PARTNER SERWISU
fpbcjkfk
160 161 162 163 164
aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 25 maja 2017 01:09:54 przy kursie: 71,49 zł
Można prosić o analizę raportu za pierwszy kwartał ?

Choina89
0
Dołączył: 2010-11-17
Wpisów: 10
Wysłane: 25 maja 2017 08:28:33 przy kursie: 71,49 zł
Witam serdecznie,

z jakich źródeł korzystacie odnośnie odbioru Bety? Widziałem liczbę pobrań i ocenę na store.playstation.com ale być może znacie jakieś dodatkowe strony, które dobrze zobrazują odbiór Gwinta? Byłbym wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 27 maja 2017 21:20:17 przy kursie: 73,00 zł
O jasny Gwint, jak ten Wiedźmin dobrze się sprzedaje! – omówienie sprawozdania finansowego GK CD Projekt SA po 1 kw. 2017 r.


Trzeba przyznać, że grupa kierowana przez Adama Kicińskiego bardzo pozytywnie zaskoczyła rynek i przebiła mocno oczekiwania inwestorów. Już na poziomie przychodów CD Projekt przebił rynkowe prognozy o 20 proc. (17 mln zł). Na poziomie EBIT zaraportowany zysk wyniósł 53,8 mln zł wobec konsensusu rynkowego analityków ankietowanych przez PAP na poziomie 34,6 mln zł. Oczywiście przy kapitalizacji na poziomie 7 mld zł 15 mln dodatkowego zysku większej różnicy nie robi, ale może rzutować na prognozy sprzedaży dla przyszłych produkcji.

Znakomita sprzedaż Wiedźmina
Segment produkcji gier wygenerował sprzedaż na poziomie 75,5 mln zł, tj. o10 proc. (6,9 mln zł) wyższą od rezultatu za 1 kw. 2016 r. Trzeba zauważyć, że okres porównawczy był kwartałem od razu po kwartale premierowym dla dodatku Serce z Kamienia, natomiast teraz mamy okres z wpływami związanymi już z Gwintem, choć nadal tylko w kręgu ograniczonym do zamkniętej bety. Na telekonferencji wynikowej przedstawiciel spółki poinformował, że wolumen sprzedanych Wiedźminów był obecnie większy niż w okresie porównawczym, co oczywiście jest dużym sukcesem. Jeszcze większym jest fakt, że także przychody ze sprzedaży Wiedźmina były większe r/r.


kliknij, aby powiększyć


Przychody z Gwinta mogły być większe niż 10 mln zł
Informacja ta jest także ważna z drugiego powodu - wiadomo ile maksymalnie mógł przynieść drugi tytuł spółki w tym segmencie – sprzedaż Gwinta nie mogła przekroczyć kwoty 6,9 mln zł. Niestety nie jest to pełne ograniczenie od góry przychodów z gry, gdyż Wiedźmin jest realizowany w konsorcjum z GOG, ale o tym za chwilkę przy omówieniu segmentu dystrybucji cyfrowej. Prawdopodobnie jednak dystrybucja Gwinta odbywa się przez GOGa (tak jak częściowo Wiedźmina), wiec warto zerknąć na sprzedaż do drugiego segmentu. Dywizja gier miała 9 mln zł sprzedaży do dystrybucji w tym kwartale i 1,7 mln przed rokiem. Jeśli cała dywizja przyniosła 10 proc. wzrost sprzedaży to znaczy, że wartościowo jest to maksymalny wzrost przychodów z tego produktu. Można zatem mniemać, że sama sprzedaż związana z Wiedźminem do segmentu dystrybucji nie była większa niż 2 mln zł (przy zachowaniu stałej struktury kanałów sprzedaży), a z tego wniosek, że przychody z Gwinta w dywizji produkcji gier były zbliżone do maksymalnego poziomu górnego ograniczenia, czyli 6,9 mln zł. Niestety nie wiemy jaki jest podział przychodów pomiędzy konsorcjantów. Jeśli taki jak przy standardowej dystrybucji to Gwint w zamkniętej becie w 1 kw. dał ok. 10 mln zł przychodów, ale być może trzeba do tego dodać sprzedaż produktów segmentu dystrybucji czyli dodatkowe 1,5 mln zł.

Otwarta beta stwarza oczywiście znacznie większe pole do generacji sprzedaży. Jaka to może być skala może świadczyć choćby wzrost zapytań na Google:


kliknij, aby powiększyć


Na telekonfrenecji mowa jednak była o „razach” a nie procentach osób grających (dokładna ilość nie padła). Zakładając 2 krotny wzrost i 4 kwartały mamy bazę przychodową na poziomie minimum 80 mln zł.
Zysk brutto ze sprzedaży tego segmentu wyniósł 74 mln zł, czyli o 9,6 mln zł więcej r/r. Ale w tym miejscu jedna bardzo ważna uwaga: CD Projekt nadal uważa Gwinta za projekt w produkcji, co z resztą widać po tym, że jest cały czas na NIEZAKOŃCZONYCH pracach rozwojowych. W związku z tym choć mamy przychody to jest zachwiana współmierność przychodów i kosztów przez brak amortyzacji prac rozwojowych związanych z Gwintem. Wobec powyższego tak naprawdę mamy nieporównywalny wynik z okresem 1 kw. 2016 r.

Koszty sprzedaży segmentu spadły z 21, 6 mln zł do 15 mln zł dzięki czemu EBIT wzrósł o 13,6 mln zł. Spadek kosztów jest jednak chyba do pewnego stopnia iluzoryczny. Po pierwsze dlatego, że koszty sprzedaży dla GOGa wzrosły o 3 mln zł (wspólna promocja Gwinta), po drugie dlatego, że premie dla pracowników które obciążają te pozycję były o 1 mln zł mniejsze.

Kto zjadł dobre stare gry?
Jak już nieraz wspominałem w omówieniach „stary” GOG wyczerpał w dużym stopniu swoja formułę.
Segment nadal rośnie pod względem sprzedaży organicznej (skorygowanej o sprzedaż do segmentu i sprzedaż produktów) – 29,9 proc., ale nie generuje już istotnego wyniku. Operacyjnie Galaxy jest raczej platformą dla sprzedaży i obsługi własnych gier niż osobną linią biznesową.


kliknij, aby powiększyć


Można zadać sobie pytanie czy kanibalizacja tego segmentu była właściwym ruchem. Czy przypadkiem nie byłoby lepiej sprzedać GOG i rozwinąć Galaxy od nowa pod nową nazwą. Za rosnący biznes z wynikiem operacyjnym nawet na poziomie ponad 30 mln zł można było skasować jak sądzę 300 mln zł.

Rośnie tempo produkcji
Z punktu widzenia akcjonariuszy bardzo ważną informacją jest tempo pisania nowych gier. Ich łączna nierozliczona kwota wynosi obecnie 79 mln zł to jest o 17 mln zł więcej niż kwartał wcześniej. Tyle w trakcie okresu 3 miesięcy wydała na pisanie Gwinta i Cyberpunka. To najwyższa kwota przyrostu od premiery dodatku Krew i Wino. Można zatem powiedzieć, że CD Projekt przyspiesza temp produkcji. Nie jest to raczej zaskoczeniem skoro zarząd już wcześniej wspominał, że zamierza zwiększyć zatrudnienie. Niestety zupełnie nie wiemy w jakiej proporcji rozkładają się skapitalizowane koszty na poszczególne tytuły. Odpowiedź na to pytanie przyniesie dopiero premiera Gwinta i moment kiedy spółka przeniesie nakłady z niezakończonych do zakończonych prac rozwojowych.

Spółka opływa w gotówkę – na kontach i lokatach leży prawie 650 mln zł. Nie dziwi zatem fakt, że spółka w końcu postanowiła się podzielić z akcjonariuszami dywidendą – ponad 100 mln zł. Zastanawiać się należy dlaczego kwota ta jest tak niska… Spółka jest maksymalnie nadpłynna, a ciężko sobie wyobrazić, że spółka zbliżone kwoty wyda na produkcję gier w ciągu najbliższych lat.

Kwartał był bardzo udany (45 mln zł zysku netto), ale tak naprawdę nie decydujący o niczym. Pozwolił tylko zbudować sobie pewne wyobrażenie o potencjale sprzedażowym Gwinta. Sprzedażowym, a nie wynikowym, bo nie znamy kosztów produkcji.


>> Wyceny automatyczne są tutaj
>> Więcej analiz najnowszych raportów finansowych jest tutaj

Powyższa treść przez 120 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.


aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 27 maja 2017 22:47:05 przy kursie: 73,00 zł
Dzięki anty_teresa za analizę.
Odnośnie elektronicznych karcianek, znamy przychody liderów tej branży.
Hearthstone przyniósł w 2016 roku 395 mln $. Nawiązujące bardziej do anime Shadowverse: 100 mln $ mimo, że zadebiutowało dopiero w czerwcu zeszłego roku.
Ponad 6 procent graczy korzysta tu z mikropłatności, to zdecydowanie więcej niż w przypadku ogółu gier Free-to-play.
Przed Gwintem jeszcze dwa duże kroki do zrobienia. Wejście do Chin i mam nadzieję wersja mobile.

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 30 maja 2017 19:50:16 przy kursie: 77,60 zł
Analiza dla abonentów StockWatch.pl

kliknij, aby powiększyć


Próba gór zaliczona

Na dzisiejszej sesji kurs producenta Wiedźmina przełamał opór wynikający z poziomu lutowego szczytu i ustalił nowe historyczne maksimum. Temu doniosłemu wydarzeniu towarzyszył wydoczny wzrost wolumenu - 600K wobec 367K z poprzedniej sesji. Sytuacja techniczna sprzyja kontynuacji wzrostów, a więc można rozejrzeć się za potencjonalnymi poziomami docelowymi. W obecnych warunkach da się je wyznaczyć jedynie za pomocą zewnętrznych zniesień Fibonacciego. Można zatem zakładać, że cel minimum kupujących to 86,17 zł a w optymalnym wariancie notowania mogłyby sięgnąć 101,84 zł.
Na wskaźnikach obowiązują względnie świeże zalecenia kupna: linia MACD przecięła sygnalną i poziom równowagi od dołu, RSI penetruje strefę wykupienia. Linia ADX rozpoczęła zwyżkę w raz z z kierunkową DI+.

Warto jednak spojrzeć również w dół wykresu i ustalić ewentualny plan ewakuacji. Najbliższe wsparcie plasuje się na poziomie 71,45 zł, ale w długoterminowej perspektywie to nie ono będzie decydować o losach notowań. W przypadku odejścia w dół najistotniejszą rolę odegra strefa konsolidacji, zaznaczona na wykresie szarym prostokątem. Jej utrata mocno skomplikowałaby sytuację techniczną i niechybnie przyczyniłaby się do poważniejszego odejścia w dolne partie wykresu cenowego.
Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.
Edytowany: 30 maja 2017 20:32

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 2 lipca 2017 16:25:37 przy kursie: 86,04 zł
Ostatnia AT calkiem całkiem. Czy można by Cię prosić Krewa o update według stanu dzisiejszego ?
Fundamentalnie dodam od siebie, że W3 na wyprzedażach w czerwcu spisywał się doskonale. Udało się sprzedać w przybliżeniu 350 tys. kopii na samym Steamie, co oznacza jakieś 20 mln zł przychodu. Na GOG przeceny były jeszcze częstsze i według mnie można doliczyć "wysokie" kilkadziesiąt tysięcy sztuk z tego źródła.
Gwint w dalszym ciągu pozostaje sporą zagadką, która częściowo zostanie rozwiązana dopiero przy okazji raportu półrocznego.

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 2 lipca 2017 19:01:50 przy kursie: 86,04 zł
Jutro po sesji spłodzę. Przed 22 na pewno opublikuję.

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 3 lipca 2017 08:50:08 przy kursie: 86,04 zł
Obserwuje może ktoś bieżącą (codzienną) sprzedaż Wiedźmina na Steamspy ?
Takie obserwacje byłyby fantastycznym benchmarkiem do szacowania jaka sprzedaż dzienna na Summer sale pozwala być w TOP 5 na całej długości promocji.
Wiedźmin zachowuje się po prostu - brak słów. Nawet mi przez myśl nie przeszło aby samemu obserwować. Lepszego benchmarka się nie znajdzie - no może GTA V Think
Taki benchmark byłby przydatny przy ocenie innych gier i premier.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

krewa
PREMIUM
1 362
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2009-05-01
Wpisów: 11 957
Wysłane: 3 lipca 2017 19:59:33 przy kursie: 85,31 zł
Analiza techniczna CDPROJEKT dla abonentów StockWatch.pl

kliknij, aby powiększyć


Najpierw proponuję spojrzenie na ostatnie 5 lat notowań w ujęciu tygodniowym. Rzuca się w oczy pewna prawidłowość - po wybiciu poprzedniego historycznego ekstremum notowania nigdy nie schodziły poniżej tworzącego się w ten sposób wsparcia. Kolejna prawidłowość jest taka, że za każdym razem po wybiciu poprzedniego historycznego szczytu zwyżka sięgała zewnętrznego zniesienia 261,8% fali korekcyjnej.
Z tej obserwacji płyną następujące wnioski - można zakładać, iż poziomem docelowym bieżącej fali wsrostowej są okolice 103 zł. Ten scenariusz przestanie obowiązywać w momencie zejścia poniżej 76,64 zł, czyli poziomu poprzedniego wybitego szczytu.


kliknij, aby powiększyć

Na razie mamy do czynienia z wytracaniem impetu zwyżki. Lekko może niepokoić malejący wolumen. Niemniej, dopóki nie została naruszona dotychczas obowiązująca zasada odwróconych biegunów, nie ma większych powódów do zmartwień. W przypadku zejścia poniżej poziomu 76,64 zł obronnej reakcji należałoby spodziewać się dopiero w okolicy 60 zł
Powyższa treść przez 21 dni była zarezerwowana tylko dla osób posiadających abonament.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 3 lipca 2017 22:49:44 przy kursie: 85,31 zł
Dziękuję za dobrą robotę Krewa.
Baks, tak się składa, że ja obserwuję sprzedaż W3 dość dokładnie :D A w czasie Summer Sale śledzę wyrywkowo z ciekawości także kilkanaście, a może nawet więcej innych tytułów. Wspomniany Dziki Gon sprzedał się w okresie 23-31 czerwca (wejdzie jeszcze do raportu półrocznego) w ilości około 240 tys. kopii ( pozostał jeszcze jeden dzień do skorygowania), a najbardziej porównywalna gra Nier: Automata 110 tysięcy, tyle, że w cenie o 2/3 wyższej.
Szacunkowo w czerwcu Wild Hunt rozszedł się na Steamie w prawie 0,5 miliona kopii, przynosząc niemal 60 zł za sztukę dla CDR.


baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 4 lipca 2017 13:52:12 przy kursie: 83,63 zł
Dzięki Air ..... dobra robota...Angel
Takie dane porównawcze się przydają. Pomimo niedokładności bazy uśredniane dane dają dość dobry pogląd co się dzieje.
A możesz się podzielić jak to wygląda w skali okresu wyprzedaży ?
Czy prawdą jest to, że największa sprzedaż jest w pierwszych 2-3 dniach a później dynamika sprzedaży nieco spada ?
Badają codziennie wskazania Steamspy masz pewnie swoje spostrzeżenia na ten temat.

Pytałem o Wiedźmina bo tak stabilna pozycja w TOP 5 przez całą wyprzedaż pozwala dość dokłądnie prześledzić poziomy sprzedaży w całym okresie.Think
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)
Edytowany: 4 lipca 2017 13:57

epistoel
0
Dołączył: 2017-07-06
Wpisów: 1
Wysłane: 6 lipca 2017 11:16:05 przy kursie: 81,50 zł
Dzień dobry

Obserwuję ruchy na CDR i trochę mnie to dziwi. Od wczoraj pojawiają się transakcje w bardzo równych paczkach po 10k, 50k, 70k itp. które normalnie powinny mocno uwalić kurs ale widać, że zmiana jest niewielka. To by oznaczało, że po drugiej stronie ktoś od razu zgarnia.
Zastanawia mnie dlaczego te transakcje lecą podczas normalnej sesji zamiast OTC? Jest tego jakieś uzasadnienie?

anty_teresa
PREMIUM
522
Grupa: Zespół StockWatch.pl
Dołączył: 2008-10-24
Wpisów: 11 191
Wysłane: 6 lipca 2017 23:02:37 przy kursie: 81,50 zł
To ustalone wymiany miedzy instytucjami. A lecą sobie w trakcie sesji aby były właśnie w cenie rynkowej, a nie negocjowane. Pamiętajmy, że dużych reprezentują BM, a nie grają sami. Tam paczki latają przez telefon ;)

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 9 lipca 2017 15:04:07 przy kursie: 79,70 zł
Wypada pogratulować CDP wyników Wiedźmina 3 w Summer Sale
3 pozycja wśród najwięcej zarobionych ....

Lista 5 gier, które zarobiły najwięcej:

Grand Theft Auto 5 – około $7 000 000
CS:GO – około $6 200 000
Wiedźmin 3 – około $5 400 000
Doom – około $3 600 000
Dead by Daylight – około $3 500 000
izaktv.pl/steam-summer-sale-po...
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 9 lipca 2017 20:25:46 przy kursie: 79,70 zł
W tym linku autor odstawił kompletną chałę i podał dane z 2016 roku :]
Nie zmienia to faktu, że CDR swoje zarobił także w ostatniej wyprzedaży.

lelo-pakero
12
Dołączył: 2009-11-14
Wpisów: 698
Wysłane: 20 lipca 2017 13:19:46 przy kursie: 86,49 zł
102 zł i rekomendacja "kupuj" od Wood & Company.

biznes.pap.pl/en/news/all/info...:-research-on-cd-projekt-software--asseco-poland-it-and-famur-machinery

PS. Uwielbiam biura maklerskie, które robią aktualizację rekomendacji z 26 zł na 100 zł, przy bieżącym kursie ponad 80 zł. Rozumiem, że wcześniej nie zauważyli potencjału do wzrostu? Think

baks
152
Dołączył: 2011-03-02
Wpisów: 3 436
Wysłane: 20 lipca 2017 16:09:03 przy kursie: 86,49 zł
Refleksja zawsze jest dobra nawet poniewczasie ..Angel
Inna sprawa, że rekomendacja jest kierowana raczej poza nasz rynek a tam raczej spółki spoza WIG20 są traktowane dość marginalnie. Stąd może mniejsze przykładanie się do aktualności wycen.
Parkiet weryfikuje naszą wiedzę i czujność przy każdym zleceniu (:
a każdy jest mądralą ....po fakcie... :) :)

Bayaz
2
Dołączył: 2017-07-28
Wpisów: 16
Wysłane: 28 lipca 2017 15:39:09 przy kursie: 86,78 zł
Czy ktoś pokusił się o analizę organoleptyczną gwinta? Powiem szczerze, że mam coraz mocniejsze podejrzenia, że ta gra okaże się porażką. Na fali zainteresowania Wiedźminem sporo osób uczestniczyło w tej becie, ale wydaje mi się, że aktywność graczy spada, a sama gra jest zwyczajnie nudna. Zastanawiam się tylko, kiedy będzie najlepszy moment, by zagrać pod to shorta na konktraktach.

aircanada15
PREMIUM
289
Dołączył: 2014-12-15
Wpisów: 1 947
Wysłane: 28 lipca 2017 22:15:32 przy kursie: 86,78 zł
CDR właśnie wystawił Gwinta na azjatyckim E3, pozostaje oczekiwanie na certyfikację w Chinach i wtedy nastąpi zwolnienie przepustnicy.
Na Gamescom studio przedstawi światu oficjalną strategię E-sportową dla Gwinta.
Z tonu twojej wypowiedzi wnioskuję, że oczekujesz od Reddów w tej strategii ogłoszenia o zaprzestaniu inwestycji w grę ? :D

Jaras1
9
Dołączył: 2015-02-27
Wpisów: 49
Wysłane: 28 lipca 2017 23:51:16 przy kursie: 86,78 zł
Bayaz napisał(a):
Czy ktoś pokusił się o analizę organoleptyczną gwinta? Powiem szczerze, że mam coraz mocniejsze podejrzenia, że ta gra okaże się porażką. Na fali zainteresowania Wiedźminem sporo osób uczestniczyło w tej becie, ale wydaje mi się, że aktywność graczy spada, a sama gra jest zwyczajnie nudna. Zastanawiam się tylko, kiedy będzie najlepszy moment, by zagrać pod to shorta na konktraktach.


Pozwolę sobie przekleić mój wcześniejszy post którego kolega zapewne nie czytał:

Witam,

Widzę ze temat Gwinta cieszy się dużą popularnością, a ponieważ jestem tym szczęśliwcem który wylosował dostęp do bety i ma za sobą już ok. 9h gry postanowiłem podzielić się wrażeniami w kontekście konkurencji czyli HS:

1. Mechanika gry bardzo ciekawa i mimo mniejszej (póki co?) ilości kart niż w HC rozgrywka jest wciągająca. Można stosować rożne taktyki gry w obrębie jednej talii, wiec to czego obawiałem się ze gra będzie się szybko nudziła nie ma miejsca.
2. Gra z komputerem jest dostępna ale nie ma questow jak w HC wiec jest tu pole do popisu. Być może będą dostępne w pełnej wersji
3. Oprawa wizualna świetna. Jak dla mnie o wiele ładniejsza niż HC. Przejrzystość opcji, interface - wszystko top. Gra się naprawdę z przyjemnością.

Podsumowując, bo w końcu nie jest to wątek "growy" - czy da się na tym zarobić?
Jak najbardziej, wydaje mi się że gra ma duży potencjał. Ktoś wcześniej rzucił że Gwint mógłby zdobyć 10 czy 20% graczy HC (HC ma 50 milionow graczy wg. statista) i byłby to już spory sukces. Myślę ze jest to możliwe.

Update z dziś:
HS ma 1352 karty do wyboru (za Wikipedią), Gwint tylko 250. Oznacza to ze dużo łatwiej jest skompletować talię w Gwincie nie kupując kart.
Trzeba natomiast pamiętać że jest to cały czas beta i gra będzie się rozwijać. Gra ma niezaprzeczalny potencjał i do wniosków typu sprzedać/kupić poczekałbym do oficjalnej premiery albo najlepiej parę miesięcy po.

Użytkownicy przeglądający ten wątek Gość
WIADOMOŚCI O SPÓŁCE CDPROJEKT
  • Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco
    Sesja pod znakiem decyzji RPP i danych z USA, w grze Allegro, Vercom i Asseco

    We wtorek giełda w Warszawie wykonała zdecydowany zwrot w górę i wybroniła się przed 5. spadkową sesją z rzędu. W środę strona popytowa idzie za ciosem i ale finalnie o losach całej sesji i tak najprawdopodobniej zdecyduje reakcja na decyzję RPP i na dane z rynku pracy w USA. W centrum uwagi są dziś Allegro, Vercom i Asseco Poland.

  • 10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas
    10 mocnych spółek na wrzesień wg BM BNP Paribas

    We wrześniowej odsłonie portfela BM BNP Paribas analitycy stawiają na dotychczasowe spółki, czyli liderów i czołowych graczy w swoich branżach. Oto jak oceniają wyniki za II kwartał poszczególnych top picks i ich perspektywy.




160 161 162 163 164

Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 0,322 sek.

xosjslam
xgoqdzpw
vbtbyjwz
Portfel StockWatch
Data startu Różnica Wartość
Portfel 4 fazy rynku
01-01-2017 +75 454,67 zł +377,27% 95 454,67 zł
Portfel Dywidendowy
03-04-2020 +60 637,62 zł 254,44% 125 556,00 zł
Portfel ETF
01-12-2023 +4 212,35 zł 20,98% 24 333,09 zł
ydxiwzrq
yleykvns
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat