GRAF78 napisał(a):Mam głęboką nadzieje że ktoś czuwa nad timingiem, żeby sie nie okazało że gra wyjdzie jak już każdy o niej zapomni... kiedyś był też artykół w Der Spiegel ale już pewnie nikt o tym nie pamięta.
timing działań, póki co, wydaje się bardzo dobry - marketing szeptany wystartował ok roku przed premierą, teraz nasila się, w odpowiednim momencie doszły recenzje wersji dziennikarskiej, potem powinna być druga fala recenzji już pełnej gry.
Nie traktuj tego zbyt mocno "tu i teraz", jak firma ma odnieść sukces większy niż Anomaly 1 i mieć nowy skuteczny long-seller, to musi zbudować zainteresowanie produktem wykraczające mocno poza ramy typowych graczy, a czegoś takiego nie zbudujesz serią hurraoptymistycznych recenzji przy premierze. To tak nie działa.
* "Diversification is protection against ignorance, it makes little sense for those who know what they’re doing." W. Buffet.
* "The market can remain irrational longer than you can remain solvent"
* "scared money don’t make money"
aktualny portfel szacunkowo: 75% CRJ, 20% PDG, 5% THD