TWoiM może mieć perfekcyjny timing, w kontekście dramatu i survivalu jaki przeżywają na co dzień Ukraińcy na okupowanych terenach na wschodzie kraju, jeżeli tylko uda się skończyć i dopracować grę na czas.
Ten konflikt jest bliższym Europie Zach. czy USA w porównaniu do tych mających miejsce na Bliskim Wschodzie, Afganistanie, czy pln Afryce, stąd myślę, że grupa docelowa TWOiM przez to, że bardziej identyfikuje się z ofiarami i ich rodzinami może zdecydować się na zakup gry, która oddaje realia życia cywilów na okupowanych terenach.
Artykuły, których będzie więcej wraz z przedłużającym się konfliktem, będą bardziej pomagać niż szkodzić promocji gry
rt.com/news/181548-ukraine-cit... Pomysł do rozważenia dla ekipy 11b: promocja gry przez finansowe wsparcie ofiar lub rodzin pokrzywdzonych przez działania militarne na Ukrainie pochodzące z części wpływów z sprzedaży gry. Wykorzystanie części budżetu marketingowego na wsparcie cywilnych ofiar konfliktu na Ukrainie wraz z stosowną informacją na samym opakowaniu gry, mogłaby rozkręcić samonapędzającą się spiralę promocji m.in. przez media mainstreamowe i społecznościowe.
Taka akcja wymagałoby mocnego nagłośnienia, ale temat byłby ciekawy i łatwo do podchwycenia przez mainstreamowych dziennikarzy: kolejny gest solidarności z Ukrainą, tym razem w obszarze Entertainment.