PARTNER SERWISU
ydznwcxa
1 2 3
leniuch
2
Dołączył: 2012-03-03
Wpisów: 875
Wysłane: 3 września 2015 10:10:29 przy kursie: 39,10 zł
Wiem to wszystko, moje zdanie o Megapanelu można zamknąć w znanej sentencji: "jeśli miara staje się celem, przestaje być dobrą miarą". Mimo wszystko to dobrze, że WP się stara i że zarząd jest głodny sukcesu. Wydaje się dużo bardziej głodny niż zarząd Onetu. I już nie czepiałbym się nieszczęsnego Pudelka (nie pogorszył się chyba jakoś ostatnio, a przecież konkurencja robi dokładnie to samo), czy serwisem Videostar (przykład agresywnego rozpychania się na rynku i próba zmiany jego reguł – wolę to, od jawnie drwiącego z prawa Chomikuj), czy walki o pierwsze miejsce (w końcu WP dokonuje akwizycji serwisów z realnym ruchem, a nie dokupuje zasięg jakiejś gry dla dzieciaków). Tak czy owak mamy kurs na maksimach.

Deogracias
PREMIUM
12
Dołączył: 2012-10-10
Wpisów: 486
Wysłane: 28 marca 2017 23:48:16 przy kursie: 55,75 zł
WIRTUALNA POLSKA: Ze wszystkich sił do przodu, aby utrzymać się w tym samym miejscu

Omówienie wyników oraz sytuacji finansowej i rynkowej Grupy Kapitałowej WIRTUALNA POLSKA S.A. (dalej WP) za okres od 1 stycznia do 31 grudnia 2016 roku (sprawozdanie roczne)

Analiza sprawozdania finansowego


kliknij, aby powiększyć

Przychody WP rosną dynamicznie, co jest skutkiem zarówno organicznego wzrostu rynku reklamowego, jak i dokonywanych przez spółkę akwizycji. Przez kilka wcześniejszych lat WP uzupełniała skład grupy kapitałowej, systematycznie nabywając kolejne serwisy z branży mediów, rozrywki i e-commerce. W efekcie powstała jedna z 2 czołowych w Polsce grup mediowych, będąca kluczowym graczem na rynku reklamy internetowej i coraz aktywniejsza w segmencie e-commerce.


kliknij, aby powiększyć

Na podstawowym poziomie rachunku wyników dokonania WP przedstawiają się bardzo dobrze:
- przychody wzrosły o 31%, podobnie jak ulubiona przez zarząd spółki EBITDA (zysk przed podatkiem, odsetkami i amortyzacją)
- zysk operacyjny spółki wzrósł o 26,4%

Na kolejnych poziomach rachunku wyników pojawiają się operacje dużo trudniejsze w interpretacji. Działalność finansowa w 2016 kosztowała WP kwotę około 65 mln zł. Należy od razu dodać, że w zdecydowanej większości nie są to odsetki od kredytów, obligacji czy różnice kursowe. Zdecydowana większość tych kosztów (około 46 mln zł) to wzrost wartości zobowiązań WP do nabycia udziałów mniejszościowych spółek zależnych.
Przykładowo, w 2014 WP nabyła 51% udziałów w spółce DOMODI, jednocześnie zobowiązując się do nabycia kolejnych 24,5% w w 2017 i 2019 roku, tak żeby docelowo osiągnąć 100% udziałów. Cena nabywanych udziałów mniejszościowych (2 transze po 24,5%) została uzależniona od wyników DOMODI i w związku z osiągnięciami tej spółki wartość zobowiązania WP wzrosła, co zostało ujęte w kosztach finansowych oraz jako zobowiązania długoterminowe.

W efekcie zysk przed opodatkowaniem w 2016 wyniósł dokładnie tyle ile w 2015 roku - 15,4 mln zł. W 2016 spółka wywindowała zysk netto za pomocą utworzenia aktywa podatkowego po sprzedaży ze stratą spółki WP Shopping. W efekcie WP wykazała ujemną kwotę podatku i z zysku brutto 15,4 mln zł uzyskała zysk netto na poziomie 53,8 mln zł.


kliknij, aby powiększyć

Nieco mniej zawile wyglądają przepływy finansowe - jak widać, przez ostatnie 8 kwartałów WP generowała gotówkę z działalności operacyjnej. Za ostatnie 4 kwartały było to 113 mln zł. Środki te zostały przeznaczone na kolejne inwestycje oraz płatności związane z finansowaniem działalności.

W bilansie spółki nie widać większych zmian, poza wspomnianym już wzrostem zobowiązań z tytułu wcześniejszych akwizycji. W dalszym ciągu głównym składnikiem majątku są aktywa niematerialne.

Podsumowanie

Patrząc na podstawowe wielkości (przychody i zysk netto) wyniki WP za 2016 są dużo lepsze niż w 2015. Jeżeli jednak przychody nie budzą większych wątpliwości, to zysk netto jest w większym stopniu wynikiem inżynierii finansowej niż realnym efektem prowadzonego biznesu. Dodatkowo obraz zaciemniają kolejne nabywane do grupy kapitałowej spółki i serwisy.

Skoro rachunek wyników budzi tyle wątpliwości to co stoi za dynamicznym wzrostem cen akcji w ciągu ostatnich 2 lat?


kliknij, aby powiększyć

Grupa WP konsekwentnie realizuje swoją strategię bycia cyfrowym medium pierwszego wyboru dla Polaków. Jak widać na podsumowaniu wyników Megapanel/Gemius WP cały czas idzie "łeb w łeb" z grupą ONET RASP.

Niewątpliwie inwestycja w akcje WP daje dobrą ekspozycję na ekonomię przyszłości, gdzie walutą i realną wartością będzie uwaga i czas konsumentów. Na tym polu media tradycyjne ciągle tracą zasięg na rzecz mediów internetowych, a te z kolei walczą o przestrzeń z serwisami spod znaku największych światowych firm technologicznych (Google, Facebook, Apple).

Na postrzeganie wartości całego polskiego segmentu internetowego niewątpliwie mocno wpłynęła transakcja sprzedaży przez Naspersa serwisu Allegro za kwotę 12 mld PLN. Branża nowych technologii była dobrze postrzegana przez inwestorów, czego dowodem może być udana oferta publiczna SNAP-a, budząca skojarzenia z czasami "bańki technologicznej".

Wracając do WP, w napisanym kwiecistym językiem liście zarządu do inwestorów możemy znaleźć podsumowanie wizji działania spółki:
Cytat:
W 2017 roku będziemy kontynuować strategię „MoViBE” - mobile, video, bigdata i e-commerce.


Z tak sformułowaną strategią trudno się spierać. W większości jest ona oparta o działania, które spółka musi podejmować, żeby w ogóle utrzymać swoją pozycję. Z branżą internetową jest trochę tak, jak w znanym cytacie z "Alicji po drugiej stronie lustra":

Cytat:
Trzeba biec z całą szybkością, na jaką ty w ogóle możesz się zdobyć, ażeby pozostać w tym samym miejscu.


Rozwinąłbym tą myśl w taki sposób, że w mediach internetowych, żeby się rozwijać, trzeba biec dwa razy szybciej niż inni.

W tym kontekście trudno spółkę chwalić za postawienie na format mobilny i treści video - takie są po prostu aktualne trendy, do których WP musi się dostosować. Big Data to z kolei kolejny dyżurny temat w strategiach szanujących się korporacji. Choć na razie nie mamy do czynienia z rewolucją w dotarciu z przekazem reklamowym do właściwego odbiorcy, to jednak działania w tym obszarze mogły stać przynajmniej w części za poprawą wyników w 2016. Było to wcześniej wskazywane w omówieniu Watchdoga:
Cytat:
Każdy ruch poprawiający skuteczność reklam - na przykład targetowanie - obniża zmarnowaną część powierzchni i poprawia parametry, a przy rozliczaniu się od akcji (kliknięcie, wypełnienie formularza itd.), od razu przekłada się na lepsze wyniki - i dla medium, i dla Klienta. Tak więc brzmi to fantastycznie, o ile jest prawdą i da się utrzymać, to jedna z trzech najważniejszych dla mnie wiadomości strategicznych na przyszłość.


W strategii warto wskazać również na element e-commerce. To jest obszar, w którym grupa WP nie była wcześniej obecna. Jak pokazuje transakcja sprzedaży Allegro ruch "handlowy" monetyzuje się na dużo wyższym poziomie niż medialny, więc dla serwisów dysponujących zasięgiem jest to łakomy kąsek. Oczywiście realizacja tej strategii nie daje gwarancji sukcesu. Patrząc jednak na wyższe od oczekiwań wskaźniki rozwoju serwisu DOMODI, widać że WP radzi sobie dobrze w nowym obszarze.

Wskaźnikowo WP wydaje się być wyceniane drogo, choć należy uczciwie przyznać, że podobne opinie były formułowane w 2 poprzednich omówieniach i nie przeszkodziło to spółce wzrosnąć o prawie 70% od czasu debiutu na GPW.

Wskaźnik cena/zysk jest niezbyt użyteczny z uwagi na fakt że bazuje na zysku będącym efektem niestandardowych, jednorazowych działań księgowych. Trudno oszacować zysk możliwy do osiągnięcia w dłuższej perspektywie. Ewentualną wskazówką może być zysk operacyjny, który za ostatnie 12 miesięcy wyniósł 81 mln zł i daje wskaźnik cena/zysk operacyjny na poziomie około 20. Jest to wysoko, ale w granicach akceptowalnych dla spółki rozwojowej.
Wskaźnik cena/wartość księgowa jest również na wysokim poziomie (4,1), ale jego użyteczność w analizie spółek nowych technologii jest niewielka. Dodatkowo trzeba pamiętać, że wartość księgowa jest w dużej mierze, jak wskazuje nazwa spółki, mniej lub bardziej wirtualna (wartość firmy, znaki towarowe, strona główna i poczta).

>> Porównanie na tle sektora spółek mediowych

Wzrost cen akcji WP przez ostatnie 2 lata wysoko wywindował oczekiwania inwestorów. Aby im sprostać, spółka będzie musiała cały czas biec do przodu szybciej niż konkurencja.

>> Wyceny, wskaźniki oraz inne informacje dotyczące spółki - tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych - tutaj


Powyższa treść przez 120 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Nowy wpis >>> Top 10 wpisów z 2020 roku
Zapraszam na bloga - https://dariuszgrupa.pl
https://twitter.com/DarekGrupa

Poproś analityków Stockwatch o analizę fundamentalną wybranej spółki >>> Przycisk w profilu spółki
Edytowany: 29 marca 2017 09:19

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 4 września 2017 19:31:17 przy kursie: 45,97 zł
WIRTUALNA POLSKA - analiza techniczna na życzenie



kliknij, aby powiększyć


kliknij, aby powiększyć


Przede wszystkim należy zaznaczyć, że walory Wirtualnej Polski to nie są demony płynności - w ubiegłym miesiącu transakcje akcjami tej spółki odbywały się średnio co 13 minut. Widać to również po kształcie świec w interwale dziennym - dominują marubozu lub świecy pozbawione korpusów, ale za to z dużymi cieniami. W związku z powyższym analiza techniczna takich walorów jest możliwa wyłącznie przy użyciu podstawowych technik.

Od stycznia bieżącego roku mamy do czynienia z korektą dotychczasowych wzrostów. Zarówno kolejny szczyt jak i dołek wypadły niżej poprzedników. Co gorsza, wygląda na to, że walor wszedł w trend spadkowy na dłużej - takie wnioski nasuwają się chociażby po spojrzeniu na układ średnio- oraz długoterminowej wykładniczej. W obecnej sytuacji najbardziej prawdopodobnym scenariuszem rozwoju wydarzeń jest spowodowany wyprzedaniem ruch powrotny z okolic 44,30 zł w kierunku 47,30 zł a następnie kontynuacja spadków do poziomu 40,30 zł.


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.


krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 31 lipca 2018 18:27:55 przy kursie: 48,90 zł
WIRTUALNA POLSKA - analiza techniczna na życzenie



Kurs akcji spółki znajduje się w umiarkowanym trendzie spadkowym i obecnie dość niebezpiecznie flirtuje ze strefą cenową, która ma spory wpływ na kształtowanie się wykresu. Mam na myśli przedział cenowy 47,40-47,90 zł, który w przeszłości wielokrotnie występował na przemian jako wsparcie i opór. I nie inaczej powinno być tym razem - zachowanie kursu akcji względem tego wsparcia wyznaczy kierunek poruszania się cen w najbliższej przyszłości. Utrata wsparcia oznacza zejście do poziomu 40 zł.


kliknij, aby powiększyć


Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

sasky
PREMIUM
49
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2011-11-29
Wpisów: 2 767
Wysłane: 25 lutego 2020 00:16:54 przy kursie: 83,80 zł
Może być ciekawie na kursie spółki

www.stockwatch.pl/komunikaty-s...
Liczby nie kłamią (...) ale kłamcy liczą

Wilk z T29
67
Dołączył: 2011-01-02
Wpisów: 1 254
Wysłane: 16 marca 2020 10:07:06 przy kursie: 47,40 zł
Co tu się dzieje? Spółka wydaje się być odporna na koronę king , przynajmniej w teorii. Część wakacyjna to tylko kilkanaście % z tego co wyczytałem.
Kolejna firma dojechana przez US. Jest jeszcze coś co przyczynia się do spadków?

WatchDog
50
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-07-25
Wpisów: 8 588
Wysłane: 16 marca 2020 10:17:34 przy kursie: 47,40 zł
W sensie że będzie więcej kliknięć i więcej ludzi w necie? Tylko komu teraz sprzedać te kliki, jak biznesy wyhamowały, wiele z nich całkowicie do zera?

kck03
PREMIUM
8
Dołączył: 2015-03-04
Wpisów: 82
Wysłane: 16 marca 2020 10:38:41 przy kursie: 47,40 zł
WP ma ofertę reklamową mocno ukierunkowaną na ecommerce. Nie oberwie tak jak klasyczne domy mediowe, ale oberwie na pewno. Z drugiej strony cała działka travelowa z mega problemami...

Wilk z T29
67
Dołączył: 2011-01-02
Wpisów: 1 254
Wysłane: 16 marca 2020 10:49:37 przy kursie: 47,40 zł
Kliknięcia to jedno, a kasa to drugie - zgadza się. Kontrakty są podpisywane z jakimś wyprzedzeniem, wchodząc na stronę teraz dla testów, napotykam reklamę: o zgrozo CCC (zostań w domu, zamów przez neta) :), niemieckiego Lida, Plusa, 2 x sklepy internetowe. Potencjalnie wydaję się, że większość zostanie?
Edytowany: 16 marca 2020 10:51

MrBlue2
91
Dołączył: 2019-11-24
Wpisów: 830
Wysłane: 21 stycznia 2021 09:35:50 przy kursie: 88,60 zł
Spółka z Wig40 ładnym wykresem.
Branża która będzie w modzie.

Wiem, że nie jest tanio, ale technicznie ok.


Ursu the Stoic
0
Dołączył: 2020-08-13
Wpisów: 7
Wysłane: 6 czerwca 2022 14:07:40 przy kursie: 92,60 zł
Można prosić o analizę spółki ?

W tym miejscu znajdowała się analiza spółki, której wątek dotyczy.

Podjęliśmy decyzję o przeniesieniu wszystkich analiz do dedykowanych wątków spółek w nowej sekcji STREFA PREMIUM, którą znajdziecie na głównej stronie forum.

Zmiana ta, ma na celu ułatwić zapoznawanie się z treściami analiz, pozostawiając dotychczasowe wątki spółek jako miejsce do publicznej dyskusji użytkowników.

Już teraz zamów abonament, aby uzyskać dostęp do wszystkich treści serwisu.


MindTheGap
1
Dołączył: 2024-12-08
Wpisów: 10
Wysłane: 2 stycznia 2025 11:15:55 przy kursie: 76,40 zł
Witajcie,

widzę, że nie wiele się dzieje w wątku, a papier wydaje się nie przyciąga wielu graczy.

Chciałem zwrócić waszą uwagę na niską kapitalizację tego biznesu vis-a-vis jego wyniki i potencjał.

Na dzisiaj kapitalizacja to ok. 2.2mld PLN, co przy EBITDA na poziomie 460m PLN (est. za 2024) i DN 500m PLN sugeruje mnożnik EV/EBITDA na poziomie zaledwie 6x (!).

Przy czym WP przed wigilią nabyła spory biznes turystyczny (Invia), który ma generować rocznie dodatkowe 160m PLN EBITDA (!), czyli dokładamy akwizycyjnie 35% wzrostu EBITDA od stycznia 2025.

Zaciągnięto na to spory dług, ale nawet po jego uwzględnieniu i bieżącej kapitalizacji implikowany mnożnik EV/EBITDA to 5.5x - bardzo nisko jak dla lekkiego biznesu mediowo-internetowego.

Wydaje się, że okazja z dużym potencjałem do wzrostu kursu.

Zapraszam do dyskusji


kliknij, aby powiększyć
Edytowany: 2 stycznia 2025 11:23

artur77
11
Dołączył: 2022-01-19
Wpisów: 68
Wysłane: 3 stycznia 2025 17:00:17 przy kursie: 77,00 zł
Mam spore watpliwosci odnosnie potencjalu tego biznesu. Pamietam np. losy Yahoo. Jaka jest przyszlosc wp.pl, poczty wp, czy serwisu nocowanie.pl lub wakacje.pl? Jaki jest ich udzial wsrod klientow ponizej 45 roku zycia czy o wyzszym dochodzie rozporzadzalnym? Mam wrazenie, ze zostali/zostana zjedzeni np. przez google w jego roznych wcieleniach czy booking.

C/Z na poziomie 14,93.

Edytowany: 3 stycznia 2025 17:05

MindTheGap
1
Dołączył: 2024-12-08
Wpisów: 10
Wysłane: 3 stycznia 2025 17:49:44 przy kursie: 77,00 zł
Moim zdaniem ryzyko koncentracji na biznesie mediowym o ograniczonym potencjale wzrostu (jak piszesz) jest od lat adresowane poprzez akwizycje i na dzisiaj ten biznes już jest dość zdywersyfikowany (42% EBITDA pochodzi z e-commerce).

Natomiast, jeśli transakcja nabycia Invii dojdzie do skutku (potrzebne zgody urzędów konkurencji w PL i PRC) to sam segment turystyczny będzie potencjalnie dostarczał więcej przychodów i EBITDA niż mediowy.

Zakładam, że na tym nie koniec, bo część mediowa holdingu jeszcze długo będzie generować cash flow pod kolejne akwizycje ze względu na zabetonowany market share w internetowym torcie reklamowym (WP, Onet, Interia, Gazeta).

Oczywiście, ten tort będzie malał - nikt aktualnie nie jest w stanie dostarczać tak kalorycznego ruchu jak Google, ale konkurencja w Google jest duża a stawki rosną. Polecam wywiad z Dariuszem Miłkiem z CCC w Parkiecie, który otwarcie mówi, że dla niego walka o ruch płatny to przegrana gra i on się z niej wycofuje.

Polacy w ciągu ostatniego dwudziestolecia mieli już wiele okazji żeby przesiąść się z konsumpcji treści w portalach horyzontalnych do innych źródeł (np. social media), a poczta WP mierzyła się z już egzystencjalnym zagrożeniem jakim był np. Gmail. Life went on i zaryzykuje, że jeszcze długo will go on.

Nie ma dramatycznego odpływu realnych użytkowników z WP, a wraz z nimi nie będzie odpływu reklamodawców.

Jeśli chodzi o biznes turystyczny, z prezentacji inwestorskiej wynika, że jest jeszcze sporo przestrzeni do wzrostów jeśli mamy równać od europy zachodniej:
kliknij, aby powiększyć



Ja patrzę na mnożnik EV/EBITDA, wg danych WP mediana dla peersów travelowych to aktualnie 10.1x. Nie spodziewam się żeby dla mediowego biznesu miałoby być mniej. Przypominam, że aktualnie jestesmy na poziomie sub-6x (!).


kliknij, aby powiększyć



Edytowany: 3 stycznia 2025 17:50

artur77
11
Dołączył: 2022-01-19
Wpisów: 68
Wysłane: 3 stycznia 2025 19:21:35 przy kursie: 77,00 zł
MindTheGap napisał(a):
Moim zdaniem ryzyko koncentracji na biznesie mediowym o ograniczonym potencjale wzrostu (jak piszesz) jest od lat adresowane poprzez akwizycje i na dzisiaj ten biznes już jest dość zdywersyfikowany (42% EBITDA pochodzi z e-commerce).

Natomiast, jeśli transakcja nabycia Invii dojdzie do skutku (potrzebne zgody urzędów konkurencji w PL i PRC) to sam segment turystyczny będzie potencjalnie dostarczał więcej przychodów i EBITDA niż mediowy.

Zakładam, że na tym nie koniec, bo część mediowa holdingu jeszcze długo będzie generować cash flow pod kolejne akwizycje ze względu na zabetonowany market share w internetowym torcie reklamowym (WP, Onet, Interia, Gazeta).

Oczywiście, ten tort będzie malał - nikt aktualnie nie jest w stanie dostarczać tak kalorycznego ruchu jak Google, ale konkurencja w Google jest duża a stawki rosną. Polecam wywiad z Dariuszem Miłkiem z CCC w Parkiecie, który otwarcie mówi, że dla niego walka o ruch płatny to przegrana gra i on się z niej wycofuje.

Polacy w ciągu ostatniego dwudziestolecia mieli już wiele okazji żeby przesiąść się z konsumpcji treści w portalach horyzontalnych do innych źródeł (np. social media), a poczta WP mierzyła się z już egzystencjalnym zagrożeniem jakim był np. Gmail. Life went on i zaryzykuje, że jeszcze długo will go on.

Nie ma dramatycznego odpływu realnych użytkowników z WP, a wraz z nimi nie będzie odpływu reklamodawców.

Jeśli chodzi o biznes turystyczny, z prezentacji inwestorskiej wynika, że jest jeszcze sporo przestrzeni do wzrostów jeśli mamy równać od europy zachodniej:
kliknij, aby powiększyć



Ja patrzę na mnożnik EV/EBITDA, wg danych WP mediana dla peersów travelowych to aktualnie 10.1x. Nie spodziewam się żeby dla mediowego biznesu miałoby być mniej. Przypominam, że aktualnie jestesmy na poziomie sub-6x (!).


kliknij, aby powiększyć





Wg ostatniej prezentacji finansowej Ads&subs generuje 63% EBITDA.

Wlasne obserwacje: zona jest lekarzem od noworodkow, duzy szpital, pelny przekroj spoleczny pod kazdym wzgledem (region Polski pacjenta, miasto/wies, wyksztalcenie, wykonywany zawod, zamoznosc itd.). Jak to z noworodkami, rodzice maja okolo 20-35 lat. Jeszcze dekade temu podawali adresy email na poczcie wp (a Ukraincy na mail.ru). Dzisiaj, poza posiadaczami iphonow, tylko gmail. Adres na wp maja tylko ci, ktorzy aby go podac, musza go odszukiwac na jakis karteluszkach. To samo stale sie/staje sie z portalami horyzontalnymi.

MindTheGap
1
Dołączył: 2024-12-08
Wpisów: 10
Wysłane: 7 stycznia 2025 09:55:19 przy kursie: 78,00 zł
Cytat:
wg ostatniej prezentacji finansowej Ads&subs generuje 63% EBITDA.


Tak było na koniec 2023.

Po trzech kwartałach 2024 split jest taki:
52% - Media
48% - eCommerce

Zerknij do mojej tabeli powyżej, to skopiowane dane z ich dokumentów Compilation of financial information ze strony relacji inwestorskich.

Invia istotnie przeważy ten podział na stronę eCommerce.



1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 244
Wysłane: 7 lutego 2025 23:35:09 przy kursie: 77,90 zł
Ciekawy komunikat w kontekście TVN u i potencjalnego zakupu z Brzóską. WP może wejdzie w TVN.

Cytat:

a łączna maksymalna kwota kredytów zostanie zwiększona do 1.766.931 tys. PLN i 101.000 tys. EUR oraz Umowa Kredytów zostanie zmieniona i ujednolicona ( Zmieniona i Ujednolicona Umowa Kredytów ).


www.stockwatch.pl/komunikaty-s...

MindTheGap
1
Dołączył: 2024-12-08
Wpisów: 10
Wysłane: 10 lutego 2025 10:24:30 przy kursie: 78,00 zł
No ciekawe jak zmontują finansowanie pod to - przeglądając komunikaty to podnieśli dostępność kredytu o ok. 1mld PLN (700mln PLN 100mln EUR) vs to co było wcześniej. Mówi się, że TVN ma kosztować 4.5mld, więc nawet jeśli partner w konsorcjum da połowę tej kwoty to wciąż brakuje - emisja? Tylko, że aktualna kapitalizacja wynosi 2.4mld PLN. Duże wyzwanie.

Tak czy inaczej jeśli położyli ofertę to musieli to jakoś połapać, powinni mieć finansowanie w gotowości na wypadek gdyby zostali wybrani.

1ketjoW
PREMIUM
922
Dołączył: 2012-08-02
Wpisów: 5 244
Wysłane: 10 lutego 2025 11:52:12 przy kursie: 78,00 zł
WP będzie prawdopodobnie udziałowcem mniejszościowym o ile transakcja dojdzie do skutku.

Poniżej ciekawa publikacja dotycząca 2024 r. podróży Polaków:

Cytat:
60 proc. Polaków w 2024 r. wyjechało na wypoczynek; 40 proc. było co najmniej raz na wyjeździe zagranicznym - to najwięcej od 1993 r. - wynika z dorocznego badania CBOS. 80 proc. badanych przynajmniej raz było z kimś znajomym w restauracji, a 72 proc. przeznaczyło pieniądze na cele dobroczynne.


www.bankier.pl/wiadomosc/40-pr...


Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE wirtualna



1 2 3

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,339 sek.

qxkimstx
qigggtmw
gxmfhcgo
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
duxnbypd
udoujwrg
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat