pixelg
Forum StockWatch.pl
Witamy Gościa Szukaj | Popularne Wątki | Użytkownicy | Zaloguj | Zarejestruj

beggus

beggus

Ostatnie 10 wpisów
dzieki tym politycznym atakom mozna bylo kupowac do woli od 9zl az po 18zl..papieru lezalo na ulicy od groma, ale wlasnie dzieki takim zagrywkom i mieszaniem polityki z biznesem cena byla pieknie zdolowana przez ostatnie pol roku.Podziwiam ludzi, ktorzy twierdza, ze te powiazania Szumowskich mogly miec jakikolwiek wplyw na podpisanie umowy z taka firma jak Galapagos.

dokładnie tak jak pisze kolega kurt. To jest zupełnie inny model biznesowy niż gaming czy inne modne aktualnie spółki.
Co do pensji to Piećko dostał najwięcej pieniążków, bo jest twórcą platformy i na jego kodzie wszystko się opiera. Bez niego nie ma DataWalk.

Zgodnie z dokumentami z ostatniej emisji zrobionymi przez BOS bank break even point dla spolki moze nastapic w 2023..ale nie liczylbym na to. Raczej 2025. Wystarczy popatrzec na glowna konkurencje w postaci Palantira, ktory dopiero niedawno mogl sie pochwalic 0 USD straty...wynika to przede wszystkim z modelu biznesowego. To jes spolka stricte na long, nawet bardzo dlugi long :)i kolejne emisje akcji sa wiecej niz pewne, a na koniec mozliwe jest przejecie przez wiekszy podmiot, o czym mowil prezes w jednym z wywiadow na ktorejs konferecji(chyba KS7). W tej spolce na tym etapie rozwoju(startup) najistotniejsze jest ciagle zwiekszanie przychodow, a to wlasnie robia. a ze udaje im sie utrzymac koszty na stalym poziomie to nic tylko sie cieszyc

widzialem juz rano. Jednak jak do tego podchodzic rozsadnie skoro np. 11Bit mial tylko male stoisko w strefie biznesowej bez zadnej premiery w tym roku i w kolejnym, a jest w strefie neutralnej.Zgodnie z tym co napisali w raporcie to w Chernobylite nie podoba im sie, ze wszystkie dialogi sa w jezyku rosyjskim z angielskimi napismai. Wedlug nich przelozy sie to na nizsza sprzedaz...i jak to brac na powaznie?

duze stoisko Chernobylite. Duze kolejki przez wszystkie dni. Duzy hype dzieki serialowi. To tak w skrocie.

ja tego nie widze..niestety nie wyswietla sie ta informacja.

to wszystko jest gdybanie..patrzyłem na rozmowy na discordzie z deweloperami i wszyscy jednogłośnie twierdzą, że FW był sukcesem(w sumie co mogą powiedzieć) jedyny problem jaki mieli to zbyt małe zaangażowanie graczy na serwerach NA. W sensie liczba graczy zbyt mała. Absolutnie nie uważam, że ten FW wyszedł źle. Powiedziałbym raczej, że jest więcej plusów niż minusów. Sprawdzili serwery, autoryzacje i przydzielanie graczy, mają sporo crash reportów. W środe będzie opublikowany weekly report i podsumowanie FW z dokładnymi liczbami graczy. W niedziele wieczór WW3 było nawet na 1 stronie global. To co mnie dziwi to opinie na steamie po 20 minutach gry, głównie polskie komentarze..no ale to taki naród.

a swoją drogą te obligi nie mają być przypadkiem przeznaczone na WW3 na konsole? W ostatnim wywiadzie prezes twierdził, że w połowie 2019 podadzą przybliżoną datę wydania WW3 na konsole.

uważam, że nadal jest o czym dyskutować. Do póki piłka w grze... ;) a wciąż uważam mamy szanse odzyskać graczy. Jeśli zarzucili by projekt WW3 na tym etapie to równie dobrze mogliby się pakować i zniknąć ze Steam, bo nikt już nigdy więcej nie zapłaciłby im nawet jednej złotówki.
Minusy na dzien dzisiejszy:
1. Nadal problemy z optymalizacją.
2. Niskie oceny od graczy w ciągu ostatnich dwóch miesięcy. Wynika to głównie z braku ludzi na serwerach.
3. Duże koszty dla spółki..jakie? Tego dopiero się dowiemy w kolejnym raporcie.
4. Nie przestrzeganie terminów roadmapy.
Plusy na dzień dzisiejszy:
1. Ciągłe aktualizacje contentu. Średnio raz na dwa tygodnie pojawia się aktualizacja. Mamy kwiecień i będziemy mieli już aktualizacje 0.6 i dwie kolejne mapy. Łącznie w grze będzie 5 map i kilka trybów gry od patcha 0.6.
2. Faktycznie słuchają graczy i dodają rzeczy, o które prosili gracze.(szkoda ni zrobili tego od samego pcozątku jeszcze przed wypuszczeniem EA)
3. Te 100/150 osób w dziennych peakach niemalejące od miesiąca oznacza, że zbudowała się stała liczba grających wsytarczająca w zupełności do testowania optymalizacji i nowych rozwiązań.
4. Otoczenie rynkowe na najbliższe pół roku jest dobre w gatunku FPSów. Nie widzę, żadnej znaczącej premiery w tym gatunku. Gracze ogrywają BF5 i CoD od pół roku. Gdy rozpoczną się free weekendy, minie ponad 7 lub 8 miesięcy od premier tych dwóch gier. Każda nowość powinna zainteresować graczy.

Wcześniejsze dyskusje o konsolach i F2P to raczej mrzonki na ten moment i nie przykładałbym do nich większej uwagi.

Może jestem niepoprawnym optymistą, ale nadal zostaje w spółce. Nie powiększam pozycji, nie redukuję i czekam.

Co do Chernobylite na ten moment na plus. Zobaczymy jak się sytuacja rozwinie.

nie. poczekam i popatrze jak sie sytuacja rozwinie. Jesli jest, aż tylu chętnych na zarobek już pierwszego dnia to nic dobrego z tego nie wyniknie

nie zgadzam się z aircanada15. Owszem gdybyśmy byli po premierze pełnej wersji z takimi peakami i zainteresowaniem graczy to można by stwierdzić, że gra jest martwa. Jednak jesteśmy nadal w EA i jest wielu graczy nadal odwlekających instalacje WW3. 0.6 na PTE śmiga aż miło i wszyscy zachwalają. Wszystko to co chcieli gracze i co wypominali WW3 od początku zostaje wprowadzone: VOIP, przemodelowany system spawnów, przemodelowany system kontroli nad teamem, nowe mapy i zdecydowanie poprawiona optymalizacja gry. Od grudnia jest totalna cisza i dobrze. Dlaczego mieliby nadal promować coś co nie spełniało oczekiwań graczy? Wrócą do promocji i przyciągania graczy po upewnieniu się, że 0.6 jest stabilne i zachowuje się zgodnie z oczekiwaniami.
Fakt, że z R6 nie ma co porównywać, ale już z Insurgency Sandstorm można jak najbardziej. I jak widać z peaków na poziomie 200/300 graczy sa aktualnie na poziomach 2000 graczy. Osobiście nie skreślałbym WW3 i bacznie obserwował dalszy rozwój

Dzisiaj jeszcze pojawiła się informacja o rezygnacji Łukasza Rosińskiego z funkcji członka zarządu.

wygląda na to, że dno coraz bardziej uklepane. Od początku kwietnia uzbierało się kilka dobrych informacji, jednak niezbyt chcą one działać pozytywnie na kurs. 1. Potwierdzony port WW3 na konsole - zakładam, że będą chcieli zrobić oficjalną premierę na PC,PS i Xboxa w tym samym czasie. Jedyna rzecz, która mnie martwi w tej kwesti to jak to zrobią nie mając kompletnie żadneog doświadczenia w portowaniu gier.
2. W tym tygodniu powinna ruszyć kampania Chernobylite na KS.

Witam, jak przewidujecie w najbliższych dniach ruchy na tej spółce. ATM grupa posiada 33% udziałów w Boombit, który już dzisiaj przedstawi prospekt emisyjny, planowana emisja w 2 kwartale na rynku głównym. Niektórzy porównują spółke do TSG i obstawiają kapitalizacje rzędu ponad 100mln..Czy będzie ot miało według was wpływ na tą spółke?

Rif napisał(a):
beggus napisał(a):
Grupa na steamie spokojnie przekroczy 100tys. Jest bardzo duże zainteresowanie tytułem, a zagrywka w stylu 19.10.2018 (pierwsza data wydania BF5) i inne akcje z #thisismybattlefield wychodzą póki co bardzo dobrze i robi się szum medialny. Materiały na youtubie dotarły już do ponad 20mln graczy.

Jednak oprócz tych oczywistości jest kilka pytań zagadek: pierwszy raz na polskim rynku mamy do czynienia z premierą Early Access.


Przez kilka miesięcy grupa zebrała 60 tysięcy i nagle w 2,5 tygodnia ma spokojnie przekroczyć 100k?

Po drugie o czym piszesz, że to pierwsza premiera Early Access w polskim game devie?
Nie dalej jak parę tygodni temu wyszło Green Hell i Dying Light w edycji battle royale, i nie były to pierwsze gry w ea..

Albo nie masz pojęcia za bardzo o branży, albo specjalnie tworzysz tutaj niezwykłą aurę.
Nie ma co się napalać zawczasu. Jeśli gra będzie sukcesem, to spokojnie zarobisz.



w 18 godzin od opublikowania gameplay z targow w Rosji obejrzano ponad 420tys razy z bardzo dobra konwersja like'ow do dislike'ow. Wiem, że nie jest to miarodajne w żaden sposób, ale należałoby nadmienić, że oba filmy są całkowicie po rosyjsku i tak łatwo wcałe się nie wyświetlają na youtubie po wpisaniu WW3, więc domyślam się, że głównie film ogląda Rosja.

Zostały dwa tygodnie do premiery w EA, ostatnia fala testów zgodnie z tym co piszą ludzie wniosła dużo poprawek do gry i jest coraz lepiej. Przyrost grupy na Steamie znacznie przyspieszył po pojawieniu się pierwszego gameplaya.

Nadla nie ma oficjalnych materiałów ze spółki, jednak domyślam się, że mają swój plan i będą go realizować.

I żeby być jasnym to nie tworzę tutaj żadnej specjalnej aury wokół gry. Jednak społeczność na Steamie i zainteresownaie grą jest bardzo duże. FP w ostatnim tygodniu miał przyrost ludzi w grupie około 1000osób dziennie. Czy WW3 przebije ten wynik?

ciezko powiedziec. Po pierwsze nadal jest NDA. Pytanie jak zareaguja Farmersi(jak nie zdejma tego filmu to zaraz pojawi sie kilka kolejnych). Po drugie to jest nagranie z pierwszej fali jesli sie nie myle. Data jest z 12 wrzesnia. Film w przeciagu kilku godzin obejrzalo 170tys osob,24k lajkow. Dosyc dobre statystyki. Komentarze rowniez sa na plus.

EDIT o 18:45 juz 200tys obejrzen i 25k lajkow...tempo niezle :)

Jest tez film z 3 pazdziernika z ostatniej fali!

www.youtube.com/watch?v=pqVzIY...

jak twierdzi Farm51 jeśli gra odniesie suksec na PC to zrobią wersję na konsole. Nie podali szczegółów, czyli o jak dużym sukcesie mówimy.
Dzisiaj zostało częściowo zdjęte NDA. Opinie są w przeważającej większości pozytywne. Wszyscy zachwycają się customizacją broni, pojazdów i co dziwi na tka wczesnym etpaie: optymalizacją gry. nie ma nikogo kto miałby poniżej 60fpsów...
Nieługo mają ściągnąć NDA całkowicie, więc będzie wysyp filmów na YT itd
Kurs od zeszłego tygodnia utrzymuje się w okolicach 31zł i nie chce ruszyć w żadną stronę..premiera zaplanowana na 19 czyli na piątek.

Po pierwsze czy można prosić o analizę raportu finansowego za pierwsze półrocze?

Po drugie z mojej perspektywy wygląda to następująco:
Ostatnia fala testów ma się odbyć już bez NDA. Youtuberzy i influencerzy będą mogli nagrywać i udostępniać materiały. Grupa na steamie spokojnie przekroczy 100tys. Jest bardzo duże zainteresowanie tytułem, a zagrywka w stylu 19.10.2018 (pierwsza data wydania BF5) i inne akcje z #thisismybattlefield wychodzą póki co bardzo dobrze i robi się szum medialny. Materiały na youtubie dotarły już do ponad 20mln graczy.

Jednak oprócz tych oczywistości jest kilka pytań zagadek: pierwszy raz na polskim rynku mamy do czynienia z premierą Early Access. Różni się to sporo od zwykłej premiery, niby społeczność ma rozwijać grę razem z developerami. Pytanie tylko jak to się przełoży na opinie i sprzedaż. Farma wyceniła swój produkt na 28 USD co przy dzisiejszym kursie dolara daje 103 PLN. Nie jest to dużo, ale też nie jest mało.

Jeśli chodzi o recenzje gry na wczesnym etapie sprzedaży może być różnie. Nie wiadomo jak jest z optymalizacją produktu, renderowaniem map itd. Zakładam, że większość problemów zostanie wyeliminowana po zamkniętych testach. Ludzie na discordzie i na reddicie zgłaszają generalnie problemy natury technicznej (problemy z instalacją, z optymalizacją produktu na słabszych komputerach, czasem problemy z serwerami, niektórych czasem całkowicie wywala z gry - to wszyskto można łatwo odszukać na discordzie na głównym kanale WW3). Jednak powyższe problemy są czymś normalnym przy grze w trybie EA, także te problemy mogą nie mieć wpływu na recenzje graczy. Gracze kórzy wspierają developerów na etapie EA zazwyczaj są mocno wyrozumiali w ocenach. Również antyhype na BF5 może pomóc.Na refund ludzie mają 2 godziny - wątpie, aby zdarzyli z refundu skorzystać ;)

Co do głównych zagrożeń jednak trzeba dopisać premiery kolejnych tytułów w listopadzie i grudniu. To może zdecydowanie osłabić pozycję WW3. Farmersi muszą udowodnić, że przez pierwszy miesiąc zbiorą silną grupę fanów, która nie zrezygnuje z ich produktu po ukazaniu się premier konkurencji.

To co również martwi to sytuacja finansowa i obligi, ale tu bym potrzebował kogoś kto by przeanalizował sytuację finansową.


Chciałbym napisać coś dobrego, ale ciężko znaleźć pozytywy.
Strategia informacyjna spółki leży, brak jakichkolwiek informacji.
GT był podobno już prawie gotowy w zeszłym roku, a do dziś nie ma informacji o premierze. Niby Techland jest wydawcą, ale nie widać, żeby mu jakoś zależało na kampani marketingowej. Nadal nie ma ustalonej daty premiery. Na Steam zero komunikacji z użytkownikami.
Może ktoś ma więcej informacji?

to jest tylko moje przypuszczenie. zakładam, że teraz jest najlepszy moment, aby zrobić jak największe zamieszanie na rynku. Dobry start Multi FPSa wymaga duzej ilości graczy na serwerach, także cos musza jeszcze zrobić zanim zacznie się EA.

koledzy jakie macie przemyślenia na najbliższe 4 tygodnie przed premierą. Co może się dziać z kursem? Według mnie będzie spory marketing i FARM51 zdejmie ograniczenia NDA z graczy i zaczną sie pojawiać filmy z gameplayów itd. Co myślicie? Macie jakieś przemyślenia odnośnie sprzedaży w EA? i ogólnego zainteresowania? Jak wam się podoba fakt, że zdecydowali się na premierę 19.10 czyli w planowany dzień premiery BF5??

Panowie jak wygląda aktualnei sytuacja PLW? czy w zanadrzu spółka ma jakieś duże prmeiery w tym roku? i jak obstawiacie wyniki finansowe po 3Q?

Czy coś się zmieniło w powyższej spółce? Idzie na fali wzrostowej dla sektora. Dzisiaj 40tys akcji sprzedał jeden z członków zarządu. Niby Techland wziął ich pod sowje skrzydła odnośnie wydania Gods Trigger i podobno premiera ma się odbyć na E3. Ktoś coś wie więcej czy temat całkowicie wyczerpany ?

Informacje
Stopień: Ośmielony
Dołączył: 19 maja 2018
Ostatnia wizyta: 7 listopada 2020 13:39:37
Liczba wpisów: 23
[0,01% wszystkich postów / 0,02 postów dziennie]
Punkty respektu: 1

Kanał RSS głównego forum : RSS

Forum wykorzystuje zmodfikowany temat SoClean, autorstwa J. Cargman'a (Tiny Gecko)
Na silniku Yet Another Forum.net wer. 1.9.1.8 (NET v2.0) - 2008-03-29
Copyright © 2003-2008 Yet Another Forum.net. All rights reserved.
Czas generowania strony: 1,323 sek.

PORTFEL STOCKWATCH
Data startu Różnica (%) Różnica (zł) Wartość
01-01-2017 +165,97% +33 194,87 zł 53 194,87 zł
Logowanie

Zaloguj
Zapamiętaj | Rejestruj | Aktywuj | Odzyskaj hasło