PARTNER SERWISU
rtaeveco
183 184 185 186 187
piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 19 sierpnia 2014 14:21:35 przy kursie: 9,65 zł
GRAF, po to pojawił się na pokładzie doświadczony deweloper by zminimalizować ryzyko wtopy. Pojawił się i drugi, i dotacja wpadła na 50% kosztów nowej produkcji. Mnie to nastraja w miarę optymistycznie.

pieniek1
PREMIUM
2
Dołączył: 2014-04-29
Wpisów: 295
Wysłane: 19 sierpnia 2014 16:24:50 przy kursie: 9,65 zł
co do ewentualnej emisji to ona zapewne będzie kiedyś a będzie się to wiązało z przejściem na główny rynek. Spółka ma szanse w szybkim czasie zwiększyć swoje przychody i zyski wtedy zwiększy się zainteresowanie większych inwestorów i może to spółka wykorzystać do emisji związanej z przejściem na GPW( zdobyciem kasy alby jeszcze mocniej wykorzystywać swój potencjał) , ale to wtedy będzie to już zupełnie inna spółka niż ją obecnie po raportach widzimy.

Ryzyko jest wszędzie ale tutaj jest tez szansa dużego skoku finansowego spółki a co za tym idzie i kapitalizacyjnego.
Czy tą szansę zrealizują okaże się za jakiś czas pierwsze testy obranej strategi rozwojowej odbędą się niebawem chodzi o to jak ich gry się będą sprzedawały na różnych platformach.

pieniek1
PREMIUM
2
Dołączył: 2014-04-29
Wpisów: 295
Wysłane: 20 sierpnia 2014 14:24:39
kolejna fajna opinia na temat spacecom mówiąca że pomimo pozorów ubogiej grafiki jest ona w swojej istocie strategi genialna .
Oby TAKIE opinie przebiły się jakoś do świadomości graczy na całym świecie że nie po szacie należy oceniać tą grę.
www.cinelinx.com/games-culture...


steve21
PREMIUM
0
Dołączył: 2008-12-16
Wpisów: 18
Wysłane: 21 sierpnia 2014 01:44:16
TWoiM może mieć perfekcyjny timing, w kontekście dramatu i survivalu jaki przeżywają na co dzień Ukraińcy na okupowanych terenach na wschodzie kraju, jeżeli tylko uda się skończyć i dopracować grę na czas.

Ten konflikt jest bliższym Europie Zach. czy USA w porównaniu do tych mających miejsce na Bliskim Wschodzie, Afganistanie, czy pln Afryce, stąd myślę, że grupa docelowa TWOiM przez to, że bardziej identyfikuje się z ofiarami i ich rodzinami może zdecydować się na zakup gry, która oddaje realia życia cywilów na okupowanych terenach.

Artykuły, których będzie więcej wraz z przedłużającym się konfliktem, będą bardziej pomagać niż szkodzić promocji gry rt.com/news/181548-ukraine-cit...

Pomysł do rozważenia dla ekipy 11b: promocja gry przez finansowe wsparcie ofiar lub rodzin pokrzywdzonych przez działania militarne na Ukrainie pochodzące z części wpływów z sprzedaży gry. Wykorzystanie części budżetu marketingowego na wsparcie cywilnych ofiar konfliktu na Ukrainie wraz z stosowną informacją na samym opakowaniu gry, mogłaby rozkręcić samonapędzającą się spiralę promocji m.in. przez media mainstreamowe i społecznościowe.
Taka akcja wymagałoby mocnego nagłośnienia, ale temat byłby ciekawy i łatwo do podchwycenia przez mainstreamowych dziennikarzy: kolejny gest solidarności z Ukrainą, tym razem w obszarze Entertainment.

del-20141129
0
Dołączył: 2010-08-05
Wpisów: 59
Wysłane: 21 sierpnia 2014 07:11:41
uważam że ten pomysł na promocję jest dość obrzydliwy i cyniczny.pomagać ludziom i jednocześnie zarabiać na ich tragedii to straszna, choć często stosowana praktyka.ludzie z 11bit nie są aż tak pazerni mam nadzieję.salute

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 21 sierpnia 2014 16:02:20 przy kursie: 9,70 zł
Moim zdaniem nie można się zgodzić z Tobą. Dla potrzebujących pomocy nie ma większego znaczenia skąd dostaną pieniądze na odbudowę czy remont domu, mieszkania czy szkoły. Wbrew pozorom byłyby to czyste pieniądze nie pochodzące ze sprzedaż np. broni jednej ze stron czy innym organizacjom. Myślę, że pomysł mógłby chwycić i być dość dobrze odebrany. To trochę podobnie jak akcja zbierania pieniędzy przez sms na jakiś cel. Kiedyś przez lata nawet budrzet pasł się na VAT z dobroczynnych smsów.
Tutaj trudna jest do wyobrażenia akcja zbierania kasy za sms z całego świata. Natomiast w ten sposób gdyby było określone jaka kwota od każdego egzemplarza wpłynie na konto pomocy - mogłoby to zachęcić wielu graczy na Zachodzie do ulżenia swojemu sumieniu.
Ja sam chyba bym kupił grę dla wsparcia tego celu mimo że akurat ta tematyka gry mnie nie interesuje.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 21 sierpnia 2014 16:03

piotrch
0
Dołączył: 2010-11-10
Wpisów: 808
Wysłane: 21 sierpnia 2014 16:08:40 przy kursie: 9,70 zł
To ja tak może bardziej przyziemnie.

29 sierpień - 1 września to termin targów PAX Prime. 11 bit będzie tam prezentował TWOM, Spacecom oraz trzeci, nie zapowiedziany jeszcze tytuł.

games.mxdwn.com/news/11-bit-st...

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 21 sierpnia 2014 18:10:02 przy kursie: 9,70 zł
baks napisał(a):
Moim zdaniem nie można się zgodzić z Tobą. Dla potrzebujących pomocy nie ma większego znaczenia skąd dostaną pieniądze na odbudowę czy remont domu, mieszkania czy szkoły. Wbrew pozorom byłyby to czyste pieniądze nie pochodzące ze sprzedaż np. broni jednej ze stron czy innym organizacjom. Myślę, że pomysł mógłby chwycić i być dość dobrze odebrany. To trochę podobnie jak akcja zbierania pieniędzy przez sms na jakiś cel. Kiedyś przez lata nawet budrzet pasł się na VAT z dobroczynnych smsów.
Tutaj trudna jest do wyobrażenia akcja zbierania kasy za sms z całego świata. Natomiast w ten sposób gdyby było określone jaka kwota od każdego egzemplarza wpłynie na konto pomocy - mogłoby to zachęcić wielu graczy na Zachodzie do ulżenia swojemu sumieniu.
Ja sam chyba bym kupił grę dla wsparcia tego celu mimo że akurat ta tematyka gry mnie nie interesuje.

Mieszanie produkcji gier z polityka to chyba nie za dobry pomysł dwa 11Bit to nie organizacja harytatywna no i dlaczego pomoc na isc na Ukraine? a nie np dla Palestyńczyków w czym są oni gorsi? albo dla Kurdów mordowanych przez islamistów?

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 21 sierpnia 2014 19:23:27 przy kursie: 9,70 zł
To prawda "masz mnie" w pewnym sensie - ale pragnę założyć gigantyczną różnicę.
Problem Syrii jest dużo bardziej złożony bo tam są jakby 3 strony. Mieszkańcy o których się nikt nie troszczy i 2 siły które walczą o władzę islamiści i Baszar - a w tle Rosja i społeczność "międzynarodowa" także mające swoje interesy. Baszar jest zbrodniarzem nie mniejszym niż islamiści z nim walczący. ISIL próbujący podbić Bliski Wschód a dalej Afrykę i południową Azję to inny temat tam problemy są natury bardziej militarnej na co nie mamy wpływu.
Ukraina to inny temat bo niebawem pokonają "ludzików" i będą potrzebowali szybko odbudować najbardziej potrzebne obiekty. Wsparcie nie byłoby duże ale dość symboliczne.
Kurdom mogą pomóc tylko duże wsparcia militarne. W Syrii jeszcze gorzej bo tam głęboko okopana jest Rosja podobnie jak na Krymie. Nie raz gry miały podteksty pseudo-polityczne a tu byłby także wątek humanitarny. Połączenie strategii growej z wątkiem humanitarnym mogłoby mieć dobry oddźwięk.
Nie mówię tutaj aby spółka oddawała sporą część swoich zysków ale gdyby akcja mogła znacznie zwiększyć sprzedaż i przychody to byłoby korzystne dla wizerunku - i część można by podarować.
Akcjonariusze pewnie poparliby gdyby była szansa na wzrost sprzedaży i darmową reklamę w mediach.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

steve21
PREMIUM
0
Dołączył: 2008-12-16
Wpisów: 18
Wysłane: 21 sierpnia 2014 19:38:43 przy kursie: 9,70 zł
Pamiętajmy, że gra TWoM dotyka właśnie bardzo ciężkiej tematyki wojennej ale z punktu widzenia cywila, przy czym często zahacza o dylematy moralne, które dla jednych są obrzydliwe a dla drugich szlachetne, to jak z słynną szklanką wody, która jest albo do połowy pusta albo do połowy pełna. Człowiek w obliczu ryzyka śmierci lub ryzyka utraty rodziny, swoich bliskich zaczyna zupełnie inaczej myśleć, podejmować zupełnie inne decyzje, która są bardziej rozpatrywane w kategorii przetrwania, niż poprawy własnego komfortu życia.

Uważam, że odbiorcy gry nie tylko powinni mieć szansę zaspokoić swoje ciekawskie ego, wzbudzić emocje jakie towarzyszą walce o przetrwanie w otoczeniu ogromnego strachu, głodu, śmierci i zwątpienia, ale właśnie na kanwie przemyśleń płynących z grania w TWoM, która zahacza o ten ciężki temat, powinni zastanawiać się nad sensem interwencji militarnej i działań zbrojnych, czyim interesom to tak naprawdę służy, a przy okazji dołożyć swoje trzy grosze w ramach wsparcia dotkniętych tą tragedią. To jest połączenie drobnej akcji humanitarnej z formą rozrywki, która bardziej podważa sens akcji zbrojnych niż dostarcza czystej porcji endorfin płynących z wirtualnego zabijania kolejnych negatywnych postaci…

Rzeczywiście nie ma sensu ograniczać się tylko do konfliktu na Ukrainie, bo to samo okrucieństwo dzieje się w różnych regionach świata, natomiast od tego można zacząć, jako że Polacy wspierają Ukrainę od dawne, a polski producent gier dołożyłby tylko kolejną cegiełkę do całej akcji pomocowej, przy okazji pomógłby sobie wypromować grę na całym świecie.



GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 21 sierpnia 2014 19:51:02 przy kursie: 9,70 zł
pytanie z zupełnie innej strony czy gra Spacecom będzie wydana na urządzenia mobilne?

cetnar
0
Dołączył: 2010-07-22
Wpisów: 132
Wysłane: 21 sierpnia 2014 23:48:33 przy kursie: 9,70 zł
Cytat:
29 sierpień - 1 września to termin targów PAX Prime. 11 bit będzie tam prezentował TWOM, Spacecom oraz trzeci, nie zapowiedziany jeszcze tytuł.


Zastanawiam się czy to kolejny tytuł spod skrzydeł 11bitlaunchpad czy jeszcze coś innego? Czy na targach PAX Prime będziecie pokazywać AD na mobilne?

Cytat:
pytanie z zupełnie innej strony czy gra Spacecom będzie wydana na urządzenia mobilne?


O ile pamiętam takie mają plany.

pieniek1
PREMIUM
2
Dołączył: 2014-04-29
Wpisów: 295
Wysłane: 22 sierpnia 2014 11:54:18 przy kursie: 9,78 zł
GRAF78 napisał(a):
pytanie z zupełnie innej strony czy gra Spacecom będzie wydana na urządzenia mobilne?

http://spacecom-game.com/

oglądając trailer jest na końcu zdanie że jest szykowane na PC i mobile devices.

Ta gra właśnie na mobilkach może mieć większego kopa sprzedażowego, oczywiście na PC cena powinna być wyższa więc PC będzie na pierwszy rzut.

Jak będzie zobaczymy.

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 22 sierpnia 2014 12:49:09 przy kursie: 9,78 zł
ja tą gre widze głównie na smartphony/tablety jeśli jest wciagająca jak piszą to będzie idealny wypełniacz czasu w podróży czy w pracy :)

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 23 sierpnia 2014 20:55:20 przy kursie: 9,78 zł

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 24 sierpnia 2014 14:50:34 przy kursie: 9,78 zł
Na tp wyglada, ze w listopadzie premiera. Natomiast podobno Spacecom na dniach.

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 24 sierpnia 2014 16:54:24 przy kursie: 9,78 zł
Moim zdaniem Spacecom powinno jak najszybciej wyjść na urządzenia mobilne, na PC nie wróże jakiegoś większego sukcesu.

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 24 sierpnia 2014 17:50:35 przy kursie: 9,78 zł
Twoim zdaniem wszystko powinni zrobic na teraz zaraz, a strategia jest zla. Radze troche opanowac emocje, z tego co wiem to cykl produkcyny gry jest wlasnie taki PC a potem mobilne- zawsze 11 BIT tak robi.

GRAF78
93
Dołączył: 2010-11-28
Wpisów: 1 574
Wysłane: 24 sierpnia 2014 23:41:51 przy kursie: 9,78 zł
Ja nie pisze podwpływem emocji, to że 11Bit z każda grą tak robi nie znaczy że jest to najlepsze rozwiazanie bo sa gry jak np TWoM które muszą wyjść na PC potem mobilne ew konsole a sa tez inne gry które wiekszy suksces moga odnieść na mobilkach a z racji nie wielkiej ekipy pracowników może błedem jest angażowanie ich czasu na konwersje każdej gry na każdą platformę? W tym czasie można przyspieszyć pracę np nad kolejnym nowym tytułem?
ps: Zobacz ile czasu zajmuje wydanie A2 na PS4, gra miała premiere rok temu - pytanie czy te nakłady się zwrócą? bo A2 nie była jakimś wielkim hitem.

cetnar
0
Dołączył: 2010-07-22
Wpisów: 132
Wysłane: 25 sierpnia 2014 00:05:41 przy kursie: 9,78 zł
@Graf78 Co do Spacecom - to nie jest ich tytuł, więc być może nie mogą o takich sprawach decydować jako wydawca. O ile dobrze pamiętam to Spacecom jest pisany w popularnym silniku (Unity) i nie powinno być problemu z konwersją na mobilne (ale tylko tablety - tak piszą na ich FB).
Jeśli chodzi o A2 na PS4 to należy pamiętać o tym, że to nie jest jakiś proces pracochłonny (w większości to chyba czekanie na decyzje Sony) i jest po pierwsze "przetarciem szlaków" a po drugie inwestycją w rozwój autorskiego silnika spółki. Dobrze więc się stało, że takie problemy wyszły przy A2, na które tylko nieliczni liczą, niż w sytuacji innego kluczowego na tej platformie produktu.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



183 184 185 186 187

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,251 sek.

dcvlmzlv
tjavpivf
stwazyje
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
qpasokqg
psnxrvfv
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat