broker_ns napisał(a):
Jeśli mówi się, że SaarGummi był/jest liderem w swojej branży uszczelek to potencjalni jego konkurenci (przynajmniej Ci stanowiący jego bezpośrednią konkurencję) powinni być mniejsi niż Boryszew.
Broker, tak wygladaja najpowazniejsi konkurenci Boryszewa.. SaarGummi chca kupic m.in:
- Toyoda Gosei - dostawca Toyoty.. kapitalizacja firmy wynosi 2,2 mld EURO..
- Cooper-Standard Automotive - po 3 kwartalach 2010 roku firma zarobila marne 312.8 milionow $$$$$..
- Henniges Automotive - firma dzialajaca od ponad 150 lat, kilkanascie zakladow na 3 kontynentach, kilka tysiecy pracownikow..
mniejsi od Boryszewa?

w tej chwili z 15 spolek poza boryszewem pozostaly 4 firmy.. masz podglad o jakiej skali.. dlatego uwazam, ze przejecie bedzie trudne, chyba ze boryszew zagwarantuje utrzymanie miejsc pracy, gdyz pozostala konkurencja moim zdaniem bedzie chciala jednak czesc spolek zlikwidowac i to jest szansa, ze spolka byc moze trafi do firmy, ktora bedzie zainteresowana jej rozwojem, bo nie sadze zeby bezposredni konkurenci byli zainteresowani utrzymaniem calej grupy SaarGummi..
ps jeszcze male uzupelnienie - do polowy lutego zainteresowane spolki dopuszczone do ostatnioego etapu negocjacji powinny zlozyc oferty kupna. Czy boryszew jest w tej grupie na razie nie wiadomo. Sami zainteresowani tj. SaarGummi oczekuja, ze przejecie bedzie sfinalizowane w kwietniu.
Czterema najdroższymi słowami na giełdzie są: "Tym razem będzie inaczej"..
Fala wzrostowa rodzi się w strachu, rośnie w wątpliwościach, dojrzewa w optymizmie i umiera w euforii..
„All animals are equal but some animals are more equal than others“