PARTNER SERWISU
hjglmygg
451 452 453 454 455
andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 31 marca 2017 10:41:07 przy kursie: 191,00 zł
Pewnie wszyscy zainteresowani wiedzą, ale za chwilę konferencja:

Cytat:
W imieniu Spółki 11 bit studios S.A. zapraszam do obejrzenia, w piątek 31 marca 2017 roku, internetowej transmisji z Konferencji Inwestorskiej, na której Zarząd przedstawi plany Spółki, w tym wydawnicze, na przyszłość i skomentuje wyniki finansowe za 2016 rok.

Transmisja rozpocznie się o godz. 11.00 i będzie dostępna pod linkiem:

https://www.twitch.tv/11bitstudios

Ponadto, również w piątek 31 marca 2017 roku, Spółka organizuje wideoczat z Akcjonariuszami i Inwestorami. Na otrzymane wcześniej drogą elektroniczną pytania odpowiedzi udzielał będzie Grzegorz Miechowski, Prezes Zarządu 11 bit studios S.A.

Wideoczat rozpocznie się godz. 14.00 i będzie dostępny pod tym samym linkiem:

https://www.twitch.tv/11bitstudios

Jestem na Twitterze

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 31 marca 2017 11:09:25 przy kursie: 191,00 zł
linka

Cytat:
Na koniec grudnia 2016 roku Grupa miała na kontach 29,11 mln zł gotówki (26,7% więcej niż rok wcześniej), mimo że równocześnie, w ciągu całego roku, wydała na inwestycje w produkcję nowych gier, 5,4 mln zł, prawie dwa razy więcej niż w 2015 roku


Nie za dużo ? Jak tak dalej pójdzie to koszty FrostPunk'a będą oscylowały w okolicach 10mln.

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 31 marca 2017 11:39:10 przy kursie: 191,00 zł
Szkoda, że streaming skończył się w najciekawszym momencie. Czy ktoś z obecnych mógłby podzielić się wrażeniami z filmiku z FP?

Jakość merytoryczna tegorocznej konferencji w porównaniu z ubiegłoroczną pokazuje, że 11bit to już zupełnie inna spółka.

Jestem na Twitterze


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 31 marca 2017 11:40:33 przy kursie: 191,00 zł
Pamiętaj, że spółka finansuje aktualnie koszty produkcji już 4 gier i dalsze prace przy TWOM ... o czym było na konferencji. Będzie jakiś nowy ewent w grze. To wszystko generuje koszty. Oficjalnie nieco ponad 6mln. A o FP chyba nie ma się co martwić. Możesz jeszcze posłuchać, że działa już także 2-gi zespół a to też jakieś koszty. Gra ma być większa od FP.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 31 marca 2017 11:42:38 przy kursie: 191,00 zł
andy_dufresne napisał(a):
Szkoda, że streaming skończył się w najciekawszym momencie. Czy ktoś z obecnych mógłby podzielić się wrażeniami z filmiku z FP?

Jakość merytoryczna tegorocznej konferencji w porównaniu z ubiegłoroczną pokazuje, że 11bit to już zupełnie inna spółka.


Jest szansa na to, że będzie dostępny pełny materiał pod jakimś linkiem.
Chyba niektórzy są zawiedzeni, że nie było okazji do -10%...Angel
Mnie przebieg usatysfakcjonował.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Rif
Rif
166
Dołączył: 2016-01-17
Wpisów: 1 141
Wysłane: 31 marca 2017 11:43:03 przy kursie: 191,00 zł
Świetna konferencja. Profesjonalny zespół, widać, że wiedzą do czego dążą, a do tego przekazali bardzo dobre wiadomości.

1. TWOM rozwija się i coś ciekawego, co zmieni rozgrywkę przygotowują - może multiplayer, albo po prostu kooperacja? Ciekawe, a do tego jeszcze w tym roku. TWOM2? Gdy już będą wiedzieć, że mają to coś, co będzie miało wartość dla nich i dla graczy, a nie będzie tylko odcinaniem kuponów.

2. Frostpunk. W kwietniu trailer (dzisiaj pokazano fragment - może ktoś się podzieli?) i start promocji. Gameplay dla dziennikarzy na E3, niedługo później pokazany wszystkim.

3. Projekt "8", czyli ósma gra studia, realizowana przez drugi zespół i to gra, która już w jakimś stopniu działa. Niekoniecznie w tym roku zostanie nam cokolwiek zaprezentowane.

4. Wydawnictwo. Tower57 w Q2, Moonligter w Q3/Q4. Ponadto gra ze studia portugalskiego i kolejna ze studia, które działa na terenie Iranu i USA. Co najważniejsze zwiększają nakłady na gry z wydawnictwa, czego przykładem ma być właśnie ostatni tytuł.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 31 marca 2017 11:50:44 przy kursie: 191,00 zł
Wygląda na to, że TWOM nieprędko zakończy żywot i wciąż pracują nad rozbudową .... fantastyczna strategia.
Może ktoś pamięta jeszcze jak mówiono, że to już koniec gry.... 2 lata temu...
Patrząc na to mam przekonanie, że to samo czeka pozostałe (kolejne) gry i spółka ma zamiar każdą z nich rozbudowywać i eksplorować co najmniej przez kilka lat. W ten sposób pozyskiwać przychody z wielu produktów w tym samym czasie.
Wygląda to bardzo interesująco.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 31 marca 2017 11:51:16 przy kursie: 191,00 zł
baks napisał(a):
Pamiętaj, że spółka finansuje aktualnie koszty produkcji już 4 gier i dalsze prace przy TWOM ... o czym było na konferencji. Będzie jakiś nowy ewent w grze. To wszystko generuje koszty. Oficjalnie nieco ponad 6mln. A o FP chyba nie ma się co martwić. Możesz jeszcze posłuchać, że działa już także 2-gi zespół a to też jakieś koszty. Gra ma być większa od FP.


cytat dotyczy roku 2016, a nie tego nad czym teraz pracuje spółka,

za 2017 koszty produkcji gier mogą być już właśnie w okolicach 10 mln w sumie a raczej więcej, skoro zaczyna pracować drugi zespół (kompletowany w końcówce 2016 - zajrzyj kilka stron wcześniej jak przesyłałeś oferty pracy)
TWOM ? Prace za kilka milionów ? Please... przecież powiedzieli wyraźnie, że nie mają teraz koncepcji na TWOM2 tylko na małą modyfikację czyli jakiś dodatek, za 2016 koszt produkcji gier to w 80%-90% FP.

Jakoś obejrzenie konferencji nie zmieniło moich wątpliwości o to, że koszty prac nad FrostPunkiem nie są pilnowane i rosną lawinowo.
Edytowany: 31 marca 2017 11:54

andy_dufresne
130
Dołączył: 2009-01-29
Wpisów: 998
Wysłane: 31 marca 2017 11:53:37 przy kursie: 191,00 zł
5. Zarząd nie planuje sprzedaży akcji w "dłuższym terminie".
Jestem na Twitterze

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 31 marca 2017 12:13:31 przy kursie: 191,00 zł
vladinho napisał(a):
baks napisał(a):
Pamiętaj, że spółka finansuje aktualnie koszty produkcji już 4 gier i dalsze prace przy TWOM ... o czym było na konferencji. Będzie jakiś nowy ewent w grze. To wszystko generuje koszty. Oficjalnie nieco ponad 6mln. A o FP chyba nie ma się co martwić. Możesz jeszcze posłuchać, że działa już także 2-gi zespół a to też jakieś koszty. Gra ma być większa od FP.


cytat dotyczy roku 2016, a nie tego nad czym teraz pracuje spółka,

za 2017 koszty produkcji gier mogą być już właśnie w okolicach 10 mln w sumie a raczej więcej, skoro zaczyna pracować drugi zespół (kompletowany w końcówce 2016 - zajrzyj kilka stron wcześniej jak przesyłałeś oferty pracy)
TWOM ? Prace za kilka milionów ? Please... przecież powiedzieli wyraźnie, że nie mają teraz koncepcji na TWOM2 tylko na małą modyfikację czyli jakiś dodatek, za 2016 koszt produkcji gier to w 80%-90% FP.

Jakoś obejrzenie konferencji nie zmieniło moich wątpliwości o to, że koszty prac nad FrostPunkiem nie są pilnowane i rosną lawinowo.

No bez takich .... nikt nie sugerował 5mln za TWOM. Jednak biorąc pod uwagę wydłużenie produkcji BC mogło pójść około 1mln to samo z Tower, coś tam (z200tyś na TWOM, rozwój zespołu, i inne nieznane projekty o których się nie mówi. Chyba już ogólnie jest znane, że spółka nie mówi wszystkiego nad czym pracuje. Może zauważyłeś (jeśli oglądałeś) kolejna jakaś gra jest już grywalna.
Chcesz powiedzieć, że ta gra "się wyprodukowała" w 2 miesiące tego roku .... to chyba żart...Angel
Zbierając to do kupy może wyjść nawet 5mln a może i więcej..... i to bez FP.
Nigdy nie wiadomo co spółka jeszcze ukrywa.
Ileś miesięcy temu śmiano się z moich twierdzeń, że coś robią dodatkowo...

Teraz się okazuje, że jest jakaś gra w stanie grywalnym....... oczywiście nie miałem racji a zrobili tą grę wczorajszego popołudnia...
Wybacz ale to brednie. Już wtedy nie spinały nam się koszty.
Wystarczyło logicznie pomyśleć - ale niektórzy mnie wyśmiewali.... teraz "wyszło... z worka" fakty...Boo hoo!
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 31 marca 2017 12:17


vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 31 marca 2017 16:16:56 przy kursie: 191,00 zł
W raporcie jest pozycja z niezakończonymi pracami rozwojowymi w wysokości 6,6mln zł - tam nie wpadają koszty związane z beatcop, tower czy moonlighter, więc @Baks Twoja teoria, że 11bit aż tyle inwestuje w zewnętrzne projekty będąc wydawcą nie trzyma się kupy.

Z drugiej strony, sugestia, że BC+Tower+Moon miałyby kosztować 1mln każda jest dość odważna. Wg mnie 11bit nie powinien wydać więcej niż 0,5 mln na wszystkie razem.
No ale umów nie znam, może być też tak, że odkupują gotowy produkt i zgarniają całe przychody co jest jednak bardzo wątpliwe.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 31 marca 2017 20:18:44 przy kursie: 191,00 zł
Vladinho, przecież trwa już produkcja 8 więc nie wiem w czym widzisz problem odnośnie nakładów w zeszłym roku ?

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 31 marca 2017 21:21:44 przy kursie: 191,00 zł
Wystartowali z produkcją 8, ale o drugim zespole to przebąkiwali dopiero na początku ostatniego kwartału.
Nie sądzę żeby to skutkowało podziałem kosztów pół na pół z FP raczej 1/5. Co by oznaczało, że w samym zeszłym roku wykorzystali przewidywany koszt na FP, a przecież zaczęli nad tym pracować w 2014.
Do tego dochodzi prawie cały 2017, a nie wiadomo czy nie dłużej, bo wersja na konsole pewnie wyjdzie później.
Nowa produkcja też ma mieć koszt rzędu 4mln, a ma nadawać się do pokazania dopiero pod koniec tego roku, więc też cały rok pracy conajmniej jeszcze.

Problemem dla mnie jest duża rozbieżność między zakładanym planem a wynikiem, to źle świadczy o zarządzaniu.
Gdyby spółka nie miała takiej poduszki finansowej uważam, że byłaby zmuszona do większej ostrożności w tej kwestii - czyli poszukaliby skutecznego dyrektora, tak jak to zrobili z szefem marketingu...

No ale może coś mi umknęło i przesadzam d'oh!.
Edytowany: 31 marca 2017 21:22

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 31 marca 2017 21:33:41 przy kursie: 191,00 zł
vladinho napisał(a):
W raporcie jest pozycja z niezakończonymi pracami rozwojowymi w wysokości 6,6mln zł - tam nie wpadają koszty związane z beatcop, tower czy moonlighter, więc @Baks Twoja teoria, że 11bit aż tyle inwestuje w zewnętrzne projekty będąc wydawcą nie trzyma się kupy.

Księguje dokładnie w tej pozycji.

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 31 marca 2017 22:46:43 przy kursie: 191,00 zł
Muszę przyznać, że jestem autentycznie zszokowany tym jak słabo wypadła premiera Beat Copa. Chyba nikt nie przewidział, że w dniu premiery gra nawet nie liźnie pierwszej strony rankingu bestsellerów, a w ciągu kilku godzin wypadnie poza pierwszą setkę. Przy tak słabym otwarciu bardzo ciężko będzie o sam zwrot kosztów (muszą sprzedać około 60 tysięcy kopii by odzyskać poniesione nakłady), nie mówiąc już o zysku.

Moim zdaniem, tak nieudana premiera stała się również bardzo poważną rysą na wizerunku spółki. Nie ma co pudrować, Beat Cop okazał się najsłabszą premierą polskiego gamedevu w tym roku. Razem z działem marketingu w mojej spółce uważnie śledziłem sposób prowadzenia kampanii promocyjnej tego tytułu, by zobaczyć czy 11 bit ma jakiś "tajemny" przepis na sukces. Wcześniej, w poszukiwaniu "sekretnego sosu", zrobiliśmy pełny reverse engineering kampanii TWoM. Po tak nieudanej premierze wnioski są dość nieprzyjemne, bo okazuje się, że przepis na gwarantowany sukces nie istnieje. Kampanie obu gier były prowadzone w bardzo podobny sposób, z wykorzystaniem tej samej agencji PRowej, a mimo to ich wyniki są skrajnie różne. Beat Copowi nie pomogła nawet większa rozpoznawalność marki 11 bit, większa przychylność mediów, dostęp do większych zasobów i przestrzeni wystawowej, czy dużo większa liczba osób pracujących w dziale wydawniczym.

Nieudana premiera niestety stała się brutalnym przypomnieniem że nie mamy już roku 2014, i konkurencja na Steam jest naprawdę mordercza. Uważam, że jest to poważne ostrzeżenie przed premierą Frostpunka, szczególnie dla tych, którzy liczyli na to że 11 bit opanował jakąś sekretną formułę powtarzalnego sukcesu.


PS. Sądząc po zachowaniu kursu, trailer Frostpunka chyba nikogo nie powalił na kolana?

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 31 marca 2017 23:48:15 przy kursie: 191,00 zł
rocq napisał(a):
bardzo ciężko będzie o sam zwrot kosztów (muszą sprzedać około 60 tysięcy kopii by odzyskać poniesione nakłady
Beat Cop okazał się najsłabszą premierą polskiego gamedevu w tym roku.


Rozumiem, że że uderzysz się w pierś, gdy powyższe okażą się wnioskami mocno na wyrost ?




t0m4s
23
Dołączył: 2012-07-19
Wpisów: 222
Wysłane: 1 kwietnia 2017 01:13:08 przy kursie: 191,00 zł
Premiera BC udana nie jest, to fakt.
[********]
Prawdopodobieństwo że BC się nie zwróci jest male, to raz.

Dwa, nie wiem jak wymyśliłeś że w gamedevie można mieć "sekretny sos" scratch
Zdradził byś swój tok myślenia? Nie chcę być złośliwy, (no może odrobinę ;)
Naprawdę jestem ciekaw, jak mogłeś wpaść na pomysł, że w branży gier, marketing może o wszystkim zdecydować.
Przecież to rynek totalnie spontaniczny, albo coś chwyci albo nie, kto by pomyślał, że gra o kozie się tak dobrze sprzeda? NIKT. Miała genialny marketing? NIE. Przykładów można wymyślić pierdylion, w obie strony medalu.
Zresztą, ile bit wydał na marketing TWOM? Dziękuję, dobranoc.

Śmiać mi się chce z tych wywodów na forach o tym jak to czar bita prysł bo ponieśli porażkę, rysa na wizerunku... O masz, nic tylko zwijać biznes bo mała porażka się trafila i na forach fame spadnie... :)
Znajdź firmę, która nie ponosiła porażek - nie ma takiej.
Cała masa ludzi sukcesu, bankrutowała będąc na szczycie, by znów na niego wejść.
A ty [********] o rysie na wizerunku, za max. 1mln zl a na koncie w banku 30 kolejnych...no proszę cie, bądźmy poważni, to forum o inwestowaniu a nie o wyższości PS4 nad XBOX ONE.
[********]

Zresztą, to ich pierwsza porażka? Oczywiście że nie.
Kolejne Anomaly były porażkami, nie zarabiały tyle ile oczekiwał zarząd i nie pchały bita na wyższy poziom w żadnym aspekcie po za... doświadczeniem. Uczyli się robić gry, na kolejne platformy (MP też - Anomaly 2), szukali swojego sposobu i go znaleźli - MEANINGFUL ENTERTAINMENT.

I to zaprocentowało. Rynek obecnie wycenia, to że jest DUŻA szansa że będzie procentowało dalej, wycenia fakt, że ich nisza jest jednak dużo większa niż horrory Blobera.
Porażki były, są i będą.
Oglądaleś rockq QA z prezesem? Mówił, że chcą dążyć do większych gier w swoim tempie, żeby zdobyć DOŚWIADCZENIE przy mniejszych projektach. To samo robią przy własnych produkcjach co przy obcych - organiczny wzrost.
Ale zaraz, zaraz - czy przypadkiem nie wszyscy tak robią? Czy od razu powstają ogromne firmy? Za kasę inwestora z kataru? blah5

Kogo na dzień dzisiejszy obchodzi wydawnictwo? To druga noga, która MOŻE kiedyś będzie przynosić jakieś profity.
Zarząd doskonale wie że produkując/wydając małe gry nic nie osiągnie w długim terminie.
Jakby tego nie wiedzieli, to by nie mówili o dążeniu do produkcji/wydawania coraz większych gier.
A po TWOM mogliby pomyśleć, że to super deal robić grę za 2mln i wyciagać z niej 60mln, nie?
Napieraliby opór takich małych gier, z kalkulacją, że jedna chwyci i spadnie na nich deszcz hajsu.
Nie myślą tak, rozumieją że muszą zwiększać skale projektów, bo rozbić bank, takim maluchem, jest BARDZO trudno.
Skala własnych produkcji już rośnie, w wydawnictwie muszą wydać kilka "Anomaly" zanim zrobią kolejny krok.


PS. Trailer FP? Ty tak na serio myślisz, że tam był pokazywany trailer? [********]

Kod:
mod: w treści wygumkowano uwagi personalne. przypominam o zasadach regulaminu forum
Edytowany: 1 kwietnia 2017 02:17

mrJackson
5
Dołączył: 2015-03-15
Wpisów: 279
Wysłane: 1 kwietnia 2017 11:52:42 przy kursie: 191,00 zł
Moje plusy i minusy ostatnich wydarzeń spółki:
+ wyniki i ograniczenie strat na GR
+ poziom konferencji w porównaniu do poprzednich lat - widoczna wizja rozwoju spółki
+ 2 nowe projekty dla Launchpad
+ rozbudowa zespołów developerskiego i marketingowego
+ pozytywne opinie na Steam dla Beat Cop
+ dalsze rozwijanie TWoMa oraz otwarcie furtki dla TWoMa 2

- słaba premiera Beat Copa - brak wielu języków i mniejsze i większe błędy w dniu premiery
- zmarnowany potencjał BC
- powolne tempo zmian

Wielu z nas oczekiwało, że po skokowej zmianie kapitalizacji i zysków pod koniec 2014 spółka przekształci się z malucha w średniaka i dalej podąży drogą CDR. Wybrana droga okazała się dłuższa i bardziej i mniej gwałtowna jak zachowanie kursu. Dzisiaj można powiedzieć, że jest gotowa na działanie w większej skali. W moim odczuciu bycie drugim CDRem czy Paradoxem jej nie grozi ale 1/10 rozmiaru CDR jest jak najbardziej możliwe.
Premiera Beat Copa zawiodła większość. Trudno powiedzieć czy kiepska sprzedaż wynika z płytkiej fabuły (patrz niektóre recenzje czy porównania do Papers, please) czy też do niezrozumiałych niedopatrzeń jak brak zapowiadanych języków w dniu premiery czy liczne błędy. Nie bez znaczenia jest też fakt bycia grą niepoprawną politycznie. Nie każda gra będzie kolejnym TWoMem czy też sukcesem, nikt nie ma licencji na same bestsellery. Nawet porażki czy pomyłki mogą być cennymi lekcjami dla działu marketingu - miejmy nadzieje, że cennymi.

@rockq
Cenie Twoje krytyczne uwagi, ale sięgnij pamięcią do niektórych zarzutów z ostatniego roku i zweryfikuj czy były one prawdziwe czy nie, popatrz również na różnice w kursie i jak spółkę postrzega rynek.
Uczestnicy spotkania nie widzieli trailera Frostpunka. Podejrzewam, że to był jakiś jego sneak peak, który nie powinien niczego zdradzać.
Edytowany: 1 kwietnia 2017 11:54

pluteks
0
Dołączył: 2012-01-25
Wpisów: 6
Wysłane: 1 kwietnia 2017 23:01:36 przy kursie: 191,00 zł
W sumie zastanawia mnie brak reakcji kogokolwiek na czat z prezesem i jego reakcje na pytanie o multiplayer. Od kilku miesiecy, bazujac na wyrywkowych informacjach ktore mamy, podejrzewam ze FP bedzie czyms na ksztalt DAYZ w ich nowym, niepowtarzalnym swiecie. Coz, dobry survival nie potrzebuje zombie by bylo interesujaco. A reakcja prezesa na pytanie o multi wskazuje na to, ze moze moj strzal na oslep nie musi byc zupelnie pozbawiony sensu, a w takim wypadku...coz, niech kazdy sobie odpowie na pytanie, jaki tu kryje sie potencjal od strony dochodowej.

Sprzedaz BC jest oczywiscie daleka od oczekiwan, przynajmniej moich. Podczas gdy TWOM kupilem dlugo po premierze, by po prostu przekonac sie co sie za tym kryje, to BC zamowilem juz jako pre-order. Gra jest dobra, o czym swiadca bardzo dobre opinie na steam. Niestety nie popisali sie w tym przypadku od strony jakosciowej, co jest wybitnie rozczarowujace wlasnie dlatego, ze do tej pory starali sie dbac o graczy. Brak obiecanych jezykow po przesunieciu premiery o pol roku, liczne bledy (oczywiscie zakladam, ze zostana naprawione, ale wiele osob bedzie zawiedzionych juz na wstepie) oraz fakt, ze obecnie nikt z firmy nie odpowiada na pytania czy nie reaguje na coraz liczniej wskazywane bledy jest co najmniej irytujacy, a wrecz wskazuje na typowe dyletanctwo. Nie sadze, ze 2 dni po premierze ktos odpowiedzialny za kontakt z graczami na steam powinien spedzac czas na grillowaniu i piwie w weekend - ostatnie odpowiedzi pojawily sie bodajze wczoraj...

Jednym z glownych powodow inwestycje w 11bit byl ten ich profesjonalizm, przynajmniej tak ddo tej pory myslalem. W przypadku BC - gry o tak duzym potencjale, po prostu sie nie wykazali. Jakby wydawal to Bloober sprzed 3 lat

rockq
0
Dołączył: 2014-11-22
Wpisów: 351
Wysłane: 2 kwietnia 2017 10:10:20 przy kursie: 191,00 zł
pluteks napisał(a):
FP bedzie czyms na ksztalt DAYZ


Widzę, że już niemal wszyscy inwestorzy i analitycy zakładają że Frostpunk będzie dużym survivalem. Z ciekawości się zapytam. Czy zamierzasz sprzedać akcje spółki jeżeli okaże się, że Frostpunk jednak nie jest ani TWoM: Ice Age Edition, ani IceZ czy H1ICE1? Ciekawi mnie to, bo nie wiem czy mam się szykować na nadchodzącą lawinę.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE 11bit



451 452 453 454 455

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,152 sek.

gtxglydq
vrdzrxdi
yuzjbnrr
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +76 827,68 zł +384,14% 96 827,68 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ocmupilh
blbttfzn
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat