PARTNER SERWISU
wpoqqqev
414 415 416 417 418
lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 29 maja 2016 16:59:38 przy kursie: 74,00 zł
rockq napisał(a):
Możesz napisać, skąd się bierze Twoje przekonanie o „ciężkości klimatu”? Z tego co wiemy o Industrialu, to ma być grą dającą do myślenia, przeznaczoną dla dojrzalszego odbiorcy. To nie oznacza z automatu ciężkiego klimatu


To nie jest moje przekonanie. Ja jedynie cytuję słowa przedstawicieli spółki. Służę linkiem i cytatem:

www.polskieradio.pl/130/2787/A...
Zajączkowski o Industrialu (od 37 min): […]Będzie to też poważna tematyka, też ciężkie rzeczy[…] Nasza gra będzie znowu poważna, znowu na serio […]

rockq napisał(a):
Mnie w informacji o pudełkach zaskoczyło dokładnie coś odwrotnego, niż Ciebie. Od początku zakładałem że tych pudełek nie będzie, więc informacja że jednak je rozważają, była dla mnie pierwszym sygnałem że skala projektu może być większa niż mi się wydawało.


Fakt pierwszy - wydali TWOM w pudełkach na PC i w pudełkach na konsole. Fakt drugi - Industrial ma być grą znacznie większą niż TWOM, zrobioną za co najmniej dwukrotnie większy budżet produkcyjny i z budżetem marketingowym wielkości całego budżetu TWOM-a, a co więcej, wg zarządu ma być to kamień milowy w rozwoju spółki. Łącząc te dwa fakty zakładałeś, że pudełek nie będzie? Serio? Nie dostrzegam tu logiki. Logika podpowiadała, że będzie dokładnie odwrotnie.
Ponadto rzecznik powiedział cyt:
foruminvest.11bitstudios.com/v...
Jeśli chodzi o wersję pudełkową to z uwagą obserwujemy jak sprzedaje się pudełkowy "TWoM:TLO". Będzie to dla nas ważny element przy podejmowaniu decyzji, czy w ogóle wydawać "Industriala" w tej wersji.

Zatem to sprzedaż TWOM:TLO w pudełkach w dużej mierze zadecyduje o wydaniu Industriala w pudełkach. Niezłe co? Wypadałoby zapytać co ich obchodzi sprzedaż zupełnie innej gry, szczególnie biorąc pod uwagę, że Industrial ma być milowym krokiem w rozwoju spółki? Dla mnie to czytelny sygnał, że po pierwsze - klimat będzie porównywalnie ciężki i stąd to zapatrzenie na sprzedaż TWOM:TLO, a po drugie wcale nie są tacy pewni sukcesu komercyjnego Industriala. O tym drugim świadczy zresztą więcej faktów jak choćby wypowiedź rzecznika:
foruminvest.11bitstudios.com/v...
Nie mamy jednak żadnych gwarancji, że kolejna produkcja również będzie zyskowna. A jeśli okaże się porażką?

Czy też wypowiedź prezesa na konferencji 23 marca, że wg ich estymacji potencjał sprzedażowy Industriala jest znacząco większy niż TWOM, ale zobaczymy co przyszłość pokaże...

Greenthumb
0
Dołączył: 2014-12-16
Wpisów: 162
Wysłane: 29 maja 2016 19:30:24 przy kursie: 74,00 zł
Cytat:
O tym drugim świadczy zresztą więcej faktów jak choćby wypowiedź rzecznika:
foruminvest.11bitstudios.com/v...
Nie mamy jednak żadnych gwarancji, że kolejna produkcja również będzie zyskowna. A jeśli okaże się porażką?


Wycięcie tego cytatu można chyba uznać za manipulację Whistle Kontekst wypowiedzi i całej dyskusji rzecznika z jednym z użytkowników był znacznie szerszy i odnosił się do szeroko pojętego ryzyka w tym biznesie.

Cytat:
[…]Będzie to też poważna tematyka, też ciężkie rzeczy[…] Nasza gra będzie znowu poważna, znowu na serio […]


Chyba za bardzo czepiasz się słówek. Często są to przecież nieedytowane wywiady na żywo, akurat użył takiego sformułowania, a nie innego. Trudno opisywać coś o czym nic nie można powiedzieć...

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 29 maja 2016 20:10:58 przy kursie: 74,00 zł
lelo-pakero napisał(a):
Łącząc te dwa fakty zakładałeś, że pudełek nie będzie? Serio? Nie dostrzegam tu logiki. Logika podpowiadała, że będzie dokładnie odwrotnie.


Wyjaśnijmy sobie dwie kwestie.


Po pierwsze, dyskusja na forum spółki dotyczyła wyłącznie pudełek konsolowych. Zaskakujące było to, że spółka w ogóle je rozważała, bo przygotowanie wersji pudełkowych na konsole jest kosztowne, wymaga przeskoczenia wielu płotków i bardzo usztywnia cały proces wprowadzania gry na rynek. A samodzielne poprowadzenie globalnej dystrybucji jeszcze dodatkowo zwiększa złożoność całej operacji.

Proces można sobie uprościć, podpisując umowę z dużym wydawcą, ale wtedy trzeba się podzielić przychodami nie tylko z pudełek, ale i z wersji elektronicznych. Gra może nie być warta świeczki.

Dlatego zupełnie się im nie dziwię, że bardzo uważnie obserwowali premierę TLO. Dzięki temu sami mogą określić jak duże znaczenie mają jeszcze pudełka na konsolach, i w oparciu o te twarde dane rozważyć różne warianty rozegrania premiery na konsolach.

Sam jestem ciekawy co się z tego główkowania wykluje. Dla mnie już sam fakt że spółka w ogóle rozważała samodzielne poprowadzenie globalnej dystrybucji był niezwykle intrygujący, choćby ze względu na złożoność całej operacji.


Po drugie, moja logika jest taka, że pudełka PC wygenerowały dla spółki mniej niż kilka procent przychodów ze sprzedaży TWoM. Gra stała się ogromnym sukcesem bez ich pomocy.

Pudełkowy Industrial zapewne będzie dostępny na najważniejszych rynkach we współpracy z lokalnymi wydawcami, ale osobiście nie oczekuję by pudełka PC miały większy wpływ na wynik spółki. Choć kto wie, może się tym razem mocno zdziwimy?

Jak pisałem, wisienka, nie tort.


lelo-pakero napisał(a):


Lelo, ale spróbuj spojrzeć na ten wywiad z boku, w bardziej obiektywny sposób :) Czy gdyby był to wywiad dotyczący Wiedzmina 3, a rozmówcami byli pracownicy CDR, to czy podobną wypowiedź też uznałbyś za zapowiedź depresyjnej gry i katastrofalnej sprzedaży? Czy może jednak uznałbyś, że szykują grę z głębią, w sam raz dla dorosłego odbiorcy?

Mam wrażenie, że na siłę starasz się przedstawić 11b jako lokalnego dystrybutora tabletek z depresją, gdy w rzeczywistości ten wywiad jest jedynie kolejnym potwierdzeniem faktu, iż zespół nie zamierza już wypuszczać lekkich i prostych gier jak Anomaly, i chce się skupić na produkcji ambitniejszych tytułów.



Chciałbym również zauważyć, że tak agresywnie bijąc w depresyjność gier 11 bit, z automatu uderzasz również w fundament sukcesu TWoM. A ten fundament jest twardy, a sam sukces niekwestionowany. Skoro tak bardzo przeszkadza Ci depresyjność gry, to dlaczego w ogóle interesujesz się tym producentem gier? Nie lepiej przyjrzeć się for lub jjb? Mają całe portfolia takich prostych, kolorowych i zupełnie nie depresyjnych gier… ;)
Edytowany: 29 maja 2016 20:13


rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 30 maja 2016 19:39:49 przy kursie: 72,70 zł
Ostatni wpis :) Beat Cop.



Obserwując reakcję na Beat Cop, zauważyłem, że inwestorzy giełdowi jednak mają duży problem z rozpoznawaniem potencjału gier. Mi wystarczył rzut oka na powyższy gameplay, i komentarze pod nim, by dostrzec składniki sukcesu wielu gier z grona „surprise indie hit”.

Zacznijmy może od stylu graficznego, który stał się powodem do żartów z pikselówek i epoki C64. Mógłbym tutaj wkleić screenshoty z 20 różnych pikselówek, które sprzedały się w łącznym nakładzie przekraczającym 10 milionów kopii, ale uznałem że wystarczą tylko trzy screenshoty z największego hitu indie z zeszłego roku. Myślę, że skutecznie zakończą epokę żartów ze stylu graficznego.

Undertale:
http://steamspy.com/app/391540
store.steampowered.com/app/391...
Od premiery 15 września 2015 roku sprzedaż gry na samym Steam dobiła do 1,488,436 kopii, przy cenie $9.99.


kliknij, aby powiększyć


kliknij, aby powiększyć


kliknij, aby powiększyć


Te screenshoty chyba nie wymagają komentarza?



Po obejrzeniu niemal 20 minut gameplaya widać, że Beat Cop ma wiele elementów mogących przyciągnąć uwagę graczy - styl graficzny, specyficzne poczucie humoru, masę smaczków, klimat i tematykę sprawiającą że gra jest unikalna i nie będzie miała bezpośredniej konkurencji na rynku.

Bardzo podoba mi się żyjące miasto, które świetnie będzie się prezentować w youtubowych Lets Playach. Widać spójny klimat, duże dopieszczenie, dbałość o duperelki i nasycenie gry różnymi smaczkami, które zauważa się dopiero po pewnym czasie. Ja na przykład dopiero przy drugim przeglądaniu gameplaya dostrzegłem, że w grze są gołębie, i przez kilka kolejnych minut obserwowałem wyłącznie to co one robią. To jest właśnie ten typ dbałości o szczegóły, który lubią gracze i recenzenci.

Jak do tego wszystkiego dodamy marketingowy talent 11 bit, i ich sieć kontaktów, to otrzymujemy przepis na niemal gwarantowany hit.

Moim zdaniem ta gra sprzeda się na Steamie w większym nakładzie, niż Blooberowy Layers of Fear i doda do wyniku rocznego przynajmniej 1,5 miliona złotych, a jeżeli zaskoczy jak Papers, Please - gra do której jest przez niektórych porównywana – to milionów może zrobić się dużo więcej.

Papers, Please:
http://steamspy.com/app/239030
store.steampowered.com/app/239...
Od premiery 8 sierpnia 2013 roku sprzedaż gry na Steam dobiła do 1,448,841 kopii, przy cenie $9.99


kliknij, aby powiększyć


kliknij, aby powiększyć


kliknij, aby powiększyć


Warto również dodać, że gra jest stworzona w Unity, więc przygotowanie wersji na tablety (i ewentualnie konsole) nie będzie wymagało znaczących nakładów pracy. Ale to już pewnie temat na przyszły rok.



Pozyskiwanie nowych tytułów przez wydawnictwo idzie mniej sprawnie, niż myśleliśmy, ale dla mnie Beat Cop jest potwierdzeniem, że 11 bit publishing faktycznie bierze się za projekty mające potencjał generowania przychodów będących wielokrotnością poniesionych nakładów, i że wśród nich w końcu znajdzie się tytuł który stanie się ogromnym hitem.

To mi w sumie przypomina to co w swojej książce Zero to One napisał Peter Thiel o strategii inwestowania jego funduszu venture capital. W klasycznym modelu fundusze venture starają się mieć jak największe i najbardziej zróżnicowane portfolio, by w ten sposób zdywersyfikować swoje ryzyko. W efekcie tracą większość czasu i energii na pomaganie najsłabszym i najbardziej problematycznym spółkom.

Natomiast jego fundusz koncentruje się wyłącznie na bardzo wąskim gronie bardzo dobrych spółek, dzięki czemu czas, energię i środki poświęcają jedynie na rozwijanie projektów o wysokim prawdopodobieństwie sukcesu.

Dzięki takiej strategii, niemal wszystkie ich projekty stały się „gwiazdkami” o wysokich stopach zwrotu. Co ważniejsze, dzięki stawianiu na najlepszych, wśród tych gwiazdek pojawiła się prawdziwa gwiazda która zarobiła dla nich więcej niż wszystkie gwiazdki razem wzięte, a później pojawiła się supergwiazda, która zarobiła więcej niż gwiazda i wszystkie gwiazdki razem wzięte.

Patrząc z tej perspektywy, 11 bit publishing jest swoistym funduszem venture capital wewnątrz spółki. Myślę, że w niedalekiej przyszłości zaskoczy wiele osób.
Edytowany: 30 maja 2016 22:25

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 31 maja 2016 21:46:05 przy kursie: 72,00 zł
Spółka będzie ze stoiskiem na E3. Będą pokazywać Beat Copa i TWOM TLO DLC. Może premiera tego,ostatniego zbiegnie się z targami?

Greenthumb
0
Dołączył: 2014-12-16
Wpisów: 162
Wysłane: 1 czerwca 2016 17:40:28 przy kursie: 70,05 zł
Sporo informacji z dzisiaj:

1. Premiera TWOMTLO na Steamie - cena 9,99 na moje oko za drogo, ale zobaczymy:

store.steampowered.com/app/481...

Przy okazji promo na podstawkę 50%

2. Nowe wieści ze studia:

https://youtu.be/vmwZSWHgmnk

3. I najważniejsze - prezentacja Industriala oficjalnie na PAX Prime na początku września:

www.eurogamer.net/articles/201...

Ważne cytaty:

"With the next game we're not really trying to go all out on some super-serious real-world problems," he said. "We're building a game for gamers. But at the same time we really believe in meaningful experiences. We don't want to build stuff that is frivolous, stuff you can play around with for an hour and forget about."
Co ucina spekulacje o super ciężkim klimacie.

Oraz
"Industrial is currently only being developed for PC "and we'll see"."
W sumie nic dziwnego, pewnie chcą jeszcze poczekać jakie będzie przyjęcie gry na Paxie i wówczas zapadnie decyzje czy robić konsole. Albo to tylko zasłona dymna jak w przypadku Twoma.

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 2 czerwca 2016 13:24:17 przy kursie: 74,69 zł
Artykuł z Eurogamera zaintrygował mnie w innej kwestii niż Industrial, a mianowicie:

"Just like you said: it's not This War of Mine 2 - we are not planning to make a game like this at the moment.

Nie w tej chwili, więc nie wykluczają, że może kiedyś sięgną po ten projekt w przyszłości.
Zresztą uważam, że TWOM przeniesione w trójwymiar może osiągnąć taki sam wymiar jak miało miejsce przy grze The Last of Us. Znakomita gra, znakomita historia chwytająca za serce.
Potrzeba im tylko zdecydowanie większego budżetu.
Spółka w pewnym momencie musi stanąć przed zadaniem wóz albo przewóz i podjąć się podobnego wyzwania jakim był Wiedźmin 3 dla CDR. Liczę, że Industrial jest przetarciem, a potem dopiero dowiemy się o strategii na kolejne lata.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 2 czerwca 2016 18:46:54 przy kursie: 74,69 zł
Kod:
mod: usunięto uwagi personalne pod adresem innych Użytkowników


To, że TWOM i TWOM-TLO są tuż za Wino i Krew z W3 sprawia, że sam nie mogę w to uwierzyć.
Teraz kluczowa sprawa jak długo utrzymają się w TOP 25 Steam. Samo to jak wiemy jest reklamą.
Dla mnie osobiście interesujące jest to, że TLO jest wśród najbardziej popularnych nowych gier na 4 miejscu. Jeszcze rano w 10-ce był Wino i Krew ale już wypadł - rano TLO było na 3 miejscu.
Nie zdziwi mnie jutrzejszy komunikat, że koszty TWOM-TLO już się zwróciły.

@Rif
Masz rację dokładnie takie samo odczucie a nawet pewność mam co do TWOM2. Nie ma pewności czy tak się będzie nazywać - może będzie to TWOM-3D lub coś podobnego.
Jednak wyraźnie chodzi im po głowach jak to zrealizować nie mam co do tego wątpliwości.
Poza 3D byłaby to raczej jeszcze bardziej rozbudowana wersja i być może dla nieco szerszego kręgu graczy aby poza ceną zwiększyć wolumen sprzedaży.
Dla mnie prawdziwą bombą jest także rezultat na Kikstarterze. Już 60tyś uznałbym za spory sukces. Trudno wyrokować ale bardzo prawdopodobne jest, że spółka może dostać nawet więcej niż 10% od zebranych funduszy. Może to mało a może i nie - powyżej 300tyś "gratis" za kilka podpisów na koszulkach i licencję to godziwy zysk. Trudno powiedzieć ale z wypowiedzi wynikało, że kasa będzie prawdopodobnie podzielona już w tym roku. Przy tak dużym odzewie nie można wykluczyć, że może się sprzedać 50-100tyś egzemplarzy gry - ale to śpiewka przyszłości.
Nie da się wykluczyć, że tamtego dochodu nikt już nie będzie brał pod uwagę. Poziom sprzedaży jest więcej niż zadowalający dziś ale prawdziwym testem będzie jak długo w tym TOPie TWOM się utrzyma.
Osobiście uważam, że TWOM2 nie będzie następną grą po Industrialu. No chyba, że prace koncepcyjne są bardziej zaawansowane niż myślimy. Bardzie bym jednak stawiał na 2 gry z serii Industrial a dopiero później TWOM2. Prawdę o tym poznamy jednak raczej dopiero po premierze Industriala albo niewiele przed. Myślę, że warto z ciekawości obserwować dalszy rozwój spółki.Angel
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 3 czerwca 2016 15:46

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 2 czerwca 2016 18:52:33 przy kursie: 74,69 zł
Rif napisał(a):
Artykuł z Eurogamera zaintrygował mnie w innej kwestii niż Industrial, a mianowicie:

"Just like you said: it's not This War of Mine 2 - we are not planning to make a game like this at the moment.

Nie w tej chwili, więc nie wykluczają, że może kiedyś sięgną po ten projekt w przyszłości.
Zresztą uważam, że TWOM przeniesione w trójwymiar może osiągnąć taki sam wymiar jak miało miejsce przy grze The Last of Us. Znakomita gra, znakomita historia chwytająca za serce.
Potrzeba im tylko zdecydowanie większego budżetu.
Spółka w pewnym momencie musi stanąć przed zadaniem wóz albo przewóz i podjąć się podobnego wyzwania jakim był Wiedźmin 3 dla CDR. Liczę, że Industrial jest przetarciem, a potem dopiero dowiemy się o strategii na kolejne lata.

Industrial jest tym przetarciem bo to tak naprawdę gra z "przeszczepem" kilku organów. Wstępnie była planowana na nieco większą lub podobnej wielkości jak TWOM z lepszą technologią (chyba 3D). Nie była od początku planowana jako gra o tak dużym budżecie. Jak się niektórzy domyślają gra została zaprojektowana od nowa jakiś czas temu. Można więc powiedzieć, że będzie to także dla spółki jak zda sprawdzian z szybkości reakcji na zmieniającą się sytuację rynkową i bilansową spółki. Sam jestem ciekaw efektu końcowego.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 2 czerwca 2016 23:42:06 przy kursie: 74,69 zł
Według mnie TLO powinno być w miarę szybko dodane do głównej gry i sprzedawane razem z nią w pakiecie. Oczywiście musi być też w ofercie osobno, ale za niższą cenę niż obecnie. Zbliżająca się Summer Sale trochę ułatwi sprawę, ale już widać, że potencjał DLC jest bliższy 10 niż 20% sumy egzemplarzy TWOM.


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 3 czerwca 2016 10:28:23 przy kursie: 74,19 zł
Jesteś tego pewny - o TWOM też myśleliśmy, że skończył się rok temu....
Mijają 2 doby sprzedaży i DLC dalej jest na pozycji 26 tak strasznie nie spada. Zachowuje się lepiej od moich oczekiwań. A jeszcze bardziej dziwi mnie, że sam TWOM jest sporo wyżej. Być może ma tutaj jakiś wpływ akcja charity gdzie 0,99 idzie na akcję. Jakiś powód jest, że stosunkowo stara już gra w cenie wyraźnie wyższej niż poprzednie promocje sprzedaje się stosunkowo dobrze (znacznie powyżej oczekiwań).
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 3 czerwca 2016 21:38:45 przy kursie: 74,19 zł
Akurat jeśli chodzi o ciągły potencjał TWOM do zarabiania, to ja zawsze należałem do jego największych orędowników (nie tylko na tym forum). DLC to inna para kaloszy, je kupią tylko naprawdę oddani fani głównej gry, do tego ci "niewypaleni". Na pewno nie ma co liczyć na tzw. kolekcjonerów, zbierających tanie gry na wyprzedażach Steam. Wierzę, że stworzenie pakietu TWOM+TLO dodatkowo wzmocniłoby strumień przychodów.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 5 czerwca 2016 10:28:16 przy kursie: 74,19 zł
Niestety to DLC chluby firmie nie przyniesie. Oceny sporo niższe od samego TWOM... W komentarzach gracze narzekają, że jak na 1.5 roku czekania to bardzo mała zawartość, przy tym cena stosunkowo wysoka. Jak już pisałem wrzucanie samego "The little ones" na Steama za 9,99S było chybione. Oby 11Bit wyciągnęło wnioski z tej niepotrzebnej kooperacji z Koch Media.

Rekinek
0
Dołączył: 2014-12-23
Wpisów: 652
Wysłane: 6 czerwca 2016 09:18:58 przy kursie: 72,50 zł
Co nam mówi zachowanie kursu na temat DLC? No może uprościłem za mocno ale wychodzi na moje że podbitka 6% nic nie znaczyła.

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 6 czerwca 2016 13:45:34 przy kursie: 72,50 zł
aircanada15 napisał(a):
Niestety to DLC chluby firmie nie przyniesie. Oceny sporo niższe od samego TWOM... W komentarzach gracze narzekają, że jak na 1.5 roku czekania to bardzo mała zawartość, przy tym cena stosunkowo wysoka. Jak już pisałem wrzucanie samego "The little ones" na Steama za 9,99S było chybione. Oby 11Bit wyciągnęło wnioski z tej niepotrzebnej kooperacji z Koch Media.


Aż się zaniepokoiłem. Wchodzę na Steam, a tam na 18 miejscu TWOM.I tak siedzi na tej pierwszej stronie piąty dzień. Gra, która ma ponad 1,5 roku i znajduje się na platformie z dziesiątkami tysiącami innych pozycji.

Natomiast na drugiej stronie znajduje się dodatek za całkiem niezłą kwotę i to też już piąty dzień.
Gracze narzekają? 80% ze 102 komentarzy jest pozytywnych. Dodatek ma ogółem opinię "Bardzo pozytywna". Już dawno temu jego produkcja się zwróciła i zarabia swoje na czysto. Kumulując mamy pierwszą-drugą stronę z ceną łączną 18,50 euro.

Wiele spółek cieszyłyby się z takiego miejsca przy swoim flagowym produkcie.

Czemu więc wybierasz kilka negatywnych opinii, żeby zaprzeczać rzeczywistości? Kole Ciebie w oczy, że spółka której "kibicujesz" zarabia?
Edytowany: 6 czerwca 2016 13:46

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 6 czerwca 2016 13:47:06 przy kursie: 72,50 zł
W wypowiedziach widać wyraźnie brak doświadczenia giełdowego i nie tylko. Jeszcze potrzeba chyba kilku lat .... Jak widać z wykresów sprzedaży. TLO do soboty sprzedawał się na podobnym poziomie ilościowym jak TWOM. Od soboty zarysowało się dość wyraźne rozwarstwienie ilościowe. TWOM sprzedaje się średnio 2 razy więcej niż TLO. O czym to świadczy wniosek nasuwa się dość prosty (przynajmniej mi) Do soboty TLO kupowali głównie gracze posiadający już grę - choć pewnie nie tylko.
Dla mnie co najmniej zaskakujący jest poziom sprzedaży samego TWOM. Przecież jeśli ktoś chciał kupić to mógł to zrobić w zdecydowanie niższej cenie. Wyciągam z tego wniosek, że kupują teraz głównie tacy co chcą kupić wraz z wersją TLO. Tyle, że wersję TLO kupią nieco później w niższej cenie. To wydaje mi się dość logiczne. Za 2 -3 tygodnie DLC powinien dostać wyższą promocję niż teraz. Obniżka 10% nie powala. A chyba trudno uzasadnić inaczej tak duże zakupy TWOM w obecnej cenie niż chęć zakupu DLC. Przecież moim zdaniem na Summer Sale jest szansa na większą obniżkę zarówno TWOM jak i TLO.
Tą współpracą z Kochem bym się nie martwił. Miał kto sfinansować wersję rozwojową dla TWOM i ktoś to sfinansował. Nie było ryzyka poniesienia kosztów z których zwrotem byłby problem. Sama umowa posłużyła też jak zbieranie doświadczeń przed samodzielnym cyklem wydawniczym było już to komentowane przez spółkę. Mnie nawet nie martwi to, że spółka musi część przychodów z DLC oddać - choćby nawet było to 50% to i tak opłacało się.
Licząc od 9E to podziale zostaje 4,50 do tego każdy musi kupić podstawę za 9,50 to daje 14E a 10E na czysto.
Z kupnem przez pozostałych graczy będzie tak samo jak z TWOM jest to tylko kwestią ceny. Przy obniżce ceny sprzedaż będzie gwałtownie rosła na każdej promocji. Czas to pokaże. POdkreślam mnie zaskakuje sprzedaż samego TWOM - jest to dla mnie prawdziwa zagadka czemu kupują tak dużo w tej cenie.Think
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

djrosby
0
Dołączył: 2010-10-29
Wpisów: 29
Wysłane: 8 czerwca 2016 19:32:29 przy kursie: 72,35 zł
@Antyteresa

Kiedy można spodziewać się analizy raportu?

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 8 czerwca 2016 20:11:46 przy kursie: 72,35 zł
Nikt nie zgłaszał do tej pory zainteresowania, więc nie planowaliśmy go zrobić. Skoro jest potrzeba to wrzucam na listę. Będzie w przyszłym tygodniu.

djrosby
0
Dołączył: 2010-10-29
Wpisów: 29
Wysłane: 8 czerwca 2016 21:08:30 przy kursie: 72,35 zł
ok dzięki za informację. Następnym razem będę zgłaszał :)

A mogę prosić o krótki komentarz do raportu zanim omówienie się pojawi? Mnie wyniki zaskoczyły na plus ale jestem ciekaw co analitycy o tym myślą :)

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 8 czerwca 2016 22:06:11 przy kursie: 72,35 zł
Tak, wyniki wydają się dobre, ale omówienie czy komentarz to efekt dłuższej pracy. Nie chcę się wypowiadać bez jej wykonania.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



414 415 416 417 418

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,263 sek.

hgwmizxp
kveomgvr
yalslpxq
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
piqyuhjc
gnynnqam
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat