PARTNER SERWISU
ekjaetoi
8 9 10 11 12
anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 22 lutego 2011 12:00:41 przy kursie: 9,20 zł
Czy nie stosują to nie wiem, wiem że nie ujawnili :P

W tym raporcie nie widać. W rocznym były jakieś forwardy, ale wartości na waciki :)
około 75% przychodów to Polska. Część surowców do produkcji importują.
Eksportują do Czech, Słowacji i Rumunii... Waluty Czech i Rumunii zachowują trochę jak złocisz, bo to też EM.

Kamilek123
0
Dołączył: 2008-11-22
Wpisów: 84
Wysłane: 23 lutego 2011 16:19:40 przy kursie: 9,00 zł
Zastanawiam się czemu tutaj wskaźnik CZ jest na poziomie 5 ?
Mnie wychodzi coś koło 12

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 23 lutego 2011 16:41:04 przy kursie: 9,00 zł
C/Z jest około 10.
Patrzysz na C/ZO czyli P/EBIT, nie P/E.
Powiedz z czego liczysz, bo wychodzi tak:
230 mln / 24 mln = 9,58.
24 mln a nie 31 mln, bo to łączny zysk grupy, a nie tylko przypadający akcjonariuszom jednostki dominującej.


Kamilek123
0
Dołączył: 2008-11-22
Wpisów: 84
Wysłane: 23 lutego 2011 16:55:27 przy kursie: 9,00 zł
Mój błądking przeoczyłem ZO a nie Z.

28zenek
0
Dołączył: 2010-10-29
Wpisów: 99
Wysłane: 24 lutego 2011 10:07:36 przy kursie: 9,17 zł
Ten komunikat nie powinien umknąć uwadze teraźniejszym i przyszłym akcjonariuszom Ambry
gpwinfostrefa.pl/palio/html.ru...
Myślę,że to ważna wiadomość.

Kod:
mod: to wstawiaj cytat, inaczej post wyleci


Cytat:
Ambra, producent i dystrybutor win, zamierza sprzedać działkę o wielkości 23 tys. mkw, stanowiącej dawną siedzibę spółki w Bukareszcie, w ciągu 12-16 miesięcy - poinformował podczas konferencji prezes spółki, Robert Ogór. W ciągu 12 miesięcy Ambra chce poinformować akcjonariuszy o wynikach rozmów, dotyczących potencjalnych przejęć. Spółka planuje wypłacić dywidendę.
Edytowany: 24 lutego 2011 10:10

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 24 lutego 2011 10:50:29 przy kursie: 9,17 zł
Ale, co w tym komunikacie nowego, ważnego i zaskakującego?

Dywidenda - jest płacona co roku
Działka - na sprzedaż od dawna. Z gotówki można będzie spłacić ciut kredytów i troszkę poprawić wynik. Na WK wpływu mieć nie będzie. Z zysku przy liczeniu czego kolwiek trzeba to wyjąć jako jednorazówkę.
Przejęcia - grupa się ustabilizowała operacyjnie. Porządki działają tak, że niewiele da się poprawić. Poza czekaniem na wzrost rynku co ma zrobić spółka aby się rozwijać - przejęcia!

Naprawdę nic nowego nie powiedziano...

Kamilek123
0
Dołączył: 2008-11-22
Wpisów: 84
Wysłane: 24 lutego 2011 11:00:33 przy kursie: 9,17 zł
Zgadzam się że rewelacji nie ma chociaż z tym ciut kredytów to trochę umniejszenie bo kasy z tej działki mogą wyciągnąć sporo i jeżeli to pójdzie na spłatę zadłużenia to zmniejszy się znacząco. Nie wiem ile tam dokładnie jest warta ale księgowo chyba pisali że 23mln a realnie znacznie więcej więc załóżmy że 2x tyle czyli 50mln to daje 1/3 zadłużenia, które wynosi około 150mln. A to chyba ostrożne założenia.
Ale ja tam się nie znam to tylko moje wypocinyking

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 24 lutego 2011 11:17:36 przy kursie: 9,17 zł
Jeśli przyjąć te 50 milionów to odsetki zmniejszyłyby się o około 3 miliony złotych. Odejmując od tego podatek da około 2,4 miliona zysku netto więcej, czyli 10%. Faktycznie nie jest to w sumie mało...

Kinga Grabowska
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2010-03-11
Wpisów: 4
Wysłane: 25 lutego 2011 08:48:38 przy kursie: 9,17 zł
Witam serdecznie,

dziękujemy za analizę raportu. Zawiera on wiele słusznych spostrzeżeń i wniosków. Jednakże znalazło się w nim kilka tez które mogą prowadzić do błędnej interpretacji wyników za półrocze i Q2.

1.Ze względu na fakt, że akcyza od towarów jest płacona w momencie ich zakupu/importu, jest ona zawarta w koszcie własnym sprzedanych towarów. Akcyza wykazana jako zmniejszenie przychodów w całości dotyczy produktów (taka prezentacja akcyzy jest zgodna z MSSF i została uznana za poprawną przez audytora). Po uwzględnieniu tego faktu, marż dla towarów jest o ponad 1 p.p. wyższa niż dla produktów. Tak więc wzrost udziału towarów jest korzystny i pozytywnie wpływa na marżę, co potwierdzają wyniki kwartału, albowiem marża rośnie o 2,0 p.p.

2.Opłaty handlowe - są one wynikiem negocjacji z poszczególnymi klientami i wynikają często z ich modelu ustalania marż i cen - w jednym przypadku akceptowana może być wyższa cena podstawowa i wyższy poziom opłat handlowych, w innym przypadku odwrotnie. Sukces handlowy mierzy się zatem na poziomie rentowności marży a nie poziomu % opłat handlowych (po uwzględnieniu opłat handlowych). A rentowność tak liczona rośnie.

3.Wzrost kosztów marketingu i dystrybucji. W Q2 wzrost ten dotyczył w kwocie 2,7 mln zł wydatków na wsparcie marek (kampanie TV CIN&CIN, Dorato, EL SOL, Piccolo) - wzrost na sprzedaży na rynku polskim o 7,6% w Q2 to tylko krótkoterminowy efekt tych wydatków. Dopiero wyniki w dłuższym terminie pokażą pełną efektywność tych wydatków. Są to z punktu widzenia biznesowego a nie księgowego inwestycje w najważniejsze aktywa - marki, które decydować będą o przyszłej pozycji rynkowej Grupy AMBRA.

4.Wzrost wynagrodzeń w Q2 jest sezonowy - w całym roku tempo wzrostu będzie niższe.

Jeszcze raz dziękujemy za analizę i mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia ułatwią również analizę przyszłych dobrych wyników finansowych Grupy AMBRA.

Pozdrawiam,

Kinga Grabowska w imieniu Grupy AMBRA
Euro RSCG Sensors
kinga.grabowska@eurorscg.pl




anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 25 lutego 2011 13:00:00 przy kursie: 9,09 zł
Bardzo się cieszę z obecności przedstawiciela spółki na forum i przy okazji dziękuję Pani Kingo za uwagi, bo faktycznie nieco zmieniają one obraz tego co się dzieje w spółce. Pozwolę sobie jednak nie ze wszystkimi się zgodzić.

Ad1) Całkowita alokacja wykazywanej jako zmniejszenie przychodów akcyzy do kosztów własnych towarów zmienia rentowności. Pozostając przy mojej interpretacji zysku brutto na sprzedaży jako przychodów brutto ze sprzedaży towarów - koszt własny towarów i odpowiednio przychodów brutto ze sprzedaży produktów - koszt materiałów - akcyza otrzymamy:

produkty
2Q2011 44,37%
2Q2010 39,83%

towary
2Q2011 50,91
2Q2010 52,75

Co finalnie w ujęciu rocznym daje wzrost rentowności o 2p.p. do poziomu 47%

Przy takim stanie rzeczy, uwaga w omówieniu o negatywnej tendencji w strukturze sprzedaży jest nieodpowiednia, bo jest dokładnie na odwrót.

Ad2) Oczywiście marża jest powiązana z wielkością opłat jak Pani wskazuje, natomiast wpływ na marżę ma wiele innych czynników, jak choćby zmiany w strukturze sprzedaży, czy kształtowanie się kursów walutowych. Opłata handlowa jest jednym z czynników marżo-twórczych, a przez to ocena czynnika opłat tylko przez pryzmat marży nie jest do końca reprezentatywna stąd odniesienie do przychodów.

ad3) Rynek wina w Polsce rośnie, wiec wzrost sprzedaży wynikający z kampanii marketingowej należałoby skorygować o czynnik rynkowy, aby oddać faktyczny jego wpływ. Natomiast słuszna jest uwaga, że nie można nakładów na marketing rozpatrywać tylko w ujęciu jednego kwartału. Budowanie marki to ciągły proces.

Paweł Bieniek

Edytowany: 25 lutego 2011 13:02


toimek
0
Dołączył: 2009-01-10
Wpisów: 108
Wysłane: 13 maja 2011 14:46:56 przy kursie: 8,50 zł
Minęły prawie 3 miesiące, a tutaj cisza.

Tymczasem spółka otrzymała dwie bardzo korzystne rekomendacje. Mimo to zachowanie kursu mocno testuje cierpliwość akcjonariuszy.

Dziś raport kwartalny. Mam nadzieję, że poprawi nastrój w okół spółki. W końcu był długi karnawał, dużo imprez, to i sporo napoi wyskokowych powinno było się sprzedać ;)

anty-teresa - kiedy możemy liczyć na omówienie?

Pani Kingo - czy jest szansa na pojawienie się raportu jeszcze przed końcem sesji?

pozdrawiam
cierpliwy akcjonariusz.

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 13 maja 2011 14:58:18 przy kursie: 8,50 zł
Co do raportu - tym razem ja się wtrącę :) A publikowanie raportów w czasie sesji jest, moim zdaniem, generalnie niezdrowe.

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 14 maja 2011 02:49:25 przy kursie: 8,50 zł
Omówienie wyników za q3’2010 dla Ambra SA.

Wyrażone na forum nadzieje na zaskakująco lepszy kwartał okazały się płonne. Nie pozwolił na to stalowy uścisk sezonowości, jaka charakteryzuje działalność firmy. Trzeba przyznać, że wpływ sezonowości jest przemożny, dlatego domyślnie porównania będą dotyczyły q3/q3.

Skoro już mowa o porównaniach, to kwartał był w zasadzie gorszy.

Po pierwsze sprzedało się mniej butelek. I to dużo mniej, bo o -15,5%. Zarząd tłumaczy to późnym terminem Świąt Wielkanocnych. Miejmy nadzieję, że to się zgadza, ponieważ o prawie 12% wzrosła jednak średnia cena za butelkę. Wygląda więc na to, że firma wciąż repozycjonuje się na rynku. Nasuwa się powoli pytanie, ile ten proces jeszcze potrwa i kiedy poznamy grupę, którą marketing Spółki uzna za docelową? Wzrost cen sprzedaży nie zrekompensował spadku wolumenu. Wzrost średniej ceny nie spowodował też wzrostu wypadkowej rentowności mixu. I nie są to zjawiska pozytywne. Zwłaszcza, że historia tworzenia się wyniku rozegrała się właśnie na rynku, czyli na tym poziomie rachunku wyników.

Odwróciła się struktura sprzedaży – teraz 68% to towary (było 47%). Rentowności brutto sprzedaży wprawdzie zbliżyły się do siebie, ale produkty wciąż są wyraźnie bardziej rentowne. Ja również (podobnie, jak w poprzednim omówieniu) za gross profit uważam różnicę pomiędzy przychodami, a kosztem własnym i akcyzą. Argument, że audytor zaakceptował metodę stosowaną przez Spółkę, nie przekonuje mnie do tej metody. Jest takie powiedzenie: „to, że możesz, nie znaczy, że powinieneś”.

Bez względu na sposób liczenia niekorzystna kombinacja spadku wolumenu oraz mniej rentowny mix pogorszyły podstawowy wynik Spółki.

Na dalszych poziomach rachunku wyników firma działa, jak dobrze naoliwiona maszyna. Koszty organizacji są stabilne. Wyjątek stanowi linia pozostałych przychodów/kosztów operacyjnych. Tym razem nie zasiliły jej zdarzenia jednorazowe. Mniejsze zadłużenie generuje niższe koszty finansowe, co jest pozytywnym zjawiskiem. Nie zrekompensowało ono jednak ubytków wyniku pochodzących z aktywności sprzedażowej. Mamy -4,3m wobec -2,2m rok temu.

W komentarzu Zarządu czytamy, że negatywnym driverem były późne Święta, co spowodowało przesunięcie się w czasie popytu w Polsce oraz w Czechach i na Słowacji. Zatem rzut oka na rachunek segmentowy:
- Sprzedaż zewnętrzna w Polsce (praktycznie) nie zmieniła się. Ponadto odbyło się to przy lepszym koszcie własnym. Sprawę pogorszyły koszty organizacji – amortyzacja, wynagrodzenia, pozostałe.
- Istotnie pogorszyło się na rynku Słowacji i Czech. Ale koszty były pozytywnie stabilne.
- Bardzo źle wygląda rynek rumuński. Dramatyczny spadek sprzedaży, wysoka akcyza. Oszczędności na kosztach nie nadążają za spadającym popytem i zwiększonym fiskalizmem. Być może czas pomyśleć o dezinwestycji na tamtejszym rynku?

Bilans.

Kwestię aktywów można właściwie pominąć. Może poza spadkiem gotówki (ale o tym w sekcji o cash flow).

W pasywach widać skrócenie się kredytów. Przesuwają się one po prostu „w kierunku wyjścia”, a firma je spłaca. Bardzo zresztą podoba mi się ta konsekwencja w redukowaniu zadłużenia odsetkowego. Dało się ono Spółce mocno we znaki. Firma redukuje swój gearing w 4-miesięcznym rytmie uwarunkowanym sezonowością. Redukcja następuje zawsze, gdy uwalniane są środki pochodzące z zimowego szczytu sprzedaży.

Cash flow.

Inwestycyjny (o operacyjnym będzie na końcu) to odtworzenie środków trwałych. Część się zamortyzowała, części firma się pozbyła.

Finansowy, to wykorzystanie całej wydajności gotówkowej na redukowanie zadłużenia. Dzięki temu spadają obciążenia odsetkowe i poprawia się możliwość dalszych spłat. Firma obecnie znów generuje tle gotówki, aby bez problemu płacić dywidendę bez szwanku dla stabilności finansowej.

Operacyjny jest ciekawy, a jednocześnie trochę zaniepokoił mnie. Wprawdzie przepływ jest bardzo wysoki, jednak po potrąceniu zmian kapitału pracującego jest znacznie niższy, niż rok temu. To -11m gorzej (-8m vs. +3m), przy sprzedaży netto niższej jedynie o -3m.

Wprost tego nie widać, ponieważ po pierwsze CF prezentowany jest w wersji skumulowanej, po drugie brak w sprawozdaniu takiego podsumowania. Niemniej jednak spadła wydajność gotówkowa prowadzonych operacji. W wolnej chwili spróbuję znaleźć przyczynę.
Wyceny wskazują na niedowartościowanie: www.stockwatch.pl/gpw/ambra,wy... .

Reasumując:

Kwartał wynikowo słaby zgodnie ze wzorcem sezonowości. Nie jest to nic wyjątkowego. Porównanie do wysokiej bazy zeszłorocznej dodatkowo psuje wrażenie. Trochę niepokoi ciągłe osuwanie się wolumenów sprzedaży. Strukturalnym problemem stał się za to rynek rumuński. Generalnie wyniki są dobre.
Zupełnie odwrotnie jest w przypadku cash flow – na pierwszy rzut oka bardzo dobry cash operacyjny, kryje w sobie słabość, która wymaga dalszego rozpoznania.

Jakość przepływów jest tu kluczowa. Ta firma to w końcu cash cow.
Powyższa treść przez 60 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

Kinga Grabowska
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2010-03-11
Wpisów: 4
Wysłane: 7 czerwca 2011 09:34:30 przy kursie: 8,19 zł
Witam Państwa,

serdecznie dziękujemy w imieniu Zarządu AMBRA S.A. uczestnikom tegorocznej Konferencji WallStreet w Zakopanem za liczne i inspirujące spotkania. Możliwość osobistego kontaktu z Państwem i rozmowy na temat strategii, perspektyw rozwoju AMBRY oraz Państwa oczekiwań wobec Spółki była dla nas bardzo cenna. Postaramy się tym oczekiwaniom sprostać. Zachęcam do dalszego kontaktu z nami poprzez adres nowy e-mailowy: ir@ambra.com.pl. Jeśli preferują Państwo kontakt telefoniczny, proszę dzwonić na poniższy numer telefonu, chętnie odpowiem na Państwa pytania na temat spółki AMBRA.

Pozdrawiam serdecznie,

w imieniu AMBRA S.A.

Kinga Grabowska,
Euro RSCG Sensors
508 012 216
kinga.grabowska@eurorscg.pl

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 9 czerwca 2011 20:43:39 przy kursie: 8,15 zł
Pani Kingo,

Jak to - Parkiet - się ma do strategii i prezentacji pokazujących kurczący się rynek wódki i wychwalających wzrostowy rynek wina?

Cytat:
Zarząd Ambry chce, aby w ciągu trzech lat udział mocnych alkoholi w przychodach grupy sięgał 10 proc.


Pozdrawiam,

Wloczykij
0
Dołączył: 2008-12-23
Wpisów: 584
Wysłane: 10 czerwca 2011 00:09:41 przy kursie: 8,15 zł
Rynek mocnych alkoholi jest zróżnicowany. O ile dobrze zrozumiałem, Ambra posiada dość silne marki mocnych alkoholi w Rumunii, w tym coś a'la whisky a rynek na tego typu produkty może zachowywac się inaczej niż typowa czysta wódka.
Nikt by nie pamiętał o dobrym Samarytaninie, gdyby miał tylko dobre intencje. By przejść do historii, musiał mieć też pieniądze. — Margaret Thatcher

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 10 czerwca 2011 10:32:50 przy kursie: 8,02 zł
Ale tu chodzi o rynek polski. Jak silny jest rynek w Rumunii, to było widać ostatnio. W dotychczasowych prezentacjach Ambry nie ma nic pozytywnego o rynku wódki, tylko peany na temat wina. No i działalność zaniechana w 2004 albo 2005 roku związana z mocnym alkoholem. I tu nagle... bum!
Chciałbym poznać, jak Spółka uzasadnia ten ruch w kontekście powyższego. Nie nasze domysły.

Kinga Grabowska
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2010-03-11
Wpisów: 4
Wysłane: 17 czerwca 2011 16:26:21 przy kursie: 7,94 zł
Witam serdecznie,

AMBRA planuje wzrost przychodów jedynie w najbardziej dochodowych segmentach polskiego rynku alkoholi mocnych. Spółka nie zamierza angażować się w segment ekonomiczny, którego dochodowość jest niska. Nasze plany zwiększenia udziału alkoholi mocnych w strukturze sprzedaży Grupy do 10% zakładają przede wszystkim wzrost na rynku polskim w dochodowych kategoriach tworzących wysoką wartość dodaną dla konsumenta, takich jak np. wódki segmentu premium, whisky czy brandy. Są to również segmenty rosnące.

Obecnie segment alkoholi mocnych odpowiada za około 6% przychodów Grupy. Są to przede wszystkim brandy w Rumunii. Wzrost udziału tego segmentu do 10% realizowany będzie natomiast na rynku polskim, na którym dzięki rozwiniętej strukturze logistycznej możemy w największym stopniu realizować synergie z włączania nowych asortymentów do portfolio produktów. Plany rozwoju segmentu alkoholi mocnych to rocznie około 20-30 mln zł rentownych przychodów. Cel ten chcemy osiągnąć w ciągu kilku lat.

Pozdrawiam,

w imieniu AMBRA S.A.

Kinga Grabowska,
Euro RSCG Sensors
508 012 216
kinga.grabowska@eurorscg.pl

rafsty
PREMIUM
38
Dołączył: 2009-02-19
Wpisów: 2 393
Wysłane: 21 czerwca 2011 19:41:37 przy kursie: 7,60 zł
Pani Kingo,
Dziękuję za komentarz. Czyli, jak rozumiem, mówimy o 4 punktach % sprzedaży. Wygląda na to, że rzeczywiście, może dać się to zrobić bez kanibalizacji oferty winnej oraz wykorzystując "luzy" w systemie dystrybucji. Jeśli jeszcze marża będzie ok, to czemu nie?
Pozdrawiam!

Katarzyna Koszarna
0
Grupa: Emitent
Dołączył: 2011-09-02
Wpisów: 19
Wysłane: 2 września 2011 09:21:45 przy kursie: 6,64 zł
Szanowni Państwo,

Opublikowaliśmy dzisiaj nasze wyniki roczne za rok obrotowy 2010/2011 - rosną nasze
zyski, sprzedaż i dywidenda.

A już 7 września 2011 r. o godz. 10:30 odbędzie się kolejna konferencja on-line z
Zarządem Grupy AMBRA S.A. z udziałem analityków, która poświęcona będzie omówieniu
naszych wyników finansowych.

Po zakończeniu wirtualnej konferencji będą Państwo mogli zadawać pytania
Członkom Zarządu poprzez czat.

Link do konferencji podamy na początku następnego tygodnia. Będzie on również dostępny na
naszej stronie internetowej oraz na Twitterze.

Serdecznie zapraszam,
Katarzyna Koszarna
AMBRA S.A.

http://twitter.com/#!/ambra_sa
Edytowany: 2 września 2011 09:34

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE AMBRA
  • 4 znane spółki pod presją. Prognozy wyników dla branży FMCG
    4 znane spółki pod presją. Prognozy wyników dla branży FMCG

    Wysoka baza porównawcza, mniej niedziel handlowych i rosnące koszty - pierwszy kwartał 2025 roku może nie być łaskawy dla firm z sektora dóbr szybko zbywalnych (FMCG). Nowy raport DM BDM przygląda się czterem kluczowym graczom rynku i ocenia ich perspektywy w wymagającym otoczeniu makroekonomicznym.

  • Analityk o Ambrze: Bez akwizycji nie będzie wzrostu przychodów
    Analityk o Ambrze: Bez akwizycji nie będzie wzrostu przychodów

    Po szampańskich nastrojach akcjonariuszy Ambry nie ma już śladu. W lutym 2024 r. kurs akcji dystrybutora alkoholi wyznaczył historyczny szczyt notowań, a następnie poddał się korekcie. Od tamtego momentu notowania obsunęły się o ponad 30 proc. W połowie lutego br. spółka przedstawiła wyniki za pierwsze półrocze roku obrotowego 2024/25, które choć były zgodne z oczekiwaniami analityków, to nie były bardzo dobre.




8 9 10 11 12

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,407 sek.

uyebicbp
qbmzxvnp
puceafdk
Komunikaty ESPI/EBI Ambra SA

ZOBACZ TAKŻE:
Wiadomości | Akcjonariat | Wyniki finansowe
Analiza fundamentalna | Analiza techniczna | Wycena akcji

Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
uxczcitb
tubcjgrl
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat