PARTNER SERWISU
wuvqtced
14 15 16 17 18
Amistat
0
Dołączył: 2009-03-24
Wpisów: 15
Wysłane: 13 stycznia 2011 15:19:11 przy kursie: 0,20 zł
Zarząd notowanej na rynku NewConnect spółki Nicolas Games S.A. zawarł umowę dotyczącą zakupu 100% udziałów w spółkach Frontline Studios LLC z siedzibą w Ormond Beach na Florydzie oraz Frontline z Bydgoszczy. Będą one miały wpływ na sytuację finansową spółki, która m.in. dzięki działalności operacyjnej na zagranicznych rynkach planuje wzrost zysków o co najmniej kilkaset procent, w ciągu najbliższych kilku lat.

[moder: usunąłem linka bo nie wspieramy TEJ konkurencji, do której było linkowane]
Edytowany: 13 stycznia 2011 16:32

SpartaN
1
Dołączył: 2010-08-15
Wpisów: 183
Wysłane: 13 stycznia 2011 23:35:43 przy kursie: 0,20 zł
Dla zainteresowanych tą grą jak i tych którzy już siedzą na papierze. Przypadkowo wpadłem na ten filmik:



hyper.pl/wideo-on-the-road-pow...



Już to o wiele lepiej wygląda niż poprzednio. Filmik przedstawia tworzenie gry, dość szczegółowe.

szooler
0
Dołączył: 2008-07-27
Wpisów: 2 112
Wysłane: 14 stycznia 2011 00:20:38 przy kursie: 0,20 zł
Z ruskiej strony:poprawiona wersja lokacji,jaką pokazali w Moskwie w połowie grudnia.



Mutant przypomina,jak żywo,jaskiniowego trolla.
Polak potrafi(kopiować).Angel
"Fortuna favet fortibus"
Edytowany: 14 stycznia 2011 09:00


szooler
0
Dołączył: 2008-07-27
Wpisów: 2 112
Wysłane: 16 stycznia 2011 19:46:23 przy kursie: 0,21 zł
Finansowanie FL:będzie emisja z rocznym lock up-em.Cena emisyjna akcji w oparciu o kurs na giełdzie,czyżby?tu jest szansaAngel .Jutro na pewno wzrośnie obrót.salute
"Fortuna favet fortibus"

Fantomas
0
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 379
Wysłane: 16 stycznia 2011 20:35:22 przy kursie: 0,21 zł
www.parkiet.com/artykul/7,1007...

Niech dobrze ja to wszystko zrozumiem: spółka nie wydała na razie ani jednej gry [co z tym Afterfallem - miał być w tym kwartale], ale co pół roku chce przejmować kolejne studia i - jak mi się wydaje - tworzyć ich siłami kolejne gry [?]. Przepraszam bardzo, ale skąd oni na to wszystko wezmą gotówkę ?

Edit: Afterfall ma być na przełomie 1/2. q - oni jaja sobie robią czyli nie spojrzeli na plan wydawniczy ?
Edytowany: 16 stycznia 2011 20:36

szooler
0
Dołączył: 2008-07-27
Wpisów: 2 112
Wysłane: 20 stycznia 2011 14:23:13 przy kursie: 0,28 zł
Emisja:
-28 mln akcji (po cenie emisyjnej nie niższej niż 18 groszy)bieżąca działalność,Afterfall Chernobyl
-2,25 mln akcji (po cenie emisyjnej nie niższej niż 30 groszy)zakup FronLine
-propozycja emisji 10 mln akcji ,((po cenie emisyjnej równej nominalnej czyli 5 groszy)program motywujacy dla prezesa,jeśli w latach 2011-2012 zysk roczny netto spółki przekroczy 10 mln,to prezes obejmie 10 całość(10 mln akcji)Przy obecnej cenie(śr25gr),za każdą złotówkę zysku firmy,prezes dostaje dodatkowo 20 groszy premii.
24 stycznia konferencja w Berlinie.
To jeszcze nie są pełne możliwości obrótów,a przede wszystkim kursu Whistle .Nico to najprawdziwsza gwiazda na firmamencie NC.


Fantomas,przynosisz mi szczęście.thumbright .Napisz coś,please na TLVA.Pray
pozdrawiam.wave
"Fortuna favet fortibus"

Fantomas
0
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 379
Wysłane: 20 stycznia 2011 18:21:11 przy kursie: 0,28 zł
Może jak tu napisze jeszcze jednego posta to bardziej wzrośnie ? king

Jestem ciekaw tego szału na tle producentów gier i jak to się wszystko skończy. Spojrzałem na stooq.pl i widzę tam ponad 128mln akcji - czyli rozumiem, że z tymi emisjami mamy w sumie 160mln wyemitowanych akcji. Po cenie 28gr daje to kapitalizację rzędu 40 paru mln zł, czyli jakieś 15mln USD. Znaczy to, iż cena akcji dyskontuje sprzedaż mniej więcej miliona egzemplarzy AF [zakładam średnią cenę w okolicach 40USD] w tym roku.
Boo hoo!

P.S. Nawet nie wiem co to TLVA.
Edytowany: 20 stycznia 2011 18:21

szooler
0
Dołączył: 2008-07-27
Wpisów: 2 112
Wysłane: 21 stycznia 2011 00:00:26 przy kursie: 0,28 zł
Odpowiedź była neutralna-boczniak.

Analityk by powiedział:nie wzrośnie,to spadnie.A może być też tak,że wzrośnie i spadnie. icon_biggrin

Fantomas napisał(a):


Jestem ciekaw tego szału na tle producentów gier i jak to się wszystko skończy. Spojrzałem na stooq.pl i widzę tam ponad 128mln akcji - czyli rozumiem, że z tymi emisjami mamy w sumie 160mln wyemitowanych akcji. Po cenie 28gr daje to kapitalizację rzędu 40 paru mln zł, czyli jakieś 15mln USD. Znaczy to, iż cena akcji dyskontuje sprzedaż mniej więcej miliona egzemplarzy AF [zakładam średnią cenę w okolicach 40USD] w tym roku.
Boo hoo!

P.S. Nawet nie wiem co to TLVA.


Fantomas,tu nie chodzi tylko o AI(Afterfall:Insanity).Miał być rpg,będzie survival-horror.Myślę,że zeszli trochę z obłoków,w sensie że oto "jedną grą zawojujemy świat"(choć ja im tego życzę-mam w tym interes) i skupiają się teraz na wzroście organicznym(zakup spółki FrontLine,komplementarny w stosunku do Nico charakter działalności).Poza tym są inne projekty na celowniku,może inne spółki,z pewnością już praca nad Afterfall 2:Czernobyl.
Teliani to prawa do akcji spółki chcącej handlować gruzińskim winem.salute
"Fortuna favet fortibus"
Edytowany: 21 stycznia 2011 00:04

Fantomas
0
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 379
Wysłane: 21 stycznia 2011 16:56:46 przy kursie: 0,28 zł
@szooler:
Tu chodzi wyłącznie o AI - to ta gra ma wygenerować przychody na kolejne projekty i bez tego nie ma o czym rozmawiać. Ja tylko opisałem na ile wg mnie jest zdyskontowana sprzedaż AI w cenie akcji. Już pominąłem takie szczegóły jak rynek rosyjski, gdzie cena nowości jest o wiele niższa niż na Zachodzie.
Gra ma się ukazać na przełomie 1/2q - a tu ani widu ani słychu. Nawet solidnego trailera nie ma. Widać, że 11bit solidnie pracuje nad promocją swojego tytułu, chociaż to zupełnie inna liga cenowa. Jak niby można to oceniać ?

moratar
0
Dołączył: 2010-11-02
Wpisów: 21
Wysłane: 21 stycznia 2011 21:37:09 przy kursie: 0,28 zł
Troche tandetnie ta gierka wygląda. Przeciwnicy odwracają sie po zbyt długim czasie, tylko stoją i patrzą się gdzieś indziej. Grafika jak na amige 500. Możliwość wyboru fabuły praktycznie zerowa. Brak logiki: nie można przeskoczyć przez gruzy do kolana. Odgłos zamykania się tamy - za krótki więc podzielone zostało na trzy części. Po co ten krzyżyk na plecach przy przepychaniu szafy, jakoś to wszystko niesamowicie amatorsko wygląda. Animacja sie tnie. AI - zachowanie przeciwników strasznie tandetne. Renderowanie postaci - amatorskie, ręka jednego przeciwnika zaczyna przenikać przez tułów innego.
Straszna amatorszczyzna. Przeraża mnie jak to coś, bo grą tego raczej nie można nazwać ma się sprzedawać już w 1Q 2011, docelowo w 1.000.000 egz. przecież to chłam jakiś z technologią z przed 10 lat sklecony przez dzieciaki z liceum na szybko (bez obrazy ale tak to wygląda).
ps.
Po obejrzeniu tego dema, to szczerze to nie zagrałbym w to nawet jakbym dostał za darmo.
Może jakby Nicogames miało jeszcze może z rok lub dwa na dopracowanie gry to może by coś z tego wyszło.

Nie mam akcji i nie planuje kupić i jest to moja osobista opinia.
Edytowany: 21 stycznia 2011 21:40


v3nom
0
Dołączył: 2009-03-06
Wpisów: 3 042
Wysłane: 21 stycznia 2011 23:55:01 przy kursie: 0,28 zł
Mortar masz sporo racji. Jakiś czas temu szukałem grafiki na google i natrafiłem na video: Dead space - gierki z 2008 od EA.



Zajrzałem z ciekawości, bo w młodości sporo grałem w różnego rodzaju FPS/RTS/RPG. To jest gra w którą chciałbym zagrać i dzisiaj. Nie to co ten szrot od NCG thumbright

Na moje oko spóźnili się te kilka lat. Świat niestety nie czekał i poszedł do przodu. To na co zwróciłem uwagę, oprócz wymienionych wpadek graficznych i dźwiękowych, to beznadziejne AI. Przeciwnik widząc, że gość ma pistolet łapie krzesło i rzuca się do ataku (sic!). Totalnie irracjonalne zachowanie, chyba, że oni tam wszyscy są naćpani LSD. Na dodatek robi to tak wolno, jakby ugrzązł w świeżo wylanej, betonowej posadzce blackeye

Teksty angielskie także lipne. Widać, że tłumaczone - jak ja to nazywam - na sztywno z polskiego. Tzn. wiele sformułowań, jakich by nie użył Angol, tylko Polak tłumaczący bardzo dosłownie.

Rozpoznaje w klipie niektóre zastosowane techniki. Sam kiedyś interesowałem się grami od strony technicznej, programowałem grafikę 3D, silnik fizyczny oraz AI. Może dlatego tak te wpadki szokują. Dobrze, że go w miarę szybko ten mutant zabił, bo szkoda życia blackeye
Klika się i sprzedaje ;-)
Edytowany: 21 stycznia 2011 23:55

bernie
43
Dołączył: 2009-04-14
Wpisów: 603
Wysłane: 22 stycznia 2011 09:24:59 przy kursie: 0,28 zł
szooler napisał(a):
Odpowiedź była neutralna-boczniak.

Analityk by powiedział:nie wzrośnie,to spadnie.A może być też tak,że wzrośnie i spadnie. icon_biggrin

Fantomas napisał(a):


Jestem ciekaw tego szału na tle producentów gier i jak to się wszystko skończy. Spojrzałem na stooq.pl i widzę tam ponad 128mln akcji - czyli rozumiem, że z tymi emisjami mamy w sumie 160mln wyemitowanych akcji. Po cenie 28gr daje to kapitalizację rzędu 40 paru mln zł, czyli jakieś 15mln USD. Znaczy to, iż cena akcji dyskontuje sprzedaż mniej więcej miliona egzemplarzy AF [zakładam średnią cenę w okolicach 40USD] w tym roku.
Boo hoo!

P.S. Nawet nie wiem co to TLVA.


Fantomas,tu nie chodzi tylko o AI(Afterfall:Insanity).Miał być rpg,będzie survival-horror.Myślę,że zeszli trochę z obłoków,w sensie że oto "jedną grą zawojujemy świat"(choć ja im tego życzę-mam w tym interes) i skupiają się teraz na wzroście organicznym(zakup spółki FrontLine,komplementarny w stosunku do Nico charakter działalności).Poza tym są inne projekty na celowniku,może inne spółki,z pewnością już praca nad Afterfall 2:Czernobyl.
Teliani to prawa do akcji spółki chcącej handlować gruzińskim winem.salute


Tak, tylko jeżeli gra będzie kompletną klapą (z mojego punktu widzenia tak to wygląda) to na ten "wzrost organiczny" bedzie trzeba zrobić kilka kolejnych emisji. Druga sprawa tutaj (ekspertem nie jestem od strony technicznej) ale wydaje mi się że skoro tyle czasu nad tym siedzą, przekładają terminy to powinna wyjść PERŁA a co pokazli każdy widzi...Nie wiem czy powiększenie firmy czy zdobycie licencji na wszystkie platformy pomoże sprzedać gniota wydaje mi się że nieblackeye ....Problem chyba leży gdzie indziej czyli sam trzon spółki łącznie z prezesem który to w takiej formie akceptuje i obsrasta w piórka podczas gdy komentarze są w większosci negatywne na to co pokazali. Ja tą gre w jej obecnej formie widzę jako bonus do gazety albo w jakiejś serii "tanie granie" a nie jako hit..

warto też dodać że zapowiadają AI jako "preludium" do tego co chcą robić dalej, więc jeżeli ta gra nie odniesie dużego sukcesu to po następne części nikt nie sięgnie a aż boje się pomysleć o terminie premiery następnej gry jeżeli musieli by wymyslać wszystko od nowa(tzn tzw "uniwersum")

moratar
0
Dołączył: 2010-11-02
Wpisów: 21
Wysłane: 22 stycznia 2011 14:43:29 przy kursie: 0,28 zł
Nawet jako tak słabo zrobiona gra (niedopracowana) mogła by się sprzedać jakby dobry trailer zrobili, albo wyłożyli kilka milionów na rozreklamowanie, ale tego nie robią. Nie wiem na co zarząd liczy.
Wie ktoś czy jest opcja grania w wyższej grafice np 1920x1080? lub 1680x1050 - na widescreenowe monitory ostatnio dość popularne.

MaUpa
0
Dołączył: 2009-11-13
Wpisów: 1
Wysłane: 22 stycznia 2011 16:09:05 przy kursie: 0,28 zł
Jeżeli gra będzie wyglądała tak jak to prezentuje filmik - totalna klapa. Może kilka lat temu na konsole by jeszcze przeszła, na PC już nie. Grafika wydaje się być mierna - sporo gorsza niż w produkcjach już leciwych jak ukraiński Stalker chociażby czy Half-Life2(co prawda była to super produkcja ale wydana w 2004). Nie wspominając już o sztywnych animacjach ala Quake1. Przeciąganie premiery, zmiany w ekipie twórców, miało być RPG będzie horror. Dużo gadania o nic zapowiada się koleina Daikatana. A szkoda.

moratar
0
Dołączył: 2010-11-02
Wpisów: 21
Wysłane: 23 stycznia 2011 20:43:23 przy kursie: 0,28 zł
Ten mutant niby troll wygląda jakby był robiony animacją bitmapową a nie maska nakładana na objekt zbudowany z polygon'ów. Ta technika była np w sławnym Doom'e ale litości to był rok 1993 - czyli 18 lat temu. Powinny być to ładne wyraźne potworki zbudowane z minimum 2000 polygonów, najlepiej jakby było 5000+, powinno ładnie być widać na nich światło a nie tandeta taka jak obecnie. Tak samo twarze przeciwników... szkoda gadać.
Edytowany: 23 stycznia 2011 20:43

hipopotam5
0
Dołączył: 2009-08-08
Wpisów: 72
Wysłane: 23 stycznia 2011 21:35:21 przy kursie: 0,28 zł
czy ktoś ze stockwatch może wyjaśnić czemu rating Nico wzrósł z D do AAA ?
na mój gust wyniki tego nie odzwierciedlają a w bilansie jest dużo należności co sugeruje że niektóre są nie do odzyskania

dlaczego Wam tak ocena wzrosła?

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 24 stycznia 2011 10:24:18 przy kursie: 0,26 zł
hipopotam5 napisał(a):
czy ktoś ze stockwatch może wyjaśnić czemu rating Nico wzrósł z D do AAA ?
na mój gust wyniki tego nie odzwierciedlają a w bilansie jest dużo należności co sugeruje że niektóre są nie do odzyskania

dlaczego Wam tak ocena wzrosła?

Rating jest automatyczny, a wzrósł najmocniej z CCC+ (nigdy nie był D) stopniowo do AAA, bo:
- spółka emitowała akcje i podnosiła kapitał --> zyskała gotówkę
- obniżało się ogólne zadłużenie i rosły aktywa --> poprawa struktury bilansu
- znacznie zredukowano stratę operacyjną, z ponad -1 mln zł kwartalnie jeszcze rok temu, do minus kilkudziesięciu tys. zł

Tyle rating, który ma konkretne zastosowanie: ocenę skali zagrożenia ciągłości działalności. Z wynikami nie jest powiązany wprost, tj. z rentownością operacyjną i zyskami zatrzymanymi. Ale mowa o wynikach przeszłych. Ten wskaźnik nie patrzy w przyszłe zyski, tylko w zdolność tkanki tłuszczowej firmy do przeżycia ewentualnych chudych lat.

I jeszcze ważna uwaga: bazujemy na wynikach, które podaje spółka, bo nic innego nie ma.

hipopotam5
0
Dołączył: 2009-08-08
Wpisów: 72
Wysłane: 24 stycznia 2011 21:37:39 przy kursie: 0,26 zł
dzięki za wyczerpująca odpowiedź

co do zobowiązań to polecam przeanalizować działalność z partnerami z Czech i Węgier

p.s. ciekawe jest to że jakieś "Forever [coś tam]" też wchodzi w misia uszatka i to od razu z planami na rynek Japoński, skąd my to znamy?

admiral
0
Dołączył: 2009-05-06
Wpisów: 112
Wysłane: 11 lutego 2011 09:41:21 przy kursie: 0,24 zł
Spółka Nicolas Games S.A. w IV kwartale 2010 roku zanotowała ponad 5-krotny wzrost
przychodów ze sprzedaży w porównaniu z analogicznym okresem w roku 2009. Osiągnięty
przez spółkę wynik na sprzedaży był dodatni w porównaniu do straty odnotowanej w IV
kwartale roku 2009 i wyniósł 130,9 tys. PLN. Na wyniki finansowe odnotowane w IV
kwartale 2010 roku wpływ miała konsekwentna kontynuacja założeń strategii Spółki opartej
o development własnej marki Afterfall. W okresie objętym niniejszym raportem została
podpisana umowa z wydawcą - firmą Just a Game GmbH na światową dystrybucję Afterfall:
Insanity w wersji na PC oraz umowa koproducencka z firmą East Pictures S.A. związana
z produkcją kolejnej gry ze świata Afterfall, o roboczym tytule Afterfall: Czarnobyl.
Na wypracowany w IV kwartale 2010 roku zysk netto w wysokości 1 947,6 tys. PLN
znaczący wpływ miały osiągnięte przez Spółkę przychody finansowe. Kapitał własny spółki
w ciągu całego 2010 roku wzrósł ponad 3-krotnie.

mathu
0
Dołączył: 2009-09-21
Wpisów: 4 615
Wysłane: 11 lutego 2011 13:52:37 przy kursie: 0,24 zł
Czy ktoś mi może wytłumaczyć, co właściwie sprzedaje NGS? Przecież oni już całkowicie skończyli z wydawaniem gier.
The recovery in profitability has been amazing following the reorganization, leaving Barings to conclude that it was not actually terribly difficult to make money in the securities market.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość


14 15 16 17 18

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,153 sek.

tydvwnjw
bghgnumv
jwqerdok
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
syamyqyy
qgegklwl
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat