PLAYWAY - Spółki od A do Z - GPW - Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

PLAYWAY [PLW]

AKTUALNY KURS: 188,00 zł (+2,17%) 23-09-2019 15:16
jurror
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 19 kwietnia 2018 18:31:30 przy kursie: 98,60 zł
Obawiam się ze wsparcie będzie niżej, tam gdzie wyrysowałeś kreskę przerywaną.

Niestety to również może być linia szyi potencjalnego RGRa, czy się utworzy i czy ja będą testowali , tego póki co nie wiadomo, natomiast jeśli z HF pójdzie obsuwa , jak z Agony ( spółka na razie nie poinformowała o konkretnym terminie debiutu gry tylko termin jest na steamie), to być może i to wsparcie , będzie testowane.


kliknij, aby powiększyć


Osobiście mnie niepokoi jeszcze jedna rzecz taka w skali , globalnego sentymentu do rynków akcji, chodzi o indexy amerykańskie np SPX.


kliknij, aby powiększyć


Edytowany: 20 kwietnia 2018 17:47

lelo-pakero
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 529
Wysłane: 20 kwietnia 2018 09:17:11 przy kursie: 100,00 zł
Premiera Agony ustalona na 29 maja. Co za zbieg okoliczności. Tydzień temu prezes informował, że premiera Agony planowana jest w ciągu 4 miesięcy. Tymczasem raptem dzień po bardzo złej informacji o zdjęciu ich gry ze steama, mają już datę i to bardzo szybką. Co za szczęśliwy traf.

biznes.pap.pl/pl/news/listings...

Cytat:
PlayWay otrzymał od dystrybutora Koch Media informację dotyczącą wydania gry Agony. Jej sprzedaż ruszy 29 maja - poinformowała spółka w komunikacie
Edytowany: 20 kwietnia 2018 09:44

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 595
Wysłane: 20 kwietnia 2018 09:29:49 przy kursie: 100,00 zł
Jest w ciągu czterech miesięcy? Jest.
Pojęcia nie miał ile będzie trwała jeszcze certyfikacja gry, bo mieli z tym problem.
Wyszło szybciej to działają.


lelo-pakero
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 529
Wysłane: 20 kwietnia 2018 09:42:56 przy kursie: 100,00 zł
Tak jak wielu prezesom szybko wychodzą niespodziewane pozytywne newsy w dniu publikacji kiepskiego raportu okresowego. Taka koincydencja. Może się zdarzyć? Może. Oby nie ucierpiała na tym jakość Agony (np. przez krótsze testy) to wszystko będzie ok.

Daimyo
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 88
Wysłane: 20 kwietnia 2018 09:44:06 przy kursie: 100,00 zł
Dwie ważne premiery pod rząd w maju, House Flipper 17.05.18 i Agony 29.05.18

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 595
Wysłane: 20 kwietnia 2018 09:53:02 przy kursie: 100,00 zł
lelo-pakero napisał(a):
Tak jak wielu prezesom szybko wychodzą niespodziewane pozytywne newsy w dniu publikacji kiepskiego raportu okresowego. Taka koincydencja. Może się zdarzyć? Może. Oby nie ucierpiała na tym jakość Agony (np. przez krótsze testy) to wszystko będzie ok.


Przecież nie przyspieszają premiery w związku ze zdjęciem FM18 ze Steam. W takie cuda to nie uwierzę. Przyspieszyć to mogli jedynie komunikat informującym o premierze.
A ten komunikat pojawia się w momencie, gdy świat konsol mówi tylko o nowym GoW, a na poletku PC gracze czekają na Frostpunka i Battletecha.

Frey
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 847
Wysłane: 23 kwietnia 2018 23:30:48 przy kursie: 99,40 zł
Coraz bardziej martwi mnie Agony. W sumie nie wróżę tej grze wielkiego sukcesu, ale obecnie słabo to wygląda. Pod release trailerem na youtube łapek w górę mało. Przyrost do grupy na Steam siadł.
Na konsole gra wyjdzie ocenzurowana - co wzbudza negatywne komentarze. Dorośli dewianci mogą zrezygnować z zakupu - bo za mało ostre, a dewiantom młodszym rodzice nie kupią - bo za bardzo ostre. Do tego symulatory chodzenia ostatnio nie mają dobrej passy. Wśród młodszego pokolenia graczy popularne jest oglądanie jak ktoś gra w grę na youtube albo twitch zamiast granie w nią samemu. Przy dość liniowych symulatorach chodzenia to odbija się niestety na sprzedaży. Mam nadzieję, że twórcy się przyłożą do wyeliminowania bugów, choć dotychczasowe premiery Playway pod tym względem nie nastrajają optymistycznie.
Nadal za to liczę na house flippera. Bardzo fajnie się ta gra zapowiada. thumbright

sslaw
Dołączył: 2017-07-30
Wpisów: 18
Wysłane: 25 kwietnia 2018 15:21:51 przy kursie: 98,40 zł
Nowa gra w przygotowaniu store.steampowered.com/app/852...

lelo-pakero
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 529
Wysłane: 26 kwietnia 2018 12:23:16 przy kursie: 100,00 zł
Frey napisał(a):
Na konsole gra wyjdzie ocenzurowana - co wzbudza negatywne komentarze.


Trudno, żeby wzbudzało to pozytywne komentarze potencjalnych graczy. Zapowiedzieli jednak, że nie ocenzurują niczego co można było zobaczyć na trailerach i gameplayach, zatem malkontenci płaczą nad... no właśnie, nawet nie wiedzą nad czym konkretnie. Ponieważ pre-orederów na steamie nie będzie to zostaje śledzenie pre-orderów na konsole. Obecne 62 miejsce w bestsellerach na PS4, na Amazonie w USA wygląda obiecująco, jak na ponad miesiąc przed premierą. Wydaje się prawdopodobne, że Agony znacznie lepiej sprzeda się na konsole niż na PC, zatem warto to śledzić.


inwestor intuicyjny
Dołączył: 2018-03-11
Wpisów: 48
Wysłane: 30 kwietnia 2018 19:15:37 przy kursie: 105,00 zł
Nie widzę by ta informacja padła na forum.

W USA Agony będzie dostępne w wersjach na konsole PS4 i Xbox One w cenie $39.99.
W Europie EUR 29,98 za wersję PC, EUR 35,98 wersja PS4 i EUR 39,98 wersja Xbox One.

Na Steam grupa społeczności to już niemal 50 tysięcy osób, także 29 maja szykuje się mocne otwarcie.

Ze względu na tematykę i klimat Agony wydaje się być tytułem który może mocno zaskoczyć wśród streamerów i youtuberów, a to miałoby ogromne przełożenie na sprzedaż tytułu.



Edytowany: 30 kwietnia 2018 19:17


lelo-pakero
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 529
Wysłane: 2 maja 2018 10:44:06 przy kursie: 108,00 zł
Wielkość grupy dla Total War Saga: Thrones of Britannia na dzień przed premierą to 60k i jest na drugim miejscu w globalach, ustępując tylko PUBG. Pewnie w dniu premiery wskoczy na nr 1. Średnią ocen ma 77/100 na metacritic. Zatem gdyby patrzeć tylko na wielkość grupy to Agony ma szanse nawet na nr 1, szczególnie, że nie robią pre-orderów. Oczywiście na korzyść Thrones of Britannia działa znana marka Total War i uznany deweloper. W przypadku Agony jakość gry jest wielką niewiadomą. Jak będzie mieć średnią ocen wyraźnie poniżej 70/100 to raczej szału nie będzie. Na razie jednak obiecująco wygląda nie tylko potencjał na PC, ale także na konsole. Od tygodnia jest w top 60 na Amazonie w USA. Po drodze jeszcze House Flipper z grupą na steamie ponad 36k osób.
Edytowany: 2 maja 2018 10:49

Rif
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 595
Wysłane: 2 maja 2018 12:55:16 przy kursie: 108,00 zł
Zabawne, że niektórzy piszą, że 11bit ma już sufit kapitalizacji, ale równocześnie znajdują się tacy, co rokują wzrost kursu na PW, który jest na ten moment -10% do 11bit. Sęk w tym, że obie spółki może będą miały w tym roku podobny zysk. Zatem kapitalizacja raczej powinna być obu zbliżona.
Z drugiej strony kurs PW potrafiło podnieść FM2018, co miało może 20tysięcy w premierowy weekend sprzedaży, więc będzie ciekawie po premierze Agony :)
Niemniej trzymam kciuki, niech się spółki nakręcają dobrymi wynikami.

Daimyo
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 88
Wysłane: 2 maja 2018 13:01:12 przy kursie: 108,00 zł
Za Agony przemawia fakt, że premiera będzie multiplafrormowa, więc nawet jeśli grupa na steam jest mniejsza niż na frostpunk to w rezultacie (gdy weźmiemy pod uwagę konsole) mogą one być bardzo podobne, dodatkowo myślę, że House Flipper jest niedoceniany przez rynek, ale o tym będziemy mogli się przekonać już bardzo niedługo.

lelo-pakero
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 529
Wysłane: 3 maja 2018 10:11:47 przy kursie: 108,00 zł
Rif napisał(a):
Zabawne, że niektórzy piszą, że 11bit ma już sufit kapitalizacji, ale równocześnie znajdują się tacy, co rokują wzrost kursu na PW, który jest na ten moment -10% do 11bit. Sęk w tym, że obie spółki może będą miały w tym roku podobny zysk. Zatem kapitalizacja raczej powinna być obu zbliżona.


Nie widzę żadnej logiki w twoim rozumowaniu. Swój wywód skwitowałeś refleksją, że kapitalizacja 11 bit i Playway powinna być na podobnym poziomie, a jednocześnie dziwi cię, że ktoś oczekuje wzrostu kursu PW, którego kapitalizacja jest obecnie o 10% mniejsza od kapitalizacji 11 bit. Należy też pamiętać, co podkreślane jest również we wszystkich rekomendacjach, że PW może być wyceniane z premią do spółek robiących jedną grę na kilka lat, ze względu na znacznie mniejsze ryzyko ich modelu biznesowego i mniejszą fluktuację przychodów.

inwestor intuicyjny
Dołączył: 2018-03-11
Wpisów: 48
Wysłane: 3 maja 2018 17:58:57 przy kursie: 108,00 zł
Dzisiaj w komunikacie spółka ujawniła że pracują nad Diesel Brothers – The Game. Gra bazuje na znanym IP Discovery Channel. Z tego co widzę, ten program ma ponad 626 tysięcy polubień na Facebooku, więc może się szykować kolejna mocna premiera w tym roku.

www.facebook.com/DieselBrother...

anty_teresa
anty_teresa PREMIUM
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 9 750
Wysłane: 9 maja 2018 21:08:20 przy kursie: 112,50 zł
Without Agony - omówienie sprawozdania finansowego GK PlayWay po IV kw. 2017 r.


Tak jak się można było spodziewać był to kolejny bardzo dobry kwartał dla grupy PlayWay. Przychody ze sprzedaży wyniosły 13,7 mln zł i były tylko o 1 mln zł (7 proc.) niższe niż w kwartale premiery Car Mechanic Simulator 2018 i to przy nieco słabszym dolarze. W IV kw. cały czas bardzo dobrze sprzedawał się CMS, a swoją premierę miała GoldRush: The Game, a dodatkowo swoje chyba zrobiła Ultimate Fishing Simulator wydawana przez Ultimate Games W poprzednim omówieniu pisałem:

Cytat:
W IV kw. na Steam sprzedało się ok. 100 tys. CMS18, czyli ponad połowę mniej niż w kwartale premiery (szacowany przychód 5 mln zł), swoje dołożą DLC – myślę, że śmiało można założyć dodatkowy 1 mln zł. Do tego mamy dodatkowo 30 tys. 911 operator (wydaje się, że może to dać obrót na poziomie 600 tys.) i przede wszystkim premierę GoldRush ze sprzedaż 123 tys. egzemplarzy, która powinna dać kolejne 5 mln wpływów Wygląda na to, że kolejny kwartał nie powinien się w jakiś bardzo duży sposób różnić pod względem obrotów od obecnego.


Jak widać szacunki nie odbiegają mocno od rzeczywistości. Tylko z tych 3 tytułów przychody miały wynieść 11,6 mln zł, a zatem kolejne 2,1 mln zł przypaść miało na inne platformy niż Steam i inne gry wydane przez spółkę (choćby mobilnego Farm Expert 2018, czy symulator wędkarstwa).



Po stronie kosztowej było chyba nawet lepiej niż można było się spodziewać. Względem poprzedniego kwartału koszty usług obcych wzrosły o 0,5 mln zł, a to właśnie w tej pozycji należałoby się spodziewać opłat dla Discovery, które udzieliło licencji na grę. Przede wszystkim jednak znacznie większe saldo kosztów zostało skapitalizowane na zapasie i aktywowane jako zmiana stanu produktów w rachunku wyników. To między innymi przez ten fakt wynik operacyjny spółki był tylko o 1,1 mln zł niższy niż w poprzednim kwartale i wyniósł 8,1 mln zł w relacji do 9,2 mln zł w poprzednim kwartale i 0,8 mln zł w IV kw. 2016 r.

Za to znacznie większy spadek wyniku mamy na poziomie zysku brutto, który wyniósł 7,5 mln zł w porównaniu do 9,3 mln zł kwartał wcześniej. Nie należy tym się jednak istotnie martwić, gdyż kwartał wcześniej spółka sprzedała część akcji w CreativeForge, a dodatkowo negatywną robotę zrobiły różnice kursowe.

Na poziomie wyniku netto obniżka względem poprzedniego kwartału wraca do kwot poniżej 1 mln zł. Zysk netto wyniósł 6,6 mln zł i był o 969 tys. zł niższy niż w III kw. 2017 r. Różnica wyników pochodzi od linii fiskalnej i znacząco niższej stopy podatkowej – w IV kw. stopa wyniosła tylko 12,5 proc. czyli o 6,2 p.p. mniej niż kwartał wcześniej.

Akcjonariusze spółki powinni jednak zwrócić szczególną uwagę na linię zysk netto przypadający na jednostkę dominującą czyli tak naprawdę jej akcjonariuszy. Wynik przypadający na PlayWay wyniósł 5 mln zł i był o 2,6 mln zł niższy niż w poprzednim kwartale. Różnica jest już znaczna i jest efektem struktury kapitałowej spółki. Przypomnę, że bardzo duży udział w kształtowaniu wyników grupy w IV kw. miała gra Goldrush: The Game, która została wyprodukowana przez studio/spółkę Code Horizon, w której PlayWay ma tylko 60 proc., natomiast mniejszościowi udziałowcy 40 proc. Z tego powodu zysk akcjonariuszy jednostki dominującej jest znacznie ważniejszy niż zysk netto grupy. Przy potencjalnej dywidendzie z Code Horizon PlayWay dostanie tylko 60 proc. jej kwoty.



Dość mizernie wyglądały także przepływy operacyjne. O ile w kwartale premiery CMS 18 spółka wygenerowała 8,7 mln zł gotówki, to już w IV kwartale tylko 0,5 mln zł. Przede wszystkim jest to efekt sezonowy dotyczący należności. W grudniu na Steam aż do początku nowego roku trwała zimowa wyprzedaż, a zatem to co zostało sprzedane w grudniu nie miało szansy być rozliczone przez spółkę z Valve, a prawdopodobnie na grudzień przypadła największa sprzedaż. O 1,5 mln zł więcej zabrał wzrost zapasów niż w poprzednim kwartale (2,9 mln zł vs. 1,4 w 3 kw. 2017), a i podatek zapłacony także był znacznie wyższy – 1,9 mln zł wobec 836 tys. w III kw. Żeby tego było mało to mocniej niż 3 miesiące wcześniej spadły zobowiązania. W efekcie cashflow operacyjny wyniósł zaledwie 552 tys. zł. W przypadku spółki to jednak nie problem bo śpi na gotówce – w kasie jest 47,2 mln zł.



Jak czytamy w sprawozdaniu:

Cytat:
Jednostka obecnie ma stabilną, dobrą sytuacje finansową. Środki pozyskane z publicznej emisji akcji są lokowane w kolejne spółki zależne i stowarzyszone. Zyski z bieżącej działalności przechodzą na kapitał zapasowy z założeniem inwestowania ich w kolejne wewnętrzne zespoły deweloperskie.


I faktycznie patrząc na informacje w poszczególnych kwartałach spółek zależnych przybywa, co zobrazowałem w poniższej tabeli. Kolorem zielonym oznaczyłem nowe podmioty w grupie, natomiast bez koloru są ujawnione wielkości nakładów na podwyższenie kapitału zakładowego w już konsolidowanych podmiotach



Proszę jednak zauważyć, że przez cały rok PlayWay wydał na nabycie lub podwyższenie kapitału własnego 6,5 mln zł i kwoty tej nie widać zupełnie w przepływach z działalności inwestycyjnej. Tam pojawia się tylko 1,59 mln zł (w ujęciu rocznym) na nabycie udziałów w jednostkach stowarzyszonych i 200 tys. zł w pozostałych jednostkach. Część rozliczeń mamy w przepływach z działalności finansowej – tam gdzie następowało podwyższenie kapitału w spółkach zależnych – łącznie 1,8 mln zł. Razem daje to 3,6 mln zł, czyli mniej niżeli suma pochodząca z not. Co więcej nie widać też tych kwot w samych kapitałach własnych, bo w nich mamy tylko kwotę 735 tys. zł dotyczącą zmiany kapitału przynależnego PlayWay z tytułu podwyższenia kapitału w spółkach zależnych. Przyznam, że jest to pewna zagwozdka.

Skoro już mówimy o bilansie to trzeba rzucić okiem na zapasy. W PlayWay tempo przyrostu nie jest imponujące, ale wynika to z paru czynników.



Grupa tworzy bardzo wiele gier jednocześnie i całkiem sporo ma swoje premiery. Prawdopodobnie w większości przypadków do momentu pokrycia kosztów produkcji całość przychodów zdejmuje najpierw z zapasu koszt wyprodukowania (jak jest na 100 proc. nie wiemy, bo grupa dopuszcza rozliczanie proporcjonalne do sprzedaży o ile da się wiarygodnie oszacować czas i poziom przychodów). Proszę zauważyć, że jak gra jest ukończona i ma premierę to jej koszt wchodzi na produkty gotowe, a potem z nich spada przez rozliczenie ze sprzedażą. To co przeszło z produktów w toku jest uzupełniane przez nakłady na produkcję kolejnych gier.

PlayWay jest dość szczególną spółką wśród wiodących deweloperów notowanych na GPW. Jego portfolio jest szerokie, posiada wiele zespołów i w zasadzie można powiedzieć, że jest pewnego rodzaju funduszem. To z jednej strony powinno zapewniać stabilność przychodów, z drugiej zwiększać szansę na znalezienie hitów. I w zasadzie nawet do pewnego stopnia się to udaje o czym świadczy Goldrush. Co więcej, na kanwie sukcesu spółka i Discovery postanowiły zacieśnić współpracę.

Cytat:
Współpraca z Discovery Channel okazał się bardzo korzystna, a równoległa, telewizyjna premiera nowego sezonu show, dała grze olbrzymie wsparcie marketingowe. Kolejne tytuły tworzone we współpracy z tym nadawcą są w produkcji, a Spółka szybko stała się głównym partnerem Discovery Channel na polu gier wideo.


W kolejnym kwartale wyniki już takie dobre raczej nie będą, co przede wszystkim jest efektem sezonowym i brakiem premier. Według danych steamspy.com w I kw. CMS sprzedał się w okolicy 52 tys. sztuk, czyli połowę tego co w IV kw. roku. Goldrush: The Game miał podobną sprzedaż, natomiast z informacji przekazanej przez prezesa spółki 911 operator znalazł 35 tys. nowych nabywców. Licząc po cenie z obniżek (końcówka Steam Winter Sale, obniżka w lutym) powinno to dał łącznie spółce przychody na poziomie 4,3 mln zł, a biorąc pod uwagę, że co najmniej do tego sprzedano jedno DLC (estymacja na danych rocznych) to to przychody z 3 najważniejszych gier wynieść mogą ok. 5 mln zł, czyli mniej niż połowę tego co kwartał wcześniej. CMS w wersji mobilnej raczej super wyników nie przysporzy w związku z tym, ze spółka w raporcie o nim nie wspomina za mocno i dodatkowo jest realizowany prze studio ECC w którym PlayWay ma tylko niecałe 30 proc. udziałów.

Falstartem rozpoczął się także 4 kw. Po kwietniowym dość udanym debiucie Farm Menager 2018 na PC gra została na razie wycofana ze Steam i jest dostępna jedynie w Humble Bundle.

W kolejnych kwartałach wyniki będzie robić Agony, ale nie odważę się szacowania poziomu sprzedaży. Z pewnością na inwestorach wrażenie robi także informacja o kwocie zebranej przez planszową wersję Uboat – 0,69 mln GBP, ale warto zauważyć, że na KS jako dystrybutor międzynarodowy występuje Phalanx, a wersji hiszpańskojęzycznej Ediciones MasQueOca. Znów Iron Wolf jest twórcą, a spółka posiada w niej 77 proc. PlayWay jest najprawdopodobniej licencjonodawcą.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 120 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 9 maja 2018 21:35

lelo-pakero
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 529
Wysłane: 10 maja 2018 09:41:51 przy kursie: 128,00 zł
Hype na Agony się rozkręca... Trzeba przyznać, że 26 miejsce na Amazonie na PS4 w USA i 23 na PS4 na Gamestopie wyglądają więcej niż obiecująco. Do premiery tymczasem jeszcze blisko 20 dni. SGW3 mógł tylko pomarzyć o takich pozycjach w bestsellerach, w takim okresie przed premierą.

Daimyo
Dołączył: 2013-03-08
Wpisów: 88
Wysłane: 10 maja 2018 14:24:08 przy kursie: 128,00 zł
zaprawdę ładnie to wygląda i jest najwyższy obrót w historii notowań tej spółki

Nasdaq
Dołączył: 2010-06-09
Wpisów: 137
Wysłane: 10 maja 2018 14:32:18 przy kursie: 128,00 zł
lelo-pakero napisał(a):
Hype na Agony się rozkręca... Trzeba przyznać, że 26 miejsce na Amazonie na PS4 w USA i 23 na PS4 na Gamestopie wyglądają więcej niż obiecująco. Do premiery tymczasem jeszcze blisko 20 dni. SGW3 mógł tylko pomarzyć o takich pozycjach w bestsellerach, w takim okresie przed premierą.

Możesz podać linka...?
Dzięki z góry :)

Frey
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 847
Wysłane: 10 maja 2018 14:40:48 przy kursie: 128,00 zł
Proszę:
www.amazon.com/gp/bestsellers/...

Grupa Agony na steam rośnie. Trochę wolno, ale rośnie. Zresztą czasu do premiery jeszcze trochę jest. Za to na konsole - ładnie. Jak recenzję będą dobre to może być fajnie. Trzymam kciuki, żeby były.
Ale moim faworytem i tak jest house flipper (oby ten był z jak najmniejszą ilością bugów).

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Nie możesz tworzyć nowych wątków.
Nie możesz odpowiadać w wątkach.
Nie możesz usuwać swoich wpisów.
Nie możesz edytować swoich wpisów.
Nie możesz tworzyć ankiet.
Nie możesz głosować w ankietach.

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,379 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d