Frey napisał(a):Mobilny FP zadebiutował - póki co early access
jedynie w USA, UK i na Filipinach.
Już ponad 10k pobrań na samym andku i oceny 4.4 - więc jak na wczesny dostęp to jest nieźle (...)
Biorąc pod uwagę, że:
- USA to Top3 największych rynków, jeśli chodzi o mobile gaming (dane wywiadowni mówią o ok. 200 mln użytkowników deklarujących regularne korzystanie z gier mobilnych) oraz Top1-2 (w zależności od przyjętej metodologii), jeśli chodzi o wpływu z mikropłatności w grach mobilnych
- produkt jest darmowy - nie ma tu żadnej bariery wejścia czy ryzyka dla użytkowników, żeby grę pobrać
- produkt jest darmowy, a to w jest zawsze uczciwa cena i ciężko więc tu o wystawianie niskich ocen
- marka graczom jest już znana od dawna i ma zbudowaną rozpoznawalność na rynku użytkowników innych platform. Media branzowe też o niej informowały.
- posiada duże i aktywne community (topka w steam wishlist dla FP2, o której co i raz przecież Państwo ochoczo przypominacie w wątku spółki), więc przynajmniej jakaś jej część tego wiernego i rozgrzanego community powinno chociaż z czystej ciekawości ściągnąć grę i jej spróbować
... to wydaje się, że wynik 10 tysięcy pobrań nie jest wcale przesadnie wysoki. Wręcz odwrotnie. Nie oznacza to, że gra nie odniesie sukcesu - zwłaszcza jak producent zintensyfikuje płatną promocję, bo na tym przecież bazują darmowe produkty z mikropłatnościami -, ale patrząc na podawany przez Was wynik, ciężko to uznać za optymalny start projektu