Branża ciekawa, ale spółek w branży też nie mało. Powstaje pytanie dlaczego ktoś miałby zainwestować akurat w tą spółkę.
topfacet napisał(a):Mnie spolka zainteresowala, cena w ofercie nie wydaje sie wygorowana. Jakie macie przemyslenia?
Niska cena - to chyba uczciwe jak na startup. Tylko czy ten startup jest w stanie się rozwinąć w dojrzałą spółkę. To co znalazłem na stronie:
www.yellowhat.pl/doswiadczenie...Cytat:Od 2000 roku pracujemy w nowych mediach, a od 2004 roku zajmujemy się mobilnymi technologiami.
Do sierpnia 2010 byliśmy związani z Telecom Media, gdzie Sławek Szymański pełnił funkcję prezesa zarządu, a Łukasz Mroczek członka zarządu.
Telecom Media stał się w tym czasie liderem wsród agencji oferujących reklamę mobilną.
Wymyśliliśmy Spotlera – innowacyjny i jedyny w swoim rodzaju produkt reklamy mobilnej.
Realizowaliśmy kampanie dla największych reklamodawców:
P&G, UNILEVER, L'Oreal, NOKIA, NIKE, ING, INTELIGO, ADIDAS, ALLIANZ, CADBURY WEDEL, COCA-COLA.
Wykorzystywaliśmy jako pierwsi w Polsce Bluetooth jako mobilny sposób komunikacji z konsumentem.
Jako pierwsi w kraju uruchomiliśmy komercyjnie adserwer mobilny i wdrożyliśmy go u operatora GSM.
Panowie chwalą się co zrobili pracując w innej spółce. Ok, to fajnie. Ale czym zamierzają się wyróżniać w nowej spółce, jak chcą zdobyć rynek?
No i dlaczego odeszli z Telecom Media?
Czy tu nie chodzi o "skeszowanie" swoich nazwisk?