PARTNER SERWISU
rmrycfcx
429 430 431 432 433
baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 31 sierpnia 2016 18:02:02 przy kursie: 101,45 zł
Raport jaki jest widać
www.stockwatch.pl/komunikaty-s...
Kod:
mod: zamiana linku na wewnętrzny


Jest niewiele gorzej niż w ubiegłym roku w tym samym okresie.
Ogólnie jest dobrze

I. Przychody ze sprzedaży 12 283 12 234 2 804 2 959
II. Zysk z działalności operacyjnej 7 334 9 532 1 674 2 305
III. Zysk brutto 7 838 9 875 1 789 2 388
IV. Zysk netto przypisany akcjonariuszom jednostki dominującej 6 123 8 001 1 397 1 935

Chyba większość będzie zadowolona.Angel
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 31 sierpnia 2016 18:34

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 31 sierpnia 2016 19:11:08 przy kursie: 101,45 zł
oczywista oczywistosc - paradoks polega na tym ze jak rosna koszty operacyjne to mamy mniejszy zysk ale to oznacza ze sporo inwestują w projekt FrostPunk - i to jest pozytywne - ta gra bedzie znacznie szersza i głębsza niż TWOM ; prawie AAAking
Everything you know is wrong.........

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 31 sierpnia 2016 20:39:54 przy kursie: 101,45 zł
Cytat:
jak rosna koszty operacyjne to mamy mniejszy zysk ale to oznacza ze sporo inwestują w projekt FrostPunk

To nie jest prawda. Radzę zaznajomić się z podstawowymi zasadami rachunkowości.


Greenthumb
0
Dołączył: 2014-12-16
Wpisów: 162
Wysłane: 31 sierpnia 2016 21:47:36 przy kursie: 101,45 zł
Cytat:
jak rosna koszty operacyjne to mamy mniejszy zysk ale to oznacza ze sporo inwestują w projekt FrostPunk


Cytat:
To nie jest prawda. Radzę zaznajomić się z podstawowymi zasadami rachunkowości.


Częściowo chyba tak:

"Po przejściu na GPW i MSR zmieniliśmy politykę rozliczania kosztów marketingowych, które obecnie "przechodzą" na bieżąco przez masz rachunek wyników i obciążają bieżące wyniki Spółki."

foruminvest.11bitstudios.com/v...

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 31 sierpnia 2016 21:54:38 przy kursie: 101,45 zł
anty_teresa napisał(a):
Cytat:
jak rosna koszty operacyjne to mamy mniejszy zysk ale to oznacza ze sporo inwestują w projekt FrostPunk

To nie jest prawda. Radzę zaznajomić się z podstawowymi zasadami rachunkowości.


koszty usług obcych - teaser, trailer etc przez Platge image, koszty osobowe !!!!! przeciez pracuja głównie nad FP
Everything you know is wrong.........

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 31 sierpnia 2016 22:25:44 przy kursie: 101,45 zł
Koszty związane z produkcją FP nie przechodzą przez wynik, tylko są kapitalizowane na wartościach niematerialnych i prawnych. Przejdą dopiero jak rozpocznie się sprzedaż jako amortyzacja tych wartości niematerialnych. Natomiast jeśli chodzi o promocję, to masz rację to obciąża wynik bieżącego okresu. Jeśli w słowach inwestuje miałeś na myśli promocję marki to oczywiście masz rację i nie potrzebnie się czepiałem.

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 1 września 2016 09:20:19 przy kursie: 99,75 zł

@antyTeresa,

tak o to mi chodziło. czyli się zgadzamy.

Teaser ma po 48 h ponad 138.000 odsłon

www.youtube.com/watch?v=dHxTtS...

comment best
These smaller company games are such a breath of fresh air from those AAA disasters.
Everything you know is wrong.........

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 1 września 2016 10:42:36 przy kursie: 99,75 zł
Omówienie sprawozdania finansowego GK 11 bit studios po II kw. 2016 r.

Trzeba przyznać, że pod względem sprzedaży był to naprawdę dobry okres dla spółki, gorzej z wynikiem finansowym, do czego przyczyniły się wzrost kosztów organizacji. Niestety w raporcie są rozbieżności pomiędzy komentarzem zarządu a liczbami.

Przychody wyniosły 5,1 mln zł i były o 1,2 mln zł niższe niż przed rokiem. Z jednej strony mając na uwadze premierę konsolową i premierę dodatku TLO, a także wejście na rynek chiński spadek sprzedaży trzeba ocenić negatywnie. Z drugiej strony mając świadomość ograniczonego potencjału wersji konsolowych a także wyniki uzyskane w kwartale debiutu na tej platformie wynik trzeba uznać za naprawdę dobry, do czego przyczyniło się zdecydowanie DLC TLO na PC.

Jeśli zerkniemy w strukturę należności i na jej podstawie zbudujemy segmentację przychodów, to widać, że wynik kwartału zbudowała wersja PC – sprzedaż przez Steam (Valve) i Orogin (Electronic Arts). Wersja konsolowa (Koch Media) to tylko 12 proc. sprzedaży, czyli mniej niż przynoszą urządzenia mobilne (Apple 8,1 proc. oraz Google 6,3 proc.)


kliknij, aby powiększyć


Spółka rośnie a wraz z nią rosną koszty organizacji, które mocno obciążyły wynik. Biorąc pod uwagę liczbę premier w okresie pierwszego półrocza i porównanie tego do wyniku poprzedniego roku spadek EBIT o 62 proc. do poziomu 1,78 mln zł trzeba ocenić raczej negatywnie.


kliknij, aby powiększyć


Z rachunku rodzajowego (skonsolidowany) wynika, że najmocniej wzrosły koszty usług obcych -1,12 mln zł. Za to dokładnie ta sama pozycja w rachunku jednostkowym rośnie tylko o 550 tys. A zatem za połowę wzrostu tych kosztów odpowiada Games Republic, a nie jak mogłoby się wydawać koszty promocji Frostpunka. O 340 tys. wzrosły też wynagrodzenia, w związku ze wzrostem liczby pracowników, także w zarządzie. Trzeba dodać, że wzrost ten nie jest efektem zwiększania zespołu programistycznego do gier, bo koszty te są aktywowane na bilansie jako prace rozwojowe. Swoją cegiełkę dała także amortyzacja -191 tys. zł.

W komentarzu do wyników w sprawozdaniu zarządu napisano, że:

Cytat:
W okresie sprawozdawczym Koszty operacyjne Grupy wyniosły 5 388 048 PLN czyli powiększyły się o 93 proc. w porównaniu z sytuacją sprzed roku (2 791 461 PLN). Na wzrost w tej pozycji złożyły się m.in. wyższa amortyzacja (1 461 835 PLN wobec 1 256 065 w I półroczu 2015 roku) będąca efektem rozpoczęcia amortyzacji platformy Games Republic.


Natomiast w notach sprawozdania:

Cytat:
Na zakończoną produkcję gier komputerowych według stanu na dzień 30 czerwca 2016 roku składają się gry, dla której pozostały średnioważony okres amortyzacji wynosi 6 miesięcy.
Nakłady na niezakończone prace rozwojowe na dzień 30 czerwca 2016 roku obejmowały głównie nakłady na gry komputerowe i nakłady na platformę sprzedażową.


Skoro prace rozwojowe są niezakończone to nie mogą być amortyzowane. Nie wiadomo czy spółka nie zmieniła odpowiedniej formuły w nocie, czy jest błąd w komentarzu. Jeśli zerkniemy na koszty jakie zostały przeniesione w tym kwartale z niezakończonych do zakończonych (794 tys. zł) i saldo jakie pozostało na pracach w toku (4,14 mln zł) bardziej prawdopodobny wydaje się wariant, że błędny jest komentarz. Na to wskazuje także taki sam wzrost amortyzacji w sprawozdaniu jednostkowym i skonsolidowanym.

Z drugiej strony aktywa segmentu dystrybucyjnego wzrosły o ponad 800 tys., co mniej więcej odpowiada wzrostowi przeniesionych zakończonych prac, ale wtedy koszty portu TLO na PC wyszłyby tak naprawdę zerowe, co wydaje się mało prawdopodobne.

A skoro tak, to kwota 794 tys. zł raczej dawałaby koszty portu TLO na PC. Biorąc pod uwagę, że podstawowa wersja kosztowała około 1 mln, koszt DLC w kwocie 0,8 mln zł wydaje się dość wysoki. Jednocześnie zwrot z zaangażowanego kapitału jest znacznie mniejszy – proszę porównać przychody z kwartałów premierowych. Na DLC mamy zwrot razy 4,5 (Licząc przychody jako 0,7 wykazanych w sprawozdaniu skonsolidowanym) czyli nawet mniejszy niż zaraportował CD Projekt ze swoich DLC do trzeciej części przygód Wiedźmina - razy 5.

Patrząc jeszcze z innej perspektywy - stricte na rachunek segmentowy to teza w komentarzu wygląda na prawdziwą, bo GR zanotował strasznie dużą stratę – 0,42 mln zł, w porównaniu do 2,5 tys. przed rokiem. Z kolejnej noty wynika także, że amortyzacja w tym segmencie, w tym kwartale wyniosła 214 tys. zł Tak czy owak GR pomimo podwojenia sprzedaży w kwartale pokazał dużą stratę i nie podzielam optymizmu zarządu w kwestii bliskiego osiągnięcia breakeven i dziwię się, że platforma ma być amortyzowana tylko około roku, bo powinna odpowiadać okresowi ekonomicznej użyteczności.

Finalnie można dojść do wniosku, że raczej zapomniano zmienić odpowiednie noty w sprawozdaniu finansowym.

Wynik netto zamknął się kwotą 1,5 mln zł, ale 1/3 zrobiły dodanie różnice kursowe, czyli zdarzenia niepowtarzalne. W zeszłym roku zysk na najniższym poziomie rachunku wyników wyniósł 3,79 mln zł z czego dodatnie różnice kursowe tylko 300 tys. zł. Wydaje się, jednak, że to nie bieżące wyniki są najważniejsze dla kursu tylko perspektywa ich poprawy w przyszłości.

Pewne wnioski możemy w tym aspekcie wyciągnąć z przepływów. Spółka w całym pierwszym półroczu wygenerowała 4,5 mln gotówki, to mniej niż w okresie porównawczym, ale wynik trzeba ocenić dobrze biorąc pod uwagę wzrost należności wynikający ze sprzedaży TLO. Rok wcześniej mieliśmy spływ należności po TWOM. Ważniejsze wydają się przepływy z działalności inwestycyjnej, które wyniosły minus 2 mln zł, czyli na produkcję wydano o 100 tys. więcej niż przed rokiem (przy okazji zwracam uwagę na błędny opis – płatności na rzeczowe aktywa trwałe a przecież wydatki te to głównie wartości niematerialne).

Tak czy owak wzrost wydatków rzędu 5 proc. pokazuje, że spółka pracuje w zbliżonym tempie do ubiegłego roku i wbrew temu co można mówić patrząc na koszty spółka „nie rośnie” produkcyjnie, a mogłoby mając takie środki w kasie. 11Bit stawia obecnie mocno na marketing i segment wydawniczy, a to chyba nie do końca jest to, czego oczekują akcjonariusze. Przechył w stronę wydawniczą wydaje się obecnie nadmierny i miejmy nadzieje, że zostanie lekko skorygowany. Z wypowiedzi przedstawicieli spółki i informacji prasowych, a także znajomości rynku gier wynika, że spółka w segmencie wydawniczym wspiera twórców także kapitałowo. Nie jest jasne gdzie to zaangażowanie jest odwzorowane w bilansie spółki, ale można się domyślać, że w pozostałych aktywach krótkoterminowych (lub co mniej prawdopodobne w należnościach - inne). Niezależnie od miejsca wygląda na to, że nakłady nie są duże: 50 – 100 tys. zł.

Patrząc także na strukturę sprzedaży i szybką erozję przychodów ze sprzedaży konsolowej rację mieli Ci co twierdzili, że TWOM nie jest odpowiednim produktem dla tych platform gamingowych. Biorąc pod uwagę, że Frostpunk także będzie grą ciężką z aspektami psychologicznymi można znów zakładać, że konsole raczej nie będą dużym sukcesem sprzedażowym. Nie dziwi zatem chęć wydania tej gry przede wszystkim na rynku PC. Ważne jest jednak to, że wyobrażenie o potencjale sprzedażowym niestety musi zostać zweryfikowane – zwielokrotnienia sukces z konsol raczej nie należy się spodziewać. Z drugiej strony choćby liczba odsłon teasera pozwala zakładać znacznie lepszą sprzedaż na podstawowej platformie PC.

PS:
Ponieważ parę kwestii w sprawozdaniu nie dawało mi spokoju, to postanowiłem trochę pomęczyć parę osób w 11B.
Ustaliłem co następuje:

1. GR jednak jest amortyzowany i odpowiada za większość przeniesionych niezakończonych prac rozwojowych.
2. A zatem można wnioskować, że port na PC był naprawdę w zasadzie bez kosztowy.
3. Koszty usług obcych to nie tylko promocja Frostpanka. Jak wspomniałem w omówieniu, prawie połowa przypadła na GR i są to w dużej mierze koszty promocji serwisu i współpracy z recenzentami. Także promocja, ale nie FP
4. Poniesione do tej pory koszty nie obejmują w całości rozliczeń z PI.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 120 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 1 września 2016 23:41

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 1 września 2016 11:53:10 przy kursie: 99,75 zł
Na całościowym wyniku na dzień dzisiejszy zaciążyło także zapewne powiększanie zespołu - jak piszą jest to 65 osób. Czyli wzrost organiczny ale dość intensywny. Jak pamiętamy przed premierą TWOM było to o ile dobrze pamiętam około lub niespełna 50 osób. Nie jest to może szał ale wzrost dość widoczny szczególnie w ostatnim roku. Co bez wątpienia przekłada się na koszty - tak zwanej herbaty, kawy i innych kosztów nieprzypisanych do produktu a których nie da się uniknąć. Nie było wątpliwości, że filmy obciążą znacząco wynik pozostawało kwestią otwartą kiedy to wykażą i nie jest to kilkadziesiąt tyś.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 1 września 2016 16:58:17 przy kursie: 99,75 zł
Dzięki za omówienie wyników. Wskaźniki finansowe się chyba jeszcze nie przeliczyły.
Bardzo istotna wydaje się uwaga:

Cytat:
Tak czy owak wzrost wydatków rzędu 5 proc. pokazuje, że spółka pracuje w zbliżonym tempie do ubiegłego roku i wbrew temu co można mówić patrząc na koszty spółka „nie rośnie” produkcyjnie, a mogłoby mając takie środki w kasie. 11Bit stawia obecnie mocno na marketing i segment wydawniczy, a to chyba nie do końca jest to, czego oczekują akcjonariusze. Przechył w stronę wydawniczą wydaje się obecnie nadmierny i miejmy nadzieje, że zostanie lekko skorygowany.


Jak miałaby Twoim zdaniem wyglądać korekta tego przechyłu?

Przykładowo czy na obecnym etapie rozwoju spółki (w tym stanu zatrudnienia) możliwe byłoby stworzenie dwóch zespołów produkcyjnych, tworzących zupełnie odrębne gry? I, co ważniejsze, czy byłoby to celowe?

Czas od debiutu TWOM do debiutu Frostpunka wydaje się długi – około 2,5 roku. Produkcje w ramach wydawnictwa nieco zapełnią tę lukę i rozwijanie tej „nogi” wydaje się sensowne, bo już Beat Cop może całkiem nieźle wypalić i podrasować wynik roczny. Z drugiej strony budżety bieżących produkcji (nawet tej flagowej) zaczynają wydawać się skromne w stosunku do pojawiających się możliwości.

Jestem ciekaw, jaką przyszłość widzi spółka po Frostpunku. Jeżeli nowe IP odniesie sukces, to ma stworzyć bazę do produkcji kolejnych gier, jak już wielokrotnie podkreślano. Ale to znowu zaangażuje część zespołu, tak samo jak przy TWOM. W sprawozdaniu zarządu pojawia się zdanie:

Cytat:
Na bazie posiadanych zasobów ludzkich, które są systematycznie powiększane, Spółka planuje w najbliższych miesiącach stworzyć zespół odpowiedzialny za produkcję kolejnej gry.

Jak to rozumieć? Czy chodzi po prostu o prace koncepcyjne nad nową grą, zapewne znowu większą, której debiut wypadałby pewnie gdzieś około roku 2019? Czy jednak jakiś zalążek drugiego równoległego nurtu produkcyjnego w ramach samej spółki? Może część będzie dalej dłubać przy Frostpunku, a równolegle (czyli już nie na zasadzie: "we're slowly starting") powstawać będzie nowy tytuł, który mógłby pojawić się na rynku np. półtora roku po Frostpunku, a nie dwa i pół?

Co o tym sądzicie?
Jestem na Twitterze
Edytowany: 1 września 2016 16:59


anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 1 września 2016 23:34:41 przy kursie: 99,75 zł
Cytat:

Jak miałaby Twoim zdaniem wyglądać korekta tego przechyłu?
Przykładowo czy na obecnym etapie rozwoju spółki (w tym stanu zatrudnienia) możliwe byłoby stworzenie dwóch zespołów produkcyjnych, tworzących zupełnie odrębne gry? I, co ważniejsze, czy byłoby to celowe?

11 Bit dysponuje jak na indyka bardzo dużymi środkami pieniężnymi i spółkę zdecydowanie stać na zdublowanie zespołów, ewentualnie nawet rozbudowę zespołu celem przyspieszenia prac. Choć w spółce pracuje więcej ludzi, to rośnie organizacja a nie produkcja, przynajmniej tak mówią liczby. Należy także pamiętać o tym, że biznes wydawniczy chłonie zasoby ludzkie, a zasoby te mogłoby być inaczej alokowane, choćby do prac koncepcyjnych na równoległych projektach.

Cytat:
Czas od debiutu TWOM do debiutu Frostpunka wydaje się długi – około 2,5 roku. Produkcje w ramach wydawnictwa nieco zapełnią tę lukę i rozwijanie tej „nogi” wydaje się sensowne, bo już Beat Cop może całkiem nieźle wypalić i podrasować wynik roczny. Z drugiej strony budżety bieżących produkcji (nawet tej flagowej) zaczynają wydawać się skromne w stosunku do pojawiających się możliwości.

Proszę zauważyć, że budżet takiego TWOM na PC to około miliona złotych. Mając pomysły, a tych ponoć nie brakuje jest miejsce na zapełnianie czasu pomiędzy dużymi premierami za pomocą gier pokroju TWOM. Krotko mówić chodzi o to, żeby spółka nie zapomniała o rozwoju podstawowej działalności. Rozwoju a nie tylko kontynuacji.

Zdanie z komentarza traktuje jako szansę na redukcję obecnego przechyłu.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 1 września 2016 23:40:11 przy kursie: 99,75 zł
Ponieważ parę kwestii w sprawozdaniu nie dawało mi spokoju, to postanowiłem trochę pomęczyć parę osób w 11B.
Ustaliłem co następuje:

1. GR jednak jest amortyzowany i odpowiada za większość przeniesionych niezakończonych prac rozwojowych.
2. A zatem można wnioskować, że port na PC był naprawdę w zasadzie bez kosztowy.
3. Koszty usług obcych to nie tylko promocja Frostpanka. Jak wspomniałem w omówieniu, prawie połowa przypadła na GR i są to w dużej mierze koszty promocji serwisu i współpracy z recenzentami. Także promocja, ale nie FP
4. Poniesione do tej pory koszty nie obejmują w całości rozliczeń z PI.

Powyższa treść przez 60 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 1 września 2016 23:40

Frey
115
Dołączył: 2010-01-27
Wpisów: 1 082
Wysłane: 2 września 2016 01:18:55 przy kursie: 99,75 zł
Pozwolę sobie wkleić link do artykułu wyszukanego przez użytkownika innego forum - bo warto. Jak jesteś na Stockwatch Rift1977 - to dzięki za bardzo ciekawy link.
Zwróćcie proszę uwagę na to kim jest autor i czym się zajmuje.
Z tego artykułu wynikają moim zdaniem dwie rzeczy - pierwsza to naprawdę duży potencjał Frostpunka będący pochodną sukcesu TWOM, zaś druga - to to, że kampania promocyjna Frostpunka jest bardzo przemyślana i jak na razie sprawdza się świetnie (na co wprost wskazuje nie tylko przywołany artykuł ale i liczba wyświetleń teasera).

Cytat:
Now, it isn’t my normal practice to do much with initial press releases for games, other than file them in my e-mail to really take a look at when the game is closer to release and I might need to contact someone about getting a review copy for one of our writers. However, this press release had me at “This War of Mine Creators”. I played This War of Mine on its release in 2014, and, I mean, I played a lot of This War of Mine. It was one of my favorite games of that year.

So, yeah, of course, I was interested in finding out what Frostpunk was all about. I clicked on the link to the trailer, and I watched this:(teaser)
Immediately afterwards, I booted up Steam and added Frostpunk to my wishlist. Which is actually a kind of curious thing.

Read more: www.popmatters.com/post/antici...


Cytat:
Frostpunk‘s trailer is one of implication. It sets mood, tone, and a sense of the direction of the game without actually demonstrating the game outright. I am now anticipating its release with some excitement. I don’t have any real specific expectations for it as a result, only a general expectation that it will probably be good. However, I don’t need it to be anything beyond what it seems to suggest that it is right now, a game that will explore survival, fragility, and death. Ultimately, if I see later footage of the game that doesn’t support that idea, then I will know that it isn’t what this trailer suggests that it is. It created a baseline for reasonable expectation.

Read more: www.popmatters.com/post/antici...

www.popmatters.com/post/antici...


chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 5 września 2016 07:58:22 przy kursie: 98,50 zł
pojawilo sie duzo bardzo pozytywnych artykułow w necie po PAX dot FrostPunk

www.jeuxvideo-live.com/news/fr...



game20.gr/frostpunk-announced-...


www.playnation.de/spiele-news/...

mayotte.orange.fr/video/jeux-v...
Kod:
mod: Wklejając linki do komunikatów, artykułów prasowych czy innych źródeł, należy opatrzyć je komentarzem dlaczego zdaniem autora są ważne, oraz kilkuzdaniowym cytatem ze źródła, do którego odsyłają. Post do usunięcia
Everything you know is wrong.........
Edytowany: 5 września 2016 08:27

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 5 września 2016 11:54:31 przy kursie: 112,55 zł
@chris_martin

Czy ty myślisz, że jako jedyny potrafisz obsługiwać google translatora? W żadnym z podanych przez ciebie linków nie ma absolutnie żadnych pozytywnych opinii redaktorów. Są tam prawie wyłącznie powielane informacje z przed paru dni, które udostępniło 11bit. Nic więcej. Przeszedłeś samego siebie wklejając link z samym teaserem i piszesz, że to pozytywny artykuł? Ba, nawet, że bardzo pozytywny! Desperacja? Nie wspomnę o tym, że PAX był w USA, a nie wkleiłeś choćby jednego artykułu anglojęzycznego, bo...? Bo nie ma?
Edytowany: 5 września 2016 11:56

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 5 września 2016 15:50:51 przy kursie: 112,55 zł
Chyba po trochu podkręcają maszynkę marketingową. Nie bez powodu ukazują się teraz takie artykuły.

11 bit studios widzi duży potencjał sprzedażowy Frostpunka
11 bit studios spodziewa się, że zapowiedziany na 2017 r. Frostpunk będzie miał większy potencjał sprzedażowy niż TWoM. Spółka chce mieć potencjał by pracować nad dwiema grami jednocześnie. Projekt Games Republic ma być rentowny w 2017 r.
"Frostpunk jest obecnie w fazie produkcyjnej. W II kw. będzie miała miejsce premiera na komputery osobiste. Jestem bardzo zadowolony z tego, z jakim zainteresowaniem spotkała się zapowiedź tej gry. Niedługo pokażemy oficjalny trailer. W mojej ocenie, potencjał sprzedażowy tej gry jest wyższy niż This War of Mine" - powiedział na spotkaniu z dziennikarzami prezes 11 bit studios Grzegorz Miechowski.
www.bankier.pl/wiadomosc/11-bi...

"Dysponujemy ok. 30 mln zł gotówki na finansowanie na kolejne kwartały. Przychody z 'This War of Mine' (TWoM) są solidne, pomimo że 22 miesięcy od premiery. Rozwój tego IP jeszcze jest planowany i nadal trwają prace. Chińska wersja oraz DLC sprzedaje się bardzo dobrze i są dużym sukcesem. Jest to dobre źródło przychodów, a zbliża się 'Frostpunk' i inne projekty wydawnicze" - dodał prezes.
Wskazał, że koszty produkcji są systematycznie uwzględniane w wynikach, co pozwoli szybciej zarabiać po premierze.
"Jestem bardzo zadowolony z launch'u 'Frostpunk'. Pokazaliśmy teaser zapowiadający trailer, który będzie 'nie za długo', z gameplay nie będziemy się spieszyć. Premiera ustalona jest na II kwartał 2017 na PC, Mac, Linux. Nie jest to zamknięta lista, ale nie składamy też żadnych deklaracji w tym względzie. Frostpunk jest w fazie produkcyjnej" - powiedział Miechowski.
Wskazał, że 11 bit Studios szykuje znacznie większy rozmach marketingowy dla "Frostpunk" niż "TWoM". Wystawia własne stoisko na targach w Seattle, będzie obecny na kolejnych targach w Dallas, Boston, San Francisco i E3. "Będziemy chcieli się naprawdę fajnie pokazać" - zaznaczył Miechowski.
www.money.pl/gielda/wiadomosci...


Jeśli o tym mówią po targach to prawdopodobnie mają ku temu dość solidne podstawy mają dostęp do gry w przeciwieństwie do nas..Angel Wyjaśnił się zakładany poziom kosztów. Teraz już nie trzeba snuć domysłów.
Spółka czasem się rozmijała z deklaracjami i woleli nie wypowiadać się na te tematy. Z tą grą jest nieco inaczej. Z moich obserwacji wynika, że chyba większość deklaracji (zasadniczych) spółki zostało osiągniętych. Jeśli ten projekt będzie tak udany jak TWOM to będzie to można uznać za nowy rozdział dla spółki. W przypadku bardzo dobrego odbioru gry można się spodziewać czegoś w rodzaju trylogii. Cieszy także już konkretna deklaracja produkcji 2 gier równolegle czego wcześniej można było się domyślać. Jednak na 2 pełne zespoły produkcyjne chyba należy poczekać do 2017 gdy "ogarną" trochę nowe lokum. Poza tym chyba potrzebnych będzie jeszcze "parę osób".
Cena wyższa niż 20 USD - można szacować, że prawdopodobnie będzie to w widełkach 25-30 USD.
Jak widać spółka będzie teraz aktywana chyba na wszystkich targach. Koszty wzrosną ale strategia bardzo dobra. Cieszy także zamierzenie dalszej eksploatacji TWOM (dodatki itp).
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 5 września 2016 15:55

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 5 września 2016 17:01:19 przy kursie: 112,55 zł
lelo-pakero napisał(a):
@chris_martin

Czy ty myślisz, że jako jedyny potrafisz obsługiwać google translatora? W żadnym z podanych przez ciebie linków nie ma absolutnie żadnych pozytywnych opinii redaktorów. Są tam prawie wyłącznie powielane informacje z przed paru dni, które udostępniło 11bit. Nic więcej. Przeszedłeś samego siebie wklejając link z samym teaserem i piszesz, że to pozytywny artykuł? Ba, nawet, że bardzo pozytywny! Desperacja? Nie wspomnę o tym, że PAX był w USA, a nie wkleiłeś choćby jednego artykułu anglojęzycznego, bo...? Bo nie ma?


@Lelo -

to sa artykuly publikowane z ostatnich 24h - czyli po Paxie - nie sprzed.

sa obocjęzyczne (nie anglosaskie) to prawda - bo na Paxie sa nie tylko przedstawiciele amerykańskch mediów branżowych...ale cóż tam, niech Pan(i) rynek to wy(o)ceni.....

Rynek sie nie myli - zobaczymy co przyniesie dzień dzisiejszy i jutrzejszy i kolejne tygodnie...
Everything you know is wrong.........
Edytowany: 5 września 2016 17:01

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 5 września 2016 20:42:23 przy kursie: 112,55 zł
lelo-pakero napisał(a):
@chris_martin

Czy ty myślisz, że jako jedyny potrafisz obsługiwać google translatora? W żadnym z podanych przez ciebie linków nie ma absolutnie żadnych pozytywnych opinii redaktorów. Są tam prawie wyłącznie powielane informacje z przed paru dni, które udostępniło 11bit. Nic więcej. Przeszedłeś samego siebie wklejając link z samym teaserem i piszesz, że to pozytywny artykuł? Ba, nawet, że bardzo pozytywny! Desperacja? Nie wspomnę o tym, że PAX był w USA, a nie wkleiłeś choćby jednego artykułu anglojęzycznego, bo...? Bo nie ma?


Wszelkie artykuły dotyczące teasera podkreślają, że to gra twórców TWOM, co niesie samo w sobie pozytywne skojarzenia. Ponadto cytują dostępne komunikaty o grze, a te są dobrze napisane i potrafią zaintrygować. Całość sprawia wrażenie, że obcujemy z czymś innym niż standardowa strzelanina, których to już odczuwa się przesyt na rynku gier.

Zresztą dzisiejszy dzień pokazał, że narracja spółki trafia do inwestorów, którzy powoli zaczynają wyceniać przyszłość.

Kod:
mod: Usunięto personalną część wpisu
Edytowany: 6 września 2016 00:16

chris_martin
35
Dołączył: 2013-01-21
Wpisów: 860
Wysłane: 5 września 2016 21:23:52 przy kursie: 112,55 zł
..podsumowanie info z dzisiejszej konferencji dla inwestorów/analityków:

1. w ocenie Zarządu Frostpunk ma dużo większy potencjał sprzedażowy niż TWoM
2. cena jednostkowa sprzedaży Frostpunk ca. usd 29,99
3. BEP Games Republic w 2017
4. rozwój spółki (rozbudowa zespołu produkcyjnego oraz B+R) i deklaracja produkcji dwóch gier własnych jednocześnie
5. rozwoju wydawnictwa i nowych kontraktów które są obecnie negocjowane - kilka !!!!!

........
Everything you know is wrong.........

topfacet
178
Dołączył: 2010-09-09
Wpisów: 3 453
Wysłane: 6 września 2016 00:31:39 przy kursie: 112,55 zł
A dlaczego inwestorów indywidualnych znowu nie zaprosili...

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11BIT



429 430 431 432 433

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,839 sek.

mkpdasfw
sjsmixvp
dvmqlfwr
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
fjpfhike
ohgqkpwo
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat