PARTNER SERWISU
rzwkblyl
2 3 4 5 6
mori
0
Dołączył: 2015-03-13
Wpisów: 127
Wysłane: 29 września 2016 09:21:30
Bo tabelka zawiera błędy i uproszczenia mogące wprowadzać w błąd, szczególnie osoby nie orientujące się w środowisku gier. Ale jak analiza opiera się na innych przesłankach/założeniach to w żaden sposób nie krytykuję czegoś czego nie czytałem.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 29 września 2016 10:20:09
Przyznam, że jestem autorem tej tabelki. Jakie Twoim zdaniem zawiera błędy?

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 29 września 2016 11:02:44


mori
0
Dołączył: 2015-03-13
Wpisów: 127
Wysłane: 29 września 2016 13:49:15
PlayWay(PW) jest producentem jedynie 2 tytułów wymienionych w tabelce.
Pod tabelką napisane jest, że oparta jest na steamspy, ich dane, ze względu
na kilka względów są obarczone błędem i zmiennością (ot, taki pierwszy w tabelce CMS2014 ma wartość 386 tyś., a steamspy obecną wartość podaje 356 tyś. :) ). I jak sam twórca zresztą zaznacza, posiadacze ≠ sprzedaż, przekładanie takie może znacznie zawyżać wyniki, bez wchodzenia w szczegóły, PW też to dotyczy (weryfikowalne). Co ciekawe steamspy również rozróżnia deva od wydawcy :)
I, aż odpaliłem prospekt, żeby sprawdzić, może PW jest właścicielem Reddot'a - nie, tylko wymienieni jako dostawca. Za to w przypadku Hard West jest jeszcze inaczej, developerem jest spółka zależna, a wydawcą miał być PW, a była spółka nie powiązana. Przewinąłem lekko do góry, zaraz nad dostawcami jest konkurencja, totalny misz masz małych (relatywnie) spółek rzeczywiście konkurujących z PW oraz gigantów branży (na marginesie wymienione Konami, od zeszłego roku poza jednym tytułem wycofało się z branży gier PC - mogą co prawda konkurować w grach mobilnych, ale nie znam portfolio, więc nie stwierdzam nic na pewno) robiąc zresztą błędy w tych tabelkach (możliwe, że edycyjne, ale i tak świadczy to o profesjonalności i raczej treści dla treści). Dalej są wymienieni producenci gier symulujących farmerstwo, a wyżej stwierdzenie, że w sumie rynek gier nie jest konkurencyjny, bo można zaleźć niszę, gdzie jest się samemu (sic!). Ale wracając do tabelki - aktualna cena zakładam, również pochodzi ze steamspy - w przypadku platformy Steam nie jest to miarodajne, bo Steam dzieli świat na regiony cenowe - jako przykład https://steamdb.info/app/320300/ , który na chwilę obecną działa na korzyść PW zresztą, ale rok, dwa lata temu kurs walut był inny, ba, istniały dwa regiony EU. Gry (również z pod znaku PW) są często bundlowane oraz rozdawane za darmo, co wpływa m.in. na aktualność ceny, jak choćby i wartości w steamspy. Oceny gier (pomijając ich adekwatność, sam Steam próbował zmienić system oceniania u siebie, co użytkownicy szeroko krytykują i chyba powracają do starego systemu, który jest wysoce ''niesprawiedliwy'') nie wpływają w znaczący sposób na dochodowość produkcji - ot wystarczy spojrzeć w tabelce na Hard West i Prof. Farmer i ilość posiadaczy. Dodatkowym argumentem, ale to już jest zdecydowanie bardziej subiektywne odczucie, jest mało adekwatne porównanie TWoM do reszty - tak jakby IMO porównywać właścicieli Subaru Impreza WRC do Toyoty Prius - niby oba samochody, oba z rodowodem Japońskim, ale jednak to nie to :)
Wybacz za ścianę tekstu, byłem żywo zainteresowany ich IPO (o czym zresztą świadczą choćby wpisy już jakiś czas temu choćby tutaj), bo branża potrafi być zyskowna, nawet pomimo dużej spekuły i rosnącej bańki. Ale 55pln?

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 29 września 2016 15:22:33
Jak to 2 gry? Przecież PW wraz ze spółkami zaleznymi brał udział we wszystkich tych projektach. Owszem sama jednostka dominującą nie wszędzie była deweloperem, ale chyba każdy się zorientuje, że chodzi o grupę.

Fakt steamspy nie jest narzędziem idealnym, ale jednak mniej lub bardziej potrafi oddać sukces lub jego brak.

Jeśli zaś chodzi o porównanie do 11B to spółka sama pokazuje go jako konkurencję. Model tez jest podobny - głównie sprzedaż cyfrowa gier indy z podobnymi budzetami . Z resztą do czego innego można porównać? Do Wiedzmina? :)

kriswawa
0
Dołączył: 2010-10-10
Wpisów: 13
Wysłane: 30 września 2016 12:28:13
Dzień dobry, z tej strony Krzysztof Kostowski, prezes zarządu PlayWay

Dziękuję za zainteresowanie PlayWay SA. Jestem podczas road show, spotkań z inwestorami, ale postaram się na szybko napisać kilka spostrzeżeń odnośnie analizy StockWatch oraz komentarzy pojawiających się na forum.

Przez 5 lat w ciszy budowałem silną strukturę wielu podmiotów, które łączą się w PlayWay SA. Jest to obecnie firma która moim zdaniem nie ma swojego odpowiednika na świecie, jeśli idzie o liczbę zespołów deweloperskich.

Autor analizy rzadko wspomina o wersjach konsolowych gier, które planujemy wydać w 2017 roku, a z reguły gry konsolowe stanowią 60-70% przychodów firm produkujących gry. U nas gry na konsole pojawią się pierwszy raz i wierzymy, że mogą wyraźnie poprawić wyniki.

W opracowaniu została pominięta gra Agony, która wzbudza ponadprzeciętne zainteresowanie, tworzona przez zespół z doświadczeniem w grach na PC i konsole Tak jak wskazujemy w prospekcie Agony to gra, która może być wielki driverem 2017 roku na PC i konsole.

Warto zauważyć jak dużym kontem jest nasze konto mobile, jak wiele gier jest tam dostępnych z wynikiem powyżej 1 mln pobrań. Widzimy wielki potencjał rozwoju tego kanału sprzedażowego, także w kontekście wykorzystania F2P.
Obecnie skupiamy się w pozyskaniu jak największego ruchy w aplikacjach aby z czasem zacząć go mocniej monetyzować. Facebook też na początku dbał bardziej o ruch niż o silną monetyzację.

Chcę też wyraźnie podkreślić – nie jesteśmy, nie byliśmy i nie będziemy funduszem venture capital. Gdyby tak było sprzedawalibyśmy najbardziej zyskowne zespoły i pewnie w latach 2014-15-16 realizowalibyśmy ponadprzeciętne zyski, inwestując w kolejne zespoły deweloperów. Jednak tego nie robiliśmy, nie robimy i nie planujemy robić

Pozdrawiam
Krzysztof

Stockinger
7
Dołączył: 2008-07-26
Wpisów: 40
Wysłane: 30 września 2016 13:35:04
Witam Panie Prezesie.
Czy dobrze widzę że w prospekcie nie ma prognoz finansowych? Więc o czym my mówimy. My inwestorzy kupujemy przyszłe wyniki. A nie gry, te są dla graczy. Więc jak mamy kupić przyszłość spółki skoro (a) zarząd nie ma commitmentu do dowiezienia określonego wyniku, (b) właściciel i założyciel sprzedaje swój pakiet akcji w tejże "unikatowej na świecie" spółce. BTW ileż razy słyszałem to samo przy iluż okazjach.

Deogracias
PREMIUM
12
Dołączył: 2012-10-10
Wpisów: 486
Wysłane: 30 września 2016 14:18:25
Wypisałem sobie kilka danych finansowych w porównaniu do 11 bit studios:

PlayWay
Zyski netto
2014 - 2,9 mln zł
2015 - 5,9 mln zł
20161H - 2,8 mln zł

Kapitalizacja* - 363 mln
C/Z* - 67,2
gotówka* - 38,8 mln zł

11bit Studios
Zyski netto
2014 - 9,2 mln zł
2015 - 11,6 mln zł
20161H - 6,1 mln zł

Kapitalizacja - 282 mln
C/Z - 29,1
gotówka - 24,6 mln zł

*- przy cenie 55 zł w ofercie publicznej i sprzedaży wszystkich akcji nowej emisji

Ewidentnie jest drogo. Z ciekawostek zwróciło moją uwagę, że dynamika zysku w pierwszej połowie 2016 jest ujemna (-17%). To trochę podkopuje tezę o stabilności wyniku finansowego, który miałby wynikać z innego modelu działania (Playway dużo gier - 11 bit studios - rzadkie premiery).

Oczywiście w IPO kupujemy przyszłość, ale wyniki historyczne to jednak jedna z przesłanek na podstawie której można wnioskować jak spółka może działać w przyszłości.
Nowy wpis >>> Top 10 wpisów z 2020 roku
Zapraszam na bloga - https://dariuszgrupa.pl
https://twitter.com/DarekGrupa

Poproś analityków Stockwatch o analizę fundamentalną wybranej spółki >>> Przycisk w profilu spółki

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 30 września 2016 14:22:16
kriswawa napisał(a):

Autor analizy rzadko wspomina o wersjach konsolowych gier, które planujemy wydać w 2017 roku, a z reguły gry konsolowe stanowią 60-70% przychodów firm produkujących gry. U nas gry na konsole pojawią się pierwszy raz i wierzymy, że mogą wyraźnie poprawić wyniki.

Nie wspomina gdyż do tej pory spółka nie ma sukcesów na tym polu, a doświadczenie podpowiada, że stosunkowo małe produkcje często kończą się klapą przy porcie na konsole. Zauważmy, że przytaczany w analizie konkurent (11B), osiągnął znacznie mniejszy przychód z TWOM na konsole niż na PC. Podobnie było w przypadku wcześniejszej produkcji czyli Anomaly. Gracz konsolowy ma znacznie inny profil niżeli gracz PC, czy gracz mobilny. Prawdopodobnie poprawią wyniki, ale w jakim stopniu?

kriswawa napisał(a):

W opracowaniu została pominięta gra Agony, która wzbudza ponadprzeciętne zainteresowanie, tworzona przez zespół z doświadczeniem w grach na PC i konsole Tak jak wskazujemy w prospekcie Agony to gra, która może być wielki driverem 2017 roku na PC i konsole.

Choć z nazwy nie została wymieniona, to nie można powiedzieć, żeby została pominięta. Jest przecież odwołanie i statystyczna ocena prawdopodobieństwa sukcesu. Jest to jeden z Państwa projektów, który ma SZANSE stać się dobrze sprzedającą grą, ale pewności takiej przecież nie ma. Znów, gra innego konkurenta czyli Vividu - Godfire też zapowiadała się bardzo dobrze i miała szanse na sukces, ale pomimo to sprzedaż czy pobrania były poniżej oczekiwań.

kriswawa napisał(a):

Warto zauważyć jak dużym kontem jest nasze konto mobile, jak wiele gier jest tam dostępnych z wynikiem powyżej 1 mln pobrań. Widzimy wielki potencjał rozwoju tego kanału sprzedażowego, także w kontekście wykorzystania F2P.
Obecnie skupiamy się w pozyskaniu jak największego ruchy w aplikacjach aby z czasem zacząć go mocniej monetyzować. Facebook też na początku dbał bardziej o ruch niż o silną monetyzację.

Nie zmienia to jednak faktu, że na razie efektów monetyzacji brak. Tym niemniej w opracowaniu wyceniono potencjał z liczby posiadanych użytkowników i pobrań.

Warto także zauważyć, że nawet tutaj na forum zdradzał Pan cele wynikowe na kolejne lata i co trzeba przyznać uzyskany wynik się zmieścił w zakładanym przedziale. Dlaczego teraz spółka nie zdecydowała się na prognozę, albo przynajmniej publikację celów sprzedażowych?
Edytowany: 30 września 2016 14:32

Deogracias
PREMIUM
12
Dołączył: 2012-10-10
Wpisów: 486
Wysłane: 30 września 2016 15:33:32
"Antyteresa" napisał(a):

"kriswawa: napisał(a):


Warto zauważyć jak dużym kontem jest nasze konto mobile, jak wiele gier jest tam dostępnych z wynikiem powyżej 1 mln pobrań. Widzimy wielki potencjał rozwoju tego kanału sprzedażowego, także w kontekście wykorzystania F2P.
Obecnie skupiamy się w pozyskaniu jak największego ruchy w aplikacjach aby z czasem zacząć go mocniej monetyzować. Facebook też na początku dbał bardziej o ruch niż o silną monetyzację.

Nie zmienia to jednak faktu, że na razie efektów monetyzacji brak. Tym niemniej w opracowaniu wyceniono potencjał z liczby posiadanych użytkowników i pobrań.

Warto także zauważyć, że nawet tutaj na forum zdradzał Pan cele wynikowe na kolejne lata i co trzeba przyznać uzyskany wynik się zmieścił w zakładanym przedziale. Dlaczego teraz spółka nie zdecydowała się na prognozę, albo przynajmniej publikację celów sprzedażowych?


Trzeba też pamiętać, że żeby uzasadnić wycenę na poziomie 57,7 zł DM TRIGON założył w 2017 zysk netto na poziomie 27 mln (tak podają portale informacyjne - nie mam dostępu do rekomendacji). To skok w górę o kilka poziomów, bo mimo sukcesów wydawniczych Playway zarabia ostatnio około 3 mln zł w ciągu półrocza (20151H, 20152H i 20161H).
Taki zysk wymagałby prawdziwego hitu albo i nawet kilku, bo na razie z jednej gr spółka wyciąga około 150 tys. zł (2015 rok - 5,9 mln zł zysku, około 40 gier). Nie twierdzę, że to niemożliwe do realizacji, ale raczej niemożliwe do przewidzenia.
Nowy wpis >>> Top 10 wpisów z 2020 roku
Zapraszam na bloga - https://dariuszgrupa.pl
https://twitter.com/DarekGrupa

Poproś analityków Stockwatch o analizę fundamentalną wybranej spółki >>> Przycisk w profilu spółki


Kris59
19
Dołączył: 2013-02-19
Wpisów: 242
Wysłane: 30 września 2016 16:15:13
DM Trigon tą analizą się po prostu kompromituje. To żenujący dokument i nie ma co komentować.
Nikt o zdrowych zmysłach nie uwierzy,że spółka, jak dotąd bez żadnego rynkowego hiciora, nagle w 2017r wyprodukuje ich kilka i zgarnie ...ponad 27 mln zysku netto. Mam nadzieje,że analitycy z DM Trigon juz ustawiają się w kolejce po akcje?

ik2015
0
Dołączył: 2015-11-03
Wpisów: 65
Wysłane: 30 września 2016 16:38:26
Gdzie trigon schował ten raport? Wstydzą się czy co?

Stockinger
7
Dołączył: 2008-07-26
Wpisów: 40
Wysłane: 30 września 2016 16:44:23
Deogracias napisał(a):
Trzeba też pamiętać, że żeby uzasadnić wycenę na poziomie 57,7 zł DM TRIGON założył w 2017 zysk netto na poziomie 27 mln (tak podają portale informacyjne - nie mam dostępu do rekomendacji). To skok w górę o kilka poziomów, bo mimo sukcesów wydawniczych Playway zarabia ostatnio około 3 mln zł w ciągu półrocza (20151H, 20152H i 20161H).
Taki zysk wymagałby prawdziwego hitu albo i nawet kilku, bo na razie z jednej gr spółka wyciąga około 150 tys. zł (2015 rok - 5,9 mln zł zysku, około 40 gier). Nie twierdzę, że to niemożliwe do realizacji, ale raczej niemożliwe do przewidzenia.

Wtedy się robi inną rzecz. Wchodzi na NewConnect i notuje istniejące akcje. Bez emisji albo z jakąś typu 2-5% dla pracowników. Wycena może być dowolna:
- niska i wtedy jak zyski rosną to i kurs rośnie
- wysoka i wtedy jak zyski rosną to kurs stoi, a jak nie rosną to leci na papę tylko przy małych obrotach - nie ma komu i czym sypać
Najgorzej to obiecywać gruchy na wierzbie i potem lamentować jak tych bajdurzeń nikt słuchać nie chce. Rynek zaraz sam odpowie jak widzi cenę ofertową.

Vox
Vox
297
Dołączył: 2008-11-23
Wpisów: 7 675
Wysłane: 30 września 2016 18:15:07
przy tak rozgrzanej branży
CDR, 11bit,

całkiem możliwe ze znajda sie chetni w tej cenie.
i całkiem możliwe ze debiut bedzie udany

tanio nie jest. ale czy to ma jakies znaczenie?
Edytowany: 30 września 2016 18:16

vladinho
45
Dołączył: 2015-01-03
Wpisów: 859
Wysłane: 30 września 2016 21:52:34
Vox napisał(a):
całkiem możliwe ze znajda sie chetni w tej cenie.
i całkiem możliwe ze debiut bedzie udany


Mam podobne zdanie,
ale przyczepię się do przykładu 11bit, tutaj oczekiwania mają spore szanse potwierdzenia w najbliższych tytułach - proponuję zwrócić uwagę na Ifun4all, gdzie chyba żaden dotychczasowy tytuł nie zwrócił się w kosztach a świeży debiut wypada blado - przy tym kapitalizacja na poziomie ok 20 mln ??? ekhm Think

Kris59
19
Dołączył: 2013-02-19
Wpisów: 242
Wysłane: 1 października 2016 09:31:29
Może sie znajdą i tacy,ktorzy kupią po oferowanej cenie ale ryzyko wtopy jest ogromne. Rynek gier jest mocno przegrzany i w każdej chwili ten balon może pęknąć. To inwestycja b.wysokiego ryzyka dla graczy o silnych nerwach i mających nadmiar kasy.

kriswawa
0
Dołączył: 2010-10-10
Wpisów: 13
Wysłane: 2 października 2016 14:52:13
Drodzy Forumowicze Stockwatch. Zapewne rozumiecie, że w tym gorącym dla Spółki okresie nie mogę śledzić na bieżąco forum i odpowiadać na każdy wpis.

Panie Pawle (@anty_teresa), proponuję by zebrał Pan wszystkie pytania, także od Forumowiczów – umówmy się na bezpośrednią rozmowę lub nawet czat. Postaram się w planie jutrzejszego lub kolejnego dnia (poniedziałek 3.10, wtorek 4.10) wygospodarować 1-1,5 godziny na bezpośrednią rozmowę. Dzięki takiemu wywiadowi Użytkownicy Stockwatch uzyskają wyczerpujące odpowiedzi na swoje pytania, i mam nadzieję, będę mógł wyjaśnić przynajmniej część najbardziej interesujących Was kwestii.

Czekam na sygnał.
Z wyrazami szacunku, Krzysztof Kostowski, prezes Zarządu PlayWay S.A.

Kris59
19
Dołączył: 2013-02-19
Wpisów: 242
Wysłane: 2 października 2016 16:56:20
A o czym tu jeszcze rozmawiać? Znamy już Pana argumenty. Sam jestem ciekaw frekwencji w zapisach i ilu inwestorów uwierzy w Pana kosmiczne wizje. No nie. Do tej pory nie mogę zrozumieć jak Pan chce osiągnąć w przyszłym roku ponad 27 mln zysku netto. To wręcz irracjonalizm biznesowy.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 2 października 2016 18:52:21
kriswawa napisał(a):

Panie Pawle (@anty_teresa), proponuję by zebrał Pan wszystkie pytania, także od Forumowiczów – umówmy się na bezpośrednią rozmowę lub nawet czat. Postaram się w planie jutrzejszego lub kolejnego dnia (poniedziałek 3.10, wtorek 4.10) wygospodarować 1-1,5 godziny na bezpośrednią rozmowę. Dzięki takiemu wywiadowi Użytkownicy Stockwatch uzyskają wyczerpujące odpowiedzi na swoje pytania, i mam nadzieję, będę mógł wyjaśnić przynajmniej część najbardziej interesujących Was kwestii.

Czekam na sygnał.
Z wyrazami szacunku, Krzysztof Kostowski, prezes Zarządu PlayWay S.A.

Panie Krzysztofie,

Pan z pewnością nie ma teraz czasu na lekturę forum i ja to doskonale rozumiem, ale na wątku od momentu upublicznienia prospektu nie pojawiło się ani jedno pytanie, a dla mnie też w zasadzie wszystko wydaje się jasne. Model biznesowy jest klarowny, podobnie jak plany i strategia.
Jedyne co intryguje naszych użytkowników to kwestia ceny, a ona jest jaka jest. Na jej temat Pan się już wypowiadał i albo ta wypowiedź przekonała inwestorów albo nie. Jedyne ważne pytanie jakie mógłbym zadać dotyczące tej kwestii to szacunki/oczekiwania sprzedaży dla konkretnych tytułów, które mają zadebiutować. Niestety, jak sądzę nie będzie Pan mógł odpowiedzieć w sposób jednoznaczny - konkretną liczbą, bo nie ma ich w prospekcie, a zatem teraz już raczej czas na słowo tzw. rynku.
Edytowany: 2 października 2016 18:52

mori
0
Dołączył: 2015-03-13
Wpisów: 127
Wysłane: 3 października 2016 11:38:28
odpowiem tylko pokrótce, PW był producentem bezpośrednio 1 produkcji z tabelki, pośrednio kilku.
Reddot nie jest podmiotem zależnym (a przynajmniej tak wynika z prospektu, bo KRSu firma nie posiada), a jest deweloperem gry sztandarowej. Steamspy nie jest w żadnym wypadku wyznacznikiem sukcesu - mogę podać przykłady gier z dziesiątkami, ba, setkami tysięcy na liczniku w zakresie ''owners'', a dev/producent sukcesu nie odnosi...brak odniesienia do mojego stwierdzenia odnośnie cen - zwykły inwestor, nie znający rynku, przemnoży podane wartości w tabelce w celu uzyskania powiedzmy średniej sprzedaży w dolarach, co z rzeczywistością ma tyle wspólnego co nic. To że PW w prospekcie sam porównuje się do 11bit ma usprawiedliwiać fakt porównywania w profesjonalnej analizie? Czyli jak powiedzmy Bank spółdzielczy z Koziegłów porówna się w prospekcie do 'elyty' z Londynu to SW w swojej analizie zrobi podobnie? Prospekt PW zawiera wiele życzeniowych i propagandowych stwierdzeń i porównań (ale to nie dziwi, wiele prospektów jest tak budowanych z wiadomych względów). A to tylko odnośnie tabelki. Inni użytkownicy przedstawili argumenty odnośnie obecnej wyceny i co się musi stać aby była uzasadniona. W analizie IPO rzetelnie przedstawione ryzyka. A podnoszone przez prezesa kwestie zarobków z rynku konsol to o kant...Monetyzacja rynku mobilnego obecnie też nie jest łatwa, ale potencjalnie, przy pewnej dozie szczęścia może pomóc.

Prezes szuka pytań, proszę bardzo:
Cytat:
W opracowaniu została pominięta gra Agony, która wzbudza ponadprzeciętne zainteresowanie

Na jakiej podstawie jest to stwierdzenie i co w rozumieniu PW oznacza ponadprzeciętne?
Nie natknąłem się jeszcze na wzmiankę o tym tytule, ale z tego co teraz sprawdziłem, od razu jest ''in app purchases'' do których gracze podchodzą sceptycznie o ile nie jest to marka już znana na rynku.

(Po raz kolejny można podać wiele przykładów gier które były zapowiadane jako hit, a skończyło się na klapie)

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE PLAYWAY
  • 23 ciekawe dywidendy w lipcowym kalendarium
    23 ciekawe dywidendy w lipcowym kalendarium

    Dywidendowe żniwa ruszają na dobre. Według kalendarium StockWatch.pl, w lipcu zyski podzieli około 50 spółek notowanych na GPW. Oto jakie spółki oferują najwyższe stawki i na jakie mniejsze dywidendy warto zwrócić uwagę.

  • 30 dywidend do zgarnięcia na progu wakacji
    30 dywidend do zgarnięcia na progu wakacji

    Na przełomie czerwca i lipca dzień dywidendy wypada w blisko 30 spółkach z rynku głównego i NewConnect. Wśród nich nie zabraknie ciekawych propozycji z wysoką stopą. Oto jak prezentuje się pierwszy wakacyjny rozkład jazdy w kalendarium dywidendowym.




2 3 4 5 6

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,185 sek.

lyycsxyd
jzowitph
lpiuyreh
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
sbivzinv
jpitpoqp
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat