volky napisał(a):na PS 3 ... niech będzie przez jakiś czas w TOP 10 to będzie sukces i ładny plus.
Odważne założenie. Jeśli tak będzie to oczywiście sukces. Tylko teraz gracze mają w czym wybierać - dlatego kwiecień będzie testem jak S:GW radzi sobie z silną konkurencją. Jestem ciekaw wyniku.
Jeśli wersja PS3 się sprawdzi [finansowo] to mylę, że ze S:GW2 będzie dobrze [byleby nie zrobili premiery równocześnie z CoD czy BF3] i zysk roczny będzie ładny.
Muszą zaliczyć zdecydowanie powyżej miliona sztuk S:GW na PS3 i S:GW2 żeby osiągnąć te 30 parę mln zysku. Tak mi się na oko wydaje. Oraz trzymać koszty w ryzach. To będzie postawa do wzrostu wyceny spółki.
volky napisał(a):Stuart Black - nowe studio w Londynie.
Raczej nie - Londyn ma się zajmować koncepcją, a grę będzie robić bodajże Rzeszów.
volky napisał(a):Combat Wings ... to chyba miało być wydane na jesień więc nie sądzę aby dużo zostało
No daj spokój - pół roku przed wydaniem to najgorętszy okres.
volky napisał(a):Wcześniej zrobili SGW 1 bez tych dodatkowych placówek.
Imho CI chce dokonać rzeczy bardzo trudnej - zbudować grę kategorii AAA podchodząc do tego jak do budżetówki. Może się uda, może nie.
volky napisał(a):fantomas doskonale wiesz że tutaj koszt produkcji jest mniejszy a rynek ten sam.
Możliwości studiów też są różne. W CI pracuje 120 osób, jest 5 studiów i tymi siłami chcą robić kilka gier na raz, przy dwie z nich to premium [przynajmniej w zamierzeniach]. Średnio to widzę.
volky napisał(a):Jeżeli Activision chce zarabiać może powinno przenieść się do Polski ? :)
Nie mamy takiego zaplecza.