie kilka lat Artur Ganszyniec, który dodatkowo uczy projektowania gier na Politechnice Łódzkiej, związany był z AT Games, liczącym się producentem gier mobilnych z Warszawy. Projektował m.in. mobilne hity z serii „Puzzle Craft” i „Another Case Solved”. - Bardzo cieszę się, że dołączyłem do drużyny 11 bit studios. Możliwość stworzenia tytułu, który będzie następcą kultowego „This War of Mine” i bardzo dobrze zapowiadającego się „Frostpunka” to dla mnie bardzo duże wyzwanie zawodowe – mówi Ganszyniec. Zespół, którym kieruje, na razie niewielki, będzie stopniowo rozbudowywany o osoby rekrutowane z zewnętrz a także zasilany przez pracowników 11 bit studios, którzy aktualnie pracują jeszcze nad rozwojem i utrzymaniem „This War of Mine”.
- Chcemy, żeby docelowo nowy zespół liczył kilkadziesiąt osób, czyli był tak samo liczny, jak zespół zaangażowany obecnie przy „Frostpunku” – oznajmia Grzegorz Miechowski, Prezes Zarządu 11 bit studios. Nie zdradza żadnych szczegółów nowej produkcji.
W ocenie Miechowskiego stworzenie kolejnego zespołu deweloperskiego pozwoli Spółce produkować równolegle dwa duże tytuły. – Nasza średnioterminowa strategia zakłada, że co kilka kwartałów, najlepiej każdego roku, będziemy wypuszczać na rynek własną produkcję. Do tego trzeba doliczyć tytuły zewnętrzne wydawane w ramach 11 bit publishing. W tym obszarze chcemy mieć co najmniej jedną premierę na kwartał – oznajmia Miechowski.
|
|
115 Dołączył: 2010-01-27 Wpisów: 1 082
Wysłane:
6 października 2016 00:02:43
przy kursie: 124,15 zł
Fajnie się to wszystko zapowiada. Tymczasem premiera Beat Cop coraz bliżej, w związku z czym niemal codziennie pojawiają się nowe recenzje. Cytat:Obecnie Beat Cop przekonał mnie, że warto będzie siąść do niego po premierze. Co więcej, przekonał mnie również do tego, żeby…i Was przekonać. Gra nie będzie wcale taka droga, możecie już teraz zakupić ją w przedsprzedaży i moim skromnym zdaniem się nie zawiedziecie. gamerweb.pl/2016/10/05/beat-co...Kolejna od Constantly Calibrating: Warto zwrócić uwagę jak zachwyceni są recenzenci tym, że wraz z dostępem do demo i tzw. press kit jeden z nich otrzymał też ścieżkę dźwiękową na kasecie - "It's like the best freakin press kit that I've seen in my entire life." Kolejny świetny ruch marketingowy ze strony załogi z 11-Bit
Edytowany: 6 października 2016 15:40
|
|
PREMIUM
12 Dołączył: 2012-10-10 Wpisów: 486
Wysłane:
7 października 2016 16:52:25
przy kursie: 124,40 zł
Rif napisał(a):Tymczasem miła informacja o transferze i powstaniu drugiego zespołu produkcyjnego :)
Artur Ganszyniec dołącza do 11 bit studios
Duże nazwisko w świecie polskiego RPG. Poza dokonaniami z notki prasowej jest również autorem polskiego systemu RPG Wolsung osadzonego w kliemacie steampunk. A to znaczy, że ten transfer bardzo dobrze wpisuje się w linię produktów rozpoczętą Frost Punkiem.
|
|
152 Dołączył: 2011-03-02 Wpisów: 3 436
Wysłane:
7 października 2016 23:18:29
przy kursie: 124,40 zł
@Deogracias Widziałem i czytałem tą informację ale w pierwszej chwili nie skojarzyłem tak dużej zbieżności. Wolsung ma faktycznie sporo wspólnego ... Wikingowie jak by nie było mieli sporo wspólnego z terenami na północy i Arktyką... jak widać jest tu więcej wspólnego niż widać było na pierwszy rzut oka. W pierwszej chwili oczekiwałem tworzenia nowej linii produktów. Wygląda jednak, że drugi zespół będzie pracował nad kontynuacją Frostpunka a właściwie nad nieco inną formułą następnej gry z tej serii. Może oczywiście to być przypadkowa zbieżność - fakty poznamy chyba najwcześniej za rok - lecz za dużo tutaj zbieżności jak dla mnie. Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (: a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
|
|
0 Dołączył: 2010-09-09 Wpisów: 9
Wysłane:
13 października 2016 15:05:56
przy kursie: 119,45 zł
Zmiana terminu premiery gry „Beat Cop” Cytat:Zarząd 11 bit studios SA (...) informuje, że podjął decyzję o przesunięciu daty premiery gry "Beat Cop” na I kwartał 2017 roku. 11 bit studios jest wydawcą tej gry. Jej producentem jest warszawskie studio Pixel Crow. Powodem podjęcia decyzji o przesunięciu premiery „Beat Copa” jest chęć dopracowania gry, zarówno od strony artystycznej jak i technologicznej, co zwiększy jej potencjał komercyjny i sprzedażowy.
www.stockwatch.pl/komunikaty-s...Kod:MOD: Proszę dodawać link do źródła No to Frostpunk na pewno będzie pod koniec 2017 jeżeli dotrzymają i tego terminu.
Edytowany: 13 października 2016 15:29
|
|
45 Dołączył: 2015-01-03 Wpisów: 859
Wysłane:
13 października 2016 15:19:52
przy kursie: 119,45 zł
nie powinno to mieć wpływu na Frostpunk'a, to są niezależne tytuły - Beat Cop przygotowuje studio Pixel Crow, a 11Bit jest tylko ich wydawcą, 11bit nie angażują swoich programistów do pracy przy tym tytule.
|
|
166 Dołączył: 2016-01-17 Wpisów: 1 141
Wysłane:
13 października 2016 20:48:44
przy kursie: 119,45 zł
Przesunięcie jednej gry musi mieć wpływ na premiery pozostałych. Przecież żaden wydawca nie wypuści trzech gier w ciągu trzech miesięcy. Twórcy Beat Copa napisali o premierze na wiosnę, zatem koniec marca najszybciej. Do tego jest Tower 57, który miał być na przełomie roku, ale wątpię, by ukazał się szybciej niż BC. Zatem najprędzej przełom Q1/Q2. I Frostpunk niby Q2, ale już od pewnego czasu wspominają, że np. jeśli by były drobne opóźnienia, to lepiej przesunąć premierę na sezon powakacyjny. Zakładam, że ukaże się na jesieni. Zatem za ponad rok. Trzy lata po TWOM!
Na forum spółki pytałem jak to możliwe, że recenzenci na YT stale pokazują Beat Copa wersję pre-alpha, a gra niby miała mieć wkrótce premierę. Przecież nawet nie weszła w fazę beta! Odpowiedź sprzed dwóch tygodni zakładała konsekwentnie premierę w tym roku. I nagle zorientowali się, że potrzeba jeszcze co najmniej pięciu miesięcy, żeby kod trzymał się kupy?
Wszystko co miało ukazać się w tym roku, zostało przesunięte na rok kolejny. Frostpunk (wcześniej znany pod kodową nazwą Industrial) najprawdopodobniej ukaże się 1,5 roku względem pierwotnych założeń. Jak na tego rozmiaru gry, to proces produkcyjny jest kosmicznie długi. W związku z tym, co z jakimikolwiek nowymi grami z wydawnictwa?
Czy ta spółka zacznie znów wydawać gry? Od dwóch lat nie pokazano nic swojego. Nawet fragmentu nowej gry. Nawet jednego screenshota. Jak na producenta Indie, to delikatnie mówiąc szału nie robią.
|
|