Bardzo ladnie to wyglada technicznie, na D1 jedziemy po krawedzi gornej Bollingera dokladniutko, czyli tyle ile mozna, trzeba poczekac troche na odbudowe podazy. MACD przebija od dolu wartosci a akumulacja postepuje. Obroty rosna na oporze. We wtorek powinno nastapic jeszcze testowanie gornej granicy kanalu Bollingera, ktora zacznie sie przesuwac do gory.
Teraz powinna nastapic konsolidacja wzdluz rosnacej gornej krawedzi kanalu, chyba ze nie bedzie cierpliwosci na czekanie na odbudowe podazy. Oczywiscie alternatywnie mamy probe powrotu, ale to wymagaloby zdecydowanie wiekszych nakladow finansowych i byloby sprzeczne z pipelinem dobrych informacji finansowych ktore powinny nastapic*
Tu wykres D1
https://imgur.com/xGiyfyADla mnie oczywiscie wazniejszy jest wykres tygodniowy, ktory pokazuje gdzie idziemy (oczywiscie jesli scenariusz nie zostanie zablokowany przez jakiegos Black Swana, ale poki co to raczej malo prawdopodobne:
Odbilismy sie od dolnej bandy Bollingera w grudniu i jedziemy na gore, w tej chwili jest to 21 PLN, ale bedzie sie przesuwac wyzej jesli trend bedzie kontynuowany.
Oczekuje chwile odpoczynku na poziomie 17 PLN, jesli trend bedzie kontynuowany.
https://imgur.com/uvhZsdl*tu pare rzeczy w pipeline, oprocz oczywiscie wliczonego w cene slabego raportu za rok 2024, ktory bedzie w marcu:
1. plan restrukturyzacyjny
2. wyprzedaz majatku JUZ ZAMORTYZOWANEGO (polecam porownac tabele 5.1 z raportow ze stanem ksiegowym, co pokazuje ile mamy majatku ktorego wartosc bilansowa wynosi 0 a bedzie mial wartosc jako przychod przy sprzedazy), sa to wartosci 9 cyfrowe.)
3. Sprzedaz Cargotor
4. Cargotabor
5. Restrukturyzacja dlugu (czesc firm juz zrobila odpisy)
6. Potencjalna pomoc ze strony rzadu (po decyzji KE pozwalajacej na pomoc DB)
7. Sprzedaz polskiego oddzialu DB ktory dolowal ceny i jest na duzym minusie.
8. Potencjalne odbicie na rynku zwiazane z budowa CPK i inwestycje wojskowe przygraniczne, jak rowniez odbudowa Ukrainy.
ITd.....