Informacja prasowa
Wyględy, 11 czerwiec 2010 r.
Godło „Dobra marka 2010” potwierdziło mocną pozycję HELIO na polskim rynku
W konkursie „Dobra Marka 2010 – Jakość, Zaufanie, Renoma” realizowanym pod patronatem IFiS Polskiej Akademii Nauk, marka HELIO została uznana za jedną z najlepszych, najbardziej dynamicznych i najlepiej rozpoznawalnych marek na polskim rynku. Obserwując dynamiczny rozwój Spółki można oczekiwać, że nie będzie to jedyna prestiżowa nagroda w tym roku.
HELIO S.A. jest polską firmą działającą od 1992 roku. Od początku działalności Spółka systematycznie umacnia swoją pozycję na krajowym rynku bakalii, będąc obecnie czołowym potentatem w tej branży. Co więcej silną pozycję HELIO potwierdzają nie tylko wyniki badań renomowanych agencji badawczych (wg ostatniego raportu GfK Polonia HELIO jest wolumenowym liderem w sprzedaży bakalii paczkowanych pod marką producencką oraz liderem kategorii mas makowych), lecz również liczne, od lat zdobywane nagrody. Mimo że tegoroczny sezon wyników w prestiżowych konkursach dopiero się rozpoczął, HELIO już dziś może pochwalić się godłem „Dobra Marka 2010 – Jakość, Zaufanie, Renoma” przyznawanym najlepszym, najbardziej dynamicznym i rozpoznawalnym markom na polskim rynku. – Jest to dla nas wielki honor, zatem gorąco dziękujemy za wszystkie oddane głosy – komentuje Prezes Zarządu Spółki HELIO S.A., Pan Leszek Wąsowicz, dodając – Z pewnością nasza pozycja na rynku bakalii, a także świadomość marki wśród konsumentów znacznie się poprawiła na przestrzeni ostatniego roku. Wierzę zatem, że Godło „Dobra Marka 2010” otworzy tegoroczny worek z nagrodami dla HELIO.
Konkurs „Dobra Marka - Jakość, Zaufanie, Renoma” realizowany jest przez redakcję „Forum Biznesu” w „Dzienniku Gazety Prawnej”, dla której to przeprowadzone zostało ogólnopolskie badanie postaw i preferencji konsumentów pod patronatem IFiS Polskiej Akademii Nauk. – Konkurs traktujemy bardzo poważnie i profesjonalnie. Wyniki badań opracowywane były na podstawie bezpośrednich wskazań klientów i konsumentów pod kątem rozpoznawalności marki, pozycji na krajowym rynku, jakości reprezentowanej przez dany produkt, zaufania konsumentów, wielkości sprzedaży, a także siły marki oraz jej roli w podejmowaniu decyzji o zakupie - zapewnia Pani Maria Leżucha, Koordynator Programu Dobra Marka 2010 – Gratuluję zatem jeszcze raz marce HELIO tej prestiżowej nagrody, a przede wszystkim umiejętnego kreowania wizerunku marki i jej dynamicznego rozwoju, co było de facto podstawą do zdobycia Godła Dobra Marka 2010.