Forum StockWatch.pl
AD.bx ad0a2
StockWatch.pl
AD.bx ad0b
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

Space Cowboy

Space Cowboy

Ostatnie 10 wpisów
ale w przepływach powinniśmy coś zobaczyć?

Jeden z najważniejszych serwisów branżowych pisze o tym, że 11bit znosi swoje limity inwestycyjne dotyczące poszczególnych projektów wydawniczych
www.gamesindustry.biz/articles...

"The success of Moonlighter and Frostpunk has led the Polish company to scrapping its €450k project investment cap, says publishing director Paweł Feldman"

Wyniki są doskonałe... i bez znaczenia dla wyceny. Gdyby były słabe to również nie miałoby dziś znaczenia. Teraz liczy się tylko E3

Dziękuję. Faktycznie. Wyniki bez zaskoczeń. Na pewno najbliższy raport bardzo ciekawy

No to debiut jutro - www.pb.pl/boombit-zadebiutuje-...

Dzięki tak mocno zbitej cenie, pewnie wszyscy będą zarobieni, ale mnie nurtuje pytanie: czy oni już opublikowali gdzieś raport roczny? Bo to raczej nie jest tak, że mogą go sobie po prostu darować?

HelpDesk startuje w maju
twitter.com/helpdeskcom/status...

No i cykl się powtarza coraz wyraźniej Whistle

Przede wszystkim założenie 30-proc. konwersji to jakiś kosmos. Wydaje mi się, że realistyczne byłoby może kilka procent.

Natomiast optymistycznie wygląda sytuacja Chernobylite na Kickstarterze - nie tylko widać, że zbiorą kasę, ale jeszcze że gracze są zainteresowani i tworzy się wokół tego tytułu społeczność.

Scipio napisał(a):
Po drugie, nawet zakładając najczarniejszy z czarnych scenariuszy rozwoju wypadków dla WW3, spółka ma potężnego asa w rękawie. Może powrócić do oryginalnego konceptu i z WW3 zrobić grę F2P. W czasach streamingu i youtuberów przyciągnięcie do darmowego shootera milionów graczy jest banalnie proste, a najlepsze darmowe gry z tego gatunku potrafią generować 200-300 milionów złotych przychodu miesięcznie.


Bardzo przepraszam, ale to nie jest poważna argumentacja. Jeśli to takie "banalnie" proste, to czemu jeszcze tego nie zrobili i nie schylili się po tą kasę? Gier F2P jest mnóstwo, ostro walczą o graczy, wydają kasę, żeby ich pozyskać (tą wspomnianę uwagę streamerów faktycznie pozyskuje się banalnie łatwo - hejsem), utrzymanie gry też kosztuje a monetyzacja też wcale nie jest taka banalnie prosta.

Widziałem zresztą streamy z pierwszych dni WW3 i... szczerze mówiąć to nie jest kandydat do TOP10 na Twitch.

Tak - przejście w model F2P może być ciekawym rozwiązaniem dla WW3, może okazać się sukcesem, ale nie opowiadajmy że to proste. Gracze w tym modelu nie wybaczają, experience musi być dobry, gra chodzić gładko, a model monetyzacji - być dopracowany.

Informacje
Stopień: Ośmielony
Dołączył: 27 grudnia 2018
Ostatnia wizyta: 19 czerwca 2019 11:56:41
Liczba wpisów: 23
[0,01% wszystkich postów / 0,13 postów dziennie]

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,355 sek.

AD.bx ad3a
AD.bx ad3b
AD.bx ad3c
AD.bx ad3d