PARTNER SERWISU
lyqygtkr
6 7 8 9 10
topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 15 sierpnia 2012 20:34:07 przy kursie: 0,08 zł
1. Po 6 miesiącach podobają mi się przychody oraz zysk ze sprzedaży.

2. Ponieważ przyjęli PSR to amortyzacja dobija im (przypominam że amortyzacja to nie "żywa" gotowka ktora wyplywa z firmy) wynik na poziomie
Operacyjnym.

3. I teraz ta amortyzacja wartości firmy 150k PLN na 2 kwartały ujęta jest w wyniku operacyjnym, reszta to jak sądzę rezerwy na na należności (brak tu not, ciężko coś stwierdzić na 100%).

Ogólnie gdyby wybrali MSR to by to lepiej wygodało.

AnitaT
0
Dołączył: 2009-11-03
Wpisów: 119
Wysłane: 15 sierpnia 2012 21:01:43 przy kursie: 0,08 zł
No właśnie, czytałam, że przyjęli amortyzację aportu rozłożyć na 20 lat.
Czy to możliwe?
Będą amortyzować te 3,2 mln zł wniesione do spółki akcyjnej?
Jeżeli w równych kwotach, co nie byłoby rozsądne to 3.200.000 / 20 = 160.000 rocznie.
W pierwszych latach powinni odpisywać wyższą amortyzację.

To byłoby bardzo dobrze przyjęte przez rynek.

Czy możesz to trochę przybliżyć?

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 15 sierpnia 2012 21:10:32 przy kursie: 0,08 zł
Wszystko chyba just napisalem- ta amortyzacja będzie im nie keszowo dobijać wynik, z tego co czytam to rocznie chcą amortyzowac na 300 k pln.

Wiec wypisywanie tego, że pokazuja taka stratę jest prawdą ale należy zobaczyć skąd się to bierze i czy strata ta jest stricte gotówkowa czy nie.


topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 21 sierpnia 2012 15:39:53
Na stronie pojawil sie zaktualizowany dzial Digital Publishing- jest tam duzo informacji o Mag+

www.yellowhat.pl/tablet-publis...

SimonS
0
Dołączył: 2011-10-31
Wpisów: 65
Wysłane: 7 września 2012 12:38:59
Yellowhat wydaje pierwszy magazyn na tablety. Magazyn darmowy, a przychody pochodzą z reklam.

www.newconnect.pl/?page=1045&a...

frogger
0
Dołączył: 2011-09-06
Wpisów: 162
Wysłane: 7 września 2012 13:03:27
oto okładka


kliknij, aby powiększyć


bedziemy śledzić liczbę uploadów.

Pozdrawiam

Frogger

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 7 września 2012 13:48:25
Dobra informacja, nie spodziewalem sie tak szybko pierwszych publikacji. Ciekawe jak idzie pozyskiwanie klientow w ramach innych dzialow.

Link do YouTube:

Edytowany: 7 września 2012 17:18

frogger
0
Dołączył: 2011-09-06
Wpisów: 162
Wysłane: 7 września 2012 21:36:35
Kilka szczegółów

www.ekonomia24.pl/artykul/7062...

"Yellow Hat, specjalizująca się m.in. tworzeniu aplikacji na smartfony i tablety oraz tabletowe wersje prasy, nie podaje, ile kosztował jego start . Już od drugiego wydania magazyn ma jednak na siebie zarabiać. – Pierwszy numer oczywiście się jeszcze nie zwróci z uwagi na koszty uruchomienia projektu, ale drugi powinien już na siebie zarobić – mówi Łukasz Mroczek, członek zarządu Yellow Hat. Pomocne ma być w tym to, że redakcja nie jest kosztowna: oprócz grafików i redaktor naczelnej nie zatrudnia na stałe dziennikarzy. Wydawca liczy, że każde wydanie będzie ściągać 4-7 tys. osób."

"- Do końca tego roku chcemy uruchomić jeszcze jeden magazyn – zapowiedział Sławomir Szymański, prezes Yellow Hat. Będzie to magazyn dla mężczyzn."

"Reklamy są interaktywne: można w nich zmieniać kolory reklamowanych przedmiotów i oglądać uzupełniające je materiały wideo."

Szkoda że tylko na iPady, jakby Galaxy taby i inne nie istniały - no cóż, zobaczymy jak będzie z tym ROI.

Pozdrawiam

Frogger

SimonS
0
Dołączył: 2011-10-31
Wpisów: 65
Wysłane: 7 września 2012 23:44:28
Cytat:
Szkoda że tylko na iPady, jakby Galaxy taby i inne nie istniały - no cóż, zobaczymy jak będzie z tym ROI.


"Magazyn jest na razie dostępny w AppleStore, czyli w wersji na iPady. – Wkrótce będzie także dostępny na Androida, ale z naszych danych wynika, że cyfrowe treści na tabletach czytają głównie właściciele iPadów – mówi Szymański."
Źródło: www.ekonomia24.pl/artykul/7062...

Spokojnie, póki co na iPad'y, ale wersja na Androida, czyli m.in. Galaxy Tab'y wkrótce :)
Zresztą jest też w filmiku, że dostępne na Google Play, więc to pewnie kwestia czasu.

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 8 września 2012 16:17:15
Strona internetowa magazynu http://www.iammagazine.pl

Film prezentujacy mozliwosci reklamowe:

www.youtube.com/watch?feature=...

Dobrze to wszystko wyglada hello1

P.S: Otrzymalem od spolki zapewnienie, ze odpowiedza niedlugo na wszystkie pytania inwestorow.
Edytowany: 8 września 2012 16:22


topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 13 września 2012 16:07:40 przy kursie: 0,07 zł
Wywiad z Prezesem i redaktor naczelna iAm

www.youtube.com/watch?v=twc2e4...

AnitaT
0
Dołączył: 2009-11-03
Wpisów: 119
Wysłane: 13 września 2012 16:36:07 przy kursie: 0,07 zł
Marketing szeptany.
Info się rozłazi, w dość sprytny sposób.

frogger
0
Dołączył: 2011-09-06
Wpisów: 162
Wysłane: 13 września 2012 19:18:38 przy kursie: 0,07 zł
czesc

zacząłem się interesować liczbą pobrań (pewnie spółka nie ujawni takich informacji).

Wpisuję "iAm" w google. Włącza się autouzupełnianie "iAm magazyn" - super - znaczy, że ktoś już tego szukał.

Na pierwszym miejscu: appshopper.com/newsstand/iam-m...

liczba pobrań: nieznana, liczba recenzji: 0. Znaczy nikt nie ocenił...

No dobrze - na drugim miejscu jest pc world

www.pcworld.pl/ftp/iam.magazyn...

pobrań: 7 (słownie: siedem)

Troszkę to załamujące - mija tydzień od publikacji, a pobrań 7, na drugiej pod kątem popularności stronie wyrzucanej przez google.

Na innych stronach iAm można znaleźć, ale nie widać liczby pobrań. No jeszcze poza www.idg.pl/ftp/iam.magazyn.htm... - liczba pobrań też 7...

Mam duże obawy co do zwrotu z tej inwestycji (nie mówię bynajmniej o kupnie akcji YH, ale o inwestcyji w mag+ i kosztów wytworzenia takiego e-zina).

Pozdrawiam

Frogger

Edytowany: 13 września 2012 19:19

rybeusz
23
Dołączył: 2011-09-15
Wpisów: 243
Wysłane: 13 września 2012 20:00:10 przy kursie: 0,07 zł
Marketing szeptany? Hmmn, raczej brak środków na standardową kampanię reklamową ;-)

Pozwólcie na nieco bardziej krytyczny głos, zwykle wolę na spółki spoglądać raczej trzeźwo i kontestować to czym chwali się zarząd.

Razi mnie zwłaszcza ogromne dyletanctwo zarządu YT, jeśli chodzi o rozpropagowanie informacji o magazynie, czyli tzw. PiaR. Nie jest to pierwszy raz, kiedy spółka całkowicie bagatelizuje ten aspekt. Wywiad z mediafanem całkiem fajny, ale to powinien być jeden z elementów wprowadzania produktu na rynek, a nie jedyny czy główny element Eh?

"iAm" jest i ma być darmowy = spółka zarabiać ma na sprzedaży reklam. Na rynku reklamowym jest w tej chwili 3-4 liczące się newslettery, od których każdy brand/marketing/media manager zaczyna dzień pracy. Chodzi mi o osoby, które rozdzielają budżety reklamowe w firmach, budują strategie marketingowe, decydują o standardowych i niestandardowych działaniach dla marek, za które odpowiadają. Fajnie byłoby ich chociaż poinformować, że coś takiego jak "iAm" powstało. Ja bym w pierwszej kolejności o tym pomyślał, raz że nie wszyscy z nich są w Warszawie i nie do wszystkich dotrze się bezpośrednio, dwa nie wszyscy mają czas się umawiać na spotkania, trzy - budowanie wizerunku marki, cztery - to często też są konsumenci itd... To czy będzie zainteresowanie reklamodawców zależy zaś od liczby pobrań / sybskrybcji. Tylko kto ma to pobierać, jeśli nie ma właściwie żadnej kampanii informacyjnej?

Produkt jest nowy, na rynku dosyć innowacyjny (jak wszystko co trąca o urządzenia mobilne), apps fajnie i sprawnie działa, można zamieścić reklamy interaktywne - jednym słowem: jako świeże zjawisko, ma naprawdę spory potencjał informacyjny. Do tego w tej chwili na rynku panuje jeszcze wakacyjny okres ogórkowy i "newsów" branżowych w newsletterach jest jak na lekarstwo. Możnaby to fajnie sprzedać w mediach branżowych, tymczasem chyba żaden z liczących się newsletterów mediowo-marketingowych nie dostał tej informacji (jeśli się mylę, proszę o wyprowadzenie z błędu, ale ja nic nie znalazłem). Czy naprawdę w spółce nie ma ani jednej osoby, która mogłaby napisać krótką, kilkuzdaniową informację prasową, dołączyć zdjęcie czy krótki filmik o magazynie? Przecież to darmowa reklama....

Założyciele podobno znają rynek, sami wywodzą się z agencji, mają doświadczenie, a spółka juz któryś kolejny raz daje porządnie ciała na tym polu. Przyznam, że zupełnie tego nie rozumiem.

Jeśli chodzi o sam produkt, moim zdaniem jest bardzo fajny, choć podejrzewam, że pierwsze numery jeszcze nie zwrócą kosztów działania redakcji. Bardzo często miejsca reklamowe do pierwszych numerów sprzedaje się "na zachętę" czy "na próbę" po bardzo promocyjnych rabatach (75-80%), albo - jeśli marka jest odpowiednio prestiżowa - oddaje się nawet za darmo. Będzie to pewnie procentowało w przyszłości, bo takim portfolio klientów można się równiez pochwalić, pokazać zrealizowane kampanie i pomysły reklamowe, albo pójśc do konkurencji i pokazać, że nie powinni oddawać pola blah5 Wszystko w celu zdobycia nowych klientów, jednak myślę że o zyskowności (jeśli w ogóle), to można będzie powiedzieć cokolwiek najwcześniej za kilka numerów.

PS. Dwa czy trzy lata temu widziałem podobny projekt, tylko że w klimacie lifestyle / clubbing / urban / skate, też mocno interaktywny, z reklamami które można klikać, odtwarzać, obracać, otwierać itd. Państwo chcieli przeszczepić 1:1 pomysł z USA, niestety po kilku miesiącach i znikomym odzewie rynku się zwinęli i wrócili za ocean. To były zupełnie ine czasy, mam nadzieję, że teraz rynek jest już gotowy na tego typu media cyfrowe.
Edytowany: 13 września 2012 20:01

AnitaT
0
Dołączył: 2009-11-03
Wpisów: 119
Wysłane: 16 września 2012 19:48:44
Jak panowie nie macie tabletów tylko wypasione kompy to możecie poczytać o zawartości naszego wspólnego dziecka: www.iammagazine.pl/iam-nr-1-wr...
Może was zachęci do czytania prasy kobiecej.

frogger
0
Dołączył: 2011-09-06
Wpisów: 162
Wysłane: 16 września 2012 21:55:10
AnitoT

tu nie chodzi ani o nas, ani o innych akcjonariuszy, ale o to, czy spółka będzie w stanie poruszyć ogół do nagminnego ściągania tego zina i zarabiania na przychodach z reklam, bo zin jest darmowy.

Rynek e-prasy w Polsce raczkuje, fajnie że YH się bierze za pionierski segment, ale zgadzam się z kolegą Rybeuszem, że towarowi brakuje skutecznego PR-u. Jasne, można wyprodukować najlepszą i najfajniejszą rzecz na świecie, ale póki nie kupi tego gawiedź, to nie ma biznesu. A YH nie jest charytatywną organizacją czy np. inkubatorem, ale spółką, która ma na siebie zarabiać i wchodzić odważnie w tematy przynoszące przychody i zyski.

Patrząc na dane, które wymieniłem widzimy, że zin ściąga się niemrawo. Byłoby super zobaczyć za czas jakiś dane spółki na ten temat, ale raczej nie spodziewam się - patrząc na ignorancki stosunek do akcjonariuszy, którym się do obecnych czasów odznaczają.

YH liczy, że każde wydanie ściągnie kilka tysięcy osób. Czy to jest realne, jeśli na stronach pc wordlu, drugich po wstukaniu w google "iam magazyn" pobrań po tygodniu jest 7? Update z dziś: 10...

Pozdrawiam

Frogger


AnitaT
0
Dołączył: 2009-11-03
Wpisów: 119
Wysłane: 17 września 2012 09:48:47 przy kursie: 0,06 zł
W te liczniki to nie wierzę. A gdzie znajomi pracowników YH, a gdzie znajomi znajomych ?
Nie chcą zobaczyć nad czym pracują ich koledzy, znajomi ?
A gdzie konkurencja branżowa ? Ich też nie interesuje co wymodziły Panie z YH ?
Coś tu jest nie tak.
Myślę, że dużo więcej się tego rozeszło po tabletach.

frogger
0
Dołączył: 2011-09-06
Wpisów: 162
Wysłane: 17 września 2012 11:12:35 przy kursie: 0,06 zł
Zakładam jednak, że najpopularniejszą formą ściągania aplikacji na i-pada jest AppStore - rzuciłem tam okiem - 15 ocen, średnia 3 na 5 gwiazdek.

Nie widać niestety liczby downloadów.

Można go znaleźć też na itunes

itunes.apple.com/pl/app/iam-ma...


Pozdrawiam

Frogger

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 18 września 2012 01:44:35 przy kursie: 0,06 zł
Tak naprawde to zadne zrodlo nie jest wiarygodne jesli chodzi o liczbe pobran, bo Apple tego nie ujawnia.

rybeusz
23
Dołączył: 2011-09-15
Wpisów: 243
Wysłane: 3 października 2012 12:45:12
"Wydawca iAM, magazynu kobiecego, publikowanego wyłącznie na tablety, powierza Atmediom obsługę agencyjną w zakresie sprzedaży reklam".

Więcej: link

Dosyć szybko pozyskali brokera, do tego z wyższej półki, powinno to mocno ruszyć sprzedaż. Na pewno na plus takiej współpracy należy zaliczyć natychmiastowy dostęp do bazy klientów AtM (od wielu lat lider sprzedaży w kanałach tematycznych + jeden z większych brokerów jeśli chodzi o sprzedaż reklam online), reklamodawców, domów mediowych. Oraz wszystko co wiąże się z ogromnym doświadczeniem firmy i jej pracowników (know how, podpisane umowy, gotowe schematy działania itd).

Minusy: konieczność dzielenia się zyskiem ze sprzedaży (prowizja, niestety niemała w przypadku AtM), masowość działania (mając do dyspozycji kilkadziesiąt pozycji reklamy online nie robi im róznicy, które z nich kupi klient i z jakiego medium) + preferowanie standardowych / najszybszych do wykonania formatów, a w przypadku iAm właśnie mnogość i różnorodność interaktywnych form reklamowych była sporą zaletą.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość


6 7 8 9 10

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,504 sek.

qzpvotdy
emaofkii
bmpcqnlh
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
klyrxefq
mgmcxbdx
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat