
Fot. spółka
Teaser „Into the Fire” osiągnął najwyższą oglądalność spośród ponad 35 gier prezentowanych na wydarzeniu Triple-i Initiative, na jednym z największych kanałów gamingowych, jakim jest kanał IGN na YouTube. Do 16 kwietnia materiał zyskał aż 204 tys. wyświetleń.
– Dobry odbiór odzwierciedla też liczba ponad 4200 like’ów oraz fala pozytywnych komentarzy – podkreślono w materiale.
Starward Industries opublikowało również extended gameplay trailer, który pojawił się na kanałach innych dużych mediów na platformie YouTube (np. IGN, GameTrailers). Łącznie na wszystkich kanałach gameplay teaser i extended gameplay trailer zostały wyświetlone około 365 tys. razy. Materiały gameplayowe zaowocowały również największym przyrostem dodań do wishlist’y w historii studia na platformie Steam (biorąc pod uwagę okresy bezpośrednio po publikacji danych materiałów) – większym nawet niż w szczytowym momencie promocji wcześniejszego tytułu, Niezwyciężonego. Po wydarzeniu Into the Fire uplasowało się na pierwszym miejscu wśród zapowiedzianych gier na Steam pod względem wzrostu pozycji na whisliście Steam – od publikacji trailera do dnia 16.04 gra przesunęła się o ponad 1770 pozycji w górę. Obecnie tytuł posiada ponad 4,5 krotnie większą whislistę niż przed publikacją gameplay teasera i extended gameplay trailera.
– Materiały spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem społeczności. Wśród chwalonych aspektów gry znalazły się: świeżość konceptu i jego kreatywna idea, warstwa wizualna, sound design, napięcie emocjonalne związane z rozgrywką, prezentacja żywiołu, unikalny świat gry i jego mitologiczna podbudowa, innowacyjne podejście do walki z katastrofą – dodano.
Wydarzenie Triple-i Initiative na własnych kanałach oraz innych kanałach na YouTubie zyskało około 222 tys. widzów. Stream z wydarzenia pojawił się także u znanych growych influencerów na YouTubie, takich jak CohhCarnage, FrostPrime, MinnMax, itmeJP o łącznym zasięgu około 60 tys. wyświetleń. Streamy influencerów i mediów na Twitchu oglądało około 272 tys. odbiorców.
– Materiał gameplayowy spotkał się z ich pozytywnym odbiorem. Łączna liczba wyświetleń trailerów Into the Fire i streamów wydarzenia Triple i Initiative wynosi aktualnie blisko 920 tys. – podsumowało studio.
W dniu wydarzenia spółka zaktualizowała kartę Steam projektu o drugi, rozbudowany trailer, do którego odsyłał film pokazywany na wydarzeniu i screeny z gry oraz opis ujawniający więcej szczegółów dotyczących tworzonego przez nas tytułu.
Plan: kolejne materiały i wersja demo
Kolejne etapy kampanii obejmują publikację kolejnych materiałów, które ukażą szczegóły rozgrywki, oraz przygotowanie wersji demo. Premiera w formule early access zaplanowana jest na 2025 rok.
– Odbiór gameplay trailera uznajemy za bardzo duży sukces naszej firmy. Niezwykle cieszy nas fakt, że jest tak szeroko i pozytywnie komentowany. Mamy jasny sygnał ze strony rynku, że nasz koncept jest w oczach odbiorców czymś oryginalnym i pożądanym. Od początku stawialiśmy na stworzenie idei gry, która zaskoczy graczy i wyróżni się wśród konkurencji. Nie ukrywamy też, że założony przez nas cel jeśli chodzi o ilość dodań do listy życzeń w pierwszych trzech dniach został nie tylko osiągnięty, ale też znacznie przekroczony. Pobiliśmy swój dotychczasowy rekord dotyczący dodawania do listy życzeń w historii spółki Starward Industries w okresie bezpośrednio następującym po danym wydarzeniu marketingowym. A to dopiero początek naszych intensywnych działań komunikacyjnych – podsumował
CMO Maciej Dobrowolski.
Starward Industries to krakowski producent gier komputerowych i konsolowych z segmentu Premium Indie. Studio w sierpniu 2020 r. zadebiutowało na rynku NewConnect, a w 2023 r. wydało debiutancką grę opartą na powieści Stanisława Lema pt. Niezwyciężony.