PARTNER SERWISU
zxfnpuqm
48 49 50 51 52
aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 10 stycznia 2018 23:46:27 przy kursie: 7,27 zł
Gwoli sprostowania, wahania pomiaru mogą być sporo większe niż podawany tam błąd statystyczny.
Myślę, że częściowo przez ciągły, czasami bardzo dynamiczny wzrost liczby użytkowników. Tak się np. dzieje od marca 2017, gdy zadebiutowało PlayerUnknown's Battlegrounds. Ponad 40% właścicieli jest z Chin. W dużej mierze mierze są to nowe konta.

Utnapisztim
63
Dołączył: 2017-08-01
Wpisów: 914
Wysłane: 11 stycznia 2018 08:39:37 przy kursie: 7,27 zł
aircanada15 napisał(a):
Metoda od szczytu do szczytu to zawsze coś, ale mi osobiście ona nie odpowiada.
Na przekór powiem, że bardziej logiczne jest uznanie właśnie tych nagłych wybić za szumy, które zaburzają prawdziwy obraz. Częste są przypadki znacznie zawyżonych odczytów, które nie są osiągane ponownie jeszcze przez długi czas, nawet mimo nastepujących po nich wyprzedaży (dając nam pewność, że sporo kopii się sprzedało mimo tego, co mówi steamspy).

Powszechna jest akurat opinia że steamspy raczej zaniża sprzedaż i wszelkie publikowane informacje dotyczące wielkości rzeczywistej sprzedaży zasadniczo tą opinię wzmacniają - bodaj zawsze podawane twarde dane okazywały się wyższe niż pokazywał steamspy, co jest zrozumiałe skoro są to uśrednione wartości z trzech dni a sprzedaż przez te 3 dni stale rośnie (nigdy spada) więc steamspy musi niejako "doganiać" rzeczywistość.

Natomiast nawet jeśli odczyty wybijające nowe szczyty są zawyżone (zapewne tak faktycznie często może być) to dla oszacowania wielkości sprzedaży w danym okresie nie powinno mieć to specjalnie znaczenia gdyż interesuje nas nie wartość bezwzględna sprzedaży pokazywana w danym momencie a wartości względne będące różnicą między dwoma wybranymi momentami (datami bądź szczytami - zależnie od przyjętej metody). Rozrzut takich dwu wybranych wartości będzie dużo niższy w przypadku konsekwentnego porównywania wysokości dwu szczytów, niż w przypadku badania zupełnie przypadkowych wartości z dwu dat (gdzie w skrajnych przypadkach będzie to różnica między lokalnym dołkiem z okresu bieżącego a lokalnym szczytem z okresu poprzedzającego dająca liczbę ujemną co kompletnie dyskredytuje tą metodę, vide ujemna sprzedaż Realpolitiks).

Przykładowo: różnica między dwoma szczytami zawyżającymi rzeczywistą wartość bezwzględną sprzedaży o np. 10% daje wynik dużo bardziej zbliżony do rzeczywistego niż różnica miedzy szczytem zawyżającym wynik o 10% czy dołkiem zaniżającym wynik o 10% a odczytem przypadkowo prawidłowo pokazującym rzeczywistą wartość (nie mówiąc już o sytuacjach skrajnych, tj. gdy porównujemy szczyt z dołkiem i odwrotnie).

Nie muszą być koniecznie brane pod uwagę szczyty (choć zaletą będzie w tym przypadku duża prostota, drugą zaletą jest że nawet zawyżony odczyt np. na dzień 20-ego danego miesiąca, będzie zbliżony do rzeczywistości na koniec okresu bo sprzedaż w realu "nadgoni"), mogą być oczywiście średnie ale badane odczyty muszą być dobierane za pomocą jasno określonych spójnych kryteriów a nie dobierane w sposób przypadkowy za pomocą daty z kalendarza bo szacunki za pomocą tej metody w większości przypadków MUSZĄ zawierać duży błąd.

anty_teresa napisał(a):
Przy takich hitach to można spokojnie brać wynik ze steamspy, bo błąd jest naprawdę niewielki. Dla Wieśka błąd odczytu to ok. 1,5 proc.

Ten błąd 1,5% odnosi się do całości sprzedaży a w odniesieniu sprzedaży w danym okresie (np. miesiącu) tj. dawać to będzie błąd szacunku wielkości sprzedaży rzędu kilkunastu-kilkudziesięciu %.

To tyle uwag ode mnie na zakończenie tego off-topicu.
Edytowany: 11 stycznia 2018 08:52

ElaS
0
Dołączył: 2016-03-02
Wpisów: 124
Wysłane: 15 lutego 2018 12:13:26 przy kursie: 7,44 zł
premiera oculus Go już wkrótce!

IV kwartał 2017 roku to głównie kontynuacja prac produkcyjnych nad grą World War 3. Zespół zakończył prace nad prototypami kluczowych elementów projektu, w tym nad elementami grywalnościowymi oraz graficznymi, mającymi wyróżnić projekt na tle konkurencyjnych tytułów w 2018 roku. W toku prac rozwojowych zostały opracowane gotowe rozwiązania produkcyjne (matryce produkcyjne) z zakresu personalizacji postaci, broni oraz pojazdów oraz najważniejsze elementy grywalnościowe jak tryby rozgrywki, mechanika poruszania postaci oraz walka piechoty i pojazdów. W tym okresie spółka zintensyfikowała prace rozwojowe nad projektem, dookreślając zawartość gry w formule wczesnego dostępu. Spółka przystąpiła także do tworzenia szczegółowego planu marketingowego pod kątem samodzielnego wydania gry World War 3 w 2018 roku. W grudniu 2017 roku spółka zorganizowała specjalny pokaz projektu dla inwestorów indywidualnych - gra spotkała się z bardzo pozytywnym przyjęciem wśród inwestorów.

W ramach dofinansowania programu sektorowego GameINN, zostały zrealizowane kolejne etapy projektu "Symulatora Pola Walki", związane z balistyką pocisków i pancerzy, które w znaczącym stopniu podnoszą jakość i realizm projektu gry World War 3. Spółka rozpoczęła także pierwsze prace nad nowym projektem naukowo-badawczym w ramach GameINN - "AUGOT", którego celem jest opracowanie nowej generacji dedykowanych narzędzi moderskich, służących tworzeniu dodatkowych treści w grach przez społeczność graczy (UGC) - w przyszłości spółka zamierza wykorzystać wyniki tych prac w formie samodzielnej aplikacji, służącej tworzeniu unikalnych modyfikacji w grze World War 3.

W IV kwartale 2017. w dziale Reality 51 trwały prace nad rozwojem technologii i projektów prowadzonych w ramach prac naukowo-badawczych i komercyjnych. Prowadzone były działania marketingowe wspierające sprzedaż Chernobyl VR Project, w szczególności na PlayStation VR, gdzie dynamika sprzedaży okazała się największa z wszystkich dotychczasowych platform. Rozpoczęte zostały prace nad wersjami aplikacji na nowe urządzenia VR (m.in. Oculus Go), których premiera odbędzie się w 2018.


anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 19 lutego 2018 21:49:29 przy kursie: 7,46 zł
Hit! Po prostu Hit! Sprzedaż w sezonowo najlepszym kwartale pozwoliła pokazać przychody na poziomie...

247 tys. zł.

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 20 lutego 2018 00:33:44 przy kursie: 7,46 zł
@anty_teresa - może wynika to z umowy z Bandai, po prostu sprzedaż jest tak niska, że "goal" z umowy nie został osiągnięty i jeszcze nie dostają pieniędzy.

Trudno doczytać z raportu, bo mało informacji... wygląda też na to, że zwalniają ludzi - także... tak.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 20 lutego 2018 00:37:04 przy kursie: 7,46 zł
W raporcie udostępnionym przez Farm51 czytamy: "W omawianym okresie F51 zaangażowana była głównie w prace nad flagowym projektem - grą Word War 3"
Czyli zamiast tematyki wojennej mamy Grę słów 3. Ciekawe...

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 20 lutego 2018 07:00:50 przy kursie: 7,46 zł
vladinho napisał(a):
@anty_teresa - może wynika to z umowy z Bandai, po prostu sprzedaż jest tak niska, że "goal" z umowy nie został osiągnięty i jeszcze nie dostają pieniędzy.

Trudno doczytać z raportu, bo mało informacji... wygląda też na to, że zwalniają ludzi - także... tak.

Prawdopodobnie jest jak piszesz, ale nie zmienia to nijak obrazu sytuacji... 6 miesięcy od premiery.

aircanada15 napisał(a):

W raporcie udostępnionym przez Farm51 czytamy: "W omawianym okresie F51 zaangażowana była głównie w prace nad flagowym projektem - grą Word War 3"
Czyli zamiast tematyki wojennej mamy Grę słów 3. Ciekawe...

Musiałem przegapić Scrabble 2 ;)

Percances
6
Dołączył: 2011-02-23
Wpisów: 178
Wysłane: 20 lutego 2018 14:18:53 przy kursie: 7,64 zł
Ten obraz już znamy praktycznie od dnia premiery. Chyba wszyscy zainteresowani wiedzą,że 6 czy 12 czy 18 miesięcy tu nic nie zmieni? Za Get Even oprócz dawno rozliczonych 3mln euro nie wpadnie do Farm 51 już raczej ani jeden cent.
Strach pomyśleć, co by było, gdyby Get Even nie został praktycznie sprzedany Japończykom. Eh?
Na koniec sierpnia BN odzyskało dopiero niecałe 25% wyłożonych na tę grę pieniędzy (F51 + wydatki na marketing). Ile to mogło być do końca 2017? Pewnie w porywach 50%.

Przychody wykazane w raporcie F51 są głównie ze sprzedaży niszowego Chernobyl VR , a w mniejszym stopni z jeszcze mniejszych zleceń VR. Do premiery WW3 czy tam Scrabble'a 3 thumbright (najwcześniej w IIIQ/2018) tu się nic nie zmieni oprócz zapowiedzianej emisji obligacji na "małe kilka mln"(słowa Ł.Rosińskiego), bo pieniądze w kasie wystarczą jedynie na dokończenie gry, a chcą ją sami wydać, więc trzeba coś tam skombinować.


ElaS
0
Dołączył: 2016-03-02
Wpisów: 124
Wysłane: 25 lutego 2018 10:21:46 przy kursie: 8,35 zł
www.thefarm51.com/pokaz-prasow...

Kod:
mod: Wklejając linki do komunikatów, artykułów prasowych czy innych źródeł, należy opatrzyć je komentarzem dlaczego zdaniem autora są ważne, oraz kilkuzdaniowym cytatem ze źródła, do którego odsyłają.
Edytowany: 25 lutego 2018 10:41

ElaS
0
Dołączył: 2016-03-02
Wpisów: 124
Wysłane: 25 lutego 2018 18:37:53 przy kursie: 8,35 zł
Moim zdaniem bardzo ciekawa spółka z hitem na miarę "Wiedźmina"
Jest to pierwsze spotkanie z prasą dotyczące WW3
World War 3 jest multiplayerową grą akcji z gatunku FPS, osadzoną w realiach globalnego konfliktu zbrojnego rozgrywającego się w trzeciej dekadzie XXI wieku. Jesteś gotowy dołączyć do walki? Już wkrótce będziesz mógł. Dopasuj swój ekwipunek, używaj potężnych pojazdów lub nowoczesnych dronów, by zyskać przewagę nad przeciwnikiem. Walcz w miastach odwzorowanych z niespotykaną dotąd dokładnością (walki pod Pałacem Kultury? jak najbardziej!). Dołącz do jednej ze stron konfliktu w epickich, masowych bitwach i wywalcz ze swoim oddziałem drogę do zwycięstwa!


anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 25 lutego 2018 19:08:16 przy kursie: 8,35 zł
I powiedzmy to: Nie chodzi ani o pierwszą ani o drugą odsłonę! WW3 jest oparte na sadze książek wojennych Alistair'a MacLean'a, wychodzi jako kolejna odsłona gry bardzo ciepło przyjętej przez krytyków (3 w tytule!), która sprzedała się w wielomilionowym nakładzie, a spółka ma już 50 mln zaliczek od dystrybutorów i budżet gry to 300 mln zł! No chyba, że coś pokręciłem... thumbright

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 25 lutego 2018 21:00:39 przy kursie: 8,35 zł
ElaS napisał(a):
Moim zdaniem bardzo ciekawa spółka z hitem na miarę "Wiedźmina"


Czemu "Wiedźmina" ? Z opisu bliżej do Snipera, albo wręcz do "polskiego fallouta" czyli Afterfall.
Swoją drogą, to ten pokaz prasowy nie powinien mieć miejsca w Katowicach, tylko raczej w Berlinie, a może Nowym Yorku - jeśli dobrze rozumiem zachwyty i potencjał.
Edytowany: 25 lutego 2018 21:04

Percances
6
Dołączył: 2011-02-23
Wpisów: 178
Wysłane: 25 lutego 2018 21:53:03 przy kursie: 8,35 zł
ale przecież w Katowicach wyjdzie taniej. Anxious
Jaka spolka taki Wiedźmin. Na pewno gameplay WW3 w Warszawie wyglądał zdecydowanie lepiej niż jakakolwiek wcześniejsza produkcja F51 i większość aktualnych strzelanek ze steama w cenie poniżej 30euro , ale w sieciowych rozgrywkach kluczowe będą inne elementy. Ja widzę szansę gdzie indziej: Gra jest skrojona na gracza masowego. ilość opcji indywidualizacji, trochę nierealna, bo bardzo przejrzysta i atrakcyjna wspolczesna rzeczywistość (ci , co widzieli na pewno wiedzą o co chodzi), parę smaczkow w samej rozgrywce , no i brak oceny na MC hello1

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 25 lutego 2018 22:26:24 przy kursie: 8,35 zł
Czy gameplay wypadł lepiej niż PUBG ? Tamci sprzedali już na Steamie 32 mln sztuk w cenie 30 euro bez grosika*. Farmę, z ich doświadczeniem w tajnych projektach wojskowych, z pewnością stać na podobny sukces ?
Czekaj, obecnie w multiplayer króluje tryb Battle Royale. Jeśli WW3 go nie ma, to nici z hitu.
Co na to Pani Ela ?

ElaS
0
Dołączył: 2016-03-02
Wpisów: 124
Wysłane: 25 lutego 2018 23:16:55 przy kursie: 8,35 zł
Ma, będzie hit

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 958
Wysłane: 26 lutego 2018 09:27:47 przy kursie: 8,86 zł
ElaS,

w odniesieniu do usuniętego posta - mam nadzieję, że ktoś zhakował Ci konto. A jeżeli nie i Ty sama wpadłaś na tak wspaniały pomysł, to stanowczo odradzam publikowanie go ponownie.

sasky
PREMIUM
49
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29
Wpisów: 2 767
Wysłane: 26 lutego 2018 09:35:01 przy kursie: 8,86 zł
Inna bajka, że pojawienie się Don Patro gdziekolwiek, jest niczym innym jak antyreklamą dla spółki. Poważni inwestorzy omijają wszystkie jego biznesy szerokim łukiem. Radzę poczytać wątki wspomnianych akcji i nie udawać, że to takie świetne inwestycje.
Liczby nie kłamią (...) ale kłamcy liczą

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 26 lutego 2018 18:45:04 przy kursie: 8,86 zł
Życze ekipie jak najlepiej , ale mam wątpliwości czy dadzą rade zrobić dobrego shootera co-op i zarobić na nim jeszcze w formule F2P. Pomimo dobrych chęci, jednak ich dotychczasowa działalność nie jest imponująca chernobyl VR i GE nie dały spółce wynikowych profitów. Jeśli WW3 wypali , to będzie czas na kupienie akcji, jak to mówią lepiej stracić okazję, niż pieniądze, bo się stanie jeśli gra chwyci tak jak np . EDENGRAD.?

A trzeba dodać, że zrobieni multiplayera dobrego i w dodatku opartego na formule F2P, to nie jest łatwa sztuka i wymaga sporego doświadczenia( żeby system płatności dobrze zmonetyzować) , którego ludziom z F51 raczej w tych dziedzinach brakuje , bo wcześniej tego typu projektów nie robili.

Percances
6
Dołączył: 2011-02-23
Wpisów: 178
Wysłane: 26 lutego 2018 20:45:53 przy kursie: 8,86 zł
Cytat:
A trzeba dodać, że zrobieni multiplayera dobrego i w dodatku opartego na formule F2P, to nie jest łatwa sztuka i wymaga sporego doświadczenia( żeby system płatności dobrze zmonetyzować) , którego ludziom z F51 raczej w tych dziedzinach brakuje , bo wcześniej tego typu projektów nie robili.


cytując anty- teresę z innego wątku: "wypowiedź z serii nie wiem , ale się wypowiem."
WW3 nie będzie grą F2P, więc cała Twoja wypowiedź nie nadaje się o komentowania, bo nie ma w niej odniesienia do rzeczywistości . Inna sprawa,że mikropłatności mają być , oczywiście nie w trybie pay 2 win, ale jednak. No , ale ich konstrukcja jest całkiem inna i zależą od dobrej sprzedaży samej gry w tzw.soft price, czyli między 19,90 a 29,90 euro.

jurror
0
Dołączył: 2015-06-06
Wpisów: 650
Wysłane: 27 lutego 2018 11:20:33 przy kursie: 8,79 zł
Jakiś czas temu trąbili że ma być darmowym FPSem, ale zapewne w tej kwestii poszli po rozum do głowy. Co nie zmienia faktu, że w wielu aspektach dotyczących gier multiplayerowych, co-op , PvP nie mają doświadczenia.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE FARM51
  • The Farm 51: Gra „Chernobylite 2” w pełnej wersji najpóźniej na początku 2026 roku
    The Farm 51: Gra „Chernobylite 2” w pełnej wersji najpóźniej na początku 2026 roku

    The Farm 51 zakłada, że maksymalnie 10 miesięcy trybu early access pozwoli dopracować grę "Chernobylite 2: Exclusion Zone" do wersji gotowej do pełnej premiery. Studio koncentruje się obecnie na zbieraniu opinii graczy i przygotowaniu dużych aktualizacji zawartości.

  • The Farm 51 otrzyma 2,1 mln zł na projekt symulacyjny dot. dronów
    The Farm 51 otrzyma 2,1 mln zł na projekt symulacyjny dot. dronów

    The Farm 51 Group otrzymał decyzję o przyznaniu dofinansowania w wysokości ponad 2,1 mln zł na realizację projektu badawczo-rozwojowego. Jego celem jest stworzenie zaawansowanego środowiska symulacyjnego dla bezzałogowych statków latających (dronów) działających w warunkach walki radioelektronicznej. Całkowity koszt projektu szacowany jest na ponad 4,3 mln zł.




48 49 50 51 52

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,137 sek.

cekxuuci
odptkhnk
wezyqkpa
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
yzbtqtjv
yplcmjyd
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat