PARTNER SERWISU
ufzujngx
FLESHpl

FLESHpl

Ostatnie 10 wpisów
NA jednym z portali przeczytałem, że Kernel zmniejszył swój bank gruntów z ponad 500 000 ha do 380 000 ha. Ponad 130 000 ha zostało wykupione przez firmy powiązane z beneficjentem „Kernela” Andrzejem Linowskim za 210 mln usd XD. Przejął on głównie ziemie na zachodzie Ukrainy xD.

czy to informacja potwierdzona ?

Witam!

Bardzo dziękuję za analizę, mam pytanie bo albo czegoś nie doczytałem albo nie rozumiem.
Mimo rekordowych przychodów i zysków, z raportu wynika, że stan gotówki na koncie się nie zwiększył.
Z pamięci chyba 46mln poszło na prace rozwojowe itp. (produkcja gier), wiec pytanie czy dobrze myślę czy gdzieś popełniam błąd.

Ok rozumiem te wydatki, ale na tle 11bit czy cdp to widać że można produkować gry, sprzedawać to co aktualnie zostało wydane i zwiększać poziomy gotówki, a tu tak to nie wygląda, zresztą te koszty prac rozwojowych są znacznie większe rdr. więc pytanie czy dobrze myślę, że trochę mi tu śmierdzi, czy jednak jestem niedouczony :)

brak podawania miesięcznego przyrostu/ubytku klientów jest ewidentnie celowe, gdyż nie były to ostatnio imponujące wyniki, wręcz przeszkadzały spółce w dobrym PR, swoją drogą kiedyś takich informacji i LIVECHAT zaprzestał podawać, aktualnie dużą cześć przyrostu przychodu/zysku to w moim odczuciu "wina" podwyżki cennika + kurs dolca.
...ale wynik to wynik.... on idzie w świat, 3mam kciuki za spółkę i obserwuje ;)

No i wychodzi na to że miałem rację :)

Pytanie dotyczące księgowania:

-Na platformie Instant cena nabycia przez SW skórki jest liczona jako koszt, a cena sprzedaży jako przychód. W markecie jako przychód jest liczona tylko marża.


Pytanie dotyczące co wchodzi w skład usług obcych:

-W skład usług obcych wchodzą m.in. szeroko pojęte działania doradcze m.in. usługi prawne, działania PR i IR, koszty związane z obecnością na giełdzie oraz podwykonawcy świadczący usługi IT oraz marketingowe.


Co do % udziału w przychodach (ale jak wiadomo jest spółka zależna która "transferuje" skórki skinwalletu z innych platform na skinnwallet market)

-W czasie od uruchomienia platformy Spółka prowadziła transakcje zarówno poprzez swoją platformę jak i przez zewnętrzne platformy. Na ten moment nie znamy proporcji.

SKinwallet raport 1kw21r. - moje "analiza"

Na pierwszy rzut oka jak spojrzałem na przychody tylko +10% rdr, pomyślałem sobie [***cenzura***] ubrali mnie

Moderator:
Nie potrafisz bez językowego szamba, to nie pisz, bo wychodzi nie "na chłopski rozum" tylko zwyczajnie po chłopsku.


zagłębiając się głębiej w raport i czytając na chłopski rozum stwierdzam, że nie jest zły, a nawet stwierdzam że jest dobry, a dlaczego poniżej....

(ps: nie jestem zawodowym analitykiem fundamentalnym, tylko amatorem pasjonatem który się uczy, także jakbym gdzieś napisał głupotę proszę wyraź swoją opinie i mnie popraw)

....TAKŻE wracając do przychodów;

przychody netto ze sprzedaży i zrównane z nimi, w tym: 2 982 043,56 Z 2 715 614,49 +10%RDR

więc generalnie słabo, ale dlaczego taki mały wzrost?

Czy to nie jest tak że jeżeli przy transakcji B2B (uruchomionej 11.01.21r) miedzy użytkownikami raportuje się jako przychód tylko prowizje dla skinwallet?

Bo jak wyjaśnić informację z marca od spółki gdzie mają 4krotny wzrost obrotu na platformie miesiąc do miesiąca

www.biznesradar.pl/a/98920,ski...

chyba inaczej się nie da tego wyjaśnić ja w ten sposób, że znacząco obniżyła się ilość transakcji miedzy skinwallet, a użytkownikiem gdzie wtedy całość skinu jest traktowana jako przychód a różnica jako dochód.

Generalnie trudno mim zdaniem porównywać spółkę w raporcie RDR, gdzie wtedy spółka było poza giełdą, wyniki były "pompowane" covidem + przygotowywane na giełdę

Czy w takim razie nie powinno się porównywać spółki qrq?

... no i właśnie, sobie odpaliłem poszczególne...

popatrzyłem na straty operacyjne

3q20r - 504 909,03 PLN
4q20r - 403 617,91 PLN
1q21r - 239 787,37 PLN

qrq mamy spadek o -40%, ale porównując już z 3q20r różnica jest aż o -52%
Ponadto, w marcu Spółka odnotowała dodatni wynik na poziomie skonsolidowanej wartości EBITDA, która wyniosła 13 017 PLN.

DODATKOWO SPÓŁKA INFORMUJĘ:

"W pierwszym kwartale 2021 roku platforma Skinwallet Market zanotowała 43% wzrostu obrotu na platformie (GMV), który wyniósł 444 923 USD w porównaniu do czwartego kwartału 2021, w którym wskaźnik GMV wynosił 309 313 USD. Wynik ten jest rezultatem uruchomienia pełnej wersji platformy Skinwallet Market oraz rozpoczęcia działań marketingowych w celu zwiększenia liczby użytkowników platformy. W okresie objętym niniejszym sprawozdaniem ilość zarejestrowanych użytkowników na platformie Skinwallet Market wyniosła 27 918 co w porównaniu do poprzedniego kwartału, w którym wartość ta wyniosła 11 465 daje wzrost o 143%."

Więc bilansowo wychodzi , że nie taki diabeł straszny...

zerknijcie na towary (czyli w moim rozumieniu skiny)
na koniec 3q20r 586 038,96

na koniec 1q21r. 380 759,91

to potwierdzało by teza, aby spółka zmniejszyła ilość sprzedaży i zakupu skórek przez siebie dlaczego ?

zerknijmy jeszcze na koszta:

Największa wartość to usługi obce, w które wchodzi, ale nie wiem tego na 100% koszty marketingu"
trzecim kwartale 20r. 313 410 PL
czwartym kwartale 20r. 386 500 PL
pierwszy kwartał 21r. 400 550 PL +27% co do 3kw.21r.

więc mamy wzrosty i dobrze, trzeba budować bazę klientów, gdyby koszty marketnigu były takie jak w 3q21r stara byłaby tylko
.............................
Podsumowując:

Uważam że nie ma co porównywać rdr, bo wtedy nie działa platforma w obecnym stanie , spółka nie była na giełdzie, był one of covidowy i generalnie wszystko się zmieniło.

Dlatego ważniejszym jest porównanie qrq, ja to zrobiłem od 3kw21r. gdzie widać progres, oraz postępy w osiągnięciu BE przez spółke, tak ja zapowiedziała w 3q21r.

Mam parę pytań do zarządu, więc postaram się skleić maila albo zadzwonić, gdzie uzyskam szczegółowe informację na które nie znam odpowiedzi.

Zapraszam do dyskusji w szczególności @LLiOnel

Tak zgadzam się to nie ULT CZY PLW, ale tu gra jest o te przyszłe projekty i to czy się udadzą.... mimo złego sentymentu spółka i tak się nieźle 3ma.

co do tego przychodu 1mln, nie ma to znaczenia w wycenie na ten moment.

NO to Projekt X się ujawnił prawdopodobnie już w tym roku wydadzą grę na IP Gwiezdnych Wrót .
Jest to obecnie największa produkcja CFG w toku produkcji.

www.youtube.com/watch?v=_bOKAB...

Postal, Było sobie życie, Gwiezdne Wrota, co jeszcze wymyśli Pan Karbowski ? :)


Dziw że wątek opuszczony, praktycznie nikt nie piszę, ale to dobrze świadczy o możliwościach kursu :)

Moderator:
Problemy z CapsLockiem?

FLESHpl napisał(a):
Usunięto fragment wpisu?? Czy mogę wiedzieć dlaczego? Tzw. Fragment perswazyjny??? Że co ja tam napisałem? :)

Tak, były to fragmenty z raportu z małym podsumowaniem co lepiej 3mac.... AE zostań usunięty :) jak będę wiedział why to na przyszłość, objecuje poprawę ;)

Moderator:
Usuwane są wpisy sugerujące pośrednio lub wprost zachowanie względem waloru. Jeżeli to był fragment raportu, to powinien być zaprezentowany jako cytat a nie Twój wpis


To że to nie moje słowa, ale cytat wychodzi z formy teksu, liczę na inteligencję forumowiczów :)


Moderator:
A ja liczę na przestrzeganie regulaminu forum


Usunięto fragment wpisu?? Czy mogę wiedzieć dlaczego? Tzw. Fragment perswazyjny??? Że co ja tam napisałem? :)

Tak, były to fragmenty z raportu z małym podsumowaniem co lepiej 3mac.... AE zostań usunięty :) jak będę wiedział why to na przyszłość, objecuje poprawę ;)

Moderator:
Usuwane są wpisy sugerujące pośrednio lub wprost zachowanie względem waloru. Jeżeli to był fragment raportu, to powinien być zaprezentowany jako cytat a nie Twój wpis

11BIT


CO DLA MNIE NAJWAŻNIEJSZE W RAPORCIE NA SZYBKO :)


]W 2020 roku 11 bit studios S.A. miało 87,1 mln PLN przychodów ze sprzedaży, czyli 22,3 proc. więcej niż rok wcześniej i 6,1 proc. więcej niż w najlepszym, jak do tej pory, 2018 roku gdy swoje premiery miały gry „Frostpunk” i „Moonlighter”. Zysk operacyjny Spółki w 2020 roku sięgnął 40,79 mln PLN i był o 57,6 proc. większy niż w 2019 roku. W przypadku zysku netto zmiana sięgnęła 57,5 proc. co przełożyło się na czysty zarobek na poziomie 37,36 mln PLN. Środki pieniężne zgromadzone na koniec grudnia 2020 roku na kontach bankowych bądź ulokowane w bezpiecznych instrumentach finansowych, mimo szybko rosnących nakładów na nowe gry własne jak i z wydawnictwa, miały wartość 96,13 mln PLN czyli były o 16,9 proc. większe niż rok wcześniej. Oznacza to, że razem z należnościami handlowymi rzędu 11,6 mln PLN, łączne zasoby finansowe Spółki na koniec 2020 roku wynosiły już 107,7 mln PLN. Nigdy, w naszej przeszło 10-letniej historii, nie były one tak duże....
tyle co do wyników tu nie o to jest gra, gra jest o przyszłość a to poniżej.....
Przed nami kolejne kwartały wytężonej pracy nad rozbudową portfela gier własnych i z wydawnictwa. Posiadane zasoby finansowe pozwalają nam jednak z dużą swobodą planować przyszłość również w dłuższej, niż tylko kilkuletnia, perspektywie. Satysfakcjonujące tempo prac nad kolejnymi tytułami wewnętrznymi, czyli „Projektem 8” oraz projektami „Dolly” i „Eleanor”, jak i zewnętrznymi pozwala oczekiwać, że zbliżamy się do momentu, gdy będziemy mogli powiedzieć o nich szerzej naszym Akcjonariuszom i Inwestorom.



W 2020 roku Spółka kontynuowała też, rozpoczęte kilka kwartałów wcześniej, prace nad produkcją gry o roboczej nazwie „Projekt 8”. Za stworzenie tytułu odpowiada drugi zespół deweloperski, który na dzień publikacji Sprawozdania, liczy ok. 45 osób. Zespół jest w trakcie intensywnej rozbudowy. Według obecnych założeń zespół odpowiedzialny za stworzenie „Projektu 8” docelowo powinien być porównywalny wielkością do zespołu pracującego nad „Frostpunkiem” (ok. 60-70 osób) a budżet produkcyjny gry, szacowany wcześniej na ok. 20 mln PLN, będzie istotnie większy od tej kwoty. Spółka oczekuje, że „Projekt 8” zostanie wydany jednocześnie w wersji na komputery PC i konsole PlayStation i Sony co powinno, już w dniu premiery (jej data nie została jeszcze wyznaczona), znacząco zwiększyć jego potencjał komercyjny. W okresie sprawozdawczym Spółka zdecydowała o zmianie silnika gry z autorskiego rozwiązania, na bazie którego działały jej wcześniejsze produkcje, na silnik Unreal Engine. Decyzja miała związek z rozbudową „Projektu 8” co sprawiło, że Unreal Engine lepiej odpowiada potrzebom Spółki związanych z tym przedsięwzięciem. Równolegle z rozwojem „Frostpunka” i produkcją „Projektu 8” Spółka prowadziła też w 2020 roku prace koncepcyjne i prototypowe nad dwiema kolejnymi produkcjami własnymi. Za „Projektem Dolly” (wcześniej „Projekt 9”) stoi ok. 20-osobowy zespół, który do końca 2019 roku zajmował się rozwojem i wsparciem dla gry „This War of Mine”. Spółka nie ujawnia na razie żadnych szczegółów tej produkcji poza tym, że jest ona oparta o zupełnie nowe IP. Za stworzenie drugiego z tytułów, czyli „Projektu Eleanor” (wcześniej „Projekt 10”) odpowiada ok. 50-osobowy zespół, który powstał na bazie zespołu, który zajmuje się tworzeniem i następnie rozwojem „Frostpunka”. Tytuł ma być istotnie większy niż „Frostpunk”, zarówno jeśli chodzi o wielkość gry, jak i nakłady na jego stworzenie.


Zespół zarządzający pionem wydawniczym 11 bit publishing, mimo ograniczeń związanych z przemieszczaniem się z uwagi na pandemię COVID-19 i odwołaniem wszystkich imprez branżowych, prowadził w 2020 roku intensywne działania akwizycyjne, żeby powiększyć portfel wydawniczy na kolejne lata. Obecnie znajdują się w nim cztery tytuły: gra o roboczej (kodowej) nazwie „Vitriol”, której producentem jest studio Fool’s Theory z Bielska-Białej, gry o roboczych (kodowych) nazwach „Foxhole” i „Botin” (ich producentem jest hiszpańskie studio Digital Sun Games, które odpowiadało za produkcję gry „Moonlighter”) oraz gra o roboczej nazwie „Ava”, za którą stoi hiszpańskie studio Chibig. Łączna wartość zobowiązań inwestycyjnych Spółki z tego tytułu wynosi, na dzień publikacji Sprawozdania, ok. 20 mln PLN przy czym część nakładów już została poniesiona. Dla porównania, łączna inwestycja 11 bit studios S.A. w „Moonlightera” i „Children of Morta” wyniosła ok. 5 mln PLN.


[usunięto fragment perswazyjny zakazany regulaminem]

Jeszcze tak na szybko SlitherineGames ma ujawnić 15 projektów gier w tym tygodniu, czy pod pod kątem CFG też będzie coś interesującego ? :)

odp: Jest taka szansa, ale sądzę że jeszcze poczekamy.

W tym tygodniu SlitherineGames ma ujawnić 15 projektów gier, cześć to największe co robili, cześć bardzo dużo projektów itp.
Może będzie to czas na ujawnienie projektu X i Y od cfg.
Co prawda z ostatniego maila od PAna Karbowskiego dowiedzieć się można, że pisał tam bardziej o połowie roku (czerwiec), ale może jednak .... zobaczymy 😄

Źródło
www.youtube.com/watch?v=wXTil_...
od 20min.

dodatkowo:
Widzieliście MASTER DOMAIN GAMEPLAY? jak dla mnie fajnie to wygląda, lepiej niż na trailerze + wow że już coś pokazują...
Monsters Domain - devlog #1 – 02:24
— # G-DEVS


zadałem też parę dodatkowych pytań P. Karbowskiemu.

Witam!

Na wstępie chciałem pogratulować udanej Premiery Prologu ASC.
Z opinii użytkowników niezadowolonych, oprócz nie dokońca precyzyjnego tłumaczenia na język Mandaryński, przeczytać można przede wszystkim "problemy" ze zrozumieniem gry.
Sam gram dużo w gry, testowałem również prolog ASC, gra wydaje się bardzo skomplikowana, czy zamierzacie skupić się na poprawie odbioru gry, zwłaszcza na początku zetknięcia się z nią poprzez bardziej rozbudowany/poprawiony samouczek ?
Co jeszcze uważają Państwo, że należy poprawić ??
Kiedy możemy mniej więcej spodziewać się premiery ACS?
Czy wyjdzie jako pełna gra czy w trybie EA ?

odpowiedz:

Witam, poprawiamy gre i bierzymy do serca aby dodać prosty i przejrzysty samouczek , aktywną pauzę 🙂
gre nie będzie w trybie early acces lecz pełnej wersji. Poprawiamy nie tylko to co jest umieszczone w komentarzach ale również dołączamy wiele innych dodatków , takich jak między innymi poprawione animacje wody, samolotów itp.
Dziękuję

Zainteresowałem się spółką :)

Jak dla mnie potencjalna petarda 🙂

O co w niej chodzi, i czym się zajmuję to sobie poczytajcie 🙂
www.biznesradar.pl/a/98674,wie...

Napiszę tylko, że platforma uruchomiła niedawno możliwość sprzedaży skórek miedzy graczami dzięki temu zrosła mocno ilość transakcji na platformie.

Przychody ze sprzedaży: wzrost o 1384.29% r/r , a teraz wychodzi że będzie X4 ok, jeśli utrzymają tempo, szczegóły znajdziesz w raporcie rocznym poczytaj 🙂

ostatnie znaczące info:
www.biznesradar.pl/a/98920,ski...

www.biznesradar.pl/a/98063,ski...

fajna rozmowa:
www.biznesradar.pl/a/98896,wid...

omówienie wyników 2020r.
www.biznesradar.pl/a/98215,wid...

Domanika wzrostów i potencjał jest ogromny, mają zejść z kosztami co już czynią, ale będą pompować kasę w promocję, więc jak to będzie w bilansie wyglądać dokładnie to na ten moment zagadka, aczkolwiek zarząd zapewniał że w tym roku osiągną rentowność.

Marża na usługach od 10% do 25%

Mają plany na dalszy rozwój informacje mają być z czasem.

Kapitalizacja na ten na ten moment 34mln kurs 57zł
Case porównałem sobie z band24 (mimo różnic) przychodowo podobnie straty trochę większe w Skin mimo to wycena Brand 24 ponad 60mln, a potencjał rozwoju i wzrostów znacznie większy.

Oczywiście ryzyka są jak na spółkę z NC, ale widzę potencjał, kto nie ryzykuje ten nie pije szampana 🙂 jak to mówią.

Poszła oficjalnie rekomendacja Trigona na 49,7zł aktualny kurs 40zł :) także +20% jeszcze się zmieści :)

Osobiście widzę miejsce na większy wzrost, aktualnie do 300mln kap. możemy polecieć w górę.
Czas pokaże.

ps: dla zainteresowanych , jeszcze parę prostych pytań i odpowiedzi jakie dostałem od prezesa :)

Witam!

W Związku z tym, że czekamy na na oficjalny prolog ACS, napisałem dziś do CFG z pytaniami poniżej pytania o odpowiedzi które uzyskałem:

W imieniu grupy inwestorów posiadających akcje spółki CFG mam pytania

Czy wiadomo kiedy wystartuje oficjalnie prolog ASC?

-Pracujemy cały czas nad każdym z projektów i już niedługo będziemy posiadać ostateczne poprawki do prologu ACS. Dzięki czemu będzie on opublikowany.
(NIEKATUALNE)

Kiedy będzie na Stemie można zagrać w demo HFC?

-HFC również obecnie jest już w testach co oznacz że czas jest niedługi.

Kiedy będzie premiera BOE ?

-BOE - całość zależy tu od Strategy Labs i testerów PLW - oni mają ostateczną decyzję w tym przypadku.

Kiedy będą informację odnośnie projektu X i Y

-projekty X oraz Y Najpóźniej sądzę że będą ukazane w połowie roku (Slitherine) najczęściej ustawia kampanie reklamowe 6 miesięcy przed premierą. Lecz mam nadzieję i chciałbym aby było widoczne już dziś.

PODPISANE
Piotr Karbowski
CEO

TAKŻE CZEKAMY ZOBCZYMY.....
.........................

tak dobre pytanie :)

na pewno te które nie będą budować dobrych whislist

ale na pewno te największę:

-ASC
-HFC
-PROJEKT X
-PROJEKT Y
-BUILDERS OD GREECCE
--BOE (TYLKO WYDAWCA, BEZ UDZIAŁU W PRZYCHODACH)
- ORC WARCOSTAM ;)
-POSTAL
-BYO SOBIE ZYCIE

ITP.
CZYLI TE O NAJWIEKSZYM POTENCJALE SĄ JUŻ w fazie produkcji.

w tym :

asc i hfc zaawansowanej także projekty będą w tym roku.

dodatkowo :

projekt x jest ukończony 11/16
projekt y 5/12

a są to duże projekty zwłaszcza PROJEKT X KTÓRY jest największy dla studia + z największymi rozpoznawalnym ip, jaki spółka ma, a szczegóły tego projektu mają być już w czerwcu.

biorąc od uwagę Talent Pana Karbowskiego i do przyciągania fajnych ip. "było sobie życie" czy "postal" można sugerować, że nie jest w ciemię bity i potencjał jest, oczywiście ryzyka też, dlatego trzeba czekać, ale jak dla mnie wyróżniający się CASE jak na gaming.

to nie tak, tam trzeba głębiej wejść w komentarze, za nim zostaną wszystkie "zaktualizowane" te 87 się wbiło, a potem wesza Azja i zjechało.... tak to interpretuje, najważniejsze że problemy nie wynikach z bugów, tylko z trudności, bo gra jest trudna do ogranięcia i z tłumaczeniem "azjatyckim" jak poprawią samouczek i tłumaczenie powinno być lepiej uboat ma 78% jak do tej pory

FilipBonn napisał(a):
Obecnie 73%.

Taki nagły skok z 70% na 87% w ciągu godziny trochę podejrzany, każdy sam sobie zinterpretuje.


Chyba nie przez godzinę tylko przez noc, Azjatom się nie podobało,,,, coś tam też z tłumaczeniem było jak translatowałęm.

ACS OD CFG

Ogólna ocena prologu aktualnie 73%

JAK KTOŚ GRAŁ POWYŻEJ 1H. oceny 87% pozytywne.

muszą poprawić:

-tłumaczenie na te azjatyckie języki.
-kolejny minus/plus to jej trudność i złożoność, gra jest trudna do szybkiego zrozumienia

moim zdaniem nie jest na pewno źle, parę rzeczy do poprawy i będzie dobrze.

Na pewno jest poprawionych dużo boogów które były na początku, kiedy odbywały się zamknięte testy gry, w których brałem też i ja udział.

AIRCRAFT CARRIER SURVIVAL prolog OD CFG 87% POZYTYWÓW NA SETAM :D

Dziś premiera prologu ACS po godzinie jest 600osob, wynik ok, ciekawe jak oceny...

Szapoba!!

Aktualności od Cfg https://www.creativeforge.pl/news

Min.
-31.03 prolog ACS
-niedługo demo HFC

ROAD MAP:
NALICZYŁEM AKTUALNIE 26 projektów w toku 😈 😈 😈
Jak dowiozą jakość jak ostatnio robią to spółki z grupy PLW to będzie grubo.


pojawiła się data premiery prologu ACS 31.03.21R.

store.steampowered.com/app/149...

Ronin na steam

store.steampowered.com/app/156...

kolejna gra na steam

store.steampowered.com/app/147...

Śledzę już spółkę dłuższy czas (jak dla mnie) prawie rok,,,, mam znaczący % portfela ok 20% całości w tej spółce, uważam to za podobny case do SCP, ale z lepszymi możliwościami i perspektywami.

Byłem też w siedzibie firmy na prezentacji Coolcryo.

Rozmawiałem Z Panem Suwalskim który jest znanym fachowcem w swojej dziedzinie zresztą jak i prof. Stec.

Generalnie potencjał sprzedażowy Coocryo i Minimax jest po 300mln USD, tak USD.

O spółce nie jest jeszcze tak bardzo głośno, ale widać kurs jest cały czas windowany do góry, aktualnie 150mln kapitalizacji.

tak jak piszesz oba projekty skończą przed klinikę w połowie roku, a coolcryo tydzień temu skończył 1 z 2 etapów przed kliniki z powodzeniem.

Co WAŻNE!!! Minimax i coolryo były już z powodzeniem stosowane podczas operacji na ludziach związku z pozytywną decyzją komisji bioetycznej. Coolryo ponad 150razy i wszyscy przeżyli wiem to od profesora Suwalskiego.

Kompetentny zarząd wszystko idzie zgodnie z planem.

,,,,ale wiadomo jest to startup, ja mam trochę akcji więc mogę nie być obiektywny, ale wygląda to na prawdę fajnie, a jest jeszcze w miarę tanio.









Witam!

Chciałem się przywitać :) bo tu mój pierwszy wpis tutaj na portalu.
Pozwoliłem sobie napisać do spółki Monnari poniżej pytania i odpowiedzi, które otrzymałem.


Wraz z grupą inwestorów mamy pytania odnośnie spółki.

Najbardziej intrygujące jest zawarcie umowy między Monnari, a spółkami prezesa na wynajem magazynów na okres 9 lat.

-dlaczego nie było komunikacji z inwestorami wyjaśniającej przyczyny tej umowy?
-dlaczego została podpisana na tak długi czas?
-dlaczego płatność jest z góry za cały okres?
-czy cena 14.8mln jest ceną rynkową?
-jak wpłynie to na bilans i płynność spółki po zapłacie, gdzie cały czas spółki odzieżowe mocno odczuwają wpływ pandemii?

-czy planowane są kolejne zamknięcia sklepów w galeriach?
-jaki aktualnie % przychodów spółki generowana jest przez e-comers?


Dzień dobry,

Poniżej odpowiedzi na Państwa pytania.

W razie dalszych pytań uprzejmie proszę o telefon.

dlaczego nie było komunikacji z inwestorami wyjaśniającej przyczyny tej umowy?
Po publikacji raportu bieżącego jak również okresowego zawsze chętnie udzielmy dodatkowych odpowiedzi i wyjaśnień. Z uwagi na przełom roku i czas pandemii ostatnio nie organizowaliśmy tradycyjnych spotkań z rynkiem. Planujemy zdalne spotkanie po opublikowaniu raportów rocznych pod koniec kwietnia.

Jednocześnie na stronie korporacyjnej jest komunikat wyjaśniający dot. tego rb.

Informacja dot. rb 113_2020 - użytkowanie.pdf (monnaritrade.com)

dlaczego została podpisana na tak długi czas?
Przyczyna zawarcia umowy to oczywiście możliwość korzystania z powierzchni magazynowej w sposób bezpieczny (wpis do Ksiąg Wieczystych) w perspektywie kilkunastoletniej.

dlaczego płatność jest z góry za cały okres?
Wynika to z charakteru Umowy o Użytkowanie i pozwoliło uzyskać dyskonto w stosunku do płatności rozłożonych w czasie.

czy cena 14.8mln jest ceną rynkową?
Tak, wynika to z raportu KPMG Tax M.Michna sp.k

jak wpłynie to na bilans i płynność spółki po zapłacie, gdzie cały czas spółki odzieżowe mocno odczuwają wpływ pandemii?
Z punktu widzenia prezentacji w bilansie ta transakcja ujęta jest jako czynne rozliczenie międzyokresowe kosztów. Płynność spółki zależy przede wszystkim od możliwości sprzedaży w stacjonarnej sieci salonów.

czy planowane są kolejne zamknięcia sklepów w galeriach?
Zdecydowana większość umów na najem powierzchni handlowej ma już zapisy łączące wysokość kosztów za najem z wielkością obrotów w danej placówce, zatem z naszego punktu widzenia są to bezpieczne umowy. Jest jeszcze grupa właścicieli centrów handlowych, w tym tych wypowiedzianych, z którymi renegocjujemy warunki najmu. Jest duże prawdopodobieństwo, że z częścią uda się nam na nowo ułożyć relacje. Obecnie nie planujemy większej ilości zamknięć salonów.

jaki aktualnie % przychodów spółki generowana jest przez e-comers?

Licząc od 1 stycznia bieżącego roku do 14.03. sklep internetowy odpowiada za ok. 20 % całości obrotów ze sprzedaży towarów GK.

Informacje
Stopień: Ośmielony
Dołączył: 5 lutego 2021
Ostatnia wizyta: 25 sierpnia 2025 20:46:17
Liczba wpisów: 29
[0,01% wszystkich postów / 0,02 postów dziennie]
Punkty respektu: 9

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,428 sek.

vnhyyhps
vhxhexqk
lfheynsg
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ulyynglh
ntlrlzxs
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat