PARTNER SERWISU
imlfqmyb
455 456 457 458 459
Novationen
8
Dołączył: 2018-12-05
Wpisów: 47
Wysłane: 30 listopada 2021 23:57:18 przy kursie: 182,76 zł
a Goldman ma, nie małą w sumie...

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 1 grudnia 2021 10:27:00 przy kursie: 185,00 zł
tgolik napisał(a):
@baks
Ciągle nie mogę zrozumieć, na co CD Projekt miałby wydawać środki z zewnętrznego finansowania, mając własne zaskórniaki w kwocie 1,2 mld zł. Na dokładkę nawet w słabym, przejściowym roku 2021 na produkcję z nawiązką starczają im wpływy bieżące. Przecież nie ma możliwości, żeby CDR wydał na produkcję więcej niż 250 mln rocznie, nawet zwiększając zatrudnienie o 100-150 osób rocznie.

Najwyraźniej nie pamiętasz lub nie chcesz pamiętać, że spółka przyjęła za pewnik (założenia PM) , że zarobią 6 mld na czysto.
Z tego co widać sukcesem będzie przekroczenie 2 mld w 3 lata.
Do tego rosną koszty płac i rosną inne koszty działalności. Spółka już wyczerpuje możliwości taniego zatrudniania ...... czego skutki widać po jakości produkcji i łatania gry.
Niska płaca za słabe kadry .....
Teraz przejmowane są małe studia za oceanem a tam płace są wyraźnie wyższe niż u nas i na Ukrainie.
Zakładam, że w USA i Kanadzie będzie budowane studio które być może będzie tworzyć nową grę choć niekoniecznie.
Spółka zaorała sobie możliwość zrealizowania planu przychodów i stworzenia pełnowymiarowego drugiego zespołu produkcyjnego w liczbie gdzieś 500-700 osób.
Teraz nie ma na to kasy.
Piszesz, że ma 1,2 mld kasy. Wielu marzy o sowitych dywidendach ..... banialuki.
Jak widać bieżące koszty doganiają przychody. Rosnące zatrudnienie pożre całe możliwe przyrosty przychodów związane z petencjalnym wzrostem sprzedaży na konsole o ile on się pojawi.
Nie jest tajemnicą, że gra na PC jest dużo lepsza i nie tylko z powodu niedopracowania programowego. Tak więc nawet włożenie sporej kasy w aktualizację nie da kopa sprzedażowego.
W ostatnich miesiącach część graczy kupowało konsole przesiadając się z PC .... bo to była dużo tańsza wersja przy problamach z dostępnością i horrendalnymi cenami grafiki.
Jednak za rok sytuacja wróci do normy a to pokrywa się z wydaniem nexgenów .... musztarda po obiedzie.
Nie od dziś wiadomo, że gry na konsole są dużo droższe. Kupowanie konsol dla pogrania w 1-2 tytuły przestanie być niebawem opłacalne - tym bardziej biorąc pod uwagę dużą przewagę mocy PC-tów i spore możliwości modernizacyjne Pc-tów.

Kasa z "zapasów" ledwie wystarczy na kolejną produkcję a należy zakładać, że zapasy gotówki nie będą rosły.
Dywidenda o ile będzie to drenowanie możliwości rozwoju i ryzyko braku kasy na bieżącą produkcję.
Dla mnie nawiązanie porozumienia z dużym podmiotem typu T2T to możliwość powrotu do stworzenia drugiego zespołu i produkowania 2 gier jednocześnie.
To duży krok naprzód (choć bolesny) to jednak naprzód. Aktualne działania spółki to tylko wegetacja.
Zawalona jakość CP .... trudno stało się
Wykradzenie całego archiwum .... trudno mogło się zdarzyć .... ale teraz trzeba zrobić duży krok do przodu nie patrząc jak boli.salute
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 1 grudnia 2021 10:46:36 przy kursie: 185,00 zł
@baks
O tych 6 mld już zapomniałem - przecież mam akcje warte nie 360 zł tylko 180 zł. Mamy obecnie nowy początek, wkrótce jednak rynek zacznie grać pod nowe premiery.
Chyba popełniasz błąd w założeniach. Już obecnie spółka ma wystarczającą liczbę deweloperów aby stworzyć 2 zespoły po 300 osób i za kilka miesięcy zobaczymy początki tego procesu. Zespoły te pewnie będą rosnąć do maksimum 450-500 osób za 3-5 lat, kiedy to powinny być na finiszu nowe produkcje.
A te 6 mld miało być dla akcjonariuszy. CD Projekt nie potrzebuje do rozwoju organicznego takich pieniędzy - mamy przykłady spółek, które przygniotły koszty zbyt dużych zespołów. Często przytaczany UbiSoft od lat prawie nic nie zarabia i Take Two, które bez GTA Online, z samych singli pokroju RDR2 zarabiałby tyle co UbiSoft.
Edytowany: 1 grudnia 2021 10:52


imp-p
81
Dołączył: 2021-04-13
Wpisów: 353
Wysłane: 1 grudnia 2021 10:55:02 przy kursie: 185,00 zł
baks napisał(a):
tgolik napisał(a):
@baks
Ciągle nie mogę zrozumieć, na co CD Projekt miałby wydawać środki z zewnętrznego finansowania, mając własne zaskórniaki w kwocie 1,2 mld zł. Na dokładkę nawet w słabym, przejściowym roku 2021 na produkcję z nawiązką starczają im wpływy bieżące. Przecież nie ma możliwości, żeby CDR wydał na produkcję więcej niż 250 mln rocznie, nawet zwiększając zatrudnienie o 100-150 osób rocznie.

Najwyraźniej nie pamiętasz lub nie chcesz pamiętać, że spółka przyjęła za pewnik (założenia PM) , że zarobią 6 mld na czysto.
Z tego co widać sukcesem będzie przekroczenie 2 mld w 3 lata.
Do tego rosną koszty płac i rosną inne koszty działalności. Spółka już wyczerpuje możliwości taniego zatrudniania ...... czego skutki widać po jakości produkcji i łatania gry.
Niska płaca za słabe kadry .....
Teraz przejmowane są małe studia za oceanem a tam płace są wyraźnie wyższe niż u nas i na Ukrainie.
Zakładam, że w USA i Kanadzie będzie budowane studio które być może będzie tworzyć nową grę choć niekoniecznie.
Spółka zaorała sobie możliwość zrealizowania planu przychodów i stworzenia pełnowymiarowego drugiego zespołu produkcyjnego w liczbie gdzieś 500-700 osób.
Teraz nie ma na to kasy.
Piszesz, że ma 1,2 mld kasy. Wielu marzy o sowitych dywidendach ..... banialuki.
Jak widać bieżące koszty doganiają przychody. Rosnące zatrudnienie pożre całe możliwe przyrosty przychodów związane z petencjalnym wzrostem sprzedaży na konsole o ile on się pojawi.
Nie jest tajemnicą, że gra na PC jest dużo lepsza i nie tylko z powodu niedopracowania programowego. Tak więc nawet włożenie sporej kasy w aktualizację nie da kopa sprzedażowego.
W ostatnich miesiącach część graczy kupowało konsole przesiadając się z PC .... bo to była dużo tańsza wersja przy problamach z dostępnością i horrendalnymi cenami grafiki.
Jednak za rok sytuacja wróci do normy a to pokrywa się z wydaniem nexgenów .... musztarda po obiedzie.
Nie od dziś wiadomo, że gry na konsole są dużo droższe. Kupowanie konsol dla pogrania w 1-2 tytuły przestanie być niebawem opłacalne - tym bardziej biorąc pod uwagę dużą przewagę mocy PC-tów i spore możliwości modernizacyjne Pc-tów.

Kasa z "zapasów" ledwie wystarczy na kolejną produkcję a należy zakładać, że zapasy gotówki nie będą rosły.
Dywidenda o ile będzie to drenowanie możliwości rozwoju i ryzyko braku kasy na bieżącą produkcję.
Dla mnie nawiązanie porozumienia z dużym podmiotem typu T2T to możliwość powrotu do stworzenia drugiego zespołu i produkowania 2 gier jednocześnie.
To duży krok naprzód (choć bolesny) to jednak naprzód. Aktualne działania spółki to tylko wegetacja.
Zawalona jakość CP .... trudno stało się
Wykradzenie całego archiwum .... trudno mogło się zdarzyć .... ale teraz trzeba zrobić duży krok do przodu nie patrząc jak boli.salute


Przeczytaj coś z 3 razy zanim udostępnisz. Firma na bieżąco amortyzuje koszty produkcji cyberpunka + przejmuje firmę z usa oraz utrzymuje zespoły które pracują nad wersjami nowe konsole + rozwojem i produkcją dodatków a także zaczyna prace już na dwoma projektami AAA a dalej ma zysk. To znaczy że finansuje swoje aktualne potrzeby z przychodów i ciągle powiększa swoje zasoby gotówkowe. Zasoby które część ma w obligacjach co świadczy że nawet ich na ten moment nie potrzebuje. Więc po co tej firmie inne źródła finansowania.

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 1 grudnia 2021 11:16:03 przy kursie: 185,00 zł
@imp-p

Trzeba rozróżnić zysk netto od przyrostu stanu gotówki. Na szczęście 3 kwartał był kolejnym okresem, gdzie i zysk i gotówka w kasie urosły.
Spółka prowadzi różne działania, które są jednak różnie księgowane.
Naprawa Cyberpunka i prace badawczo rozwojowe nad nowymi projektami zużywają gotówkę oraz obniżają zysk netto. Natomiast prace nad dodatkiem do Cyberpunka oraz prace związane z tworzeniem wersji nextgen CP2077 i Wiedźmina 3 zużywają gotówkę ale nie są kosztem (będą amortyzowane w przyszłości) - bywały okresy, że zysk netto był wysoki a gotówki w kasie ubywało.

P.S.
Mam nadzieję, że się nie mylę.


Edytowany: 1 grudnia 2021 11:18

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 1 grudnia 2021 12:34:57 przy kursie: 185,00 zł
Nie mylisz się tgolik

Acha, Gog pokazuje sprzedaż od usera i płaci opłatę licencyjna do CDR - 70 proc. przychodu w przypadku CP i W3. Z Gwintem jest inaczej
Edytowany: 1 grudnia 2021 12:35

DJ1910
48
Dołączył: 2020-12-11
Wpisów: 234
Wysłane: 1 grudnia 2021 18:10:33 przy kursie: 185,00 zł
Wielu tutaj obawia się o koszty stałe które będą latami konsumowaly zysk z CP i W3nextgen - czyli dominuje opinia, że kolejny nowy produkt klasy AAA to dopiero za przysłowiowe sto lat.

I tu możecie być zaskoczeni.

Nie to po Redzi klepali latami tyle kodu do CP2077 aby ten kod zrobił tylko jedna grę.

Po to tworzysz framework programistyczny aby robić na nim wiele produktów dla klientów biznesowych.

Po to robisz nowy silnik gamingowy (Tak bardzo zaawansowany jak ten użyty w CP) po to aby zrobić na nim kilka produktów .

Po to robisz w motoryzacji płytę podłogowa aby zrobić na niej wiele modeli.

Itd.

W mojej ocenie kolejna gra będzie szybciej niż się komuś wydaje. I będą krzyki że znów dadzą ciała bo będzie za szybko ;-)

Poprawiając CP2077 de facto robią krok w przód w kontekście nowego produktu. Bo nowy produkt może być tylko i wyłącznie oparty na tym na czym zrobili CP. Byliby bez pomyslunku aby tego nie reużyć.

No bo na czym polegały fakapy cyberka? Nie na fabule czy wyglądzie gry tylko na aspektach wydajnosci i fizyki.

We współczesnym świecie IT reuzycie komponentów to chleb powszedni.

Dobry przykład to Forza Horizon 4 vs nówka FH 5.

Syn gra w FH4, oglądamy gamelplaye z piątki i pod kątem fizyki czy mechaniki wielkich różnic nie ma (co podkreślają sami jutuberzy testujący gre).

Oczywiście full nowego kontentu, ale silnik reuzyli dopicowujac go i wzbogajacac o to czego nie dali w FH4.
Edytowany: 1 grudnia 2021 18:14

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 1 grudnia 2021 18:44:51 przy kursie: 185,00 zł
imp-p napisał(a):

Przeczytaj coś z 3 razy zanim udostępnisz. Firma na bieżąco amortyzuje koszty produkcji cyberpunka + przejmuje firmę z usa oraz utrzymuje zespoły które pracują nad wersjami nowe konsole + rozwojem i produkcją dodatków a także zaczyna prace już na dwoma projektami AAA a dalej ma zysk. To znaczy że finansuje swoje aktualne potrzeby z przychodów i ciągle powiększa swoje zasoby gotówkowe. Zasoby które część ma w obligacjach co świadczy że nawet ich na ten moment nie potrzebuje. Więc po co tej firmie inne źródła finansowania.

O tych 2 rozpoczynanych projektach to sam wymyśliłeś czy Ci się przyśniło .... ?
Wymień może te projekty
a może pomyliły Ci się spółki ?

Mniej lub bardziej oficjalnie wspominano o rozpoczęciu prac nad jakimś projektem ....
ale kolejny najwyraźniej sam wymyśliłeś.
Nie obserwuję za mocno spółki (tyle o ile) ale drugiego projektu AAA raczej bym nie przeoczył. Wesz co by było na forum gdyby były 2 projekty snuto by już o kursie 1000+

a tym czasem rozpoczynają prace nad jakimś projektem ....
ale chyba zdajesz sobie sprawę kiedy premiera ...?
za 6-7 lat
Nad CP pracowano 7 lat .... i co wyszło ?
Okazało się patrząc na skutki, że wydano go o co najmniej rok za wcześnie. Aby miał jakość W3 trzeba dodać dodatkowy rok.
Brzmi to słabo ale jako niezaangażowany w spółkę mogę pozwolić sobie na realne podejście do tematu możliwości .... czego niestety brak bezpośrednio "umoczonym".
Kurs i tak trzyma się genialnie jak na realia ....
Najwyraźniej kilu podmiotom bardzo zależy na niewykazywaniu utraconych perspektyw.

Na czym budujesz tak świetlaną przyszłość ?
Spółka jest w sporo lepszej sytuacji finansowej niż zaraz po W3 ale wtedy była prymusem a teraz pośmiewiskiem.
Trzeba odważnych decyzji aby odbudować prestiż.

Powiem wprost spółka nie a pieniędzy i nie będzie mieć na 2 projekty hitowej jakości.
Każda z gier wielkości CP będzie od niego 2 razy droższa. Wystarczy przeliczyć sobie - już to kiedyś podawałem schemat.
Możesz marzyć o 2 projektach ale nie mogą być większe jak W3 na premierze - ale tak mała gra nie zachwyci bardzo. Na 6-7 lat prac nie będzie kasy a już na dwie .... chyba, że zostaniesz magikiem.
Można CP rozwijać 5-6 lat ale wtedy zabraknie pomysłów na CP-2.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Morasek
33
Grupa: SubskrybentP1
Dołączył: 2019-12-16
Wpisów: 163
Wysłane: 1 grudnia 2021 18:55:55 przy kursie: 185,00 zł
Cytat:
O tych 2 rozpoczynanych projektach to sam wymyśliłeś czy Ci się przyśniło .... ?


Cytat:
"Jesteśmy już w fazie R&D kolejnych AAA. Po wydaniu nextgenów będzie odpowiedni moment na ogłoszenie, że pracujemy nad dwoma projektami AAA" - powiedział Kiciński podczas telekonferencji.


https://stooq.pl/n/?f=1456280

Bardzo brzydko zrobiło się w tym wątku :(

imp-p
81
Dołączył: 2021-04-13
Wpisów: 353
Wysłane: 1 grudnia 2021 19:47:21 przy kursie: 185,00 zł
nie wiem skąd nagle tak duże zainteresowanie Cd i cyberpunk. Cyber jest dalej w top 1 global steam i to juz bez przeceny

link do steam global


tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 1 grudnia 2021 20:24:05 przy kursie: 185,00 zł
Tak, dla porządku podam, że Wiedźmin 2 został wydany 4 lata po pierwszej części, Wiedźmin 3 4 lata po dwójce a Cyberpunk 5 lat po Wiedźminie 3, mimo, że rodził się w bólach. W międzyczasie powstał jeszcze świetny Gwint.

micmak
103
Dołączył: 2011-02-18
Wpisów: 1 520
Wysłane: 1 grudnia 2021 21:22:30 przy kursie: 185,00 zł
Za sukcesem Wiedźmina stal świetny świat Spakowskiego.

Cyberpunk nadszarpnął zaufanie do zdolności polskiego studia. Zaufanie trudno jest odbudować. Dużo wody musi upłynąć oj dużo.
ujeżdżam byki ===>>


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 1 grudnia 2021 21:43:47 przy kursie: 185,00 zł
Morasek napisał(a):
Cytat:
O tych 2 rozpoczynanych projektach to sam wymyśliłeś czy Ci się przyśniło .... ?


Cytat:
"Jesteśmy już w fazie R&D kolejnych AAA. Po wydaniu nextgenów będzie odpowiedni moment na ogłoszenie, że pracujemy nad dwoma projektami AAA" - powiedział Kiciński podczas telekonferencji.


https://stooq.pl/n/?f=1456280

Bardzo brzydko zrobiło się w tym wątku :(

Nie widziałem tej wypowiedzi
ale czy można brać ją na poważnie zobaczymy za jakiś czas.
A zaskakującej grywalności także mówił nieco ponad rok temu. Był taki Prezes innej spółki który często obiecywał ......ale dajmy mu szansę ..... na nowe otwarcie.
Może wrócą do lepszych czasów. Błędy każdy popełnia ale w takiej spółce nie powinno być tyle błędów które popełniono przez ostatnie lata. Być może megalomania przysłoniła nieco realizm. Czas wrócić z zadbać o dobrą opinię spółki.

Jeszcze raz biję się w piersi, że umknęła mi tak istotna wypowiedź a pobieżne obserwowanie spółki mnie nie tłumaczy ..... choć może trochę ... Angel
Oby udało się spełnić obietnice.
Pytanie tylko jak sfinansują te projekty. Plany jak widać jakieś mieli skrojone pod założenia z PM - tylko otoczenie spółki bardzo się zmieniło tak jak sama sytuacja finansowa.
Czekam na kolejne komunikaty za jakiś rok lub więcej.
Wtedy będziemy widzieli jakość gry a i wyniki kolejnych kwartałów. Wtedy będzie można bardziej określić czy plany są realne czy nie.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 2 grudnia 2021 00:07:20 przy kursie: 185,00 zł
@baks
Do poczytania transkrypt telekonferencji z inwestorami.
www.cdprojekt.com/pl/wp-conten...

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 3 grudnia 2021 07:47:58 przy kursie: 180,00 zł
Transkrypt - transkryptem
ale Prezes stracił większość swojej wiarygodności rok temu.
Dla mnie to co mówi jest na zasadzie obniżonej wiarygodności.
Dlatego nie do końca wierzę w obietnice tego pana. Plany są ale nic nie wskazuje aby spółka była w stanie wyprodukować w ciągu 4-5 lat dwie gry wielkości CP w odpowiedniej jakości.
Nawet 2 gry w jakości premierowej CP jest wątpliwe.
Jak widać CDR słabo zarządza siłami roboczymi i jak pokazuje historia CP nie radzą sobie z jakością.
Dlatego jestem bardzo sceptyczny co do równoległej produkcji. Nie ma na to ani kasy ani sił.
Mówić można dużo Prezes CIG ciągle obiecywał super produkcje a kończą z gierkami na poziomie A/AA.
Dla mnie spółka odzyska wiarygodność po premierze kolejnej dużej gry o jakości zbliżonej do W3.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 3 grudnia 2021 09:38:37 przy kursie: 181,46 zł
Proszę nie porównywać jednak gier CD Projektu do produkcji pozostałych spółek z polskiej giełdy. Nie ta liga.
Cyberpunk już w tej chwili powala rozmachem wszystkie produkcje światowej konkurencji z obecnego i zeszłego roku. Mam nadzieję, że w przyszłym roku udowodnią, że na konsole nowej generacji też potrafią robić gry (nie tylko na PC).

Novationen
8
Dołączył: 2018-12-05
Wpisów: 47
Wysłane: 3 grudnia 2021 10:36:38 przy kursie: 181,46 zł
baks napisał(a):

Plany są ale nic nie wskazuje aby spółka była w stanie wyprodukować w ciągu 4-5 lat dwie gry wielkości CP w odpowiedniej jakości.
Nawet 2 gry w jakości premierowej CP jest wątpliwe.
Jak widać CDR słabo zarządza siłami roboczymi i jak pokazuje historia CP nie radzą sobie z jakością.
Dlatego jestem bardzo sceptyczny co do równoległej produkcji. Nie ma na to ani kasy ani sił.


ponad miliard w kasie i dwa potężne silniki do dalszego rozwoju marek - to za mało? zwłaszcza że spółka wysyła sygnały mówiące o dalszym rozwoju tych franczyz, a nie budowaniu czegoś od 0.

xseror
9
Dołączył: 2021-03-21
Wpisów: 57
Wysłane: 3 grudnia 2021 11:59:03 przy kursie: 181,46 zł
Wiedźmin 3 kosztował w produkcji 250 mln zł , to zakładając optymistycznie dwa wiedźmini to 0,5 mld zł, czyli zostaje 0,5 mld zł rezerwy na koncie spółki. Cyberpunk kosztował już 1 mld jeśli założymy ze produkcja dwóch gier będzie miała podobne koszty tj ok 2 mld zł, budżet się nie zepnie nawet przy założeniu że produkcja każdej z gry z osobna będzie tańsza niż Cyberpunka. A najpewniej produkcja każdej nowej gry przez Cdprojekt będzie droższa niż Cyberpunka patrząc na problemy z rekrutacją pracowników -znaczące podniesienie płac.

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 3 grudnia 2021 12:37:08 przy kursie: 181,46 zł
Cyberpunk kosztował 550 mln zł. Koszt marketingu i reklamy (~drugie tyle) został poniesiony w ostatnich miesiącach przed premierą i w całości, w miesiącu premierowym wrócił z nawiązką do spółki. Ponieważ nowe gry AAA zostaną wydane w odstępach minimum 1-2 letnich, to 500 mln rezerwy na ten cel dla pierwszej gry będzie można wykorzystać ponownie dla drugiej premiery.
Warto wziąć też pod uwagę, że mimo niszowej akcji "no preorders", Wiedźmina 4 kupią w preorderze miliony graczy zasilając konto spółki w okresie największych wydatków. Nie wspominając o zadatkach od autoryzowanych dystrybutorów regionalnych.
No i na koniec - tak jak było w poprzednich latach, CDR będzie prawdopodobnie w stanie, w większości sfinansować produkcję z bieżących wpływów.
Edytowany: 3 grudnia 2021 12:38

imp-p
81
Dołączył: 2021-04-13
Wpisów: 353
Wysłane: 3 grudnia 2021 15:32:17 przy kursie: 181,46 zł
dodać należy że użytkownik baks zapomina albo zakłada że już Cd projekt nic nie zarobi. Dwa Cd amortyzuje koszty produkcji cyberpunka a amortyzacja jest fizycznie kosztem ale nie jest już wydatkiem. Dlatego gotówka w kasie rośnie im więcej niż zysk np w 3 q. I ostatnia rzecz oni cyber tworzyli od zera teraz mają elegancką podstawę do drugiej części a i marketing pierwszej był ogromny a przy drugiej takiego marketingu nie trzeba robić bo jak widać wszyscy ceber już znają i wszystkie portale o nim piszą. Więc spokojnie zakładając jedną produkcję w granicach 500 mln zł to mają lekko na 3 gry AAA

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CDPROJEKT
  • Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco
    Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco

    We wtorek giełda w Warszawie wykonała zdecydowany zwrot w górę i wybroniła się przed 5. spadkową sesją z rzędu. W środę strona popytowa idzie za ciosem i ale finalnie o losach całej sesji i tak najprawdopodobniej zdecyduje reakcja na decyzję RPP i na dane z rynku pracy w USA. W centrum uwagi są dziś Allegro, Vercom i Asseco Poland.

  • 10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas
    10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas

    We wrześniowej odsłonie portfela BM BNP Paribas analitycy stawiają na dotychczasowe spółki, czyli liderów i czołowych graczy w swoich branżach. Oto jak oceniają wyniki za II kwartał poszczególnych top picks i ich perspektywy.




455 456 457 458 459

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,455 sek.

ranovqao
nlolfscm
jazuewvb
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
rafcqppt
zqkkhqbk
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat