[
Cytat:Zachęcam do wycofania wstawki "...według Ciebie". Zbytnio podchodzi pod ad personam, a takie to polecam sobie darować.
O swoich poglądach w tej kwestii nic nie powiedziałem. Raczej wcześniej zauważyłem, że narzucasz narrację jednostronnie, dopisując prostą teorię ekonomiczną, którą można zastosować np. w ten sposób: matka urodzi dziecko, a więc będzie musiała się nim opiekować co spowoduje, że nie będzie miała czasu by opracować... leku na raka? Wrzuciłeś też interpretację ochrony życia od poczęcia, na co można odpowiedzieć, że płód do pewnego momentu nie jest w stanie przeżyć poza organizmem matki. Stąd moje wpisy. Co prawda nie jestem prawnikiem, lecz chyba w większości krajów Europy znane jest prawo rzymskie?
Dobrze nie będę stosował wstawki "według Ciebie". Choć w ten sposób upewniam się, że dobrze Cię zrozumiałem.
Pozwól że skoro wymieniamy poglądy to jednak odpowiem. Mogłem również po swoim wpisie napisać, że nie potrzebuje Twojego komentarza ale taki sposób kończenia wymiany poglądów nie jest w porządku. Nie słyszałem aby ktoś tak kończył wymianę poglądów.
Kobieta nie wychowuje dzieci przez całe swoje życie. Poza tym matki również dziś podejmują pracę zawodową. Z tego powodu nie mogę przyjąć Twojej argumentacji jako zasadnej w tej sprawie. Np. Marii Skłodowskiej-Curie miała dzieci. Jej córka dostała nagrodę Nobla w dziedzinie chemii w 1935 r. To przykład z naszego podwórka.