PARTNER SERWISU
hpjadevv
496 497 498 499 500
andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 10 listopada 2017 13:49:48 przy kursie: 166,90 zł
Czytałem też właśnie, że Telltale zwolniło właśnie 1/4 załogi (link).

Cytat:
(...) słowa Pete’a Hawleya, czyli CEO studia: W ciągu ostatnich lat nasza branża zmieniała się w znaczącym stopniu. Rzeczywistość tego środowiska wymaga, byśmy ewoluowali, co oznacza reorganizację studia i skupienie się na tworzeniu mniejszej liczby gier – ale za to lepszych – za pomocą mniejszego zespołu.






Jestem na Twitterze

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 10 listopada 2017 14:10:12 przy kursie: 166,90 zł
A wracając do głównego wątku...

Jesteśmy zgodni, że sukcesu/porażki gry nie da się przewidzieć. To oczywiste i dyskusje będą jałowe. Nawet sama spółka nie zakładała przecież aż takiej skali sukcesu TWOM, więc teraz nie może być inaczej, choć za pewne oczekiwania można uznać to, co wynika z zapisów programu motywacyjnego.

Ale może w takim razie udałoby się nam tu zastanowić i wymienić poglądy, jakie czynniki mogą wpłynąć pozytywnie, a jakie negatywnie na powodzenie FP lub jego brak. Chociażby poprzez odniesienie do TWOM.

Wg mnie (kolejność przypadkowa, różne kategorie, do dyskusji i uporządkowania):

PLUSY

+ wysoka jakość gry (znak rozpoznawczy studia, można założyć, że to reguła);
+ uwzględnienie aspektu meaningful entertainment i podejmowania niełatwych decyzji (jak wyżej);
+ bardziej rozbudowana rozgrywka/grafika;
+ gatunek gry: połącznie survivalu z popularnym gatunkiem city builder;
+ bardzo dobry wizerunek 11bit wśród graczy;
+ większa rozpoznawalność medialna studia
+ większa baza fanów po TWOM
+ trailery na poziomie światowym (Platige Image)
+ większe zainteresowanie grą przed debiutem
+ pierwsze pozytywne wrażenia graczy i mediów branżowych
+ większe nakłady na marketing (+ doświadczenia z monetyzacji TWOM)
+ uwzględnienie już na starcie rynku chińskiego

MINUSY - tu łatwiej mi bardziej opisowo.

- Tematyka FP wydaje się mniej rewolucyjna i odkrywcza niż w przypadku TWOM (odwrócenie perspektywy w grach o wojnie!). Pomysł był genialny w swojej prostocie. Tu nie ma tego efektu zaskoczenia.

- Wojna i los cywili to wątek bardziej uniwersalny niż walka społeczeństwa z mrozem. TWOM zainteresowały się nie tylko media growe. Czy o FP napisze Time?

- FP wydaje mi się bardziej niż TWOM grą (rozbudowaną i skomplikowaną) niż przeżyciem/doświadczeniem. Czy w tym kontekście FP nie ma mniejszego potencjału wśród graczy casualowych?

- TWOM miało proste, ale mocne pacyfistyczne przesłanie. FP też je ma, ale nie da się jego wyjaśnić jednym krótkim zapadającym w pamięć zdaniem: "Na wojnie nie każdy jest żołnierzem".

- Przy FP mam pewne obawy, czy aspekty techniczne nie przesłonią warstwy emocjonalnej. W TWOM mieliśmy kilku indywidualnych bohaterów, we FP będziemy mieć społeczność. Choć z recenzji gry wynika, że ten aspekt wzięto pod uwagę i we FP też można będzie śledzić losy poszczególnych obywateli i się z nimi zżyć, a tym samym decyzje będą trudniejsze.

Zapraszam do dyskusji. Chętnie poczytam komentarze graczy, dotyczące np. technicznych aspektów grafiki, mechaniki rozgrywki itp.


Jestem na Twitterze

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 13 listopada 2017 12:19:05 przy kursie: 168,60 zł
Przy okazji dziwnej nagonki na CDProjekt kolega z forum wspomniał w tamtejszym temacie o transferze Tomasza Kozery do 11bit. Od września pracuje i nie przypominam sobie, by ten transfer był komentowany, a to przecież osoba, która ma bardzo mocno porfolio.
pl.linkedin.com/in/tomasz-koze...


Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 13 listopada 2017 14:13:25 przy kursie: 168,60 zł
W odniesieniu do powyższego dostałem info na spółce, które wskazuje, że produkcja przyszłych gier nabierze dynamiki i nie będzie prawdopodobnie już takich przestojów mocy roboczych jak to miało miejsce po premierze TWOM.

Dzień dobry

Tomek Kozera stoi na czele niewielkiego, kilkuosobowego zespołu (rekrutacja wciąż trwa), który zajmuje się za testowaniem i weryfikowaniem (również od strony technologicznej) koncepcji gier, które chcielibyśmy produkować w kolejnych okresach. Już od kilku kwartałów sygnalizowaliśmy, że chcemy mieć taki zespół, który działa niezależnie od innych zespołów/komórek i w sposób ciągły sprawdza, czy pomysły na kolejne gry, których mamy całą masę, można przekuć na ciekawą grę komputerową. Dzięki temu po zakończeniu produkcji gry, np. "Frostpunka", będziemy mogli od razu "brać na tapetę" kolejny temat a nie tracić czas na przeglądanie scenariuszy i analizowanie/badanie, czy da się z nich zrobić kolejny hit. To znakomicie skróci cykl produkcyjny gier, który w naszym przypadku nie należy do najkrótszych"



Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 13 listopada 2017 20:46:18 przy kursie: 168,60 zł
To już wiemy, że DLC będzie płatne. Ciekawe tylko czym dokładnie będzie.
This War of Mine: Stories

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 14 listopada 2017 00:19:29 przy kursie: 168,60 zł
Pierwsza recenzja Tower 57 - od Hadcore gamer 4/5. thumbright

Cytat:

It’s a terrific action game worth checking out for retro game enthusiasts (and everyone else, for that matter) and one you’ll be coming back to…even if it’s just because you stormed away for a moment after a mistimed rocket launcher blast killed you right before the boss and sent you back to square one.
www.hardcoregamer.com/2017/11/...

mori
0
Dołączył: 2015-03-13
Wpisów: 127
Wysłane: 14 listopada 2017 04:47:49 przy kursie: 168,60 zł
@andy, dobra, kompleksowa analiza, zgodzilym sie w wiekoszosci punktow thumbright
nie przekladalbym jednoznacznie bazy graczy TWOMa na inne produkcje 11b - wielu graczy kupilo, jak sam zauwazyles, gre z uwagi na tematyke i szum medialny - ta grupe malo obchodzi kto gre wyprodukowal/wydal. Szczegolnie, ze to nie bedzie TWOM 2. Rynku chinskiego bym nie przecenial, tutaj to loteria i nalezy pamietac, ze cena w chinach to ~50% ceny usd/eur w zaleznosci od deva. Ale volume robi swoje. Zgodze sie tez, ze gier podobnych troche juz bylo, ale to nie wyrokuje o sukcesie, lub jego braku. Pojawiaja sie gry, ktore sa wtorne i jeden aspekt potrafi zadecydowac o sukcesie, a sa tez gry innowacyjne i nie chwytaja :)

Bawi mnie tez brak jednoznacznego podejscia to wypowiedzi jutuberow/branzy po demach. Jak jest fajnie to leca linki, ''łał, hit, patrzcie, podniecaja sie'', jak jest srednio to''eee to tylko demo, niedopracowane, nie ma co oceniac na podstawie tego'' (a czasem sa to komentarze do tego samego hahaha). Prawda zazwyczaj lezy gdzies po srodku. Streamerzy z twitcha nie beda jechali po wersjach probnych jezeli nie sa totalnie skopane, bo kolejnych nie dostana...

Zbliza sie DLC do TWOM(bądz nawet 2 -
https://steamdb.info/app/282070/dlc/ - chyba, ze bedzie blokada regionalna i ruscy beda wyroznieni).

Od dzisiaj sa tez zlotoweczki na steam, twom potraktowany delikatnie lepiej wzgledem eur, usd tak sobie. Za to beat cop sporo taniej (przynajmniej na chwile obecna), ale w tym przypadku to nie ma wielkiego znaczenia :P

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 14 listopada 2017 09:53:00 przy kursie: 169,00 zł
@mori - Przyznaję, że nie widziałem średnich opisów wrażeń z dema Frostpunka i komentarzy w stylu : "jak jest srednio to''eee to tylko demo, niedopracowane, nie ma co oceniac na podstawie tego'' (a czasem są to komentarze do tego samego hahaha).

Możesz pokazać?

Rekinek
0
Dołączył: 2014-12-23
Wpisów: 652
Wysłane: 14 listopada 2017 10:36:28 przy kursie: 169,00 zł
Rif, co on może pokazać? No chyba że sam napisze takie rekopuke_l

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 14 listopada 2017 11:14:08 przy kursie: 169,00 zł
Czekamy na szczegóły, które pewnie pojawią się za kilka godzin. DLC płatne, ale czym to będzie?


kliknij, aby powiększyć


mori
0
Dołączył: 2015-03-13
Wpisów: 127
Wysłane: 14 listopada 2017 11:17:58 przy kursie: 169,00 zł
huh, czytamy ze zrozumieniem. Post o demach byl w oddzielnym akapicie i odnosil sie do reakcji na na dema forach (w tym na SW). Nie tylko FP i nie tylko 11b. Ale jesli dobrze sobie przypominam, ty Rekinek sam watpiles w jakosc FP po pokazaniu tego dema/poradnika na podstawie dema. Myle sie? A potem komentarze, to tylko demo, gra bedzie lepsza i lawina filmikow oh ah. Nie bede sie przekopywal przez 500 stron, zeby to wyszukiwac (mozecie mi pokazac streamerow jadacych po wersjach prasowych? kto, moze poza creme de la creme , moze sobie na to pozwolic? :D).

Pisalem wczesniej - zycze Bitom jak najlepiej, ale klapki na oczach i selektywne wybieranie 'faktow' to nie tutaj. Chcecie sie bawic w kolko wzajemnej adoracji, pozornie sie spierajac, prosze bardzo.
over and out.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 14 listopada 2017 11:23:41 przy kursie: 169,00 zł
Oby nie wyszło wielkie nic... jaki to problem napisać reko na jakimś blogu ..
Ale w temacie DLC byłoby fajnie gdyby były 2 sztuki.
Ciekawe czy powrót na dość wysokie miejsce TWOM jest związany z jakimiś dyskusjami na forach ?
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 14 listopada 2017 11:36:10 przy kursie: 169,00 zł
Na pierwszej stronie TWOM (-80%), na drugiej Beat Cop (-60%) na ósmej w pełnej cenie TWOM: TLO.
Za moment DLC i pojutrze Tower 57.
Wyniki za IV kwartał jakoś podciągną cały rok.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 14 listopada 2017 12:00:52 przy kursie: 169,00 zł
Dla mnie komiczne jest to, że na polskim Steam BC dramatycznie "leje" nawet Snipera (obie w promocjach).
BC w połowie 1 strony SGW3 w połowie 3 strony. A TWOM wygrywa z SGW3 i na lokal i na global .... to jakby inny rząd wielkości kosztów...
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 14 listopada 2017 12:09:15 przy kursie: 169,00 zł
I już wszystko wiadomo. Ciekawe jak się przyjmie u graczy :)

11 bit studios S.A. rozwija grę „This War of Mine”
„This War of Mine:Stories” to seria nowych, płatnych dodatków (DLC) do gry „This War of
Mine”, którą wyda 11 bit studios S.A. Pierwszy dodatek – „Father’s Promise”, trafił do
sprzedaży 14 listopada.
W trzecią rocznicę premiery gry „This War of Mine” 11 bit studios S.A. wypuściło pierwszy z
dodatków z serii „This War of Mine: Stories”. Scenariusz do DLC o tytule „Father’s Promise”
powstał na bazie słuchowiska napisanego przez znanego polskiego autora, Łukasza
Orbitowskiego. Dodatek jest do nabycia za pośrednictwem platform: Steam, GOG.com, Humble
Store i Chrono.gg. Kosztuje 1,99 USD/EUR bądź 6,99 PLN. Fani mogą jednak od razu nabyć dwa
kolejne DLC z serii „This War of Mine: Stories”, które ukażą się w 2018 roku. Zapłacą wówczas,
za tzw. Season Pass, 4,99 USD/EUR lub 16,99 PLN.
- Dodatek „Father's Promise” to oryginalna historia, której akcja rozgrywa się w świecie „This
War of Mine”. Opowiada o losach rodziny, która z całych sił stara się zachować resztki
człowieczeństwa w czasach rozpaczy i okrucieństwa – mówi Grzegorz Miechowski, Prezes 11 bit
studios S.A. Bohaterem DLC jest Adam, który próbuje uchronić córkę przed koszmarem wojny i
uciec z oblężonego miasta. Gracz podąża ich śladem i poznaje historię o miłości, nienawiści i
stracie – emocjach, które odczuwamy w najmroczniejszych chwilach. Rozgrywka zawiera nowe
oraz zrekonstruowane i odnowione lokacje. Wyróżnia się też całkowicie nową mechaniką, w tym
systemem dialogów.
Prezes deklaruje, że kolejne epizody z serii „This War of Mine: Stories” będą opowiadały
zupełnie inne historie niż „Father's Promise”. – Jeśli nasz pomysł na dalszy rozwój gry „This War
of Mine” spodoba się graczom jesteśmy otwarci, żeby tworzyć kolejne dodatki – oświadcza
Miechowski. W jego ocenie premiera „Father's Promise” oraz kolejnych DLC z serii „This War of
Mine: Stories” powinna podtrzymać monetyzację „TWoM” w kolejnych okresach. Przypomina, że
łączne wpływy ze sprzedaży tej gry przekroczyły już (od premiery) 70 mln PLN. Koszt produkcji
„TWoM” (wersji na PC) wyniósł tymczasem ok. 2 mln PLN.
Trailer „Father's Promise” jest dostępny pod adresem: https://youtu.be/ORQCI1JrERk

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 14 listopada 2017 19:37:41 przy kursie: 169,00 zł
Kolejna dobra recka Tower 57 - 83/100.

Cytat:


Tower 57 überzeugt mit einer großartigen 16-Bit-Pixelgrafik und sehr viel Liebe zum Detail. Jedes einzelne Pixel scheint auf den Punkt genau platziert worden zu sein. Allgemein versprüht der Twin-Stick-Shooter nicht nur optisch, sondern auch bezüglich des harten Schwierigkeitsgrades ein Retro-Feeling. Wer die Herausforderung sucht und nicht schnell frustriert ist, der wird mit Freuden die Zähne zusammenbeißen und den harten Aufstieg zur Spitze des Tower 57 wagen.

www.gameplane.de/review-tower-...

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 14 listopada 2017 20:22:53 przy kursie: 169,00 zł
Rożne spojrzenia na wykres...

Analitycy ING widzą od kwietnia 2017 trend spatkowy: "...Na notowaniach spółki od kwietnia br. zarysowuje się kanał spadkowy, który stanowi korektę wcześniejszych silnych wzrostów..."

Podczas gdy Analitycy Stockwatch (analiza Krewy z 1 września 2017) widza trend boczny: "...Jak widać, kurs akcji od wielu miesięcy porusza się w trendzie bocznym. Strefa największego zagęszczenia cen to 172-198 zł..."

można prosić o krotki komentarz?

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 14 listopada 2017 20:47:36 przy kursie: 169,00 zł
co prawda pytanie nie do mnie, ale mogę się domyślać, że to wpływ pozytywnego contentu bijącego z tego forum -mimo wszystko wpływa na taką ocenę spółki :D, Ci z ING tu nie zaglądają po prostu.

Taki głupi żarcik hello1
Ale w każdym głupim żarciku jest coś prawdziwego Angel

ps. a na poważnie to analiza techniczna nigdy nie jest jednoznaczna, każdy analityk widzi coś innego, przy czym porównujesz analizę Krewy z września, a jeśli dobrze kojarzę, to w tym linku jest aktualna sprzed kilku dni:
www.stockwatch.pl/wiadomosci/c...
i tu też wyrysowany jest kanał spadkowy od sierpnia znajdujący się w dużym kanale bocznym.

Natomiast jak ING wyrysowali ten kanał spadkowy od kwietnia to nie wiem, w analizie technicznej kanały albo rysuje się po maksimach/minimach z dni, albo kursie zamknięcia. Nie miesza się tych dwóch podejść.

Edytowany: 14 listopada 2017 21:06

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 14 listopada 2017 22:08:39 przy kursie: 169,00 zł
Jeszcze jedna recka Tower 57 - tym razem 6/10 (good). Co ciekawe w tej recenzji, w przeciwieństwie do recenzji poprzednio przeze mnie wklejonych, uznano grę za łatwą.

Cytat:


Tower 57 is altogether a solid game. It doesn't quite deliver twin-stick gameplay on par with its presentation, but it's still pretty enjoyable. The variety of weapons is nice, and the scenarios presented in each stage make good use of them. It's also great to a visit a world that's so lovingly crafted. The sprite work and animations are very well done. If time permits, gamers should strive to fit at least two playthroughs into their busy schedule, just to see everything.
www.cubed3.com/review/4363/1/t...





GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 14 listopada 2017 22:19:02 przy kursie: 169,00 zł
vladinho napisał(a):

ps. a na poważnie to analiza techniczna nigdy nie jest jednoznaczna, każdy analityk widzi coś innego, przy czym porównujesz analizę Krewy z września, a jeśli dobrze kojarzę, to w tym linku jest aktualna sprzed kilku dni:


Mi chodzi o okres kwiecień-wrzesień 2017r

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11bit



496 497 498 499 500

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,375 sek.

wwpriuad
dczttlen
mpmbbcsa
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
dkjrcwjp
mdworyxb
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat