Cześć Chris,
Fajnie, że wciąż gościsz w gwiezdnej branży.
Nikt w spółce nie zapomniał o tym, jak ważnym elementem biznesu gier wideo jest marketing. Powstał też cały plan w jaki sposób będzie on przeprowadzany. Rozmawiam ostatnio dość często na ten temat z prezesem studia. Trzymam rękę na pulsie. Są to jednak informacje - które muszą zostać przekazane akcjonariuszom za pośrednictwem oficjalnych kanałów w tym samym czasie. Są potencjalnie cenotwórcze.
Marketing zresztą jest przeprowadzany cały czas. Spółka nie pozwala zapomnieć o sobie. Link do 10 najbardziej perspektywicznych Start Upów 2021 roku zdaniem Rzeczpospolitej zamieścił kolega @zoom5 ( Ponieważ to Twój pierwszy wpis na Stockwatchu - witamy serdecznie na forum

)
cyfrowa.rp.pl/biznes/58036-sta...Od siebie dodam - że w zaszczytnym gronie znaleźliśmy się jako jedyny przedstawiciel branży Game Dev
Spółka informowała także o nawiązaniu współpracy z Astrography:
www.starwardinvestors.com/post..."Spółka podpisała umowę licencyjną na sprzedaż wysokiej jakości wydruków wielkoformatowych z obrazami promocyjnymi z gry Niezwyciężony (The Invincible) ... Współpraca będzie miała na celu dodatkowe spopularyzowanie gry, poszerzenie oferty produktów w marce Niezwyciężony (The Invincible). ... Dwie pierwsze grafiki już wkrótce będą dostępne w ofercie sprzedaży dla klientów na całym świecie."
Dużym, pozytywnym echem odbił się także niedawny artykuł na stronie
http://www.gamestar.dewww.gamestar.de/artikel/the-in...Jako "gwiezdny analityk" wynotowałem największy 2 dniowy przyrost grupy steam od momentu około tygodniowego revealu. Jest to moim zdaniem bardzo dobitne pokazanie jaki potencjał drzemie w tytule i co może się stać w wypadku skoordynowanej akcji w wielu miejscach i językach