PARTNER SERWISU
lykvwlkk
558 559 560 561 562
imp-p
81
Dołączył: 2021-04-13
Wpisów: 353
Wysłane: 17 października 2023 09:05:16 przy kursie: 105,35 zł

Bo w mojej opinii nie ma pod co grać i brak pobytu. Do póki nie pojawią się informacje o nowych produkcjach, skupie akcji itd to będziemy mieli osuwanie się kursu. Zarząd ostatnio więcej przeszkadza niż pomaga. Dalej podtrzymuje że najlepiej sprzedać spółkę do microsoftu
Edytowany: 22 października 2023 19:15

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 17 października 2023 09:23:24 przy kursie: 105,35 zł
Marzy mi się, że mamy już 2025 rok, wkrótce pierwsza z zapowiadanych w strategii gier. A za horyzontem kolejne produkcje w takich odstępach czasu, że gra pod premiery, ulubiona ostatnio na GPW przez inwestorów z ADHD, straci sens.
Edytowany: 17 października 2023 09:25

przemekost
2
Dołączył: 2017-12-01
Wpisów: 28
Wysłane: 17 października 2023 09:30:23 przy kursie: 105,35 zł
Marzyć można, ale fakty jednak inne. Trzeba się albo w tym odnaleźć, lub "zmienić" spółkę :D Takiej cierpliwości jak CDR to uczył mnie tylko pies jak był szczeniakiem.


clave
8
Dołączył: 2020-07-28
Wpisów: 43
Wysłane: 19 października 2023 23:38:43 przy kursie: 105,15 zł
Tymczasem Marshall dociska. Wczoraj zwiększył krótką pozycję z 0,6 do 0,72. Zapewne przyczynił się w jakimś stopniu do zgaszenia odbicia ale dołka wybić się nie udało.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 22 października 2023 16:38:08 przy kursie: 104,60 zł
tgolik napisał(a):
Marzy mi się, że mamy już 2025 rok, wkrótce pierwsza z zapowiadanych w strategii gier. A za horyzontem kolejne produkcje w takich odstępach czasu, że gra pod premiery, ulubiona ostatnio na GPW przez inwestorów z ADHD, straci sens.

Chyba warto poczytać, że produkcja Oriona ma ruszyć ..... w 2024 a niektórzy uwaąli, że już dawno jest w produkcji - w domyśle niebawem pierwsze materiały.

Mam sporą pewność, że bardzo podobnie jest z innymi. Jeśli już to są w produkcji. Jednak premiera może być w 2026 ale na pewno nie Orion ani W4. Realne terminy to 2028-2030 o ile to mają być gry jakościowo lepsze od CP. Jeśli zachowają swoją uprzednią jakość to wynik sprzedaży będzie zbliżony do CP.
Jednak warto aby w końcu gry wydawali dopracowane. Przykładów CDP i CIG wystarczy aby skończyć z bylejakością.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

CSharpBeginner
45
Dołączył: 2017-09-26
Wpisów: 333
Wysłane: 22 października 2023 17:03:01 przy kursie: 104,60 zł

Kompletne bzdruy wypisujesz, spółka od samego początku (roku?) informuje, że Projekt Orion (Cyberpunk 2) będzie produkowany po zakończeniu prac z dodatkiem Phantom Liberty, i ten zespół ma stanowić jego większościowy trzon. Jeżeli podajesz jakieś brednie jak "niektórzy uwaąli, że już dawno jest w produkcji", to pokaż na to jakieś cytaty/dowody, bo to zwykłe "pomówienia". Od roku to jest produkowana nowa gra w świecie Wiedźmina, i spółka też na każdych raportach kwartalnych o tym informuje pokazując, jak z każdym kwartałem wzrasta liczba developerów w tym projekcie.
Edytowany: 22 października 2023 19:15

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 22 października 2023 18:00:52 przy kursie: 104,60 zł
@CSharpBeginner

Nie masz racji. Obecnie prowadzone są prace koncepcyjne mające wskazać, czym ma być kontynuacja Cyberpunka. Badowski na Dniu Inwestorów powiedział, że pod koniec 2024 roku nad Orionem ma pracować kilkadziesiąt osób, docelowo połowa deweloperów będzie działać z Polski druga część z Bostonu i Vancouver. Natomiast zespół, który zakończył pracę nad Phantom Liberty w większości wspomoże projekt Polaris.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 22 października 2023 18:19:02 przy kursie: 104,60 zł

Jeśli nie kojarzysz to sobie poszukaj.Parę miesięcy temu sam toczyłem spory z forumowiczami którzy uważali, że dawno są w produkcji mimo tego, że spółka informowała o zmianie silnika.
Sprawdź sobie kiedy spółka informowała o zmianie silnika. To bardzo duża zmiana. Jeśli trwają od roku to prace koncepcyjne ewentualnie preprodukcja. Jak widać w cytacie spółka zamierza poprawić jakość gier co wiąże się z wydłużeniem produkcji. jak pamiętamy CP był wydany o 1,5 roku za wcześnie. pierwsze materiały z CP były publikowane bodajże w 2014 ...
Nie ma szans aby produkcja W4 trwała krócej niż 4 lata od zakończenia preprodukcji. Być może należy dołożyć rok na testy i naprawę bugów.
Optymistycznie 2028. Ta mała gierka być może wyjdzie 2025/2026
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 22 października 2023 19:14

Bartas_Gda
67
Dołączył: 2018-05-12
Wpisów: 308
Wysłane: 22 października 2023 19:00:01 przy kursie: 104,60 zł

To też nie prawda odnośnie CP2077 - padło pytanie na ostatnie konferencji odnośnie tych materiałów w 2014 - chodzi o ten film, który pokazali - zarząd odpowiedział, że nie było to przemyślane, chcieli wykorzystać promocję i zainteresowanie W3 i nie prowadzili wtedy żadnych prac nad projektem to była jedynie koncepcja. W4 jest w fazie preprodukcji i nie pokuszę się o prognozę za ile grę możemy zobaczyć.
Edytowany: 22 października 2023 19:14

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 22 października 2023 20:02:29 przy kursie: 104,60 zł
@baks
Wiedźmin 4 już w 2021 roku był w fazie badawczo-rozwojowej i pracowało nad nim 70 osób. Uważasz, że animacje, assety, dialogi, scenariusz, to wszystko wymaga pracy na silniku gry ewentualnie biegłości w korzystaniu z UE5?
Wg mnie optymistyczny termin premiery W4 to 2025. Biorę pod uwagę też 2026 rok czyli 5-6 lat łącznie prac nad grą.
Natomiast 2028 rok, o którym piszesz, to ponury scenariusz.

Warto spojrzeć na ostatni pasek na diagramie. Widać z niego, że nad Wiedźminem 4 pracowała kilka miesięcy temu podobna liczba deweloperów, co w najgorętszym czasie prac nad Phantom Liberty. Kto grał w rozszerzenie Cyberpunka, ten wie, że Phantom Liberty pod względem wielkości i jakości bije na głowę większość tegorocznych premier gier AAA.


kliknij, aby powiększyć
Edytowany: 22 października 2023 20:28


aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 22 października 2023 21:12:02 przy kursie: 104,60 zł
baks napisał(a):

Nie ma szans aby produkcja W4 trwała krócej niż 4 lata od zakończenia preprodukcji. Być może należy dołożyć rok na testy i naprawę bugów.
Optymistycznie 2028.


Mam dziwne przeczucie, że te ''mądrości'' zostały sprowokowane wypowiedziami tgolika na wątku 11Bit. Pamietąjmy, że tamtejszy zakon bywa mściwy :D
Weryfikacja przyjdzie pewnie dużo wcześniej niż w 2028+, jednak baks jak to już bywało niezliczone ilości razu, żadnych wniosków nie wyciągnie.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 28 października 2023 14:43:15 przy kursie: 106,70 zł
tgolik napisał(a):
@baks
Wiedźmin 4 już w 2021 roku był w fazie badawczo-rozwojowej i pracowało nad nim 70 osób. Uważasz, że animacje, assety, dialogi, scenariusz, to wszystko wymaga pracy na silniku gry ewentualnie biegłości w korzystaniu z UE5?
Wg mnie optymistyczny termin premiery W4 to 2025. Biorę pod uwagę też 2026 rok czyli 5-6 lat łącznie prac nad grą.
Natomiast 2028 rok, o którym piszesz, to ponury scenariusz.

Warto spojrzeć na ostatni pasek na diagramie. Widać z niego, że nad Wiedźminem 4 pracowała kilka miesięcy temu podobna liczba deweloperów, co w najgorętszym czasie prac nad Phantom Liberty. Kto grał w rozszerzenie Cyberpunka, ten wie, że Phantom Liberty pod względem wielkości i jakości bije na głowę większość tegorocznych premier gier AAA.

Bajkopisarstwo jest dobre ale nie w inwestycjach giełdowych. Na własny użytek możesz tak uważać. Ale chyba warto zastanowić się, że zostały 2 lata. Na razie gra jeszcze nie rozpoczęła fazy produkcyjnej (spółka na pewno by coś ujawniła) dotychczas w żadnych materiałach ani przeciekach nie wiadomo.
Na nowym silniku pracują od momentu ujawnienia informacji czyli umowy z Epic. Przeszkolenie ludzi na nowy całkiem inny silnik to spoko rok. Powiedzmy, że już nawet zaczęli produkcję. Uważasz, że w 2 lata zrobią grę większą od W4 w nowym świecie i nowym uniwersum z innymi bohaterami. Przymiarki do gry to coś innego, Rozważa się wtedy koncepcje co może być w grze a co nie. Do fazy preprodukcji to jeszcze daleka droga, Jak jest z grubsza koncepcja to wtedy rusza preprodukcja gdzie dłuższy czas są testowane koncepcje. Ale jak zwykle wiesz lepiej.
Po zmianie silnika taki P8 z Bitów okazało się, że grę pisano od nowa.
Czy chcesz powiedzieć, że nie umieli wykorzystać wcześniejszych materiałów ?
Silnik ma kluczowe znaczenie.Nie wykluczam, że niektóre materiały da się wykorzystać.Jednak 2021 + 5-6 to nijak ma się do 2015. Tym bardziej, że prace koncepcyjne rozpoczęły się i trwały jakiś czas. Później okazało się, że spółka doszła do wniosku, że nie dadzą rady odpowiednio rozbudować silnika ....... i prace preprodukcyjne rozpoczęto od nowa.
Nikt Ci tego nie przyzna tak wprost teraz.
Przypomnij sobie ile razy coś okazywało się po fakcie lub po dłuższym czasie. Plotki o problemach z silnikiem były już kilka lat temu na długo przez premierą CP. O ile pamiętam w 2016 a może 2015 roku.
Zaprzeczano. Podam Ci znany przykład. 11bit (po jakiś czasie 1-2 lata) przyznali, że gra przy zmianie silnika musiała być przepisana.
Dialogi zazwyczaj są umieszczane w kodzie choć może da się je kopiować jednak to dobry scenariusz na wtopy. Przykłady wypowiedzi które czytałem dotyczące zmiany silników zawsze podawały tworzenie gry od nowa wraz z grafiką i innymi. Jeśli spółka będzie znów robić półśrodki to znów stworzy CP-bis.
Jak sami zapewniają postawili na jakość a tego nie osiągnie się łataniem czy cerowaniem.
Jak sam piszesz bardzo optymistycznie premiera 21+5 to 2026 ..... a gdzie testowanie ?

Ja w przeciwieństwie do Ciebie biorę realną miarę porównując terminy prac nad innymi grami. Piszesz jak dużo ludzi pracowało nad PL ale to tylko dodatek nad którym pracowano już podobno przed premierą o ile dobrze pamiętam.
Biorą także na poważnie pod uwagę deklaracje spółki o dbaniu o jakość produkcji oraz to, że spółka chce pracować nad 3 grami jednocześnie.
Nie podpalam się i oceniam to realistycznie zboku bez obciążeń chciejstwem. Chciałbym aby spółka wydała w końcu gry na takim poziomie jak ma do tego potencjał i poziomie jak na to zasługują gracze -fani CDP. To tylko tyle i aż tyle. Podtrzymuję realistycznie 2028 i uważam to za najlepszy scenariusz może w końcu gra będzie porównywalna zachwytami do W3. Czekam na to.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 28 października 2023 14:52

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 28 października 2023 15:00:34 przy kursie: 106,70 zł
aircanada15 napisał(a):
baks napisał(a):

Nie ma szans aby produkcja W4 trwała krócej niż 4 lata od zakończenia preprodukcji. Być może należy dołożyć rok na testy i naprawę bugów.
Optymistycznie 2028.


Mam dziwne przeczucie, że te ''mądrości'' zostały sprowokowane wypowiedziami tgolika na wątku 11Bit. Pamietąjmy, że tamtejszy zakon bywa mściwy :D
Weryfikacja przyjdzie pewnie dużo wcześniej niż w 2028+, jednak baks jak to już bywało niezliczone ilości razu, żadnych wniosków nie wyciągnie.

Znasz mnie od lat i raczej nie staram się mścić na kimkolwiek choć czasem spory mają podwyższoną temperaturę.....

Uważasz, że totalnie nie mam racji z 2028?
Nie piszę, że tak będzie na pewno, bo nie mam szklanej kuli. Jednak 2025 to kompletnie odlotowy termin. Nawet angażując całą załogę do W4 nie wyrobiliby się. Bo produkcję musieli by skończyć za rok a cały 2025 przeznaczyć na testy.
Nawet jeśli produkcja ruszyłaby w tej chwili to roczne produkcja gry AAA to marzenie ....... nie wiem kogo. Nawet angażując ponad 700 devów.
Grę przeglądarkową można zrobić w rok a nawet krócej .....ale mówimy chyba i innej grze prawda?
Silnik ułatwia nieco tworzenie gier ....ale dopiero wtedy gdy się go dobrze opanuje -nie zrobi jednak gry sam.
Należysz do tych którzy oczekują premiery w 2025 ? Życzę dobrego samopoczucia.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 28 października 2023 15:02

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 28 października 2023 15:03:07 przy kursie: 106,70 zł
@baks
Może jestem nadmiernie optymistyczny przyjmując, że Wiedźmin 4 (2021-2026: 6 lat) będzie powstawał 1-2 lata dłużej niż Wiedźmin 3 (2011-2015, od maja do maja: 4 lata) czy 0-1 rok dłużej niż Cyberpunk (2016-2020: 5 lat).
Ale Twoje 8 lat produkcji Wiedźmina 4 to jakiś absurd.

Widzę, że nie wliczasz do czasu pracy nad grą okresu badawczo rozwojowego, prepordukcji i testowania.
Czy mógłbyś mi rozpisać w takim razie ile wg Ciebie trwała sama produkcja Wiedźmina 3, jeśli do maja 2011 cała załoga pracowała przy Wiedźminie 2 a dopiero w wyniku rekrutacji w kolejnych latach zespół tworzący Wiedźmina 3 osiągnął docelową wielkość?
Wg Twoich założeń na produkcję W3 przeznaczono 1-2 lata???Think
Edytowany: 28 października 2023 15:12

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 1 listopada 2023 17:20:41
tgolik napisał(a):
@baks
Może jestem nadmiernie optymistyczny przyjmując, że Wiedźmin 4 (2021-2026: 6 lat) będzie powstawał 1-2 lata dłużej niż Wiedźmin 3 (2011-2015, od maja do maja: 4 lata) czy 0-1 rok dłużej niż Cyberpunk (2016-2020: 5 lat).
Ale Twoje 8 lat produkcji Wiedźmina 4 to jakiś absurd.

Widzę, że nie wliczasz do czasu pracy nad grą okresu badawczo rozwojowego, prepordukcji i testowania.
Czy mógłbyś mi rozpisać w takim razie ile wg Ciebie trwała sama produkcja Wiedźmina 3, jeśli do maja 2011 cała załoga pracowała przy Wiedźminie 2 a dopiero w wyniku rekrutacji w kolejnych latach zespół tworzący Wiedźmina 3 osiągnął docelową wielkość?
Wg Twoich założeń na produkcję W3 przeznaczono 1-2 lata???Think

Wydaje mi się, że liczymy bardzo podobnie czas produkcji W4. Ty 2021-2026 a ja 2023-2028.
Jak widać zgadzamy się w tym.
Odnoszę wrażenie, że błędnie przyjąłeś początek produkcji. Grę tej wielkości produkuje się minimum 3 lata. Biorąc pod uwagę brak doświadczenia z silnikiem trzeba dołożyć 1-2 lata. Było kilka przykładów gdzie wypowiadali się przedstawiciele spółek, że zmiana silnika to duży problem. Osobiście pamiętam teraz wypowiedzi 11bit, że po zmianie silnika produkcja ruszyła od nowa. Nie ulega wątpliwości, że jakieś materiały czy koncepcje można wykorzystać. Jednak zasadniczo grę trzeba pisać od nowa. Jakieś doświadczenia z tworzenia coś dają. Jednak nie oszukujmy się to wydłuża prace.
Uważam zmianę silnika za duży pozytyw w dłuższej perspektywie. A chyba chodzi o to aby spółka nie bujała się z problemami o których były wycieki a wadach silnika. Myślę, że sporo wad CP wynikało z niedostatków silnika.
Oczywiście nie mam pewności co do 2028 ale liczę, że nie będzie później.Ważne aby gra była możliwie najlepiej dopracowana i wydana wtedy gdy będzie gotowa. Trzymajmy za to kciuki. Jeśli spółka dogoni w komunikacji i jakości potencjał jaki posiada to wielu inwestorów zaufa jej.
Dla mnie dużym pozytywem są zmiany Zarządu jaki sugerowałem już dawno. Nie wiem czy Zarząd powinien się zmienić ale to duży pozytyw. Wizjonerami byli dobrymi ale zarządzanie korpo jakim stał się CDP nie szło im za dobrze. Tak dużym organizmem muszą zarządzać profesjonaliści. Spółka z grubo ponad 1000 ludzi w kilku krajach na 2 kontynentach - to coś innego jak spółeczka ze 100-200 osób.
Brak dobrego zarządzania położył się na kosztach i jakości produkcji.
Liczę, że spółka tworzy nowy etap i nową jakość.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Mati8211
10
Dołączył: 2013-05-18
Wpisów: 28
Wysłane: 2 listopada 2023 12:51:35 przy kursie: 108,35 zł
Biorąc pod uwagę ze wiedzmin byl koncepcyjnie rozwijany juz w 2020r a w sumie poinformowano o tym półtorej roku temu to wg twoich wyliczeń by zrobić grę jak Wiedzmin potrzeba podobnego czasu ile na wybudowanie elekrowni atomowej. Naprawdę nie źle:). Weź pod uwagę że unreal engine jest znanym powszechnie silnikiem. Obsługa tego silnika jest o wiele prostrza i zaplecze ma się w postaci inżynierów z epica więc to oni pomogą rozwikłać problemy. Cyberpunka robiono 5 lat zaczynając od zera bo nawet silnik trzeba bylo samemu zmieniać a formuła gry była zupełna nowością dla cd projekt.
Przy grze na której cd projekt zjadł żeby na serio oczekujesz co najmniej 6 letnego okresu produkcji pomijają ze przedtem nowy Wiesiek był uwzględniany jako w grafice jako "projekty inne".
Wg tego co mówiło szefostwo to zmiana na epica nie wpłynie znacząco na produkcję pierwszej gry z serii ani pozytywnie ani negatywnie. Skoro tyle czasu na trwać zrobienie wieśka to jak wytłumaczysz 2 letni okres od pierwszej części nowej sagi do drugiej części?

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 2 listopada 2023 14:50:03 przy kursie: 108,35 zł
Widzę, że wielu popełnia ten sam błąd. Trzy części Nowej Sagi Wiedźmińskiej mają powstać w ciągu 6-ciu lat. A to oznacza 3-letni odstęp między częścią pierwszą i drugą oraz drugą i trzecią.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 5 listopada 2023 09:33:28 przy kursie: 110,00 zł
tgolik napisał(a):
Widzę, że wielu popełnia ten sam błąd. Trzy części Nowej Sagi Wiedźmińskiej mają powstać w ciągu 6-ciu lat. A to oznacza 3-letni odstęp między częścią pierwszą i drugą oraz drugą i trzecią.

Chyba muszę Cię zacytować.........
Wielu a szczególnie niektórzy popełniają błąd.....
błąd nadmiernej wiary w to co chciałyby spółki.
Nie wiem jak długo interesujesz się branżą - ale o wiele za mało.
Być może nadmierne zaangażowanie kapitałowe w portfelu przysłania Ci rzeczywistość.
Wszystkie spółki chcą więcej niż mogą. Można wymienić każdą. Rzeczywistość boleśnie urealnia chciejstwo spółek. Akurat CDP nie jest najwiarygodniejszą.... przypomnij sobie ileż razy obiecywali na wyrost. Chociażby to, że już dwie gry powinny być wydane a nie tylko CP - a jak wiemy minie kilka lat do najbliższej premiery. Sam mogę zacytować spółkę którą znam najlepiej a która stara się nie obiecywać zbyt wiele. Już jakiś czas temu chcieli wydawać 4 gry rocznie. Jednak nie widać aby w najbliższych kilku latach (2024-2026) było to możliwe.
Przypomnij sobie ile czasu trwała produkcja Widma które było tylko dodatkiem.
Pamiętajmy, że będą prowadzić dwie produkcje. Tylko przy zaangażowaniu pełnych sił mogliby skrócić produkcję do ok 3 lat.
Co 2 lata mogą wypuścić co najwyżej duży DLC a chyba nie chcemy aby kolejne DLC nazywało się nowymi grami.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

tgolik
PREMIUM
248
Dołączył: 2009-06-08
Wpisów: 1 258
Wysłane: 5 listopada 2023 12:20:52 przy kursie: 110,00 zł
@baks
Co do Nowej Sagi Wiedźmińskiej - chciałbym, żeby CDR zrobił to tak, jak Activision robi Call of Duty. Czyli cała trylogia na tym samym silniku (zestawie narzędzi do UE5), z niewielkimi tylko zmianami. Wtedy Plan Sześcioletni mógłby się powieść.
Edytowany: 5 listopada 2023 12:28

yellowshadow
103
Dołączył: 2020-10-09
Wpisów: 422
Wysłane: 5 listopada 2023 23:40:30 przy kursie: 110,00 zł
Z perspektywy czasu w zyciu nie chcialbym, aby kazda kolejna dotychczasowa czesc Wiedzmina (czy w sumie prawie dowolnej gry) byla robiona na poprzednim silniku (czy nawet jego lekko zmodyfikowanej wersji). Wiedzmin nigdy nie odnioslby takiego sukcesu wtedy.
Edytowany: 5 listopada 2023 23:41

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CDprojekt
  • CD Projekt rusza ze skupem własnych akcji
    CD Projekt rusza ze skupem własnych akcji

    Zarząd CD Projektu zlecił przeprowadzenie skupu akcji własnych. Jego celem jest zgromadzenie akcji na potrzeby realizacji uprawnień w pierwszym etapie programu motywacyjnego A.

  • Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco
    Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco

    We wtorek giełda w Warszawie wykonała zdecydowany zwrot w górę i wybroniła się przed 5. spadkową sesją z rzędu. W środę strona popytowa idzie za ciosem i ale finalnie o losach całej sesji i tak najprawdopodobniej zdecyduje reakcja na decyzję RPP i na dane z rynku pracy w USA. W centrum uwagi są dziś Allegro, Vercom i Asseco Poland.




558 559 560 561 562

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,293 sek.

ntfronpl
uewafopb
feqjsers
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +77 094,31 zł +385,47% 97 094,31 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
qtyoxvhy
lsndoypf
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat